Renault otevřel objednávky na elektromobil Renault 5 E-Tech. V nabídce jsou verze Urban range s dojezdem až 300 km a Comfort range s dojezdem až 410 km.
Renault 5 E-Tech elektrický přijde na český trh ve třech výbavových stupních (Evolution, Techno a Iconic Cinq) a se dvěmi velikostmi baterií (40 kWh – urban range a 52 kWh – comfort range).
V roce 2025 obohatí nabídku verze Rolland Garros, která odkazuje na slavný tenisový turnaj, jehož je Renault hrdým prémiových partnerem.
První cena 675 000 Kč nabízí vše potřebné
Základní provedení vozu Renault 5 E-Tech elektrický ve výbavě Evolution startuje na ceně 675 000 Kč a přitom nabízí vše potřebné, včetně celé řady komfortních prvků:
- Baterie urban range s využitelnou kapacitou 40 kWh pro dojezd až 300 km
- Třífazová palubní nabíječka AC 11 kW, rychlodobíjení DC 80 kW
- Tepelné čerpadlo
- Automatická klimatizace
- Multimediální systém openR link 10“, přístrojový štít 7“
- Zadní parkovací senzory
- Ocelová kola o rozměru 18“
- Metalický lak zelená pop!
Verze techno s dojezdem 410 km startuje na 799 000 Kč.
Provedení Techno startuje na částce 725 000 Kč ve verzi urban range. Verze comfort range s dojezdem až 410 km startuje na částce 799 000 Kč.
SOUVISEJÍCÍ: Elektromobil Renault 4 E-Tech: obousměrné nabíjení, až 52kWh baterie
Verze techno přidává mimo jiné:
- Přístrojový štít 10“
- Multimediální a navigační systém openR link s integrovanými službami Google a avatarem Reno
- Adaptivní tempomat
- Disky kol z lehkých slitin 18“
- Ukazatel stavu nabíjení na kapotě
Verze Techno také možnost objednání dvoubarevného provedení karoserie. Vrchol nabídky iconic cinq startuje na 775 000 Kč pro verzi urban range a 849 000 pro verzi comfort range.
Verze iconic cinq sériově dodává oproti verzi techno také
- elektrochromatické bezrámečkové vnitřní zpětné zrcátko
- přední, zadní, boční parkovací senzory a easy park assist
- vyhřívaná přední sedadla
- vyhřívaný volant
- čalounění v kombinaci látka / syntetická kůže collection, žluté a šedé – disky kol z lehkých slitin 18″, design Chrono
- metalický lak černá étoilé
- palubní deska potažená černou syntetickou kůží se žlutým prošíváním
Evolution | Techno | Iconic cinq | |
R5 122 k urban range | 675 000 Kč | 725 000 Kč | 775 000 Kč |
R5 150 k comfort range | 799 000 Kč | 849 000 Kč |
Příjezd prvních vozidel Renault 5 E-Tech elektrický do České republiky očekáváme na jaře roku 2025.
zdroj: tisková zpráva
Prodej elektromobilů v Evropě ve třetím čtvrtletí klesl o 14 procent.
Zdroj dnešní Seznam.
Důvodem je vysoká cena a drahá elektřina. S takovou tu elektromobilitu nevybudujeme soudruzi.
Klesajici prodeje EV jsou jen diky hlouposti lidi kteri skacou na ruSSke fake news o EV. Jak jsem uz psal, s kvalitou EV to nema nic spolecneho, je to jen umele vyvolana masova psychoza a fobie. ruSSko nasralo lidem poradne do hlavy. Neni to jen o elektromobilite, je to o celkovem mysleni lidi. Je nutne ruSSky virus vyhubit.
To je tvoje exit strategie, obvinit z vlastního selhání vnějšího nepřítele? Nic lepšího tě nenapadlo, než podněcování k trestnému činu genocidy? To je teda slabota, to ti řeknu.
Ale uznávám, že jako demonstrace rozsahu frustrace elektrosoudruhů, to není špatné.
Vyhubeni ruSSkeho virusu neni genocida. ruSSky virus se da vyhubit tak, ze se mu nedaji podminky zde pachat zlo. Nejlepsi obrana proti ruSSkemu virusu je chytry mozek. Bohuzel to je jaksi nedostatkove zbozi. Tak se musi pristoupit k omezeni jeho sireni.
ruSSko je vitalne odkazane na staly prisun zivotadarnych penez z prodeje ropy a plynu a je vcelku logicke ze pouziva mechanizmi, ktere kazdou konkurencni technologii eliminuji. Ale to je proti nasim vitalnim zajmum a proto je nutne jejich machanizmi prerusit. A pusobeni ruSSkych agentu odporuje tuplovane nasim zajmum.
