Elektrokola a elektromotorky Stealth: ultimátní outdoor

Australská společnost Stealth Electric Bikes vyrábí elektrokola a elektromotorky. Jde o nekompromisní outdoorové stroje pro pořádné elektrické řádění. Podívejte se na některé z jejích modelů.

Tichý a nebezpečný: Stealth Bomber
foto: Stealth Electric Bikes

Doplnili jsme VO ceny pro resellery podle ceníku společnosti Electric spirit s.r.o. Děkujeme čtenářovi Bobíkovi za tip!

Stealth Bomber (11 660 euro)

S elektrickým výkonem 4500 W, který lze skombinovat s výkonem jezdce, dosahuje tohle elektrokolo rychlosti až 80 km/h. Jasně, pak už se v EU nedá kvalifikovat jako elektrické kolo, ale šlapky má pořád a kolo tak nějak vzdáleně připomíná.

Výkon jezdce se přenáší přes speciální 9rychlostní sekvenční převodovku, zastavení zajišťují výkonné hydraulické brzdy. Rám je vyroben z CrMo (chrom-molybden) slitin certifikovaných pro letecký průmysl. Baterie je výměnitelná během 90 vteřin, dobijete ji za 2 hodiny.

Stealth Fighter (9 542 euro)

Lehčí než Bomber, o něco víc “kolo”. Opět má elektromotor přímo v zadním kole, tentokrát s výkonem 3 kW. Ten dokáže nabídnout jezdci max. rychlost 50 km/h při max. dojezdu kolem 50 km. Odlišná je také převodovka. Jinak jsou parametry velmi podobné jako v případě Bomberu.

Stealth Fighter elektrokolo

foto: Stealth Electric Bikes

Stealth Hurricane

Hurricanu už chybí šlapky, a tak jde bez debat o elektromotorku. Lehký dirtbike s výkonem 3,5 kWh nebo 4,5 kWh si poradí v takřka každém terénu. Opět má vyměnitelnou baterii, max. rychlost 90 km/h (v silnější verzi) a hydraulické brzdy.

Stealth Hurricane Elektromotorka

foto: Stealth Electric Bikes

Společnost Stealth Electric Bikes bohužel neuvádí na svém webu ceny – ty poskytuje pouza na vyžádání. Výhodou je, že má prodejce také v Evropě, např. v sousedním Německu.

Stealth Electric Bikes

26 Comments on “Elektrokola a elektromotorky Stealth: ultimátní outdoor”

    1. novakola sa ideou priblizujú k stealth, nie je to zle, ale
      novakola sa ideou priblizujú k stealth, nie je to zle, ale ram ma nenadchol, teda geometria.bomber ma crystalyte motor, co je dobrý priemer, ale ma rám postavený s obmedzenou kapacitou.ak z lifepo 4, hoc i od Pinga, čo je vari naj baterka pustím 5kw do motora, za 20
      minut je po muzike.Ak je tam rýchlosť 80km/hod, vinutý je motor do rychla, v kopcoch ide energia do kurenia.
      treba pohnuť rozumom a da sa poskladať aj lepší stroj. ameriricania ci australcania nie su bohovia a my ovce aby sme híkali nad ich bajkami.

  1. stealth je sen,mam
    stealth je sen,mam dieťa,ženu a sen.keď som si zakůpil motor,riadiacu jednotku,48V/16Ah LiFePo bateriu žena sa so mnou hádala a neodpustila mi tie peniaze,čo som utratil.680eur.Poskladal som dcérin bike,naložil 11kg bateriu z číny,a spríšlapom som jazdil 45km/h!Veľa som čítal,všetko som rozobral,prerobil,hodiny v garáži vydali svoje ovocie.jazdim s piatimi rýchlosťami a dostal som sa na 64km/h.Už ma to stalo 880eur.Mám na ceste baterie 60V za 280eur.Suma činí 1160eur.S týmito batériami je rýchlost 60km/h bez problémov.A spríšlapom,tak na to sa teším.Skúste si to ako moje 15 ročné dieťa,umyje aj riady,len aby som mu to požičal.So ženou som sa udobril,ked sme sa spolu bicyklovali,nevládala,tak som ju chytil za sedadlo,podradil do dvojky,s úsmevom a s vetrom vo vlasoch sme dosli domov.Niečo podobné chce aj ona,ozval sa mi sused z garáže,mam dve zakázky.Ale Bomber zostane iba mojím snom.S pozdravom e biker Martin

