Elektromobil Hyundai Ioniq Electric bude v USA hit: díky ceně i záruce

Hyundai Ioniq sbírá ocenění na starém kontinentu a začíná se prodávat také v USA. Jihokorejská automobilka tam zvolila nejjednodušší, ale i nejúčinnější strategii: boduje cenou i zárukou.

Hyundai Ioniq Electric nabízí i v českých poměrech vynikající poměr cena/dojezd.
foto: Hyundai

Cena elektromobilu Hyundai Ioniq Electric začíná v na $29 500 (v přepočtu 753 000 Kč). To je před všemi dotacemi, které můžete v USA dostat!

Efektivně lze tedy ve všech státech USA koupit Hyundai Ioniq Electric od $22 000 (561 000 Kč) a někde dokonce ještě výrazně levněji! Se spotřebou 136 MPGe je Ioniq Electric jednoznačně nejšetrnějším elektrickým autem dostupným na americkém kontinentu.

Pro srovnání, cena elektromobilu Nissan Leaf s 30 kWh baterií začíná v USA na $30 680. Cena nejlevnější verze Hyundai Ioniq Hybrid v USA začíná na $22 200.

Automobilka Hyundai navíc přidává i doživotní záruku na baterii. Ta platí pro všechny modely řady Ioniq, tedy Hybrid, Electric i chystaný Plug-In Hybrid. Lze ji aplikovat tehdy, pokud baterie kompletně odmítne pracovat, nikoliv na degradaci.

V případě, že se baterie náhle odporoučí (což se prakticky téměř nestává), Hyundai zdarma zajistí její náhradu a starou baterii „na své náklady“ zrecykluje. Tato záruka neplatí pro komerční vozidla jako jsou taxi, půjčovny apod.

Hyundai v USA nabízí doživotní záruku na poruchu baterie od doby uvedení prvního elektrifikovaného modelu v roce 2012, kdy přišla na trh první generace Hyundai Sonata Hybrid.

89 Comments on “Elektromobil Hyundai Ioniq Electric bude v USA hit: díky ceně i záruce”

  1. Len aby sa porovnavalo porovnatelne: prave som nakonfiguroval
    Len aby sa porovnavalo porovnatelne: prave som nakonfiguroval Octavia Drive (Razvor 2686, Ioniq razvor 2700) 2.0 TDI AUtomat (nech je aj vykon porovnatenly) a dorovnal som vybavu do vybavy Ioniq verzie predavanej v SK – Cena 30.897,- EUR

    Takze priplatok za elektinu je pre Ioniq electric „uz len“ 4.093,- EUR.

    A to som este nepridal pri Octavii ziaden „servisny packet“.

  2. Fajné auto,cena je děs,ale já to kupovat nebudu,tak vo co
    Fajné auto,cena je děs,ale já to kupovat nebudu,tak vo co de?
    Mám radost z toho ,že je pomalu i z čeho vybírat!
    Někdo se rozčiloval, že naco EV, když CNG je mnohem levnější,má recht!
    Já,on a spousta dalších si to nekoupí,bo je to moc želez,ale chtěli bychom Hnujdajka!
    Tak si ho pořídíme později a ti co na to mají – kupujte prosím a šetřte je, pro nás proletariát 🙂
    Není nad to vymáknout auto po někom co ho pěkně pulíruje,dovybavuje a pak jednoho dne vedle něj zaparkuje soused,ten moula od naproti a jde se koupit něco lepšího!
    To je náš člověk!!!!
    Představ si jak přijedu do práce s autkem za kouli a všichni ví, že beru čistého 16-18 měsíčně.Někdo se slituje a jistě zavolá Chocholouše ať mi napíše důchod na hlavičku!

      1. Tolik zas né,stačí 500 000 km a je to!
        Jak se snažím

        Tolik zas né,stačí 500 000 km a je to!
        Jak se snažím koupit autko tak není problém sehnat zachovalé s nájezdem kolem 70 000 km v ceně do 130 000,-Kč a je to 4×4 s uzávěrkou a redukcí,druhé je za 50 000,- i z LPG,mám ho 5 let a zatím najeto 140 000 km.
        U EV bych šel do 350 – 450 000,- max ale podmínkou je náhrada za mé oba stávající stroje.V praxi to znamená mít né jen levný provoz ale i možnost jet v terénu a potáhnout něco.U mne autíčko maká a slouží až do strhání tachografu,žádná ozdoba či náhražka ega!

  3. Velke manko zakladni verze Ioniq Electric Future je, ze nema
    Velke manko zakladni verze Ioniq Electric Future je, ze nema DC rychlodobijeni a tepelne cerpadlo. To se da prikoupit v paketu s LED svetly za 60.000 kc. Takze dobre vybaveny Ioniq stoji 920.000 kc = 34.000 €. Bez DC a tep. cerpadla je nesmysl kupovat.