Porsche SE očekává, že Volkswagen vykáže za rok 2024 katastrofální ztrátu (fakt jo, kdo by to při pohledu na neprodané hnijící elektromobily čekal…?) a že tato investiční skupina odepíše 250-600 miliard Kč.
PS: Je to tady – podle mého zdroje se to uvnitř Volkswagenu poslední dva měsíce zlomilo a úspěchu elektromobility už lidi nevěří. Ještě nejsou vysloveně naštvaní, ale už se to blíží…
Za tu cenu je to neprodejné, k tomu drahá elektřina, není se co divit, že to jde do kytek.
prodeje v Nemecku za listopad 2023 – 218959 kusu, listopad 2024 – 231992 prodanych kusu vozidel, podil BEV na prodejich listopad 2023 – 15,3% porad dotace na porizeni BEV, a listopad 2024 – 17,1% a to bez dotaci, a nejsou v tom hybridy a phev, ty maji podil za listopad 2023 – 28,3% a 8,3% a v listopadu 2024 pak podil 26,3% a 7,5%
diesel klesl o 0,3% a benzin o 0,7%, ostatni pohony zustalopy na stejnych 0,5% podilu
no z cisel je evidentni ze bez dotaci ty elektriky „nikdo nechce“ a proto jim stoupa podil v prodejich, a i samotne prodeje celkove stouply
Můžu poprosit o zdroj těchto čísel? Protože KBA tvrdí naprosto něco jiného.
Další totální zhroucení BEV, meziročně -21,8% a soustavně klesající podíl už jen 14,4%.
hxxps://www.kba.de/DE/Presse/Pressemitteilungen/Nr1Segmente/2024/pm42_2024_nr1_seg_11_24_komplett.html
Jen samotný Volkswagen vyrobí dvojnásobek elektromobilů, než je celý německý trh. Skladové zásoby raketově bobtnají.
I VW exportuje EV. V Norsku jsou snad jeste cislo 1.
zdroj autovista group a cerpaji z cisel prave KBA
https://1url.cz/U1fbv
a nauc se davat odkazy, nebo u vas v Rusku to neumite?
A číst, číst umíš?
Tvůj odkaz, pátý odstavec: „35.167 Elektro (BEV) Neuwagen kamen zur Zulassung, -21,8 Prozent weniger als im Vorjahresmonat“
Neumí, vidí jen to co chce vidět, realitu popírá a neakceptuje. To je teď moderní 😁😁😁
Nechces si da lepsi nick? Neco co se k tobe hodi. Co treba Jano42.
Copak ? pravda ti nevoní ? Myslíš, že evropská elektromobilita jde správným směrem ? Tohle auto je za tu cenu neprodejný nesmysl.
Evropa neumí vyrábět elektroauta za rozumnou cenu a zejména baterie. Zkrachoval Northvolt a krachují výrobci BEV. Je třeba si to přiznat.
@Jano42. Neni to tim, ze evropska EV jsou spatna, je to tim, ze ruSSka propaganda je ucinna a pulmozkum nasr@la do hlavy ruSSke fake news o EV. Vy jste dostal dvojitou davku.
krachuji i vyrobci ICE, firmy krachujou , krachovali a budou krachovat, a zrovna automotive je tak extremne obri konkurencni boj s tak slozitym regulovanym prostredim, ze zacit v automotive od nuly je doslova zazrak pokud se to povede a nekrachne to 😉
no sak sem napis kolik znas novych automobilek ktere vznikli v poslednich 20 letech a vznikli bez podpory statu, kolik takovejch automobilek znas co dodnes fungujou a nekrachujou?
jedinci jako ty zrejme nestacili vsimnout ze zijeme v dobe extremniho rozmachu technologii kde vetsina firem proste neprezije, prezivaj jen ty nejsilnejsi s nejlepsim produktem nebo nejlepsim marketingem, ten zbytek proste krachne a nezaclani tem co maji vuli uspet, a ten kdo tu snahu a nebo produkt drzi jsou zakaznici, ti rozhoduji svejma penezma o tom co uspeje a co krachne, teda pokud se do toho nevmisej socialisti co to nejak maj potrebu dotovat
a ty a bezec me prijdete jako socialisti par excellence
runner kterej tady v kazdym prispevku nadava na dotace regulace nebo EU je socialista jo
Já s Janem jsme socialisté, prodeje elektromobilů v Německu rostou a Česká republika se odstřihla od ruského plynu. Šamanova realita.
