Tesla už tento čtvrtek otevře v Česku svůj první obchod!

Majitelům elektromobilů značky Tesla už začínají chodit pozvánky na 3. října 2019 do Prahy. Bude se tam otevírat první Tesla obchod v Česku!

Otevření prvního českého obchodu Tesla Store místním zájemcům o vozy Tesla výrazně zjenoduší jejich nákup.
foto: Tesla

Nová prodejna Tesla podle všeho bude umístěna tam, kde již byl nedávno otevřen první český Tesla Servis, tedy na adrese Freyova 980/10, Praha Vysočany. Dalších podrobností týkajících se čtvrteční akce je jinak zatím velmi málo, snad jen, že akce bude probíhat od 10.00 do 18.00.

Na místě bude možnost projížděk v elektromobilu Tesla Model 3 a nejspíš i dalších modelech, tedy Tesla Model S a Tesla Model X. Slavnostní otevření je však akce pouze pro zvané.

vlastní

95 Comments on “Tesla už tento čtvrtek otevře v Česku svůj první obchod!”

    1. Pan Matýs se naprosto a dokonale v médiích profesionálně
      Pan Matýs se naprosto a dokonale v médiích profesionálně znemožnil. Dělal diagnózu na dálku (to se nesmí dělat, je to nepřesné) a o Aspergerově syndromu kecal naprosto dokonalé nesmysly. A dělat takovou „character assassination“ je od dětského psychiatra naprosté „chucpe“.
      Počítám, že mu to dali jeho kolegové pořádně sežrat. Matýs je nyní za idiota, který napomáhal konstruovat jeden z nejstarších argumentačních klamů, tak starý, že má i latinský název, „Argumentum ad hominem“.
      Je totiž mladá/blbá/zmanipulovaná/autistická/hysterická, proto lze její výroky automaticky odmítnout, bez ohledu na jejich faktickou správnost či nesprávnost.

        1. Psychiatr není jen tak někdo, pro jeho práci existují
          Psychiatr není jen tak někdo, pro jeho práci existují přísná pravidla, protože dokáže hodně ublížit. On je porušil. Ty jeho kecy o Aspergerově syndromu jsou navíc jen ukázkou toho, že čeští psychiatři mají v problematice PAS mezery jak vrata. Sám několik „Aspiků“ znám a ten jeho popis nesedí ani na jednoho.
          O jeho praxi asi nejlépe vypovídají názory jeho pacientů. Problémy autistů „řeší“ tím, že je nadroguje Ritalinem.
          A nauč se argumentovat bez urážek protistrany, nálepkovači.

            1. I svoboda slova má svoje hranice, jako každá svoboda
              I svoboda slova má svoje hranice, jako každá svoboda končí tam, kde se dotýká svobod ostatních lidí. Na tohle už přišel John Locke v 17. století, a ten pojem svoboda vůbec zavedl. A taky se to učí už na středních školách v ZSV. Psychiatr si nemůže jen tak z titulu své funkce kafrat o diagnózách jiných lidí, protože to je vrcholně soukromá věc. I kdyby 100x četl, že diagnózu provedli jiní, i kdyby 100x byla veřejná. Bez osobního vyšetření a bez souhlasu vyšetřovaného nemá právo cokoliv veřejně komentovat.

              1. Pominu, že se vyhýbáte přiznání lži a soutředím se na
                Pominu, že se vyhýbáte přiznání lži a soutředím se na další z nekonečné řady vašich omylů, které jako diletant v dané prolematice předvádíte.

                Lékař má pouze povinnost zachovávat lékařské tajemství, které se ovšem vztahuje pouze na skutečnosti vyplývající ze vztahu lékař-pacient.

                Vzhledem k tomu, že uvedená osoba NENÍ pacientem dr. Matýse ani klientem jeho zdravotnického zařízení, neexistuje povinnost zachovávat z jeho strany mlčenlivost a dr. Matýs se může zcela svobodně, jako jakýkoliv jiný občan, svobodně vyjadřovat symptomech choroby, které dotčená soudružka sama zveřejnila, stejně tak jako o leukémii Gotta nebo smradlavých nohách ekologistů šetřících vodou na sprchování.