  4. Já pořád nevím k čemu to teď je, když za třetinu
    Já pořád nevím k čemu to teď je, když za třetinu může být auto na CNG, který je stejně ekologický jako to elektro. Proč dotovat elektro a ne třeba CNG. Do budoucna, pokud ty baterky budou stát třetinu co dnes tak to bude supr, ale teď nějak to nechápu. Leda že by s rozšířením výroby ta cena klesla, ale pochybuju že až tolik

      1. Co je lepší – milion současných spalováků a k tomu pár
        Co je lepší – milion současných spalováků a k tomu pár desítek tisíc těžce zadotovaných elektro, nebo půl milionu spalováků a půl milionu lehce zadotovaných CNG.

        Samozřejmě – pokud už dnes s rozšířením výroby klesne ta cena, tak OK, ale když vidím ty ceny – dojezd 300 Km, cena k milionu Kč – to moc optimisticky navypadá …

        A nebuďte fanatici a Teslamodloslužebníci, je to akorát trapný stotožňovat se s nějakým výrobkem, kterej si většina z vás ani nekoupí

        1. PS: my to tady nevyřešíme, akorát prostě mám takovej
          PS: my to tady nevyřešíme, akorát prostě mám takovej názor, že když už se to má dotovat, tak by ty prachy měly být využitý tak aby ten efekt na ekologii byl co nejvyšší – a to by mělo být cílem. Takže pokud by místo 1 elektroauta mohlo jezdit 3 auta na CNG, tak beru ten model s tím CNG.

      2. To může znamenat cokoliv. Já to vidím na rok 2022 tak, že
        To může znamenat cokoliv. Já to vidím na rok 2022 tak, že vlastnictví bude levnější, ale jak pro koho.
        EV budou stát o něco méně, než teď a úspora pak bude jen palivu k nájezdu. Kdo jezdí 50tis ročně v průměru za 6 litrů benzínu (celkem cca 96tis ročně za benzín) a pořídí si EV se spotřebou dejme tomu 18kWh (celkem 36tis v horším tarifu 4kč/kWh), tak ušetří dejme tomu 60tis ročně. Pokud s tím bude jezdit 5 let, tak má ušetřeno 300tis, které může dát za alternativu EV dopředu.

        Celkově shrnuto, ok, náklady na vlastnictví budou nižší, ale to neznamená náklady na pořízení a většina z nás si prostě takto předplatit EV nebude moct dovolit, navíc, je to jen pro lidi s větším nájezdem. Průměr v ČR je 15tkm ročně a ti zase za tu dobu ušetří třeba jen 100tis.

        Tedy, pro koho bude vlastnictví levnější? Pořád jen pro někoho. Mě se to vyplatí až při ceně, kdy bude na výběr BEV o 50-100 tis dražší, než jeho ropná varianta.

    1. Nula lokálnych emisií v porovnaní s emisiami CNG vždy bol
      Nula lokálnych emisií v porovnaní s emisiami CNG vždy bol a vždy bude rozdiel. Čo na tom nechápete? Výrobu elektriny viete zabezpečiť aj lokálne a aj bezemisne. Opäť je to zrejmé. Váš problém je v tom, že namiesto toho, aby ste podporovali ekologickejšie chcete podporovať lacnejšie. Každopádne osobne si myslím, že používatelia CNG by mali byť taktiež zvýhodnení.

      1. používaním slova EKOLOGICKÝ znamení prvoplánovo
        používaním slova EKOLOGICKÝ znamení prvoplánovo otvárať nožík vo vrecku väčšine ľudí.
        ekológovia svojimi AKTIVITAMI odjakživa iritujú (serú) ostatných. vo svojom svätom zápale diktujú ostatným čo smú a čo nie. ak by politici nemysleli na svoj eko biznis, ceny by boli celkom inde. a aj elektrické autá by boli o polovicu lacnejšie.

        1. Ano slovo ekologie je sprostý slovo a nesnáším ho
          Ano slovo ekologie je sprostý slovo a nesnáším ho taky.
          Ale stejně tak nesnáším lidi co jezdí a obhajují spalovací sračkomety, které vypouštějí do vzduchu jedy! Ty jedy by si ty lidi měli filtrovat přes svoje vlastní plíce a ne přes moje, tj výfuk spalovačů by měl být zaveden dovnitř kabiny a ne ven!

          Stejně tak soused co spaluje v kotli uhlí, nebo dřevo by měl mít komín zavedený dovnitř a filtrovat ho vlastními plícemi a ne aby to vítr jak přímo do mého okna nebo do rekuperace.
          Kvůli těmhle lidem se teď v zimě nedá na ulici vůbec dýchat.

