Elektromobilu Porsche Mission E sníh ani led nevadí

Jan Horčík - 13 Březen 2018

Uvedení elektromobilu Porsche Mission E na trh je stále asi rok vzdálené, ale automobilka už provádí intenzivní testování prototypů. Zatím na sněhu a ledu.auto elektromobil Porsche Mission E test prototypu na sněhu a ledu

Test prototypu elektromobilu Porsche Mission E v zimních podmínkách.
foto: motor1.com

Elektromobil Porsche Mission E bude důležitou součástí velké elektrické ofenzívy koncernu Volkswagen v následujících letech. Auto má jít na trh v roce 2019 za cenu začínající někde kolem $85 000.

V nejnižší verzi nabídne údajně výkon kolem 300 kW, v nejvyšší 500 kW. Nejnižší dojezd by měl být 500 km NEDC, u vyšších verzí ale nejspíš bude i o něco vyšší. Auto bude možné dobíjet 800V, což umožní nabít dojezd 400 km během 20 minut.

Porsche předpokládá, že by mohlo ročně prodat až 20 000 kusů Mission E. Auto má momentálně nejvyšší prioritu.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já bych to shrnul. Každá automobilka se více či méně snaží uvést elektromobil. Někdo už vyrábí řádově desítky tisíc kusů ročně. Takže letos by nás snad konečně mohl čekat pořádný nával a v příštím roce růst v řádech stovek procent v prodejích e-aut?
Docela by si to zasloužilo nějakou přehlednou tabulku vyrobených kusů 2017 a plánovanou výrobu 2018 (i když to je trochu křišťálová koule).
Každopádně po dvou, třech letech přešlapování na místě, to konečně vypadá na masovou výrobu v počtech statisíců ročně (globálně).

Globálně statisíce už dávno máme:
2014: 320 713
2015: 550 297 (+72 %)
2016: 777 497 (+41 %)
2017: 1 227 117 (+58 %)
Řekl bych, že růst nad 100 % meziročně se asi konat nebude. Pokud by v roce 2025 měly všechny automobilky vyrábět 20 % své produkce jako EV, potom to vychází na růst cca 45 % ročně.

off

Hyperloop bude dřív než si myslíme
https://www.nbcnews.com/mach/science/elon-musk-s-hyperloop-dream-may-come-true-soon-ncna855041

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

off

Baterky zabijou fosilní paliva.
Prej to jen otázka času. No uvidíme ;)
https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-03-08/the-battery-will-kill-fossil-fuels-it-s-only-a-matter-of-time

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

off

Už i Boening se pomát do aerotaxi a dělaj na tom s Uberem
https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-03-01/boeing-is-getting-ready-to-sell-flying-taxis-within-a-decade

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

off

Jak přeskočit všechny v řadě a získat svojí M3 hned :D

Model 3 line jumping plan executed flawlessly.

Online order 3/31/16
Delivery estimator moved back 3x with latest being April - June
Bought Model S 2/26
Sent title and registration to Tesla 3/6
Tesla account activated for car 3/8
Invitation to configure 3/13

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

off

Arnold Swarzzenegr chce soudit ropáky za to, že vědomě zabíjeli lidi na celém světě exhalacema.
http://thehill.com/blogs/blog-briefing-room/news/377894-schwarzenegger-targeting-oil-companies-for-knowingly-killing

Jedná se o stejný precedens jako v případě tabákových společností.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

To je ten isty Arnold co sa ako guverner Kalifornie zasluzil o likvidaciu EV1 a podporoval vyrobu civilnej verzie Hummera?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

neměl na výběr když měl šéfa takový jelito ;) ale pak prozřel a stal se novým polepšeným Arnoldem a nezůstalo jen u keců za vlády Barraca 2008-2011 ;)

youtube.com/watch?v=m_aORfsoyJ0

youtube.com/watch?v=1y4evYuPGgk

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A ešte mu aj Kreissel Electric prerobili jeho fosilne G-čko na elektro G-Class
autoevolution.com/news/austrian-company-makes-electric-g-class-arnold-schwarzenegger-gets-to-drive-it-114844.html

A nakonec i to Humvee taky předělali na elektriku
https://www.youtube.com/watch?v=xdCDLR-bwFo

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Exkluzívny prototyp firmy Kreisel Electric s výkonom 360 kW, kapacitou 100 kWh a dosahom takmer 300 km
Spolu s rakúskym spolkovým kancelárom Mag. Christian Kern a Arnold Schwarzenegger otvárajú nové výskumné a vývojové centrum spoločnosti Kreisel Electric

19. septembra 2017, Rainbach v okrese Mühlkreis

V utorok večer Arnold Schwarzenegger predstavil na svete prvý elektrický Hummer od Kreisel Electric pri otvorení nového výskumného a vývojového centra spoločnosti v okrese Rainbach, Mühlkreis, Horné Rakúsko. "Kreisel Electric elektrizoval moje triedy G minulú zimu. A teraz Hummer. Ak to Kreisel udrží v tomto tempe, čoskoro tu budem môcť lietať z LA v elektrickom lietadle, "povedal Arnold Schwarzenegger, priateľ a patrón špičkových technikov, ktorí boli očividne ohromení elektrifikáciou svojho veľkého cestné vozidlo.