      1. Chapu z Vasich slov to, ze jakmile nekdo zastava nazor, ze
        Chapu z Vasich slov to, ze jakmile nekdo zastava nazor, ze musime omezit produkci nejen CO2, aby se tu nase deti neuvarily a neutopily v mori, tak hned takovy clovek musi zit zivot s nulovymi negativnimi vlivy a nesmi dostavat darky? V takovem pripade by mohl na zmenu poukazat maximalne indian v Amazonii, ktereho by poslouchal jen delnik se silnou motorovou pilou a jeho predak s brokovnici.
        Nebo Vam vadi,z e na to poukazuje zena ci dite, takze kdyz poukazuji na negativni vliv vedci (ktere uz desitky let neposloucha nikdo s dostatecnym vlivem ci koulema), je to v poradku, kdyz maji vlastni auta?
        Nebo jsem Vas prispevek spatne pochopil?

          1. To musí být hrozně pohodlné nazvat každého s odlišným
            To musí být hrozně pohodlné nazvat každého s odlišným názorem trollem. Ale je to i zbabělé a stupidní. Akorát v běžném životě to asi budeš mít těžší, když vylezeš ze své bubliny, tam se to tak snadno odbýt nedá.

      2. Od Kemela „Klimatickou změnu už asi ne, ale šesnáctiletou
        Od Kemela „Klimatickou změnu už asi ne, ale šesnáctiletou holku snad ještě dokážem zesměšnit“Je to podobné jako u Rachel Louise Carsonové a její knize o DDT:Ještě předtím než byla kniha v roce 1962 vydána, vyvolala násilný odpor. Byla vystavena hrozbám soudů a výsměchu, včetně nařčení, že jako úzkostlivý vědec a hysterická žena v jedné osobě není kvalifikována psát takovou knihu. Protiútok byl organizovaný téměř celým chemickým průmyslem s podporou zemědělců.

          1. Rekl bych, ze i Greta by nasla jednodussi zpusob, jak se ulit
            Rekl bych, ze i Greta by nasla jednodussi zpusob, jak se ulit ze skoly, nez stavkovat v jakemkoliv pocasi a sklebit se na Trumpa v NY.
            A vypada to, ze Greta je jedna z mala, kdo vedcum veri ohledne rychle zmeny klimatu zapricinene lidskou cinnosti.
            Az budoucnost rozlouskne, kdo mel pravdu, stejne jako ted vime, kdo mel pravdu ohledne DDT.

              1. Je videt, ze fakt nejsem nejmladsi. Vzpominam si,z e mi bylo
                Je videt, ze fakt nejsem nejmladsi. Vzpominam si,z e mi bylo 16 a ze jsem taky touzil nebyt ve skole a to kopani s micem mi fakt nikdo navic financovat nemusel. Vy, kdyz jste se v 16ti ulejval ze skoly, tak jste potreboval sponzora? Ja jen omluvenku. A tak jak jsem se neucastnil prvomajovych pruvodu, tak by me nenapadlo jit si v te ulitbe stoupnout pred Parlament. Vas ano?
                Proste selskym rozumem ji jdeo vic jak se flakat ve skole ci ziskat Nobelovku (souhlasim s nazorem, pokud bych mel ziskat tu miru, tak ji odmitnu, nechtel bych byt po boku Arafata). Opravdu si nepripoustite, ze by ji mohlo jit o to, aby mela dustojne podminky v dospelosti a stari? Svedsko neni moc hornate, i kdyz stoupa rocne o 5 cm (jestli si dobre vzpominam na slova nejlepsiho kamarada, ktery se tam pred 13ti lety odstehoval).
                Uznavam, ze chyba muze byt ve mne, ze primarne nehledam u druhych zle umysly, potrebu poskozovat, prizivit se. Ze kazdemu davam sanci se projevit a do prvniho skandalu je mam za moralne ciste.

                1. Vy snad máte pocit, že se nějaký pokrok dá vyřvat? Pokud
                  Vy snad máte pocit, že se nějaký pokrok dá vyřvat? Pokud by to se změnou k lepšímu myslela opravdu vážně, tak netráví měsíc na lodi na cestě mezi Evropou a USA, ale místo toho studuje nějaký obor, který opravdu může něco změnit. Nebo aspon začne třídit odpadky. Mimochodem tou měsíční cestou na lodi zpotřebovala několikanásobné množství zdrojů, než kdyby si koupila ekonomickou třídu v letadle. Nehledě na to, že pro tu loď museli přijet 2 lidi, kteří cestovali letadlem.

