Elektromobil Nissan e-NV200 poslouží i jako mobilní kancelář

Nissan ve spolupráci s designovou dílnou Studio Hardie proměnil svou bezemisní dodávku e-NV200 na světově první plně elektrickou mobilní kancelář e-NV200 WORKSPACe.

Nissan e-NV200 jako šetrná kancelář na čtyřech kolech
foto: Nissan

Profesionální kancelářské zázemí na kolech nabízí integrovaný výklopný stůl, počítač s dotykovou obrazovkou, bezdrátový internet, osvětlení LED řízené chytrým telefonem, bezdrátové dobíjení telefonu, audiosystém s rozhraním Bluetooth®, minichladničku a kávovar profesionální kvality.

Koncept elektromobilu Nissan e-NV200 WORKSPACe vyzdvihuje možnosti přizpůsobení této elektrické dodávky. Navíc nabízí představu, jak by mohlo v budoucnosti vypadat zaměstnání u pracovního stolu v kontextu globálního růstu popularity sdílení pracovních míst a flexibilní práce.

Během roku 2015 se počet co-workingových a sdílených pracovišť po celém světě zvýšil o 36 % s tím, jak malé firmy a samostatní odborníci hledali větší mobilitu a cenově výhodnější alternativu k tradičním kancelářím v centrech měst.

Dnes průměrný zaměstnanec v Německu utratí za dojíždění do zaměstnání 110 eur měsíčně, přičemž kancelář ve Frankfurtu vyjde ročně na 444 eur na metr čtvereční a v příštím roce se očekává nárůst o dalších 2,1 %.

Protože náklady na provoz elektromobilů začínají už od 0,03 eura na kilometr, nabízí e-NV200 WORKSPACe cenově výhodné řešení kancelářského prostoru dovolující uživatelům pracovat zdarma v centrech některých měst, kde je nabídka stanic pro dobíjení elektromobilů zdarma, nebo úplně utéct z města na venkov nebo na čerstvý vzduch u pobřeží.

„Vzhledem k vysokým cenám nemovitostí v našich velkoměstech a potřebě moderních profesionálů být ještě více mobilní budou muset firmy uvažovat chytře a zamyslet se nad tím, jak bude vypadat pracoviště budoucnosti,“ říká Gareth Dunsmore, ředitel divize elektromobilů ve společnosti Nissan Europe.

„Trend sdílených pracovišť a práce na dálku je na vzestupu – není proto nijak odtažitá představa budoucnosti, kdy se naše vozidla stanou k síti připojenými, energeticky účinnými mobilními pracovišti. A projekt e-NV200 WORKSPACe by pak přestat být pouhým konceptem,“ dodává Dunsmore.

Elektromobil E-NV200 WORKSPACe lze dobít velmi rychle – z prázdné baterie na 80 % kapacity za pouhých 30 minut. Pro okamžiky, kdy chcete opustit svou zaparkovanou a dobíjející se kancelář, je zde interní držák na skládací jízdní kolo Brompton Bike, které uživatelům umožní krátké vyjížďky po městě nebo dojet „poslední míli“ jakékoli cesty.

auto elektromobil Nissan e-NV200

foto: Nissan

Nissan e-NV200 je součástí řady bezemisních vozidel Nissan a spojuje v sobě nejlepší vlastnosti dvou mnohonásobně oceněných vozů Nissan Leaf a Nissan NV200.

Poskytuje řešení lehkého užitkového vozidla s nulovými emisemi a nabízí nízké provozní náklady 3,00 EUR na 100 km a dojezd na jedno nabití až 170 km.

Díky tomu je ideálním přepravním řešením pro velké i malé firmy, protože kromě snižování uhlíkové stopy firmy je také praktickým, spolehlivým a cenově výhodným vozidlem.

auto elektromobil Nissan e-NV200

foto: Nissan

Bližší seznámení s e-NV200 WORKSPACe

Po nastoupení dovnitř nákladového prostoru e-NV200, který je s objemem 4,2 m³ největší ve své třídě, uživatele přivítá projasněné pracovní prostředí se speciální panoramatickou skleněnou střechou a osvětlením zabudovaným do podlahy, které ještě posiluje dojem prostornosti.

auto elektromobil Nissan e-NV200

foto: Nissan

Inteligentní systém osvětlení LED lze přizpůsobit libovolnému barevnému schématu dle přání uživatele, a to připojením k aplikaci v chytrém telefonu. S její pomocí se dá osvětlení nastavit podle širokého okruhu parametrů, podobně jako barevné tóny fotografie.