            1. A co je Holenku konkrétně na mém příspěvku lež?
              Že

              A co je Holenku konkrétně na mém příspěvku lež?
              Že kvůli spalování uhlí a dřeva v kotli se nedá na ulici v zimě dýchat?
              Nebo ze spalováky vypouštějí jedy kvůli kterým se nedá dýchat ve městě ani v létě?

              Přijmout pravdu to bolí že.

              Jestli jsi si nevšiml uz je 21. století. Už dávno máme technologie pomocí kterých to lze řešit.

              Spalovat cokoli je dnes už přežitek a čím dřív si to lidstvo uvědomí tím lépe.

              1. Ano a taky mame technologii pro let na Mesic, proc tam
                Ano a taky mame technologii pro let na Mesic, proc tam „skladnik ve sroubarne“ nemuze zaletet na prazdniny?

                Technologii EV sice mame, ale zatim ji nikdo neumi v podobe akceptovatelne (a hlavne dostupne) pro masy.

                Ze lide pali svinstvo je svinstvo, souhlas, u dreva uz je to ponekud dvousecne – napr. pokud vlastnis les, tak se o nej musis starat, vyklizet, vyrezat a odklidit mrtve stromy. Nechat je shnit na hromade nejde… Samozrejme za predpokladu, ze dotycny umi topit, i drevem se da zasvinit pul vesnice.

                1. Je pravda že mezi EV a spalovákem je větší finanční
                  Je pravda že mezi EV a spalovákem je větší finanční propast. Ale ve stavebnictví ne. A lidi si stejně půjčí 3M a postaví dům s kotlem na dřevo nebo dokonce na uhlí. Přitom za stejnou cenu to jde i úplně bez komínu.
                  Tak asi nebude problém s cenou technologie ale s mentalitou lidí.

                2. Jo, jo, s mentalitou, informovaností i finanční
                  Jo, jo, s mentalitou, informovaností i finanční gramotností. Jako když každý z nás hned řekne, jak je tepelné čerpadlo a řízená rekuperace drahá, ale taktně se pomlčí o nákladech pořízení spalovacího kotle, rozvodů a radiátorů. Nehledě na provozní výdaje. Ty náklady na plně automatizované topení, větrání a ohřev pitné vody v řádech tisíců Kč ročně jsou fantastické. O pokrytí potřeb elektřiny FVE s baterií k tomu a možností až ostrovního systému nemluvě.

                3. „taktně se pomlčí o nákladech pořízení spalovacího
                  „taktně se pomlčí o nákladech pořízení spalovacího kotle, rozvodů a radiátorů“, protoze ty naklady (u existujicich domu) uz byly zaplaceny (a byly by nenavratne ztraceny pri prestavbe na neco jineho). Takze mi pri „vesnickych“ (lezate panelaky za Prahou – nebo jinym velkym mestem – nejsou vesnice) prumernych platech neprijde neochota ke zmene nijak prekvapiva. O potrebe zpracovavat „dreveny odpad“ (jak jsem psal nahore) nemluve.

                4. Tak je jasné že vybourat něco již zaplaceného je
                  Tak je jasné že vybourat něco již zaplaceného je ekonomicky většinou nevýhodné. Myslím že v tomto případě ale bylo poukazováno na nové stavby.

                5. Přesně tak. Viz: „A lidi si stejně půjčí 3M a postaví
                  Přesně tak. Viz: „A lidi si stejně půjčí 3M a postaví dům s kotlem na dřevo nebo dokonce na uhlí. Přitom za stejnou cenu to jde i úplně bez komínu.“
                  Rekonstrukce je úplně o něčem jiném, než je o změně topné soustavy.

                6. Samozřejmě se bavíme o novostavbách.
                  Pokud vám jde o

                  Samozřejmě se bavíme o novostavbách.
                  Pokud vám jde o starý dům (topná sousrava) tak záleží jak moc starý je? Pokud jste si před 6-7 lety pořídil nové radiátory a kotel tak to jste prostě jen špatně investoval a proděláte.
                  To si já jako vesničan s průměrnou mzdou nemohu dovolit.
                  A dřevěný odpad z lesa se dá využít i jinak než jen pálit v kotli.

    2. Elektricke auto nepotrebuje zadne PHM dovazene od teroristu z
      Elektricke auto nepotrebuje zadne PHM dovazene od teroristu z Vychodu. Snizuje to zavislost na kartelech, zvysuje HDP a take prispiva k vyssim prijmum obyvatel. Elektrina vyrobena v CR da vydelat Cechum a ne teroristum z OPEC nebo RF. Pokud to nechapete, lituji vas.

