Elektromobil Tesla Model S pronásleduje na startovací dráze špionážní letoun U2

Jan Horčík - 06 Září 2017

Elektromobil Tesla Model S dokáže ve své nejvýkonnější verzi P100D zrychlit z 0 na 100 km/h během méně než 2,5 sekundy. Americké letectvo se rozhodlo to využít.auto elektromobil Tesla Model S jako chase car špionážního letounu U2

Špionážní letoun U2, který je ve službě amerického letectva už téměř 70 let, teď na startovací dráze pronásleduje elektromobil Tesla Model S P100D
foto: ElliotL- CBGSpotterHD

Na vybraných amerických leteckých základnách mohou vojáci spatřit úžasnou podívanou. To když startuje špionážní letadlo U2, vyvinuté během Studené války v 50. letech, které po startovací dráze stíhá nejmodernější elektromobil Tesla Model S.

S letounem U2 je velmi obtížné se pohybovat po zemi, zejména díky velkému rozpětí křídel. A navíc, ačkoliv ve vzduchu se může zdát pomalé, na zemi je extrémně rychlé.

Při startech proto musí být doprovázeno rychlými auty, jehož pasažéři s pilotem letounu U2 v reálném čase komunikují a předávají mu zprávy o tom zda start probíhá v pořádku.

V minulosti americké letectvo pochopitelně sahalo po amerických "muscle cars". Jenže teď, když je k dispozici Tesla Model S P100D, není už moc co řešit. Tohle auto trumfne všechny.

Elektromobil Tesla Model S je dnes na špici zrychlení 0-100 km/h mezi běžně dostupnými, sériově vyráběnými vozy. Pravidelně to dokazuje v různých závodech, kdy soutěží např. s Dodge Viper, BMW M5 a dalšími nadupanými spalováky.

Svým zrychlením do 100 km/h trumfne Tesla Model S i superdrahé supersporty typu Lamborghini Aventador, viz. video:

Na následujícím videu si můžete prohlédnout závody Tesla Model S a amerických "muscle cars":

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A přitom by stačilo obyčejné auto a přivázat za lano k tomu U2.
Akorát se pak nesmí zapomenout odpojit :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No, hlavně myslim, že to řešení je 'cost-effective'. Auta se spalovacími motory, která mají podobné parametry zrychlení jako Tesla S P100DL jsou asi o dost (resp. dostkrát) dražší.

No v Americe na to stačej obyčejný ševroletky nebo Pontiaky, tak to asi tak horký nebude.
https://www.youtube.com/watch?v=W2tnCDBkIoI

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Obrázek uživatele ozana

Přistání, to je hovno akcelerace.

---

Jezdím na proud, najeto 77 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 80 tisíc km.

Ještě mi řekni že na start používali jiný auto :))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

To už jsme tu rozebírali pár tejdnů zpět. Přistání U2 je strašně nezpečný protože to má jen jen centrální podvozek a ostruhu a nic na křídlech. Takže i při malé rychlosti když to lehce štrejchne křidlem tak se éro okamžitě stočí do strany a končí v oranici a může se poškodit. Dost naprd. Stačí najít YT video pod heslem U2 bad landing, tam je celá série nehod a dokonce to ty naváděcí auta musej občas prudce strhnout do pole taky a končej v nepěknejch hodinách, když to éro nezvládne. Dost stresující pro oba.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

..ale vymysleli, jenom to neleta na ropu...

www youtube.com/watch?v=NBdS8jiTM6E

Jen bych poupravit text. Letadlo stíhá auto hlavně při přistávání, protože nemá podvozek na křídlech, ten shodí po startu. Auto ho stíhá, protože mu pomáhá vyvažovat letadlo. Lockheed U-2 má stálý podvozek pouze na trupu. Tesla je jedno ze "superaut", které ho stíhá.
Zajímavé je, že tento koncept letadla je skoro 70 let starý a stále létá. (nic levnějšího nevymysleli) :-)

Blaník taky lítá 100 let. Už ukončili jeho výrobu a pak jí zase obnovili. Některý éra nestárnou.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% online

Newsletter