Kreisel Electric vyvinul prototyp off-road na základe modelu H1 len za dva mesiace. Je vybavený vysokovýkonnými batériami od firmy Kreisel Electric s výkonom 100 kWh a dvoma elektromotormi na prednej a zadnej náprave so systémovým výkonom 360 kW (490 PS). Vozidlo môže dosiahnuť rýchlosť až 120 km / h a má dosah približne 300 kilometrov a celkovú hmotnosť 3 300 kg.

Štandardná verzia tohto amerického off-road vozidla spotrebuje až 24 litrov paliva na každých 100 kilometrov a vyžaruje až 470 g CO2 na kilometer. "S našimi elektrifikovanými prototypmi chceme ukázať, čo je možné pomocou technológie Kreisel. Určite nebudeme hromadne vyrábať tieto modely. Ale náš Hummer je elektráreň vo vlčiakovom oblečení, ktorá jazdí tak ticho, že aj ovce nie sú narušené, "povedal Markus Kreisel, jeden zo zakladateľov spoločnosti Kreisel Electric.

Kludne mu tam mohli šupnut aj 200kWh. To monštrum by to unieslo.
Mať na to prachy, hned idem do toho.
Ten Arnie sa asi fakt polepšil a zistil, čo je najlepšie.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano. Myslím, že jeho súčasná priateľka je ochranárka - enviromentalistka

Ja bych ropaky hned na miste strilel. Otravujou lidem vzduch. A navic podporujou ropnou mafii a ruske agresory.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

noo paráááda konečně nějaka dobrá zpráva dneska ;) no a ... nerikal sem snad kdo první bude viset... ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

asi mu to poradil kámoš Chuck Norris, ten se taky soudí kvůli nějakému sajrajtu co se používá při magnetické rezonanci

Ty lopaty co ho milujou a co milujou svoje ropný rakovinomety budou čumět :D

"The oil companies knew from 1959 on, they did their own study that there would be global warming happening because of fossil fuels, and on top of it that it would be risky for people's lives, that it would kill."

On chce aby na všech spalovákách, sekačkách, fukarech, motorovejch pilách, generátorech a benzíkách byly velký cedule a štítky s varováním, že tento produkt je lidskému zdraví nebezpečný a jeho spalování může způsobit nemoce, rakovinu a smrt stejně jako na cigárech a tabáku. Což má naprostou pravdu. To bude ještě zajímavý :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je dobrá správa. Ak to vyjde, tak budú mať ropáci "dobrú" reklamu hned vedla loga firmy :D
Inak Chuck Norris nieco riesil pre svoju manzelku ktorej pichli kontrastnú látku Gadolínium pred vyšetrením MRI. Malo to nejaké ťažké vedlajsie úcinky, ktoré sú známe ale nikde sa o tom nehovorí.

Obrázek uživatele honza.t

Nejrychlejší na světě
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fastest_production_cars_by_acceleration
Porsche 918 Spyder
https://www.youtube.com/watch?v=dDytM0-mxiU

https://youtu.be/2MRXTkwt5m8

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

off

VW chce příští rok představit "jeden elektromobil každý měsíc," říká šéf koncernu Matthias Müller.
https://www.autorevue.cz/vw-masivne-investuje-do-sestnacti-tovaren-na-vyrobu-elektromobilu

Takže přístí rok nás navalej úváděčkama novejch elektro modelů, ale vy si na ně bude moct šáhnout až tak po 2 letech odhaduju. Buhví kolik jich ty troškaři budou pak produkovat a jak dlouhý budou čekací lhůty, když už teď se v USA čeká na e-Golfa 12-18 měsíců :)))

Baterky prej budou vyrábět v Číně a v severní Americe. To jsem fakt zvědav kdo jim to bude v tý emerice produkovat? Tesla? :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

V Evrope se moc novinek nedockame. Vsechny nove EV budou jen v Cine. Tam je tlaci bota jmenem povinna kvota.

To máš pravdu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ne, ne.
Baterky budou brát v buducnu i od někoho v USA, pak od jedné čínské firmy, která ale chystá stavbu závodu taky v EU, a pak od LG co má továrnu i v Polsku, a Samsungu co má výrobnu v Maďarsku.

Zde jsou konkrétní jména a čísla.
https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-03-13/vw-secures-25-billion-battery-supplies-in-electric-car-surge

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

-

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Bravooo!! tisícikousavá série konečně normálně tichého VW Porše a k tomu dva laufy fprr? že by imitace?? ba nostalgije :)) každopádně slabý hoči v roce 2018 na to že TESLA chrlí ročně 100.000 elektrokár tak je ta vaše Mise É dost bída ;)

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Porsche je docela exkluzivka, vyrábí ročně jen 200.000 aut, takže plně eletrických jich bude hnedle 10%.
eGolf už najel u modelu na podobná čísla jako GM, Renault a Hyundai u svých elektrokár, a vyrábí 30.000 ročně.
VW má teď prý nejvíc předobjednaných baterek ze všech automobilek světa.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tolik humbuku pro pár konzervích popelnic navíc početně bezvýznamných :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Porsche za minulý rok dodalo 250tis. aut, na kterých na rozdíl od Tesly slušně vydělává, z těch tvých prázdných výkřiků si asi fakt hodně dělají :))

Což o to, Tesla na autech jako takových (minimálně na S a X, na M3 asi ještě hodně dlouho ne) taky slušně vydělává, ale všechno to obratem vráží do dalších megalomanských projektů.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlinee-SalonAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilKariéra EVC Group

Newsletter