        1. wtf, prečo by zrovna auta jazdiace na elektrinu mali byť
          wtf, prečo by zrovna auta jazdiace na elektrinu mali byť branou k 3. svetovej?
          1/ cca 55% ropy ide na súkromnú automobilovú dopravu
          2/ aj keby hneď zajtra všetky autá switchli na elektrinu, tak stále tu máme leteckú a námornú dopravu + poľnohospodárstvo + farmaceuticke firmy + priemysel – to veštko ropu potrebuje
          3/ bude trvať tak 30-40 rokov, kým EV nahradia spalováky vo VYSPELOM svete, koľko to bude trvať napríklad v afrike, si neodvažujem ani tipovať

    3. Je to k tichu kamkoliv to dojede, je to k vyřazení vibrací
      Je to k tichu kamkoliv to dojede, je to k vyřazení vibrací kamkoliv to dojede, je to k čistšímu vzduchu, kamkoliv to dojede. Pro pochopení doporučuji zavřít se v garáži na hodinku s nastartovaným CNG a pak udělat totéž (pokud se toho ovšem po předchozí části testu dožijete) s nastartovaným elektromobilem. Proto je potřeba přestat dotovat spalovací automobily. Doporučuji k četbě seznamy různých pobídek spalovacím automobilkám jen po Evropě nebo třeba jen v ČR -Škoda, Hyundai, TPCA. O palivech pro ně nemluvě.

      1. Do te garaze privedeme take „vyfuk“ potrebny na vyrobu vaseho
        Do te garaze privedeme take „vyfuk“ potrebny na vyrobu vaseho elektroauta a vyrobu elektriny a zavreme se tam oba, jo? Potom treba prestanete fanaticky obhajovat jednu cast vyhod elektroauta (lokalni bezemisnost). Chybi mne u vas nadhled a pokora, prevlada jiz zmineny fanatismus mixujici se s prvky nenavisti (viz vase prisevky o tom, koho lidi voli a ze je u nas zakazane strilet …). Pokud se tomuto vyhnete, tak neznaly ctenar bude mit pozitivnejsi pohled na elektromobil. Jsou zde na foru prispevovatele, kteri pisi fakta bez ponizovani a zesmesnovani druhych. Jsou vsak prispevovatele, kteri maji potrebu si dokazovat svoji a pouze svoji pravdu. Je to skoda, nebot to celkove srazi vzdelavaci hodnotu serveru hybrid.cz

            1. Jak nám ti Anonymkové svými pořád dokola opakovanými
              Jak nám ti Anonymkové svými pořád dokola opakovanými klišé hezky vždycky hezky rozproudí debatu, že? Ale co, tak jim to prostě napíšeme po stotisící první. Možná je to omrzí dříve, než nás. Ale tenhle Anonýmek je už částečně vzdělán, všechna čest. V předchozím příspěvku zmínil lokální bezemisnost, což je pojem, který jen tak někdo z příchozích ze spalovacího dávnověku nezná. A taky se mu nelíbí, když člověk útočí na politiky, kteří svou hamižností situaci do dnešního stavu dostali. Tedy už taky něco v místních diskusích načetl. No co, nikdy není pozdě na prozření…..
              P.S. Nikdo Vám milý Anonyme elektromobilitu nenutí. Dokonce ani nemusíte číst – podle Vás – tyhle fanatické nesmysly. Jen my si budeme – nezávisle na Vás – dále jezdit elektromobily a užívat jejich nesporných výhod a předností.

              1. Ach jo, jen a jen opakovane ponizovani druhych. Radovane, kdy
                Ach jo, jen a jen opakovane ponizovani druhych. Radovane, kdy uznate, ze i vyroba elektro auta a vyroba elektriny je s emisemi? Nikdo nezpochybnuje lokalni bezemisnost pri provozu. Ale vase neustale opakovani jen jedne casti je to, co spoustu lidi od elektro auta muze odradit. Je treba vzit cely vyrobni cyklus, ne jen to, co se hodi. A nebojte – mam zarezervovany elektromobil, dva jsem testoval, takze to neni tak, ze bych byl elektromobilitou nepolibeny. Jen se na vec divam s nadhledem … hezky den