Evropská BEV jsou opravdu špatná a předražená, proto se neprodávají. Producenti ropy s tím nemají nic společného. Prostě BEV v Evropě vyrábět neumíme. Evropa zaostává, je to důsledek řízené ekonomiky, tak jak to bylo za socíku. EU funguje jak RVHP, stejně blbě.
Nejenom auta ale všechno. Dovedete si představit kolik by stál třeba televizor vyrobený v Evropě? Ale pozor, kompletně z evropských součástek. Výplata by na to nestačila. Čím to je? Máte moc vysoké výplaty, neúměrné k vykonané práci. Takže běžte požádat zaměstnavatele o snížení mzdy a potom bude všechno levné jako v Číně. 😉
Visper – je zajímavé, že Tesla to zvládá, ale evropské automobilky ne, proč to tak je ? Tesla je lepší a levnější. Mají v US nízké platy ?
V Tesle nemají nízké platy ale to pracovní nasazení Češi dlouho nevydrží. Někteří co tam dělali o tom psali. Čínskou pracovitost by Evropan nezvládl ani jeden den. Musel by u něho stát Číňan s bičem.
@Jano. Tesla je o 10 let napred. Ve vsem. To dinosauri nedohoni.
Je to pro Evropu ostuda, ale je to tak. V elektroautech je Evropa poslední, za chvíli nám to nandají i vietnamci. Už tam BEVka dělají. Vietnamský VinFast už jezdí po Evropě.
A vite proc jsou evropska EV pozadu? Protoze i v automobilkach jsou stejny lide jako mezi beznou populaci a vsichni skocili na spek ruSSke antipropagande na EV. Jak muze nekdo, kdo sam EV odmita vyrabet dobra EV? Ta masova psychoza ktera se vali Evropou je na povazeni. ruSSaci 80% lidi uplne vyplachli mozek a instalovali do nej fobii z EV.
Tak se budou EV dovážet, když to Evropa nedává, anebo naše automobilky skoupí asiaté a ukážou nám jak se to má dělat.
Já myslím, že rusáci nejsou proti EV. Putin prohlásil, že v roce 27 chce vidět na ruských silnicích 15% EV. To ale řekl 14 dnů před válkou, potom už měl jiné starosti. Já se těším až si na to zase vzpomene tak to Runnera úplně rozpoltí.
včetně celé řady komfortních prvků:
Ocelová kola o rozměru 18“
—
Takže standard jsou dřevěná kola, když ocelová je komfort?
Maloktere auto teto tridy ma kola 18″. Duraz je na velikosti kol a ne materialu. Ve vyctu vybavy nepisou ze se vzdy jedna o komfortnim prvku. Vy jste se teda hodne snazil najit nejaky virtualni vlasek. A podarilo se.
Bývaly doby kdy se výrobci snažili snížit hmotnost neodpružených částí, např. kol. Vždy když přezouvám auto a nesu ty dnešní kola po jednom (jak jsou těžká), říkám si kde se stala chyba.
Aaa, už to leze ven…
Elektronazi bankrotář Taveres byl arogantní pičus a ideologický dogmatik, který se odmítal bavit o realitě.
hxxps://www.cnbc.com/2024/12/10/stellantis-ceo-carlos-tavares-lost-control-of-the-automaker-sources-say.html
Tak to nepřakvapí asi nikoho.
Si dělají srandu ? Za tu cenu neprodejné, za poloviční možná.
Comfort range s ekvivalentem 15 litrové nádrže. 😀 😀 😀 To má být jako co? Soutěž o největšího trpaslíka?
Tenhle zvrácený smysl pro humor marketingových týmů automobilek by si pomalu zasloužil nějakou lékařskou studii.
Nektera auta s tim jezdi treba 14 dni, nekdo dokonce mesic.
hromada lidi ani nevi ze ma vetsi nadrz, nebo ze je palivo nekdy levnejsi nebo drazsi.. vzdy tankuji za 500,-