                  Celá tahle šaráda kolem Grety je jedno velké nechutné divadlo a ty její hysterické záchvaty taky ničemu nepomůžou. Ona si nechala zafinancovat výlet po světě, ulila se ze školy, kvůli té její akci přiletělo soukromými letadly desítky státníků a nepomohla vůbec ničemu. A ještě ji udělí politickou nobelovku míru, čímž dále přispěje k její totální diskreditaci.

                2. Je pravdou, ze neznam jeji pribeh, cetl jsme o ni jeden clanek
                  Je pravdou, ze neznam jeji pribeh, cetl jsme o ni jeden clanek na neduveryhodnem mediu, ale zkusim zkracene napsat, co si z nej pamatuji. Pred rokem, kdy se seznamila s naplni spousty klimatologu ji bylo divn, proc se vlada i tak vyspele zeme, jako je Svedsko necim takovym nezabyva. Zacala tedy v patek chodit k parlamentu s transparenty. Nevim, zda i pri tom rvala, jak pisete, ale podarilo se ji docilit toho, ze vlada jeji zeme zacala cinit kroky, ktere vedou ke snizeni emisi. Diky tomu si ziskala nejakou reputaci a jeji vzor zacaly nasledovat dalsi uvedomeli mladi lide. Jestli se nepletu, summit svolal generalni tajemnik OSN ne ona.

                  Ma misto sve cinnosti studovat nejaky obor? Je ji 16, nez ziska doktorat, uplyne dalsich 10 let, nez prijde na „perpetum mobile“ uplyne zase nejaka doba, nez prijde na jeho lacinou vyrobu, uplyne dalsi doba a mezi tim se koncenrace sklenikovych plynu v atmosfere dostane pres kritickou mez. A co kdyz neni technicky nadana a nevymysli nejaky skvely a cisty zdroj energie?
                  Navic na svete je spousta spickovych limatologu, kteri uz davno rekli, co se stane, kdyz budeme pokracovat v v nasem zpusobu ziskavani energie, vyroby, dopravy a zemedelstvi. Je spousta lidi, co zdokonaluji ciste ziskavani. A za tech par desitek let se toho moc nestalo.

                  Zeptam se Vas, dokazete dohlednout dusledky veskereho sveho jednani? Ja nikoliv a je videt, ze ani Greta, ktere je narozdil od nas 16 let. Takze kdyz si blahove zamane, ze popluje do NY, aby mela mensi uhlikovou stopu, neuvedomuje si, ze za tu dobu tam jiste letelo letadlo s prazdnym sedadlem. Mozna uvedomuje, ale jde ji o jendoduchou symboliku, ze to jde i jinak, ale pak se najdou lide, kteri nechteji zmenu, tak sve usili vrhnou na zdiskreditaci.

                  A co se tyce projevu a hysterickych zachvatu? Videl jste prenosy z naseho Parlamentu? Videl jste rozpravy v Britskem Parlamentu? Jak se vam libi projevy dospelych uvedomelych profiku?

                  A na zaver jeste jednu drobnost. Pred cca 100 lety se jeden drobny clovek zahaleny bederni rouskou a s brylemi na ocich rozhodl, ze osvobodi svou zemi od kolonialni nadvlady jednoho imperie. Byl sam, ozbrojen popsanymi vecmi proti obrovske armade a ekonomickemu potencialu. Bylo silne blahove si myslet, ze se t velmoc stahne a necha jeho zemi svemu osudu. Vlastne neco takoveho bylo naprosto nemozne, zvlast kdyz neexistoval internet (moznost zmobilizovat spoustu zastancu), uvedomeii lide v politice, apod. Ze zkusenosti z minulosti jsem presvedcen, ze Greta ma slusne sance a to hlavne tehdy, kdyz se njen odpovedni lide, ale vsichni budou zajimat obsahem jejich slov a nikoliv formou. Kazdy musi zacit u sebe tim, co je schopny udelat (od osvety, kterou dela Greta, pres utraceni svych penez za drazsi ale setrnejsi technologie, az po zapojeni se do vedy a vyzkumu). Z vlasnti kzusenosti vim, ze lepe donutim sebe nez druhe, ze staci i jen ukazat cestu, ze to jde jinak, ze ne kazdy ma prehled ve vsech tematech.