                1. A můžete mi logicky vysvětlit, proč bych psal o tom, co je
                  A můžete mi logicky vysvětlit, proč bych psal o tom, co je každému zde na hybrid.cz dávno jasné? Že nejlevnější energie je ta, která nemusela být vůbec vyrobena? Že nejekologičtější auto je to, které nemuselo být vůbec vyrobeno? Že pro přírodu i pro nás samotné je nejlepší, když chodíme pěšky, jezdíme na kole nebo elektrickou MHD?
                  Tady píšeme o obrovském rozdílu mezi spalováky a elektromobily. Proč bych psal o tom, že elektromobil má taky 4 kola a volant, jako spalovák? Stejně tak to má elektrobus nebo trolejbus vůči spalovacím autobusům. To snad každý normální jedinec vidí, ne? Stejně tak jako vidí, že pro elektrické vozidlo není potřeba spousty součástek a lokálně je jeho provoz díky palivu bezemisní. Oprávněně zdůrazňujeme to, co je hlavním a obrovským přínosem elektrovozidel.
                  Celý výrobní cyklus – další mantra petrolheadů, s oblibou počítána s vynecháním všeho kolem ropy – je totiž nedopočitatelný. Dopočitatelné je srovnání srovnatelného. 4 kola, volat, karoserie, motor, baterie, palivová nádrž, výfuková soustava, průmysl na výrobu olejů a paliv, který čerpá gigawatty elektřiny na tuto špinavou výrobu, zatímco elektroovozidla už rovnou na tu elektřinu jezdí, stejně tak sdílení přenosové soustavy na distribuci elektřiny elektrickými vozidly, zatímco spalovákům bylo a je nutno distribuční soustavy budovat a opět na to vynakládat další energii, prostě to nejde okecat, elektromobilita je z podstaty čistější.
                  Nedávno jsem slyšel hezké laické srovnání. Elektromobil je jako chleba, upečete a můžete jíst. Spalovák je jako topinka. Ten upečený chleba necháte uschnout a pak ještě jednou upečete. Taky se dá jíst, ale přínos pro tělo, pokud pomineme zahnání hladu, je spíše záporný.

                2. Kdyz spalovaky jsou topinka, co jsou dnesni EV? Slavici
                  Kdyz spalovaky jsou topinka, co jsou dnesni EV? Slavici nadivani lanyzi (skvely zazitek, ovsem nedostupne pro davy mnozstvim ani cenou)? 🙂

                3. Přečtěte si to ještě jednou – chleba. O ceně se nikdo
                  Přečtěte si to ještě jednou – chleba. O ceně se nikdo nebavil, jen o pohonu a jeho emisích. Takže čerstvý chleba versus topinka. Nic víc, nic míň.

                4. To máš z toho že si mažeš topinky indulonou 😀
                  To máš z toho že si mažeš topinky indulonou 😀

                5. Prectete si vetu z meho prispevku vyse: „Nikdo nezpochybnuje
                  Prectete si vetu z meho prispevku vyse: „Nikdo nezpochybnuje lokalni bezemisnost pri provozu“. Tudiz vam nemusim nic logicky zduvodnovat. A vy stejne porad jdete tou vasi mantrou garazoveho testu … Celkem jsem vas respektoval diky vasim prispevkum pred x-mesici, ktere byly vecne, plne faktu. Nynejsi prispevky jsou plne ponizovani druhych, vysmivani se, bez faktu, pisete o strileni politiku. Pravda, uz jste prestal psat o pristehovalcich … ale mam pocit, ze vam dosly argumenty, nebot najednou pisete, ze je nemozne dopocitat energeticke naklady na vyrobu aut (spalovacich i elektro). Wau, najednou to nejde? V nejakem prispevku v minulosti bylo spocitano, ci odhadnuto, kolik elektriny se spotrebuje na vyrobu 1 litru benzinu – tak muzete hodnotu vzit odtam … Ale to je pouze ekvivalentni hodnota na „pohonnou latku“. Verim, ze s vasimi zkusenostmi budete schopen udelat kvalifikovany odhad narocnosti celeho vyrobniho cyklu jak elektriny, tak benzinu (vcetne postaveni tovaren/elektraren/rafinerii). A je mne uplne jedno, jestli to vyjde ve prospech elektroauta, ci spalovaciho auta. Proste tak to je … Vy jste take jezdil drive spalovacim autem – a nikdo vam to nebere … tudiz cely ten, del vas nedopocitatelny cyklus se vas take tykal.
                  Jeste jednou vam pisu – elektromobil mam zarezervovany, testoval jsem dva elektromobily, chystam se na dalsi. Nejsem zaryty odpurce elektromobility, nejsem zaryty zastance spalovacich aut. Jen mam v sobe pokoru a neponizuju ostatni svymi prispevky, kdyz uz nemam argumenty …

