Elektromobil Volkswagen I.D. bude stát stejně jako dieselový Golf

Jan Horčík - 24 Září 2018

Volkswagen poprvé představil podvozek nové rodiny elektromobilů I.D. a nabídl první pohled na platformovou strategii pro elektromobily, na jejímž základě promění v realitu svou vizi „ELECTRIC FOR ALL“.Nová platforma je určena výhradně pro elektrický pohon a pokrývá kompletní spektrum modelů: od kompaktních vozů až po SUV a MPV. Výroba modelu ID (na obrázku) bude zahájena už příští rok. Prodeje by měly do roku 2025 vzrůst na více než 1 milion elektromobilů ročně.

Nová platforma je určena výhradně pro elektrický pohon a pokrývá kompletní spektrum modelů: od kompaktních vozů až po SUV a MPV. Výroba modelu ID (na obrázku) bude zahájena už příští rok. Prodeje by měly do roku 2025 vzrůst na více než 1 milion elektromobilů ročně.
foto: Volkswagen

Modulární platforma MEB pro elektricky poháněná vozidla, která tvoří základ podvozku I.D., je pro značku Volkswagen naprosto jedinečným prodejním argumentem. Zároveň dokládá mimořádné zaměření společnosti se sídlem ve Wolfsburgu na oblast elektrické mobility.

Na rozdíl od běžné praxe není podvozek ID. dodatečně upravenou platformou pro vozidla poháněná spalovacími motory. Platforma MEB byla totiž od samého začátku vyvíjena pro vozidla s elektrickým pohonem. Volkswagen tak může maximálně využít její technický potenciál.

Nová platforma je navíc flexibilnější z hlediska designu a konceptu vozidel, jejichž spektrum sahá od kompaktních vozů až po SUV a MPV. „I,D. je milníkem technického vývoje. Bude prvním kompletně síťově propojeným a zcela funkčním elektromobilem, který si budou moci dovolit miliony lidí,“ říká Christian Senger, vedoucí produktové řady e-Mobility ve společnosti Volkswagen.

Univezální podvozek MEB určený pro elektromobily značky Volkswagen

Univezální podvozek MEB určený pro elektromobily značky Volkswagen
foto: Volkswagen

První generace vozidel I.D. s nulovými emisemi a avantgardním designem zaujme zákazníky dojezdem, který se vyrovná současným vozům se zážehovými motory. Prodej modelu I.D., prvního člena rodiny I.D., bude zahájen v roce 2020. Kompletně síťově propojený čtyřdveřový kompaktní vůz bude stát stejně jako Golf se vznětovým motorem. Nejlevnější takový na českém trhu seženete za 601 900 Kč.

Pro řidiče a cestující bude připraven výjimečný prostorový komfort, srovnatelný s vozidly z vyššího segmentu, a to díky mimořádně dlouhému rozvoru náprav a krátkým převisům karoserie. Vzhledem k tomu, že vůz nemá spalovací motor, bylo možné posunout nápravy ještě blíž k okrajům karoserie.

Pohled na podvozek ID. odhaluje mimo jiné umístění elektromotoru v prostoru zadní nápravy a uložení akumulátorů pod podlahou vozidla. Toto řešení přináší optimální rozložení hmotnosti mezi nápravy, ale zároveň také poskytuje cestujícím komfortní sezení ve vyšší poloze.

Hnací sílu elektromotoru přenáší na zadní nápravu jednostupňová převodovka. Dle metodiky WLTP bude dojezd všech modelů I.D. činit 330 až 550 kilometrů v závislosti na velikosti sady akumulátorů. Doba nabíjení se výrazně zkrátí použitím systému rychlého nabíjení s výkonem 125 kW. V tomto případě se akumulátory nabijí z nuly na 80 % kapacity za 30 minut.