                  PS: Predevcirem nas opustil Buh (Karel), nedopustme, at nase deti casem opusti i Zeme jen proto, ze si chceme zit luxusne, i kdyz ten zpusob je bezohledny.

                3. Popsal jste to výborně. Je to jedno velké mediální
                  Popsal jste to výborně. Je to jedno velké mediální divadlo bez reálného užitku.

                  Velké státy bojovaly proti změnám klimatu dávno před Gretou a budou bojovat nadále i po Gretě. Dohody o omezení produkce sklenikových plynů jsou dávno v platnosti.

                4. Nekde jsem cetl, avsak netusim, zda to je pravda, ze zavazky z
                  Nekde jsem cetl, avsak netusim, zda to je pravda, ze zavazky z Parizske klimaticke dohody nejsou plneny a taky nejsou dost ambiciozni, aby mely kyzeni efekt. Z toho, co jsem nacetl mi priapda, ze vsichni vi, ze za chvili prijde bod zlomu, ale reseni nechavaji na tech po nich, protoze by prisli o popularitu (jako treba s Energiewnde) ci cast penez v rozpoctu.
                  Ze vsech tech pomluv lidi, kteri nas upozornuji na brzy neodvratny stav a i tech, co za tim hledaji ruzna loby a predevsim recmi, ze to stejne nicemu nepomuze a bude to jen horsi (aniz by dali nejake vypocty nebo dodali, ze si to jen mysli) si mam vzit co? Ze je pozde ci pro nas nekomfortni neco delat a tak nase vnoucata uvarime? 🙂 Vzdyt ja to slysim i o trideni odpadu, ze je to naprd, ze je lepsi do odvezt do spalovny, zahrnout do diry ci vypustit do more, ze to nema vyznam. Proc to nema vyznam? Protoze se mi nechce, protoze budu muset neco delat neco obetovat?

                5. Pro někoho nebudou žádné dohody dostatečně radikální.
                  Pro někoho nebudou žádné dohody dostatečně radikální. Státy investují do ochrany životnícho prostředí kolik si můžou dovolit, ale nikdo nemůže chtít, aby cíleně poškodily svoje hospodářství. Veškeré radikální kroky jsou kontraproduktivní, protože na ekologii si můžeme hrát jenom proto, že jsme bohatí.

                  Snaha si vyřvat ekologii má asi takový význam jako francouzké boje v ulicích, pálení aut a obchodů za vyšší životní úroveň.

                6. J to tak nejak vidim jako zivotni cyklus SW. Cim pozdeji se
                  J to tak nejak vidim jako zivotni cyklus SW. Cim pozdeji se odhali a napravuje chyba tim drazsi toto je.
                  Jak jsem napsal minule, pokud mi si „nespokodime“ hospodarstvi, pak nase deti a vnoucata si to svoje zrujnuji. Nebo si myslite, ze je levnejsi se prizpusobit tani ledovcu, zvyseni more a teploty nez vyrabet energii, dopravovat se, vyrabet a hsopodarit s menis produkci skodlivn a CO2? Opravdu se nevyplati neprodukovat skodliviny?
                  No a jeste jednu drobnost. Pisete, ze investuji staty. Je to opravdu spravne? Nemeli by investovat soukrome splecnosti a lide? Nemel by stat jen nastavit takova pravidla, aby toto investovani nebylo vyrazne prodelecne a hlavne melo vysoky moralni kredit? Ja spis vidim, ze kdo investuje do setrneho zpusobu, je za nejvetsi odpad ve spolecnosti. Je to spravne? Podivejte se na stigma ve spolecnosti oheldne FVE. A muze za to stigma technologie? Drtiva vetsina lidi si mysli ze ano. Je to videt i tady, kazdy vyda spousty usili, aby prezentoval nazor, ze FVE ma za svuj zivotni cyklus mnohem horsi ekologickou zatez jak uhelka ci JE. Kez by desetinu usili dali do toho, aby to spocitali.