                6. O ponižování píšete pořád dokola jen Vy. Pravdou nelze
                  O ponižování píšete pořád dokola jen Vy. Pravdou nelze urazit. Fakta jsou jasná.
                  Přistěhovalci žádní nejsou, jen nelegální imigranti pašovaní organizovaným zločinem za přihlížení, či dokonce vítání zločinců, korupčními politiky. Asi Vám připadá normální naložit na moři u lybijských břehů na – z našich daní bohatě placená – plavidla Frontexu či pobřežní stráže jednotlivých jižních zemí EU různé občany bez státní příslušnosti a dovézt je do Evropy. Mně ne. Asi Vám připadá normální nechránit vnější hranice Schengenu na pevnině i na moři, na což si vydržujeme a platíme z našich daní pohraničníky, armádu i policii. Mně ne. Vám připadá nromální, když se tu léta organizují občanské sběry víček z PET lahví na operaci Lukáška a současně se doslova vyhazují peníze na trapnou demonstraci síly posílením hlídek a nasazením armády do ulic po každém létajícím Čestmírovi v košili, podivném řidiči náklaďáku či božích ostrostřelcích v okolních zemích? Mně ne. Nelegální přechod hranice je trestný čin a jeho pachatel se nemá co potloukat po Evropě, má být internován do doby ukončení řízení o poskytnutí azylu nebo vyhoštění. Tak je to v souladu s právem, které nedodržují právě oni politici. A jak vidno, volby v době faktického válečného stavu přestaly fungovat. Nic se nemění. Dovedete si představit, kdyby k nám chtěla tímto způsobem vtrhnout jakákoliv cizí mocnost? Už bychom tu nebyli. Německo, podle svých údajů, má na území z roku 2015 1 milion a z roku 2016 280 tisíc takových osob. A ještě by je rádo legislativně deportovalo do okolních zemí. Já to jako občan EU celé platím a není mi jedno, co se za mé peníze dělá, respektive nedělá. Stačí Vám tyto argumenty?
                  Spočítat náklady na elektřinu na výrobu litru benzínu v rafinerii opravdu není problém. Nejjednodušeji vezmete danou fabriku a její spotřebu vydělíte počtem litrů jejich výrobků. Pak tam máte i ty litry benzínu a z toho plynoucí kWh. Vy se ale bavíte o cyklu výroby. Kde začnete? U přechodu z pálení dřeva na uhlí a s tím souvisejícího zpracování oceli ve velkém, výrobě plechů a automobilismu? U hledání ložisek ropy nebo už u objevu její rafinace a možností benzínu? Nebo u vynálezu kola?
                  Jistě, že jsem dříve jezdil spalovacím autem. A měl jsem alternativu? A směl jsem o ní vědět, pokud už opravdu byla? Nyní se svět změnil a já změnu využil. Vy, jak píšete, se k tomu chystáte také.
                  A s pokorou prosím na mne nechoďte. S pokorou už léta snášíme, jak se nám na zádech štípe dříví. Kdo po mně kamenem, já po něm chlebem. Ale řádně ztvrdlým.

                7. Na politiku jsou nejspis jine servery, tak to zkuste tady
                  Na politiku jsou nejspis jine servery, tak to zkuste tady omezit. Pravo volit mate, vyjadrete svuj nazor ve volbach a volte ty, kteri nejlepe vyhovuji vasemu nazoru na cokoliv – pristehovalce/uprchliky/organizovany zlocin, ci co ja vim jeste (doplnte si sam, na co chcete vyjadrit nazor) … Kazdy ma nezpochybnitelne pravo volit dle sveho vedomi a svedomi. Psat vsak o strileni politiku (ci kohokoliv jineho) je vsak podnecovani k nasili, takze zde zatahnete za rucni brzdu, prosim.
                  Je skoda, ze do sveho garazoveho testu nezahrnujete cely vyrobni cyklus vyrobku (auta). Verim, ze je vam jasne, ze z te garaze by potom nikdo nevysel – ani vy, ani ja.
                  Ano, elektromobil si koupim, a rad. A tesim se na dalsi test elektromobilu, abych se mohl rozhodnout, ktery elektromobil si koupim. A nebudu urazet, kdyz mne dojdou argumenty v dizkuzi s lidmi, kteri (jeste) nevlastni elektromobil, nebudu si vymyslet tisice dalsich podruznych oblasti, kam odvedu diskuzi, nebudu si vymyslet tendencni (a radoby vtipne) garazove testy …
                  Muzu vas ujistit, ze delam mezi lidmi osvetu ohledne elektromobility/hybridu, vysvetluji, o cem elektromobilita/hybrid vlastne je (divil byste se, ze v jedne stredoamericke zemi jsem videl vic hybridu, nez u nas a nejvice me prekvapil nabijeci stojan u prodejny Volvo … Ted jsem priletel na sluzebku do jizni Evropy a kdyz jsem na parkovisti autopujcovny videl, ze maji i Kia Niro nebo Toyota C-HR hybrid, tak jsem byl na sebe nastvany, ze jsem si o jedno z nich nerekl, abych to vyzkousel). Preji hezky den

                8. Protoze jsem to proste ve stredni Americe necekal … proste
                  Protoze jsem to proste ve stredni Americe necekal … proste jen proto. Muj pocit, nic vic, nic min. Nema to co do cineni s tim, ze se „tam“ neco prodava nebo neprodava …

                9. Tak to jste na tom byl podobně, jako já před prodejnou
                  Tak to jste na tom byl podobně, jako já před prodejnou Porsche v Ostravě, kde taky jeden takový dizajnový kousek Mennekes stojí. Opuštěný a smutný, nepustí Vás na něj ani za peníze. Mají to pro svoje plugin hybridy 911, Cayenne, Panameru a další.