    1. Dávám „palec hore“,Bomber
      Dávám „palec hore“,Bomber a Fighter mě zajímají z technického hlediska použitého pohonu,údaje o výrobci použitého motoru jsem už zjistil,dávají tam motor od firmy Crystalyte,je sice napětím vyhnaný na udávané velké výkony,ale v rozebraném stavu není nijak kvalitnější,než jsem zvolil do mé přestavby,já jsem zatím šel cestou přestavbového kitu Magic Pie 48V 1000W od Golden Motor,přestavěl jsem svoje docela těžké Freeride kolo RB Dragster,jsem teprve v začátcích,ale očekávání to splnilo,motor mám v zadním náboji,baterii zatím na podsedlovém nosiči,což se ukazuje s ohledem na rozložení hmotnosti nevýhodné,bike je velmi těžký na zadek.Chystám se přez zimu nechat sestavit baterii přímo do prostoru v rámu,nyní mám LiFePo4 48V 12Ah,tak pokud se podaří navýšit i kapacitu,bylo by to super.Nejsem lehká váha a přesto se bike rozjede na téměř 45km/h,samožřejmě po rovině a dojezd jsem zatím dosáhl 32km na jedno nabití,ale podotýkám,že trasa byla s prudkými kopci a moje „účast“ tak 30%.Výrobce udává dojezd až 50km,tak věřím,že s lehčím jezdcem při 50% toho lze dosáhnout.Také by tomu napomohl hladčí dezén pneu,které mám nyní extra široké a hrubé terénní.Váha kola je nyní 32kg,z toho samotný kit je cca 14kg.
      Haryk

        1. Jsem sice s vývojem ve
          Jsem sice s vývojem ve skluzu,ale usilovně na tom pracuji,ve finále to nebudou články LiFePo4,ale cylindrické Li-on,pod rám přijde podvěsit segment,který spolu s prostorem v samotném rámu pojme akumulátor 48V/23,2Ah,což by už mělo garantovat slušný dojezd.Motor bude také novější generace Magic Pie 4,který má novou řídící jednotku a je o něco výkonější,daleko tišší,efektivnější v poměru spotřeba-výkon.

  2. Jsem (zatim) jediny vlastnik
    Jsem (zatim) jediny vlastnik kola Stealth Bomber v CR a po nekolikamesicni zkusenosti a srovnani s dalsimi e-vymozenostmi mohu rict, ze se jedna o zatim nejlepsi elektro kolo na trhu. Chapu sice, ze diky dostupnemu vykonu neni jizda s timto kolem na verejnych komunikacich legalni, ale nakonec, nejsou tady jen silnice, ze? Kolo je skvele vybavene do terenu a i pres svoji nadstandardni vahu se s nim da jezdit i v opravdu tezkem terenu vcetne DH.

    Dojezd 80km, ktery deklaruje vyrobce, neni uplne realny, pokud lehce pomaham slapanim a jedu ve stredne tezkem terenu, dostanu se na max. 50km dojezd na jedno nabiti. Maximalni rychlost 80km/hod je naproti tomu dosazitelna zcela bez problemu.

    Pokud vam dojde stava a musite slapat nazpet, je to diky vaze kola narocnejsi, ale po rovine nebo v mirnem terenu se diky dobre nastavene prevodovce ani nezapotite.

    Nesrovnaval bych Bomber s vecmi typu ZERO nebo Quantya, diky slapkam s skvelemu zprevodovani je Bomber mnohem vsestrannejsi.

    1. Máte pravdu, že srovnávat
      Máte pravdu, že srovnávat Bober se Zerem nebo Quantyí není úplně,šťastné, ale pokud vezmu v úvahu cenu, dojezd a praktické využití, tak bych po Bomberu rozhodně nesáhnul. Pravda, pedály umožňující dojezd k nejbližší zásuvce jsou velkou výhodou, ale pro mě je větší argument možnost jezdit legálně po silnici a ne v lesích a po horách, kde je to jen otázka času než Vás někdo chytne a dá Vám flastr pedály nepedály. Nechci se přít o tom co je lepší vyjadřuji pouze svůj názor – to jen pro ty co se do mě zase zuřivě pustí ;o)

      1. Bez debaty je to věc
        Bez debaty je to věc názoru, určitě netvrdím, že Bomber je jediné použitelné e-kolo na planetě. Ale vytvořil jsem si názor n základě osobní zkušenosti (jezdil jsem i s Vámi uváděnou Quantyí), tak jsem se o něj chtěl podělit. Ať to všechno nejsou jen teoretické úvahy…:-)

        P.S. O pokuty bych se zrovna neobával, projižděl jsem kolem mnoha policistů, které vždycky zajímalo kolo a rozhodně neřešili jeho výkon. Chápu, že to může být neznalostí legislativy hlavně v místech, kde není nějaká místní vyhláška, ale když už se mohu za stávajícího stavu bez problémů a šetrně ekologicky přesunovat z bodu A do B, tak proč toho nevyužít. (Osobně si navíc myslím, že 250W EU restrikce je pitomost)

    2. Dobry den … vim uz o
      Dobry den … vim uz o tomdle kole dva roky a strasne po nem touzim rikal jsem si ze budu jedinej ted uz vim ze budu druhej 🙂 prosim vas na kolenou at mi nechate na mailu svoje tel cislo strasne moc bych si svama chtel popovidat o tom kole urcite mate Bombera … nechci obtezovat ani vam nehodlam volat desetkrat za den jenom se o nem chci dozvedet uplne vsechno …jsem mladej kluk ostatni si kupujou auta ale ja chci todle kazdej den se mi zda o tom jak na tom jezdim 😀 prosim ozvete se

        1. Důvod, proč se snažíme
          Důvod, proč se snažíme odkazování přímo v textu vyvarovat je ten, že dříve či později bývají takové odkazy nefunkční. To pak výrazně poškozuje stránku z hlediska uživatelské použitelnosti a řadu lidí pak zpětně naštve právě nefunkční odkaz.

Napsat komentář