Modulární platforma MEB pro elektromobily bude technickým základem nejen pro všechny modely rodiny Volkswagen I.D., ale i pro mnoho elektromobilů dalších čtyř značek koncernu Volkswagen: Audi, SEAT, Škoda a Volkswagen Užitkové vozy. Platformu MEB bude používat pět značek ve třech světových regionech.

„Modulární platforma MEB je bezesporu nejdůležitějším projektem v historii Volkswagenu, srovnatelným s přechodem od Brouka ke Golfu,“ říká Thomas Ulbrich, člen představenstva značky Volkswagen, odpovědný za elektrickou mobilitu. >„V první vlně bude základem pro více než 10 milionů elektromobilů napříč celým koncernem a otevře nám cestu do éry elektrické mobility.“

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zaujímalo by ma, kde majú uchytené pásy vodič a spolujazdec. Na BMW i3 to nie je šťastne vymyslené

Podle obrazku nahore k sedadlu. Jestli je to realne (nejake vyztuhy) hodnotit nemuzu.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Uchycení pásu normálně na B sloupku. Od konceptu nebude mít posuvné dveře a místo zrcátek zpětné kamery. Auto má i jméno VW ID Neo. Má být ve dvou verzích pro dojezd 400 a 600 (NEDC). U slabší verze má být palubní nabíječka z golfu 2x16A a 3x16A pro delší dojezd. Baterie cca 45kWh a o dvacet víc pro 600 km. Cena bude jako dobře vybavený naftový golf, což může být i 750t Kč pro základní verzi 400 km, ale pokud budu připlácet za zimní balíček, tak jako eGolf (tepelné čerpadlo, vyhřívání sedadel, skla a snad tam konečně dají i vyhřívaný volant), tak budu o 50-100t víš. Zde je odkaz červená verze již produkční nebo velmi blízko.
autoexpress.co.uk/volkswagen/97043/volkswagen-id-neo-latest-details-on-vws-2019-electric-hatch

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

19.05.2011 - Cena elektromobilu BMW i3 začne na 595.000 Kč

hybrid.cz/cena-elektromobilu-bmw-i3-zacne-na-595-000-kc

23.07.2013 - Elektromobil BMW i3 v ČR: cena 900 000 Kč vč. DPH

hybrid.cz/elektromobil-bmw-i3-v-cr-cena-900-000-kc-vc-dph

:)))))))))))))))))))))))))))DDDDDDDDDDDDDD_:_:_:_;))

2016: Cena elektromobilu Tesla Model 3 zacne na $35k
2018: ...

Ale byl to orgac, co?

Tenhle komentar pisu, protoze be byla skoda, abys tuhle perlu editoval nebo smazal.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

zapomels dodat důkazy odkazy k těm tvým žblechtům takže prd ve větru ;))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to je tady zase odborníků co vědí víc než samotné VW jaká bude cena, to je fakt sranda :D oni vědí jak udělat cenu aby se to prodávalo takže myslím, že nepotřebují Vaše rady, ceny bych se nebál když Audi může v USA prodávat e-tron za 1,6 tak je reálné, že I.D. bude za 0,7 mil, Škodovka a Seat pak ještě levněji

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hele šáde už je tak vw proflákla kecáluňg že jí nelze věřit ani nos mezi vočima :)) promin jdu dízlblejt

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Riskantní strategie VW. Tak 8 let říkají ,jak rozjedou elektroauta za pět let, pak za 3 roky, teď za 2 roky ale poradně až 2025. Nakonec začnou ztrácet trhy, spalovaky budou over. V hybridech má Toyota náskok 10 let. Tesla v elektro tak 5-7 let . Ještě jedno odložení a definitivně jim ujede vlak.

Kritický pro automobilky bude rok 2020, kdy má být výroba baterií dostatečná pro všechny, co budou chtít a co budou připraveni na masovou produkci.
Jsem zvědavej, co VW udělá, až zjistí, že udělal továrnu na výrobu I.D. dimenzovanou na 100 tisíc ročně a poptávka bude >500 tisíc za rok (pokud tedy dodrží parametry a cenu).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nebojte, oni je budou muset začít vyrábět a v rozumném množství.