                10. Garážový test elektromobil versus jakýkoliv spalovák má
                  Garážový test elektromobil versus jakýkoliv spalovák má jediný smysl. Aby si lidé uvědomili, co denně vdechují oni a jejich děti. A nekecali hovadiny (a to jsem diplomat) o tom, jak je norma Euro 6 super a že CNG je eko pecka.
                  To jim kromě výrobců říkají právě oni politici a z jejich daní jim zařizují další smogové roky. Mimochodem víte, jak poznáte, že politik lže? Pohybuje ústy…..

        1. Zase to máš to blbě jak malý dítě. V tom případě
          Zase to máš to blbě jak malý dítě. V tom případě musíš přivést i výfuk z výroby těch bambilionů součástek pro spalováky + vše z těžby, převozu, zpracování a distribuce ropy. Nebo máš pocit že spalováky rostou na stromech a ropa do nich se lapá z horskýho potůčku??? 😀
          Esli máš blbě seřizený vstřikování močoviny tak to cáká rovnou kyanid a zbytek už ti bude asi pak šumák…

          1. Dobre, privedeme i „vyfuk“ potrebny na vyrobu normalniho auta
            Dobre, privedeme i „vyfuk“ potrebny na vyrobu normalniho auta (a klidne i „vyfuk“ potrebny na postaveni elektrarny vyrabejici elektrinu – a klidne i „vyfuk“ z vyroby fotovoltaickych panelu (a taky „vyfuk“ potrebny na dopravu panelu a vsechno kolem). Pak uvidime, kdo z te slavne garaze vyjde zivy – asi nikdo. Ale treba pak Radovan zmirni jeho fanatismus a nebude tendencne rikat pouze polovinu pravdy o tom, jak je elektroauto super-bezemisni. Neni bezemisni, neni, panove. Do nebe volajicim fanatismem nic nezlepsite, panove.

            1. Copak, už ti jde pěna od úst a nastupuje hysterie?
              Copak, už ti jde pěna od úst a nastupuje hysterie? 😀
              Elektroauto nemá žádný výfukový emise zato spalovací popelnice maj spousty jedovatejch výfukových emisí a stříkaj nám je rovnou do plic a taky procházi pokožkou. Zbytek je nemalá porce CO2 a čím víc se budeš rozčilovat tím víc ho vyloučíš i ty, tak si tu garáž nevydejchej 😀

              1. Aaa, Kuk je dalsi fanatik … Anonym psal o „vyfuku“ potrebnem
                Aaa, Kuk je dalsi fanatik … Anonym psal o „vyfuku“ potrebnem na vyrobu auta a na vyrobu elektriny = s nejvetsi pravdepodobnosti myslel, ze se do one garaze zavedou vsechny zplodiny vznikajici celym cyklem vyroby vozidla, baterii, elektriny. Tak nejak souhlasim s anonymem – panove, nepiste polovicni pravdy, nepiste pouze to, co se vam hodi. Divejte se na vse z nadhledu! Ze studii si pamatuji peknou poucku … „otazka: panove, co je pro vas nejtezsi? Odpoved: no prece priznat si, ze uz nemuzete!“ Co si priznate vy? Verim, ze primer pochopite

                1. Nevzrusuj se, „profesionalni“ trol a jeste se k tomu otevrene
                  Nevzrusuj se, „profesionalni“ trol a jeste se k tomu otevrene priznava (chlubi?):

                  Vložil/a Kuk, Ne, 2017-02-26 10:16
                  Přesně. Někdy sotva před rokem jsem začal ze zábavy na autorevue a jinde šířit svojí mantru o pohřbu spalováků.

                2. Eriku a tím si dokázal co? 🙂
                  Že si uchovaváš všechny

                  Eriku a tím si dokázal co? 🙂
                  Že si uchovaváš všechny moje posty do památníčku? :)))
                  Nebo že vůbec nechápeš co se děje? :)))

                3. Lol pane PetřeB
                  za 1) opravdu jste tak slabého ducha že

                  Lol pane PetřeB
                  za 1) opravdu jste tak slabého ducha že nedokážete sledovat vývoj celé diskuze a reagujete pouze na poslední 2 posty a ze samé radosti že jste pochopil aspoň ten poslední kváknete první blbost co vás napadne? :))))
                  za 2) opravdu nechápete definici a rozdíl mezi „tailpipe“ emisema a ostatníma emisema a s radostí to patláte dohromady hlava nehlava jak se vám to zrovna hodí, tak jako všichni halasní omezenci po netu a v médiích, kteří si teprv včera všimli že elektřina se vlastně vyrábí v elektrárnách a auta v továrnách a to vše obnáší emise.
                  Definice http://www.greenercars.org/greenercars-ratings/tailpipe-emissions
                  za 3) pokud jste studoval, tak jste zde projevil velmi tristní logický úsudek a schopnost diskuze.