                7. Bohužel to solární zvěrstvo v českým podání budeme
                  Bohužel to solární zvěrstvo v českým podání budeme platit ještě dlouho, přitom stačilo podpořit soláry na rodiné domy, haly parkoviště atd. a lidé by byli spokojeni.Fosilní zdroje vyčerpáme za pár století, tak by bylo dobré se zaměřit na náš největší a nejdéle fungující zdroj energie co máme nad hlavou.

                8. V současné době už to není o žádném poškozování
                  V současné době už to není o žádném poškozování vlastního hospodářství, protože náklady na dekarbonizaci ekonomik jsou fakticky záporné (i bez zohlednění klimatických efektů).
                  Dneska už jde „jen“ o to, aby se vlády států přestaly chovat jako idioti, kteří chrání zájmy fosilních byznysů, idioti, kteří si nevidí dál než na špičku nosu.
                  I bohaté státy mají na investice málo peněz a taky nemají co investovat. Jejich úkolem je přijmout takové zákony a regulace, aby se zohlednily negativní externality spalování fosilních paliv a nechaly volné ruce byznysu, který má tolik peněz, že neví co s nimi.
                  Indický premiér uměl zařídit 100 GW FVE + 50 GW VtE bez toho, že by to Indii stálo jedinou rupii. Veškeré investice zaplatí investiční banky z USA, EU a Číny. Naopak tím své zemi zajistil ~400 TWh/rok elektřiny za velmi výhodnou cenu a indickým firmám přístup ke špičkovému know-how. „Jen“ stačilo správně nastavit legislativní procesy.

                9. Pekne napsano.
                  Nemate nekde zdroj, kde by byl vypocet, ze

                  Pekne napsano.
                  Nemate nekde zdroj, kde by byl vypocet, ze dekarbonizace se vyplati? Docela rad bych nastudoval, abych mohl dale pouzivat.
                  Prece jen jsou obrovske rozdily mezi zememi a my nejsme jednou z tech stastnejsich, tak bych rad videl i cisla za CR.

                10. Pro USA doporučuju Reinventing Fire. Stejná parta udělala
                  Pro USA doporučuju Reinventing Fire. Stejná parta udělala analýzu pro Čínu – Reinventing Fire: China. Dělal to Rocky Mountain Institute, který mimo jiné stojí za tím, že korporace v USA začaly jak zběsilé uzavírat power purchase agreements na elektřinu z OZE, setsakra se to vyplatí. Některým se to tak moc vyplatí, že byly ochotné se vyplácet ze starých kontraktů.
                  Pro EU existují analýzy, na kterých je založena poslední energetická/klimatická politika EU, tzv. zimní balíček. Cílový podíl OZE a cílový pokles spotřeby energií na rok 2030 je spočítaný tak, aby odpovídal maximu dosažitelnému s nulovými náklady.
                  Pikantní detail je, že ČR to v klidu splní jen růstem produktivity v průmyslu (to musí dělat stejně)+zateplováním (to je pro ČR ekonomicky ziskové)+výměnou domácích elektrospotřebičů (které bude stejně třeba během příštích 11 let vyměnit)+koncem exportu elektřiny.

                11. Souhlas a dva dodatky:
                  – Včera předvedl na tiskové

                  Souhlas a dva dodatky:
                  – Včera předvedl na tiskové konferenci přímo ukázkový hysterický záchvat sám „vůdce svobodného světa“, Doník Trumpů. Stačila na to jedna všetečná novinářská otázka.
                  – Exxon Mobile ví o negativním vlivu CO2 na klima už 42 let, prokázali to tehdy jejich vlastní výzkumníci. Jejich reakcí na tohle téma ochrana ropného byznysu, na klima sral pes. Místo ohledů na svět financují lži a propagandu matoucí dávno známý vědecký fakt. Ale to není nic překvapivého, chování korporací, tak jak jim přikazují zákony, je chování bezohledných psychopatů.
                  Chudák Greta se dostala do mlýnského kola uprostřed boje za faktickou likvidaci fosilního byznysu, který je (hlavně v případě ropy) OBROVSKÝ a má spoustu peněz na moderní Göbbelse.

