Elektromobil Hyundai Kona Electric Czech Edition s dojezdem až 510 km je nově za 986 392 Kč. Podnikatelé, kteří využijí státní dotaci, za standardní verzi zaplatí lehce přes půl milionu.
Hyundai plošně snížil ceny elektromobilu Hyundai Kona Electric vyráběného v Nošovicích a zveřejnil speciální ceník pro podnikatele, firmy a organizace – tedy skupiny, které patří k nejčastějším zájemcům o tento model.
Nejprodávanější Hyundai Kona Electric Czech Edition 64,8 kWh s dojezdem až 510 km byla dosud dostupná za akční cenu 1 119 990 Kč včetně DPH. V novém ceníku pro firemní zákazníky ji lze získat za zvýhodněnou cenu 815 200 Kč bez DPH (986 392 Kč včetně DPH) při využití výkupního bonusu 30 000 Kč na stávající vůz.
Pořizovací cenu lze snížit o dalších 200 000 Kč díky využití dotačního programu Záruka Elektromobilita. Se státní dotací pak toto provedení vyjde na 615 200 Kč bez daně.
K ještě výraznějšímu snížení cen došlo u plně vybavené verze Style Premium, kde rozdíl přesahuje 150 000 Kč. Naopak základní verzi modelu KONA Electric s dojezdem až 440 km lze v kombinaci s dotací pořídit za pouhých 536 629 Kč bez DPH.
Snížené ceny platí jak pro vozy skladem, tak pro nové objednávky zadávané do výroby. Vybrané skladové vozy jsou dostupné s ještě výraznějším zvýhodněním, jejich přehled je dostupný zde.
Sportovní styl z Nošovic
Nabídku modelu KONA Electric na českém trhu nově rozšiřuje sportovní verze N Line, rovněž vyráběná v Nošovicích. Je k dispozici výhradně s akumulátorem o vyšší kapacitě 64,8 kWh a vyniká kompletní sadou sportovních doplňků v exteriéru i interiéru včetně unikátních 19“ kol z lehké slitiny.
Tato verze je dostupná již za 893 992 Kč včetně DPH, respektive 738 836 Kč bez daně. Zvýhodněná cena s výkupním bonusem při započtení státní dotace pro podnikatele činí 538 836 Kč bez DPH.
Sportovní KONA N Line, inspirovaná úspěšnými modely divize N, se na první pohled odlišuje přepracovaným designem přední i zadní části vozu s volitelnou černou střechou a černě lakovanými kryty zrcátek. Interiér ukrývá mimo jiné sportovní volant, kovové pedály, červené prošívání a další atraktivní designové i funkční prvky.
zdroj: tisková zpráva
Nedávno jsem viděl recenzi. Asi po roce a půl je toho zbavil. Je to předělaný spalovák se všemi neduhy, které takový nevhodný kompromis přináší. Stěžoval si taky na servis. Jezdit do servisu, kde se servisují i ICV je za trest.
Hyundai kona Ten nový vzhled bych nepřekousnul
https://www.youtube.com/watch?v=jBbpp98ORK8
Kona se 48 kWh baterkou v základní verzi dá na dálnici v zimě 205 km.
https://ev-database.org/car/1829/Hyundai-Kona-Electric-48-kWh
Baterku je vhodné nabíjet jen na 80%, plus nějaká rezerva na dojezd. Kdo si takové auto může koupit?
Hyundai ,stejně jako třeba Škoda, nerozjel masovou výrobu EV. Nyní se nemohou dostat na cenu ,protože vyrábějí EV malosériově. Často se to šmudlá na jedné lince se spalováky, aby ušetřili náklady ,jako třeba BMW. Vše je pak kompromisní a nestačí to na konkurenci. Ani cenově ani parametry. Hyundai měl perfektně našlápnuto , nyní už bude konkurenci jen těžko chytat. Tohle auto je cenově příliš blízko Tesle , než aby si ho někdo kupoval.Od první generace se skoro nikam neposunulo. Evidentně je tam potřeba slevit ještě dalších minimálně 150 nebo více a to už asi bude problém. Já nevím zda to manažerům tradičních automobilek došlo , ale EV musí být zákonitě v řádu jednotek let levnější než spalováky. Za nějakých 10 let pak výrazně levnější.
Pritom by slo zimni dojezd zasadne zvysit, kdyby se nabizely nezavisla topeni na biolih. Tech par litru za celou zimu by nikoho nezabilo a uzitek auta by se zasadne zvysil.
Těch 500km dojezd je celkem fajn, to už stačí na to, abyste si po 6ti hodinách jízdy dali půl hodiny šlofíka, to je žádoucí. Nicméně, aby toto bylo bezpečné, pořád potřebujete dojezd alespoň o 150km delší (a to i v zimě), vzhledem k hustotě nabíječek a počtu nabíjecích bodů. Ale to přijde. Pak už jen ta cena, jako, dát mega za obyčejné auto není v pořádku.
porad drahe, a na cestach je to videt, vidam uplne jine elektriky, tak jak to Hyundai nastartoval, tak postupne uplne vyklidil pole a jeho elektromobily jsou ted celkem neprodavane
Stejna tragedie jako Nissan Leaf. Je videt ze v automobilkach za tim stoji jen par lidi a kdyz je poslou do penze, nebo zmeni misto, tak EV upada. V automobilkach jsou odpurci EV v prevaze, stejne jako ve spolecnosti. Bohuzel se takova zabednenost v budoucnu hodne pomsti.