                  Takže ten pro váš méně chápavý mozek ještě jednou pěkně po lopatě:
                  1. So, 2017-02-25 12:02 Radovan pošle troubu anonyma do garáže aby si dejchnul svejch tailpipe emisí ze spalováku a porovnal to s tailpipe emisema elektroauta – pro ty méně chápavé a slabé duchem připomínám, že jsou nulové ;D
                  2. So, 2017-02-25 17:28 Trouba anonym se nedá a přitáhne do garáže na pomoc výrobní emise elektromobilu a elektřiny, ale jako správný ignorat samozřejmě opomene výrobní emise spalováku a benzínu/nafty/CNG 🙂 Trouba anonym začíná blábolit o fanatismu, zvláštní to potřeba že 🙂
                  3. Ne, 2017-02-26 11:38 Já na ten nepoměr upozorním
                  4. Ne, 2017-02-26 18:09 Trouba anonym konečně milostivě připouští do souboje i výrobní emise spalováku… ó jaká to velkodušnost :)) a jako tonoucí se ze zoufalství chytá aspoň výrobních emisí FV panelů aby ty elektro fanatiky na tuti v tý garáži zabil :))
                  5. Po, 2017-02-27 05:11 Už se troubovi anonymovi vyloženě vysmívám a upozorňuju ho na fakt, elektroauta opradu žádné tailpipe emise nemají.
                  6. Po, 2017-02-27 07:48 Se do dizkuze se svým jalovým přispěvkem připojuje pan PetrB a začne nám vyslvětlovat o čem že se to tu vlastně celou dobu bavíme, načež se stotožní s ignorantskou rétorikou trouby anonyma i jeho poloargumentama a neopomene taktéž připojit mravní ponaučení…..rozkošné, zde už se zajíkam smíchy :)))))))

                  Mě z toho vychází, že jste oba jen hysterky, které si nevidí do huby ani na špičku nosu a ve všem maj hnedle jasno. A vy pane PetřeB zapojte více své mozkové kapacity ať stíháte sledovat průběh diskuze než zase začněte plácat ty svoje nesmyslný apriorní soudy.
                  No aspoň je tu hnedle veseleji 😀

                  To mimoňský intermezo o nukleárních lázních raději rovnou vynechávám 😀

        1. V knížce s názvem přibližně „co se stane když“ psali,
          V knížce s názvem přibližně „co se stane když“ psali, že pokud jsou tyče dole, dá se na povrchu bazénu JE plavat bez ohrožení života (radioaktivita je zanedbatelná). Plavec se jen nesmí ponořit příliš hluboko.

  5. Škoda, že u nás je v ponuke Ioniq Electric len v úplne
    Škoda, že u nás je v ponuke Ioniq Electric len v úplne plnej výbave, a tak aj za najvyššiu cenu.
    Úplne by postačovala aj u nas konfiguracia bez „nepotrebných“ asistentov:
    • Automatic Emergency Braking with Pedestrian Detection (automatcke okamzite bezpecnostne brzdenie s detekciou)
    • Blind Spot Detection with Rear Cross-traffic Alert (“mrtvy uhol”)
    • Lane Departure Warning (“jazdne pruhy”)
    • Smart Cruise Control (“dobrzdovanie” podla vozidla vpredu)

    A hneď by sme mohli mať cenu ako v USA…

    Importér, prosím, daj možnosť objednania aj „len“ USA štandardnej výbavy aj u nás (tá je stále super exkluzívna)…

      1. Stale to bude cca 27.800,- EUR, co je s DPH 33.400,- EUR = o
        Stale to bude cca 27.800,- EUR, co je s DPH 33.400,- EUR = o 3.600,- EUR menej (z terajsej cennikovej ceny bez bonusu 2.000,- EUR).

        Takze s Hyundai bonusom (2.000,- EUR) a SK statnym bonusom 5.000,- EUR by som bol na 26.400,- EUR = cena, za ktoru teraz predavaju predvadzacie 30 kWh Nissan Leaf (aktualne v ponuke hned niekolko v CZ aj SK) 😉

          1. jj 🙁
            v SK je k mani len plna vybava (jedine co este existuje

            jj 🙁
            v SK je k mani len plna vybava (jedine co este existuje navyse je „kozeny paket“ za 1.500,- EUR; a samozrejem farba 🙂 )…

            Cesku vybavu by som bral hned tiez…

            Divne, lebo SK Hyundai importer je „len“ organizacnou zloznou ceskeho importera

Napsat komentář