                12. Zcela vyjímečně se shodneme.
                  Zcela vyjímečně se shodneme.

                13. A to mě právě štve.
                  Hele, nesliboval jsi, že mě budeš

                  A to mě právě štve.

                  Hele, nesliboval jsi, že mě budeš ignorovat, protože jsem na tebe byl ošklivý?

          2. Klimatickou změnu už asi ne, ale šesnáctiletou holku snad
            Klimatickou změnu už asi ne, ale šesnáctiletou holku snad ještě dokážem zesměšnit. Klasický příklad, jak něco zpochybnit, vybrat někoho slabšího,mladého atd. a spojit ho s problémem, z tý Carsonový taky dělali blázna,o tu pubošku vůbec nejde.

              1. Na větu „…v řadě afrických a asijských zemí se DDT
                Na větu „…v řadě afrických a asijských zemí se DDT stále používá.“ odpovědět videem s titulkem „U.S. Government Spraying DDT Insecticide on Children 1947“ je fakt známkou umění jak absolutně nechápat význam psaného textu. 🙂

                1. U videa je použití a datum,tak jsem se domníval, že to
                  U videa je použití a datum,tak jsem se domníval, že to není nutné psat,ale ok, tak doplňuji použivání DDT v USA po válce, stačí?

  1. Ja by som sa hned tak netesil.
    Nikde nepisu, ze sa tam budu uz

    Ja by som sa hned tak netesil.
    Nikde nepisu, ze sa tam budu uz auta predavat…a ked sa tam auta budu dat len testovat, tak to predsa nie je „obchod“ / prodejna, ale stale len servisne centrum, opravte ma ak sa mylim…
    No uvidime teda, co povedia ludia, ktori sa zarezervovali projizdky na zajtra, ale akosik som nikde nepostrehol spravu, ze sa tam tesotvane auta budu dat aj ozaj kupit, tzn, zatial ziadna „obchod“…bohuzial…

      1. Vidis tuto informatiu v tom clanku?
        Podla toho co som cital,

        Vidis tuto informatiu v tom clanku?
        Podla toho co som cital, ani v pozvankach ludia nedostali tuto informaciu:
        „S radostí si Vás dovolujeme pozvat na testovací jízdy v naší nově otevřené prodejně Tesla v Praze.

        Během Vaší schůzky se budete mít příležitost seznámit se standardními bezpečnostními a komfortními funkcemi Autopilota, dozvědět se, jak nabíjet Teslu doma nebo na cestách, a také zjistit, jak může elektrický vůz bezproblémově zapadnout do Vašeho životního stylu.

        V případě zájmu si můžete zarezervovat testovací jízdu Modelem S, Modelem X nebo Modelem 3.“

        Preco do pozvanky nenapisali aj:
        „V případě zájmu si můžete zakoupit jeden za našich vozů, tj. Model S, Model X nebo Model 3.“

            1. Nefunguje prodej Tesly přes Internet?? Prostě si tam sedneš
              Nefunguje prodej Tesly přes Internet?? Prostě si tam sedneš k počítači a nakonfigurovat ti to tam v lepším případě pomůže někdo z personálu? Zaplatíš Tesle zálohu a před dodáním doplatíš zbytek?? Nebo tam s někým sepíšeš smlouvu(úvěr,leasing) a pak si tam auto jen vyzvedneš se zápisem ve TP, že jsi jen provozovatel, nikoliv majitel? Takže proč by to nešlo prodávat??

      1. Tak velké společnosti nekrachují ze dne na den. A i kdyby,
        Tak velké společnosti nekrachují ze dne na den. A i kdyby, tak těm pár jedincům zůstane vůz, který se zapsal nesmazatelně do dějin.
        Necháš to někde ve stodole a za 50let vyměníš baterky a máš krásnýho veterána. 🙂

                1. Před sto lety byl elektromobil hlavně městská
                  Před sto lety byl elektromobil hlavně městská záležitost, dneska má elektromobil stále největší smyl jako městská a příměstská záležitost. Mimochodem, co vím, tak maximální rychlost toho Detroitu odpovídala rychlostním limitům doby v obci a jak koukám na snahy úředníků, tak brzo bude tato zkušenost obnovena (min v částech EU) a můžu jen vřele doporučit se na to auto podívat ve skutečnosti – je překvapivě progresivně konstruované (samozřejmě nemůžete otlapkávat display a měkčený plast) a rozhodně předběhlo svoji dobu.

