Elektrické prase neboli Čezeta 506 jde do prodeje

redakce - 31 Leden 2018

Elektroskútr Čezeta 506 s výrobním číslem 1 v lednu opustil brány prostějovské továrny Čezeta. Na jedno nabití ujede až 150 km.elektrický skútr elektroskútr Čezeta 506

Čezeta Typ 506 je prvním elektroskútrem vyráběným v Česku.
foto: Čezeta Motor

První vyrobená Čezeta je model 506/02, tedy silnější varianta s maximální rychlostí 123 km/hod a 6kWh baterií s reálným dojezdem 150 km.

Čezeta je tak aktuálně nejrychlejším elektrickým skútrem s homologací na světě! První vyrobená Čezeta má i speciální tmavě modrou metalickou barvu a bílé sedlo.

Zavazadlový prostor elektroskútru Čezeta 506

Zavazadlový prostor elektroskútru Čezeta 506
foto: Čezeta Motors

Důležitá je ale především plaketa s výrobním číslem 1, díky ní může nový majitel vlastnit kus historie. K tomu ještě navíc vůbec první sériový elektromobil vyrobený v České Republice.

Model Čezeta 506 přichází po šedesáti letech od výroby prvního modelu 501, který se stal především díky svému designu legendou československých silnic.

Přístrojový panel elektroskútru Čezeta 506

Přístrojový panel elektroskútru Čezeta 506
foto: Čezeta Motors

Moderní skútr 506 zachovává původní proporce legendárního stroje, ale díky inovativnímu přístupu nabízí řadu moderních řešení jako je elektrický pohon, intuitivní využití rekuperace a mnoho dalšího.

Unikátní Čezeta 506 s výrobním číslem #1 je k vidění v klubu Čezeta v Mirošovicích u Prahy (U Zvoničky 10), kde kromě ní můžete obdivovat i sbírku historických skútrů.

Výrobní štítek elektroskútr Čezeta 506

Výrobní štítek elektroskútru Čezeta 506
foto: Čezeta Motors
tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Tak hurá, přeju jen úspěch.
Kastle počítám z laminátu. A kam teda dali nabíjecí zásuvku, neprší do ní?
Kolik stála homologace a jak dlouho trvala? Kolik na ní bylo potřeba kusů?
Schválně kolik toho prodaj.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Jan Horčík

Kastle je z laminátu, nabíjecí zásuvka je pod hliníkovým záklopem nad předním světlem. Informace o homologaci se pokusíme získat.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Super díky!

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Jan Horčík

Homologace trvala cca rok, cena se pohybuje přes milion korun, na homologaci byly průběžně 3 stroje, plus samostatně motory, baterie... Záruka je standardní dva roky, ale zákazník si může připlatit prodlouženou záruku. Čezeta má jinak globální evropskou homologaci pro kategorii L3e.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zajímavé, zase jsem o něco chytřejší. Díky. To jsem čekal že to bude dražší. Milion korun nezní až tak děsivě, ale to je dáno asi tím, že se nemusí dělat nárazový zkoušky..

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Podle ěm by cena nebyla takový problém při lepším pocitu luxusu - Handmade in EU, a záruka 5 let.

Obrázek uživatele honza.t

Nejrychlejší ?
BMW C Evolution - Freeway Accelerations & Full Speed
https://www.youtube.com/watch?v=otHNe4eVBH4

Ale Elektroskútr Čezeta 506 se mi líbí víc .

Obrázek uživatele ozana

Tohle je lepší: Microlino

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Obrázek uživatele Jan_Vejbor

Z vlastní praxe vím, kolik úsilí, odborné práce a peněz stojí vykřesat takový stroj do zhomologovaného finále a proto před Čezetou smekám a fandím jí. Palec nahoru také za výrobu v Česku, v příjemném městě Prostějově.