2020 - průměrné emise automobilky 95g CO2 - to je spotřeba 3.5l nafty, nebo 4l benzínu.
Jenže reálná spotřeba je 4.5l nafty a 5.3 v benzínu. A není jak to snížit - lidi jim malé lehké auta s mikromotorem prostě nějak nechtějí kupovat. Takže pokud chtějí prodávat celkem 10M aut ročně a potřebují snížit průměrnou spotřebu o 15-20 procent proti dnešku, musí na trh dodat alespoň 15-20 procent aut s nulovými emisemi.

Takže u koncernu VW klidně očekávám 1M čistých VW - prostě není čím to nahradit. Nebo budou muset celou pokutu za vyšší CO2 přenést na zákazníka - čímž se opět posune víc lidí na nákup EV.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Všechny moderní automobilové linky jsou dělané minimálně na 300 000 ročně.

To je přímo z tiskové zprávy VW, že plánují produkci I.D. 100 tisíc ročně.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

inu nadějných tryskových zpráv které se nevyplnily jsme již strávili dostatek, tak holt jedna navíc ani nestojí za řeč. Plně stačí znechucený komentář.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A do peti let milion, tzn pravdpodobne linka nepojede hned od spisteni naplno...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jak prohlásil Baťa, to nelépe vidíme kde doteď nic nevyrábíme.

Tak to já jsem pochopil, že tento I.D. bude mít produkci 100k ročně a v roce 2025 bude milion ročně celá jejích produkce EV, tzn. všechny modely dohromady. I tak ale ještě před rokem tvrdili, že v roce 2025 bude EV tvořit čtvrtinu produkce, tedy 3 miliony vozů ročně.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No tak linka v automobilce zpravidla vyrabi vice modelu, tzn bud se zvedne produkce ID, nebo se nate lince bude delat dalsi model...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zpráva o ceně vozu 2 roky před zahájením prodeje má jediný smysl a to odradit zákazníky od nákupu elektromobilu od konkurence a od Tesly zejména. Nikdo dnes nemůže říci, kolik bude stát produkt za 2 roky. "Stejně jako Golf" je marketingová fráze, která také může znamenat "stejně jako vrcholová verze Golfu, ale s minimální výbavou elektromobilu".

Nekdo by to mohl brat jako pokus o manipulaci akcioveho kurzu VW. Nizka cena I.D. by mohla rozpoutat fantazie investoru.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak rict to muzou, podklady pro kalkulaci ceny musi mit davno hotove, jen je otazka jaka cena bude doopravdy - jak pisete "stejne jako naftak" muze znamenat ledacos.

Obrázek uživatele Josef

No, on je Golf v dieselu s automatem a v Highlinu za asi 650 tisíc. To je podle mě docela reálná cena IDu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jestlize dnes e-Golf startuje na (temer) milionu a nikde jinde dnes podobne velke a funkcni EV levneji nekoupite, a jeste se vsude na to rok ceka, tak opravdu verite, ze ID bude za 650tis? To me prekvapujete...

Obrázek uživatele Josef

No jde o to, že v tom budou baterky nasmlouvané za 112 dolarů za kWh. Počítám, že tam bude 50 kWh baterka, takže 5600 dolarů za články v baterii + něco kolem, odhadem 6500 dolarů za kompletní baterii se vším. To je jenom asi 140 tisíc korun za kompletní 50 kWh baterii. To není zase tak moc.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je sice hezke, ale VW neni rozhodne mecenas elektromobility, pro nej neni problem si rict za kompletni baterii do e-UPa 600tis, tedy stejne jako za cele auto.
Navic prijdou o znacne prijmy ze servisu a prodeje ND, a to budou chtit nepochybne nekde kompenzovat.
Nedaji to za stejnou cenu jako spalovaka, to by byla pro ne sebevrazda, v ten moment by prodeje spalovaku spadly na minimum. Na to je minimalne jeste 10let cas, dnes na to neni svet v takove mire pripraven.
Pral bych si to take, ale dle meho nazoru je 50kWh ID pristi rok za 650tis jen mokry sen...

