Elektrický motocykl Orphiro – elegán mezi cruisery

Cílem vzniku každého je inspirovat široké okolí a to i navzdory tomu, že se ve většině případů studie ve své původní podobě do prodeje nikdy nedostane. Návrháři těchto skvostů se snaží sblížit svět fantazie s každodenní realitou. V případě Orphiro se jim to beze zbytku podařilo.foto: orphiro.nl

O koupi nerozhoduje spotřeba ani jeho užitné vlastnosti, ale zcela jiné předpoklady. Styl, rychlost nebo třeba burácející zvuk motoru. A právě charakter zvuku motoru je klíčovou vlastnostní, jejíž vnímání musí prodejci elektrických motocyklů u zákazníků od základu změnit.

O tuto nelehkou proměnu se pokusí letos v září elegantní elektromotorka s širokým trupem nazvaná Orphiro. Elektrický cruiser je vybaven , jejichž energie vystačí motorkáři na přibližně 100 km jízdy. Není to tedy motorka na žádné dlouhé projíždění, což mu na atraktivitě asi nepřidá. Nicméně alespoň maximální rychlost 120 km/h je vcelku dostatečná.

Orphirofoto: orphiro.nl

Orphiro je fantastickým cruiserem, který představuje faktor zábavy . Orphiro v sobě kombinuje všechny ideály nového směru světa motocyklů. Je šetrný k a zároveň disponuje velkým zrychlením, atraktivní cestovní rychlostí a dostačujícím ,“ řekl o motocyklu iniciátor projektu Alexander Steegh.

Elektrický cruiser Orphiro je po designové stránce opravdu exkluzivní kousek, který jistě neunikne pozornosti nadšenců. Při pohledu na cenovku se však asi nedá očekávat , že by šlo v budoucnu o plnou náhradu bublajících krasavců. Řekněte sami, obětovali byste za Orphiro 1 200 000 kč?

9 Comments on “Elektrický motocykl Orphiro – elegán mezi cruisery”

  1. Baví mne číst zde
    Baví mne číst zde příspěvky ke všem novátorským E- motorkám. Pokud se vám to nelíbí, tak zde nepište. Evidentně nemáte vztah ke konstrukci a k Design(u). A asi ani nevíte, čemu konstruktér a Designér musí čelit, aby svůj výtvor dali do pohybu…
    Je to elektrický Cruiser a tak to tomu i odpovídá, jen tak dále…

  2. Máte pravdu pánové. Asi
    Máte pravdu pánové. Asi jsem opravdu zatížený zvykem… ale je to strašně těžká železná košile 😀 Odprezentuji teda aspoň moji představu:
    Vemte si obrázek tohoto cruiseru. Odstraňte si ten stříbrný klín uprostřed. Tuším tam baterku. A teď hodně fantazie do ruky. Z vršku pomyslné baterie (jak končí tmavý pruh se značkou) spusťme třeba opletené tlusté kabely (např. tři na každé straně) jako takové „výfuky“. Ty by samozřejmě končili dole u motoru.
    Myslím, že by to bylo velmi zajímavě oživené 😉

  3. Velká pochvala za zadek,
    Velká pochvala za zadek, předek a sedačku, krásný oldschool… ale proboha proč furt musej ten prostředek dělat jako krabici?! Tu uhlazenou, jinde rovnou krychle… Panebože to se nedá něco ukázat aby to nevypadalo jako baterka s kolama, ale aspoň trochu jako motorka?!
    Ale jinak bych se velmi rád svezl na takovém cruiseru, to ticho při jízdě musí být „ohlušující“ 😀

    1. Já myslím, že je to
      Já myslím, že je to hodně o zvyku – člověk má zkrátka zafixováno, že v prostřední části motorky mají být průduchy, eventuálně průhled na nějakou tu trubku a má z ní vyčnívat výfuk. Koncept, kdy je střed hladký a uzavřený, zkrátka tak trochu „bije do očí“ a člověka dráždí pocit, že tam „něco chybí“. Ale pokud se na to podívám s nadhledem, ty prosté elegantní tvary mají alsepoň pro mě něco do sebe ;o)

      1. Samozrejme. Neni mozne kvuli
        Samozrejme. Neni mozne kvuli zvyku slepe pokracovat v designu, ktery neni funkcni. Ma snad elektricka lokomotiva kotel a komin, ma snad auto vepredu dreveneho kone, ma snad oceansky parnik pet mohutnych kominu v rade jako Titanic (urcite to take nekoho napadlo, ze to bez toho nejde). Motor obalemy trubkami, hadicemi a kabely casto neni zadna krasa.

Napsat komentář