Ad zde diskutovaná cena - ani před lidmi z Čezety jsem nikdy neskrýval, že kdyby byla jejich e-prasata za poloviční cenu, že pak bych o jednom uvažoval, protože se jedná o velmi krásný výrobek. Ale ne proto, že bych nevěřil, že obsahuje kvalitní díly a je to poctivý kus výrobku, ale protože v této fázi života nemám tyto prostředky nazbyt a spokojím se s motorkou do stovky. Ale jak mi vysvětlovali, každé zboží je cíleno na určité zákazníky a nutno uznat, že za prémiový, stylový, technicky pokrokový a stále ještě malosériový skútr je cena ok. Spalovací motorky těchto přívlastků také nestojí do 100 000 Kč. Kdo by přesto pochyboval, vezměte si cenu čínských skútrů s podobnými parametry - zjednoduším to, občas tu někdo >60V skútry nabízí za 120 tisíc - a vynásobte to opravdovými Panasonic články, velmi značkovou řídicí jednotkou a finišem celku, který se po pár letech na běžném sluníčku (UV záření) a ježdění po českých cestách nerozpadne (opět osobní zkušenost s čínským e-skútrem). Jestli jste se dopočítali na trojnásobek, pak 250 tisíc / 10 000 € reálné ceny je pouze jednonásobek. Amen! :-)

To všechno chápu a také jim fandím, pokud by tam byla alespoň dvojnásobná baterka - koupím raději ČZ než Zero, takto ale bohužel... :(

---

FVE 7,23kW, ZERO SR MY2018, M3 objednána :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Redakce:
Věta "K tomu ještě navíc vůbec první sériový elektromobil vyrobený v České Republice." v tomto článku tedy sděluje, že vše, co jezdí na elektřinu, je "elektromobil".
Anebo jde o překlep?

Obrázek uživatele Jan Horčík

Jde o poněkud svérázný výklad slova "elektromobil" firmy Čezeta Motors.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

6kWh a reálný dojezd 150km? To bude asi ve městě do 50kmh, jinak nevěřím, 40W/km je podle mě hodně optimistické. A cena pro zajímavost?

---

FVE 7,23kW, ZERO SR MY2018, M3 objednána :)

Obrázek uživatele Jan Horčík

Cena je 9900 eur.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Kto cita Hybrid, mal by uz vediet ze spotreba sa neudava v W/km, ale Wh/km resp. kWh/100km.
A suhlasim ze 40Wh/km je velmi malo, realita bude mozno 60Wh/km. Mam mensi skuter tiez s cca 6kWh bateriou a maximalkou 90km/h a da cca 100km (mesto/medzimesto 50/50)

podla tohto clanku z roku 2015: 9900 eur bez dph

https://automix.centrum.sk/novinky/858173/cezeta-506-sa-vracia-ako-elektricky-skuter

---

28.000 km s Citroen c-zero :)

Asi tolik, co dospele zero...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jo, ale 6 let starý ojetý.

nový 26.900,- €

citroen.fr/vehicules-neufs/citroen/citroen-c-zero/configurateur/versions-et-motorisations/versions.html

Ja myslel Zero motorku :) Ty jsou cca 320-500kKc
U Cezety cenik "zahadne zmizel", ale pokud me pamet neklame, tak s vetsi baterkou a trochou vybavy to bylo nad 300.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Obe firmy obchoduji primarne v eurech, alespon dle jejich webu to tak vypada. Takze pokud u Cezety plati cena 11979 EUR (s DPH), tak to bude opravdu srovnatelne se Zero FX, ktere zacina na 11770 EUR (s DPH). Baterie jsou realtivne srovnatelne 6 a 6,5 kWh, udavany mestsky dojezd podobny, asi zalezi jen na vkusu zakaznika, zda uprednostni retro skutr nebo enduro.

...aha, už jsem se lekl, že jsem se s tím Zerem unáhlil :)

---

FVE 7,23kW, ZERO SR MY2018, M3 objednána :)

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicBUS2BUSProdej pneu 100% onlinee-SalonNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilKariéra EVC Group
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?

Newsletter