O prijmy ze servisu bych se az tak nebal. Zarucni opravy pocitat nemuzeme, protoze ty stejne plati vyrobce. Takze tam je snizeni poruchovosti prinos.
Porad je netrivialni cast problemu ve vecech mimo pohon (navic, ze se dnesni maloseriovky tolik nesypou neznamena, ze ve velkych seriich to nenastane). Opravy bouracek taky budou stejne (mozna castejsi, kdyz nekdo auto s vetsim odpichem nezvladne nebo zapomene, ze to ma i brzdu). Poplatky za garancky pro zachovani dlouhe zaruky taky urcite nezmizi. Flotilovym autum se proda vyhodny servisni balicek na dobu leasingu...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Neni to tak dlouho co tu probehla jakasi studie ohledne servisni narocnosti EV a pokud me pamet neklame, tak z toho vyslo, ze 1/3 servisu nebude mit co delat. Ono jenom kolem motoru je te prace pozehnane - oleje,rozvody,vstrikovani, preplnovani, emisni systemy atd. - vse min. 1-2x za zivotnost auta resite. A to je hromada penez.

Tak se misto vymeny oleje bude povinne merit izolacni pevnost vinuti motoru. Nebo vnitrni odpor baterie. Instalovat wallboxy. Nebo se bude prodavat prodlouzena zaruka na baterii (pri prodeji se vysvetli, ze "pro jistotu" by si priplatit mel). Plus samozrejme penize, ktere pritecou v podobe vussi ceny auta. Ja bych se nebal, ze ty "nadbytecne" penize zustanou u zakaznika ;) A to, jestli to bude znamenat vykopnuti "par" servisaku, to vyrobce asi az tak nezajima.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Tady komentář jednoho čtenáře z Autorevue to celkem vystihuje:
"doufal jsem, ze VW zacne konkurovat tesle, ale bohuzel tomu tak nebude. kdyz se koukam na tu platformu a srovnam to s teslou model 3, kde je VSECHNO integrovane do podvozku a veskera elektronika je soucasti baterie resp. motoru, tak je toto hodne smutny pohled. vypada to jako lehce upravena klasicka platforma pro spalovaci motor nez 100% EV od zakladu."

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No jasně, blbečci co tom vůbec nerozumí, by chtěli integrovat do podvozku i nádobu s kapalinou pro stěrače :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

za prvé nechápu ty chytráky co dělají ze sebe odborníky na základě nějaké fotky, za druhé i kdyby to tak bylo, ještě to neznamená,že vše v podvozku a v baterii jako to má tesla, že je to dobře, takoví chytráci kteří o tom vědí kulový jsou nejlepší

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ani Tesla nema vsetko v podvozku a v baterii.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nejvíce kulový vědí zdejší Anonymové a Petr (se svými alter egy).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no jo když si tu dám nějakou přiblblou přezdívku, tak hned jsem o mnoho chytřejší co? :D všechno vím, všechno znám, největší machr :D jedinnou výhodu to má, že tu poznám některé hňupy a vím, že nemá smysl na jejich příspěvky dále reagovat :D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Plus za zadní šoupačky, mínus za to, že to vypadá, že podmínkou otevření šoupaček musí být předchozí otevření předních dveří. Ostatní komentovat až to bude na trhu při srovnání s konkurencí

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takze vybaveny naftovy Golf s automatem stejne jako I.D., cili nejakych 900tis v zakladu. A ve vybave se slusnou baterkou 1,2mil. Mene to necekejte...

