DHL očekává historický vrchol sezóny v globálním obchodování, navyšuje kapacity

Globalizace a digitalizace posouvají online nakupování i přepravu zboží do nových výšin a Covid-19 urychluje rozmach elektronického obchodování po celém světě.

Během hlavní sezóny se v globální síti DHL Expres očekávají zvýšené objemy o více než 50%, ve srovnání s hlavní sezónou 2019
foto: DHL

DHL Express očekává v nadcházející sezóně 2020 mimořádné objemy v přepravě díky online nakupování. Se silně rostoucí úrovní globalizace a digitalizace stejně silně roste počet obchodníků prodávajících po celém světě a v souvislosti s tím i počet online tržišť, jako jsou nákupní aplikace, přes které si zákazníci mohou vybrat z nabídek zboží z celého světa.

Díky tomu . Z důvodu letošní pandemie přesouvají spotřebitelé své nákupní aktivity do online světa, tak rychle jako nikdy předtím.

Bude se to týkat nejen nadcházejících oblíbených nákupních dnů, jako jsou „Black Friday“ a „Cyber ​​Monday“, ale také celé vánoční nákupní sezóny. Z tohoto důvodu DHL Express očekává historicky nejvyšší objem online obchodování po celém světě.

Už během roku 2020 došlo k nárůstu objemu o 35 % díky online obchodování, nadcházející vrchol sezóny to ještě umocní a povede k vyššímu množství zásilek až o 50 % ve srovnání s loňskou vrcholnou sezónou.

„Megatrendy, jako je globalizace a digitalizace, mají obrovský dopad na globální obchod,“ vysvětluje John Pearson, generální ředitel společnosti DHL Express.

Pro bezpečnost více než 100 000 zaměstnanců po celém světě ve více než 220 zemích přijala společnost DHL Express řadu preventivních opatření, a to nejen na úrovni poskytování ochranných pomůcek např. roušek a dezinfekcí, ale také na úrovni implementace prvků, jako je sociální distanční kontrolní mechanismus a práce z domova pro ta oddělení, u kterých je to možné.

Společnost také vyvinula bezpečné doručovací postupy pro příjemce, aniž by zákazníci museli podepisovat převzetí své zásilky. To vše zajišťuje kontinuitu podnikání pro zákazníky DHL i pro globální obchod.

Dopady pandemie Covid-19 na online nakupování povedou k vyšším objemům a dřívějšímu začátku sezóny. Není žádným překvapením, že čísla online obchodování rostou, protože tento trend byl viditelný již v minulých letech. Kvůli COVID-19 však objem zásilek vzrůstá rychleji, než se očekávalo.

Jelikož DHL Express působí po celém světě, je vždy schopna sledovat tento vývoj v různých částech světa. Čísla z nejdůležitějších nákupních příležitostí z počátku letošního roku prokázala nárůst online prodeje více než o 35 %.

„Covid-19 a jeho dopady, jako jsou zákaz vycházení nebo společenské distancování, vedly k obrovským změnám v maloobchodním sektoru po celém světě,“ říká Michiel Greeven, EVP Global Sales společnosti DHL Express.

„V důsledku toho se nákupní chování spotřebitelů, ale také B2B kupujících výrazně změnilo a stále více se přesouvá do online světa. Z pohledu elektronického obchodu by se dalo dokonce říci, že Covid-19 přinesl rok 2030 do roku 2020, přičemž online nakupování a nezbytná přeprava jsou novou běžnou součástí. A to platí nejen pro maloobchodníky (B2C), ale také pro B2B sektor elektronického obchodu. V současné době mnoho obřích obchodů přechází na online obchodování s vlastní propagací a podporou prodeje. To bude mít vliv také na hlavní sezónu. Zákazníci budou nakupovat a vyhledávat nejlepší nabídky převážně online oproti dřívějšímu nakupování v kamenných obchodech. Toto bude vyvolávat potřebu rychlé přepravy.“

Tváří v tvář rostoucím objemům a paralelnímu šíření Covid-19 po celém světě jsou výzvy pro poskytovatele logistiky obrovské. Kromě důsledného sledování situace a flexibilního řízení preventivních opatření k zajištění bezpečnosti zaměstnanců, představuje bezprecedentní vrchol dodávek další výzvu pro logistiku.

Společnost DHL Express globálně přijala více než 10 000 nových zaměstnanců. Díky ročním investicím do infrastruktury, jako jsou rozbočovače, brány, letadla, vozidla a nejmodernější technologie, dokázala společnost významně znásobit kapacity svých provozů a zvládnout nadcházející objemy.

„Mnoho let zaznamenáváme vysokou poptávku online obchodníků po našich expresních službách, a tedy silný rostoucí objem v naší globální síti Express,“ říká Travis Cobb, EVP Global Network Operations and Aviation ve společnosti DHL Express.

„Ročně investujeme přibližně jednu miliardu EUR, abychom splnili požadavky našich zákazníků a přepravili jejich zboží co nejrychleji po celém světě. Díky neuvěřitelnému prozákaznickému přístupu našich lidí a díky nejmodernějším provozům je náš růst jako výsledek pro poskytování vynikající kvality a naše síť je připravena na nadcházející vrchol hlavní sezóny. I v dobách druhé vlny globální pandemie zajistíme, aby podnikání našich zákazníků pokračovalo a zároveň, aby byl globální obchod bezpečný.“

tisková zpráva

Napsat komentář