Světlé linky barevného čalounění a luxusně působící podlaha z dubových prken vhodně doplňují toto moderní prostředí. Také přední sedadla dostala nové čalounění v bílé barvě, aby navázala na designový jazyk promítající se od zádě vozu až po kabinu.

auto elektromobil Nissan e-NV200

foto: Nissan

Za příznivého počasí lze otevřít posuvné dveře po obou stranách, stejně jako dělené zadní dveře, a vykouzlit tak otevřenější pracovní atmosféru. Vzadu lze vysunout důmyslnou plovoucí terasu, čímž vznikne venkovní plocha, kde můžete telefonovat, pracovat na notebooku nebo se kochat pohledem do okolí.

Uvnitř e-NV200 WORKSPACe se nacházejí dvě kancelářská křesla v kombinaci chromu a kůže ukotvená k dubové podlahové krytině dodávky pomocí adaptabilních úchytů. V jedné z možných konfigurací jsou otočena proti sobě pro potřeby jednání mezi dvěma osobami.

auto elektromobil Nissan e-NV200

foto: Nissan

Mezi křesly je dřevěná konzola obsahující kolébku pro bezdrátové dobíjení chytrých telefonů, reproduktor audiosystému s technologií Bluetooth® a šuplíkovou minichladničku.

Jedno z křesel pak lze přesunout do centrálního úchytu a uživatel může sedět u výklopného stolu s počítačem s dotykovou obrazovkou, bezdrátovou myší a klávesnicí a celou paletou kancelářských potřeb s vlastními ukládacími prostory.

auto elektromobil Nissan e-NV200

foto: Nissan

Na druhé straně nákladového prostoru se nachází konzola určená k přípravě kvalitní kávy jako od baristy. Profesionální kávovar mechanicky vyjíždí ze skryté schránky v pultu.

Kompletní příslušenství pro přípravu kávy je pak uložené v nadhlavní schránce. Je zde vše pro přípravu dokonalého espressa nebo cappuccina.

tisková zpráva

19 Comments on “Elektromobil Nissan e-NV200 poslouží i jako mobilní kancelář”

  1. Mobilní kancelář, jako
    Mobilní kancelář, jako náhrada za kancelářskou budovu?
    No to je 3,14čovina.
    Dovedu si to představit na nejakých akcích, festivalech, jako kontaktní místo, jako velitelský vůz při živelných pohromách…
    Ale, že bych byl úředník a místo do kanceláře bych chodil do dodávky…
    Takováto monstra se staví na konkrétní účel na zakázku.

      1. „… Navíc nabízí
        „… Navíc nabízí představu, jak by mohlo v budoucnosti vypadat zaměstnání u pracovního stolu v kontextu globálního růstu …“

        Co to melou?!? Už dávno jsem z těch marketingovejch keců unavenej. Ať tam vrznou aspoň 60 kWh a budoucnost tu máme hned. My to víme jen voni to furt brzděj. Mobilní kancly jim pak porostou jak houby po dešti. Sice to nebude pro chudáky, ale aspoň bohatší předvoj prošlape cestičku.

                1. Nissan predal už viac ako
                  Nissan predal už viac ako 250 000 elektromobilov, aj napriek tomu, že majú slabé baterky a slabý dojazd, v pomere k cene. Holt nie je z čoho vyberať a z toho ťažia. Im ani nejde o rozširovanie elektromobility, ale hlavne o zisky. A som si istý, že na Leafe majú neporovnateľne väčší zisk ako bude mať Tesla na modeli3.
                  Čakajú na Teslu a potom vytiahnu 60kW, lebo to majú už nachystané a odskúšané.

                2. Zisk je v pořádku, ba
                  Zisk je v pořádku, ba přímo nutný. Dělat to jako charitu je na pytel. Bugatti nebo Mirai jsou klasická charita na kterou VW i Toyota těžce doplácí.
                  Tezla vydělá 20 000 $ na každým svým současným autě. Kolik to bude na TM3 nemám tucha, ale asi to bude odviset od Gigatovárny.

Napsat komentář