                  Ke spotřebě energie (jedno jaké) v autech – nikde nevidím žádný progres, který by odpovídal financím do vývoje vložených. Naopak se mi snaží motorističtí novináři a fandové kdečeho namluvit, že u nového auta je správně a logické, že při deklarované spotřebě 5 l benzínu je správně, když auto žere sedm v reálním provozu… jak to, že veterán, co má deklarovaných devět žere sedm a půl taktéž v reálném provozu?

                  K rychlostem 130 km/h – na dálnici je pro mě sen jet za elektromobilem, který jí tempomatově drží, zatím vše až na Tesly, co jsem potkal svištělo svých 100 – 110 km/h.

                2. Ty auta před 100 lety by ani nedosály těch 100-110 km/h. A
                  Ty auta před 100 lety by ani nedosály těch 100-110 km/h. A i kdyby, tak by byl dojezd tak 1 km.
                  Srovnávat hrušky s jabkama a pak dělat nesmyslné závěry…

                3. Rychlost 100km v hodině byla v elektromobilu překonána roku
                  Rychlost 100km v hodině byla v elektromobilu překonána roku 1899!

                  V roce 1902 byla překonána rychlost 170km v hodině.

                4. a s jakýmpak dojezdem v těchto rychlostech?
                  a s jakýmpak dojezdem v těchto rychlostech?

                5. Co já vim. Najdi si to jako jsem si to našel já, když jsem
                  Co já vim. Najdi si to jako jsem si to našel já, když jsem hledal jestli máš pravdu, že auta před 100 lety nejela 100km za hodinu. A nemáš. Samotného mě to překvapilo.

                6. Asi jsi nečetl i druhou větu mého příspěvku, takto jen
                  Asi jsi nečetl i druhou větu mého příspěvku, takto jen vytrháváš z kontextu.
                  Jestli dokážeš, že auto před 100 lety ujelo rychlostí 100-110 víc jak 1 km, tak uznám, že jsem opravdu neměl pravdu

          1. Já bych takového veterána bral. Vypadá i dnes líp, než
            Já bych takového veterána bral. Vypadá i dnes líp, než ty repliky co jezdí po Praze.
            Pokrok v tom je obrovský. Vem toho veterána Detroit Electric na okruh v Nürburgringu a poznáš rozdíl. 🙂
            Že ty už jsi dlouho nejel v nějakém starším vozem delší cestu?

              1. Vem toho veterána, dej tam nové baterie a zkus to s ním
                Vem toho veterána, dej tam nové baterie a zkus to s ním dojet do Chorvatska. Pak vem Teslu a vem to stejnou cestou. Rozdil poznáš hned. Teslou tam pojedeš několik hodin, tím veteránem bych odhadoval tak na týden cesty, možná i na dva týdny cesty.

                1. Jasně, takže vezmu městské auto z roku 1916 a budu ho
                  Jasně, takže vezmu městské auto z roku 1916 a budu ho srovnávat v jízdě do dálky s autem, které je do města prakticky nevhodné
                  To má logiku, jako říct, ok, vezmu toho veterána a ty si vem tu Teslu a jdeme se projet po Lucce (či jiném historickém městečku s extra úzkými silnicemi) a kdo dojedeme nejužší a nejklikatější uličkou na náměstí (vítěz je jasnej, za předpokladu, že tam Tesla nevjede první a nevzpříčí se)… Nebo ještě snáze, hele, kdo z nás dvou přejede támhletu děravou polní cestu.. opět je vítěz jasnej, protože Tesla bude dávno sedět na bříšku a prohrabávat kola…

                2. Z pohledu dojezdu tedy žádný velký pokrok za sto let?? Já
                  Z pohledu dojezdu tedy žádný velký pokrok za sto let?? Já myslím, že z pohledu dojezdu hodně velký pokrok.

