Elektrokoloběžka e-Kick od Peugeotu má designovou cenu

Koloběžka s elektromotorem e-Kick, vyvinutá společnostmi Peugeot a Micro, byla oceněná za svůj nápaditý design i způsob, jakým reaguje na problematiku městské udržitelné mobility.

K dispozici jsou tři polohy: jízda, transport po úplném složení a složení pro cesty metrem, autobusem nebo vlakem, kde koloběžka zabírá minimum místa.
foto: Peugeot

Ocenění, které uděluje porota složená z 39 mezinárodních odborníků, má ve světě průmyslového designu vysokou prestiž. Cena bude předána 3. července v  německém Essenu.

Jedná se o první ocenění, které společnosti Peugeot a Micro za svou koloběžku s elektromotorem, jež byla na trh uvedena společně s vozem Peugeot 3008, získaly.

Porota ocenila kvalitu inovativní koncepce a vynikající funkce koloběžky e-Kick. Společnosti Peugeot a Micro pojaly e-Kick jako řešení udržitelné mobility ve městě.

Je určená pro překonání posledních kilometrů po zaparkování vozu. Koloběžku e-Kick lze dobíjet v zavazadlovém prostoru auta. Váží 8,5 kg, dosahuje maximální rychlosti 25 km / hod, její dojezd je 12 km.

Ramenová řídítka jsou dílem designérského centra Peugeot Design Lab a dovolují „multimodální“ použití, jejich mechanismus umožňuje koloběžku během několika vteřin snadno složit.

Prémiová koloběžka s elektropohonem e-Kick se na evropském trhu prodává od listopadu 2016 za cenu 1190 € vč. DPH. Je k dispozici v některých prodejnách Micro a Peugeot a v internetových obchodech Micro a Peugeot Lifestyle.

Ocenění Red Dot Product Design je cena udělována každoročně od roku 1955 mezinárodní porotou složenou z 39 designérů, architektů a pedagogů. Koloběžka e-Kick bude k vidění od 3. července po dobu jednoho roku v muzeu Red Dot Design Museum v německém Essenu.

tisková zpráva

12 Comments on “Elektrokoloběžka e-Kick od Peugeotu má designovou cenu”

  1. Já používám tuhle:
    zadejte „2016 10 inch Foldable Electric

    Já používám tuhle:
    zadejte „2016 10 inch Foldable Electric Scooter“ na aliexpressu com

    Vyrábí se na jednom místě, ale pro mnoho různých prodejců a značek, také má mnoho modifikací. Dají se sehnat i s baterií 36V/18,2Ah, kterou sám mám a kapacita je reálná, nebo i s odpružením předního kola. Každopádně na 10″ nafukovacích kolech není odpružení až tak třeba, pokud nemáte verzi s se sedákem, tam už se nějaké to péro navíc hodí. Je to naprosto úžasná věc – máte ji v kufru, má jen 15kg, a vytáhnete ji, kdy vás napadne. To s běžným kolem nemůžete, pokud nejezdíte s dodávkou. Dojezd famózní, rychlost až nezákonná (bez papírů a techničáku smíte v ČR mít jen model s omezením rychlosti na 25kmh a do 1000W motoru), za těch 15.000,- Kč to rozhodně stojí, i když obstojné elektrokolo seženete prakticky za stejné peníze… Nějaký menší model by měly automobilky ke svým autům nabízet snad povinně

  2. Mám elektrickou koloběžku od E-TWOW Booster, 500W,
    Mám elektrickou koloběžku od E-TWOW Booster, 500W, maximálka 30 km/h a dojezd 30 km, mám jí v autě. Také nebyla úplně levná – 25 tis Kč, ale má 2x větší dojezd a je rychlejší nežli Peugeot. Jsem s ní velmi spokojen a používám při nabíjení auta, nebo při zácpách ve městě, výborný pomocník při cestování do různých končin, nabitá za 2 hodky.

        1. Sk8 je superskvělej, ale když máš souvislej dobrej povrch,
          Sk8 je superskvělej, ale když máš souvislej dobrej povrch, jakmile musíš přes spáry, dlažky, kostky, spousty obrubníků tak ti bude vadit i drncání vod koloběžky s tvrdejma kolama ;D
          V ten moment nastupuje tadle skoro pořádná kolobrnda s nafukovacíma pneu.
          Radši bych na Sk8, ale nejde to 😉

Napsat komentář