Obrázek uživatele Josef

Vzhledem k tomu, že Golf v naftě u nás nekoupíte bez automatu, to zase taková darda nebude. Nejvyšší výbava Golfu v naftě s automatem stojí 650 tisíc.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To nevim odkud cerpate, ale kdyz si v jejich konfigutoru naladim Golfa 1,6TDi stejne jako mam Ioniqa (LED, navi, kuze, asistenti, stresni okno, atd) tak jsem na castce neuveritelnych 950tis. A to jsem tam nikde nenasel vyhrivany volant a zadni sedacky.

S manualem nelze jiste jen docasne, protoze nestihaji homologace.

Obrázek uživatele Josef

Jasně, když si tam naházíte kraviny, dostanete se asi výš.

Obrázek uživatele Radovan

Jenže tady se opět bavíme o srovnatelném voze. Takže ne holotinka od fauvé versus plně vybavený Leaf, ale srovnatelné auto motorově a výbavou, včetně automatu samozřejmě. A to ještě většinou nebude mít stále ty parametry, jako elektrika.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No jenže já nechci auto s maximální výbavou, kde je tisíc věcí, které se mohou rozbít a které musím servisovat.

Já chci auto s minimální výbavou a tím pádem minimální udržbou a náklady. Pro mě ideální auto je takové, kde 2x za rok zajedu do servisu na přezutí a jednou za 4 roky na výměnu brzd a technickou. A zbytek času o něm nevím.

Jenže to mi nikdo nenabídne, všechny automobilky mi tam cpou parkovací senzory, sledování úhlů, vyjetí z pruhu, apple, android, zábavný systém a spoustu dalších věcí, které nepotřebuju. Ale dát tam, to co potřebuju - třeba pohon zadních kol s protiprokluzem - to ne.

Takže ano - porovnávejme srovnatelnou výbavu = sepíšu si která výbava je pro mě podstatná a tu porovnávám.

Obrázek uživatele Radovan

A pak napíšu, jak je ten elektromobil drahý, protože pominu, že má v ceně té výbavy dvojnásobek. Není nad to porovnávat párek od Babiše se svíčkovou pečení. Páč mně párek stačí. Bože.....

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obrázek uživatele Radovan

Jenže tady se opět bavíme o srovnatelném voze. Takže ne holotinka od fauvé versus plně vybavený Leaf, ale srovnatelné auto motorově a výbavou, včetně automatu samozřejmě. A to ještě většinou nebude mít stále ty parametry, jako elektrika.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Od kdy se baterie v autě nabíjejí od nuly ????!!!!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No občas se to povede:-D

Soudruzi zapomněli dodat, že to bude stát sice jako naftové auto, ale bez baterky. A ta nepůjde koupit, ale pouze pronajmout za pouhých 5000 měsíčně....

Ono to asi nebude jak píšete (hádám), ale možná se bavíme o Golfu GTD v plné palbě? :-) No moc rád bych se mýlil.

Edit: mohu srovnat jen VW, Škoda a Ford z vlastních zkušeností. A VW a Škoda jsou prostě lepší. Takže za mne EV od VW je možná volba. Pokud mezitím Hyundai nepřijde s něčím za rozumný peníz.

Zas to nebude mít frunk.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

To jsem nevěděl, že Volkswagen přechází z RAKOVINA FOR ALL na ELECTRIC FOR ALL? Co je to tak najednou popadlo? :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

VW vyhlašoval rok 2020 už minimálně poslední 4 roky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no šak práve jen 4 roky. Tesla funguje už 15 let a Model S produkuje 6 let tak co je to sakra vw tak naráz popadlo? dyt ještě nedávno prohlašovali dokonale čistý dízlblejt :))

tyden.cz/rubriky/auta/zajimavosti/sefove-volkswagenu-brali-stomilionove-odmeny_471499.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Len blafujú, este to budú natahovať ďalších 10 rokov.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Auto vám prodáme za 600tis.,ale jak mám zaplatíte za baterií se raději ani neptejte

off

Zase shořel nějakej spalovák.
https://bit.ly/2pyK631

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Klasické marketingové kecy. Na jedné straně zjišťujeme zákazníka ze dojezd bude na stejně úrovni jako u spalovaku A o odstavec níž se dozvíme že dojezd bude od 330 do 550km. Takže předpokládám ze stejně to bude i s tou cenou. Řekneme ze to bude za 600, ale nejlevnější nabídneme za 950.