                3. Moment, sám jste se vrhl na srovnávání stoletého
                  Moment, sám jste se vrhl na srovnávání stoletého městského auta s jediným elektrickým dálničním autem…tak se držte tématu a nepovídejte o dojezdu – ten je ve města jak známo 100 km dostatečný a jak vidno 100 let k dispozici – ano tenkrát byla rychlost dostačující, dneska by to bylo na hraně – nečekám, že to vyplázne víc jak 50 km/h (ostatně víc se legislativně nesmí a aktivní omezovače legislativa chystá – takže to vlastně už problém nebude)
                  Nicméně ten veterán – je zvenku malý, pobere čtyři lidi, ujede 100 km městskou rychlostí, je pohyblivý – stále tento koncept má co říct…že se někomu nelíbí, jak je udělaný, je jeho problém mně se tahle auta líbí víc než všechny plasťáky..

                4. Ten veterán má své kouzlo. Já bych ho bral rovněž. Měl
                  Ten veterán má své kouzlo. Já bych ho bral rovněž. Měl bych pro něj i využití. I 100km dojezdu by mi stačilo.Je kde ho vzít a nekrást?

                  Jeden elektromotor bohužel porazil v té době celý elektromobil. Víte který elektromotor to byl?? Startér se mu dodnes říká. Tomu totiž tehdy stačila malá baterie s malou kapacitou.

                5. Jak je známo, lidi chtějí dojezd 500, 800, 1000km
                  Jak je známo, lidi chtějí dojezd 500, 800, 1000km

                6. Jenže lidi ten dojezd nechtějí zaplatit.
                  A je třeba si

                  Jenže lidi ten dojezd nechtějí zaplatit.
                  A je třeba si taky uvědomit, že nemluvíme o univerzálním řešení, podíl diversifikace vozidel, dle určení roste. Myslím, že nakonec bude výsledkem energetický mix, kdy lokální doprava bude elektrifikována, takové to běžné auto na ježdění bude PHEV, doprava přísně intercity bude řešena naftovými motory, možná palivovými články. A to na všech úrovních.

                  Současný stav, kdy majitel vozu chce na víkendy 4 kolku na hory se světlostí 20 cm. co převeze rodinu v plné lyžařské, která se zázrakem mění v efektivní dálniční stíhačku a po zbytek týdne je hbitou štikou v parkovacích domech center měst je úchylný – takové auto není

                7. Ještě že jste napsal „chtějí“ a ne „potřebují“ protože
                  Ještě že jste napsal „chtějí“ a ne „potřebují“ protože z toho v diskuzích úplně kvetu.
                  Někdy mám dojem, že každá matka ráno vozí děti do školy, pak jede do práce a po práci nakoupit – přičemž součet těch tras je minimálně 300km, a to nesmí být objížďka protože ta je vždy nejméně sto kilometrová.

              2. mel jsem moznost se svest ve Skode 110 L&K z roku 1929, a
                mel jsem moznost se svest ve Skode 110 L&K z roku 1929, a jezdit v tom denne vic nez par km si fakt nedovedu predstavit, utrpeni i prez ty super gauce, a nemyslim si ze Detroit Electric z roku 1907 bude v necem lesi svezeni

                spousta lidi se zrejme domniva ze ve veteranech z teto doby se jezdi super, ale je to spise utrpeni

                1. No vidíte, já jezdím s veterány pravidelně přes 20 leta
                  No vidíte, já jezdím s veterány pravidelně přes 20 leta až na výjimky (ovládání Ford T a jiné extravagance) u většiny z nich považuji řízení za mnohem zábavnější než dnešní euro auta. Největší nedostatek na nich shledávám špatné brzdy a především okolí, kdy dnešní držiči volantu soutěží v tom, kdo je za každou cenu na co nejmenší místě předjede a hodí nejtěsnější myšku.
                  Navíc to má krásný bonus v tom – že to prostě nemůže řídit každý, kdo s tím chce jezdit dobře, tak tomu musí rozumět, musí se k tomu umět chovat a musí to umět trochu opravovat.

      2. Co já vím (co tak čtu uživatele běžcovo
        Co já vím (co tak čtu uživatele běžcovo přesvědčení), tak krachují vlastně od počátku, a jen ta definitivní tečka, co už měla být tuším pětkrát nebo šestkrát stále nepřichází.
        A zejména teď po spuštění výroby v GF3, a ohlášení nového tipu baterie s uváděnou výdrží 1 milion mil je to na spadnutí 🙂

Napsat komentář