Můj diesel dá 1200km na nádrž. Jezdím tak, že moc nebrzdím, sundám nohu včas z plynu a pokud i na dálnici mám odstup, kolikrát ani tam nebrzdím.

Na tvůj smradlavý diesel tu není nikdo zvědavej!

Tak to jsem se dost nasmál. Pošlete mi mega na účet a můžeme pokračovat v diskusi.

A ty mě miliardu abych se s tebou vůbec mohl bavit. Já se nasmál ještě více. :D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pamätám si ako písali novinári, ked mal príst e-UP, že bude stáť 9990€ :-)

A M3 za 35 000 $, ale na to možná i dojde.
Model S taky slibovali za málo.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Model 3 stojí $35 000 ale je to cena bez všech poplatků kterou si žádá tesla za auto s nulovou výbavou a minimálním dojezdem. Normální model 3s nějakou tou doplňkovou výbavou stojí v čr$100 000.
Tenhle vw stojí v normální použitelné verzy s baterkou jeden milion koruncili stejně jako hyundai nebo nissan. Elektromobil pod jeden milion korun se vyrobit nelze.

Model 3 s minimálním dojezdem má o 20 km delší dojezd než než tenhle VW, který svět ještě neviděl za cenu, kterou nikdo nezná.
Normální model 3s - neznám, to je nějaká novinka? Model 3 se všemi příplatky co jsou možné (Dual motor AWD, červený metalický lak, Performance, 20" sportovní kola, bílý interiér, autopilot, samořízení) je za 81 tisíc dolarů.
Elektromobil pod milion vyrobit nelze - a co BMW i3, VW e-Golf, Nissan Leaf, Hyundai Kona, Huindai Ioniq, Kia Soul, Nissan e-NV200, Renault Zoe, Renault Kangoo Z.E., VW e-Up! a další?

Dosud nejlevnější M3 stojí 49 000 $, levnější bude monžná za 1/2 roku, možná taky za dýl.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

:-) hehe

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

johohóóó Tesly dostanou funkci záznamové kamery do auta. Bude k tomu stačit aktualizace

zive.cz/clanky/tesly-dostanou-funkci-zaznamove-kamery-do-auta-bude-k-tomu-stacit-aktualizace/sc-3-a-195154/default.aspx

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je proto aby si majitel doma mohl pustit záznam jak Tesla hoří.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

<^>(-_-)<^>

Obrázek uživatele spetak

Hmmmmm, za šest let milion prodaných ročně a v první vlně víc než deset milionů ??? Odvážná čísla. Tak jim holt budeme držet palce - a nám vlastně taky. Snad nám do tý doby neuhnijou. Super je, že na rozdíl od aut, co jdou na trh za pár měsíců, tady už víme přesnou cenu - 601.900,- kaček.

To je cena za co, prosím?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

v roce 2013 taky troubili cenu bmw i3 za 600 a byla za 900 ;)))DD

hybrid.cz/cena-elektromobilu-bmw-i3-zacne-na-595-000-kc

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no paráda má to volant, snad to bude jako ty milijóny normálních vw autopopelnic ;) a tu cenu soudluzi to už tady bylo mockrát tu teprve uvižn ;))

AT ŽIJE TESLA KTERÁ VŠECHNY DONUTILA DĚLAT ELEKTROMOBILY :))

A AT ŽIJE STREETSCOOTER germám echt elektriše ;)

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilProdej pneu 100% onlineBUS2BUSNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC Groupe-Salon

Newsletter