Cyklistický etapový závod Giro d’Italia bude v příštích dvou ročnících spolupracovat s automobilkou Toyota. Cílem je snížit výfukové emise během závodů.
Toyota se bude účastnit nejen Giro d’Italia, ale i všech dalších cyklistických závodů pořádaných společností RCS MediaGroup Urbano Cairo, která Giro organizuje. Obě značky se snaží touto spoluprací posílit společenskou zodpovědnost a trvale udržitelnou mobilitu.
NEPŘEHLÉDNĚTE Nová Toyota Corolla přijíždí ve dvou hybridních verzích
„Karavanu na Giro budou doprovázet vozy RAV4 a Corolla TS s nejnovější variantou plně hybridní technologie, nyní v její čtvrté generaci, schopné kombinovat výkon s vysokou energetickou účinností a extrémně nízkými emisemi ovlivňujícími změny klimatu a míru znečištění,“ přibližuje ředitel Toyota Motor Italy Mauro Caruccio.
Corsa Rosa, tedy růžový závod, jak se Giru také někdy přezdívá, je druhý nejstarší a nejtěžší etapový závod založený roku 1909. Je dlouhý až 4 000 kilometrů a koná se hlavně v Itálii od poloviny května do začátku června.
Japonská automobilka podporuje sport v Česku i ve světě. Postará se například o mobilitu blížících se olympijských her v Tokiu 2020 a v Paříži 2024. Nedávno například uzavřela spolupráci s Českým olympijským a paralympijským výborem. Paralympionikům poskytla hybridní Toyoty RAV4 a užitkové vozy Toyota Proace.
To jsem nesnášel od malička, cyklistí makaj jak hovada a
To jsem nesnášel od malička, cyklistí makaj jak hovada a do držky jim čouděj spalováky aut a motorek. Speciálně se nesnášim dívat na vrcharšký prémie, to je naprostej vrchol. Bych všechny ty spalovací popelnice co se oŕed nima pomalu ploužej naházel ze skály.
Cyklistiku už taky nenávidím, je prolezlá dopingem jako morem. Bafuňáři před sebe vystrčili jedinýho obětního beránka Armstronga, umyli si ruce a myslej si jak jsou čisťounký.
džiro a tojota sú (neslušné slovo)!
vyšší územný
džiro a tojota sú (neslušné slovo)!
vyšší územný celok trenčín školákom na tréninky kúpil:
https://mytrencin.sme.sk/c/22104723/cyklisti-strednej-sportovej-skoly-v-trencine-dostali-novy-elektromobil.html
zasa sme svetu vytreli s/zrak
Zjistěte si nejdříve něco o Grand tour nebo Giru. Řada
Zjistěte si nejdříve něco o Grand tour nebo Giru. Řada čistých EV by na to stěží stačilo je potřeba nájezd přes 350km na etapy, nebo si snad myslíte, že na start auta dotlačí a z konce etapy v např v horském průsmyku odtáhnou. Navíc ne všude jedou auta stejnou trasu jako cyklisté a některé úseky objíždí po delší trase.
Horší jsou však noční přesuny mezi etapami kde mezi cílem jedné a startem druhé může být klidně 500km a rozhodně ne průměrnou rychlostí 40km/h.
Na TDF jezdí jen škodovky jako sponzor, ne? Kdyby šlo jen o
Na TDF jezdí jen škodovky jako sponzor, ne? Kdyby šlo jen o zdraví závodníků, určitě by mohli jezdit Tesly S 100D…
Kdo brání Tesle otevřít peněženku a předplatit Škodu a
Kdo brání Tesle otevřít peněženku a předplatit Škodu a sponzorovat Tour 😉 Je to otevřena obchodní soutěž.
Souhlasím…
Souhlasím…
Jak se předoplácí Škoda? :)))
Jak se předoplácí Škoda? :)))
Pozrel som si mapu tohtoročnej Tour de France a okrem presunu
Pozrel som si mapu tohtoročnej Tour de France a okrem presunu pred poslednou etapou v Paríži sa aj presuny medzi etapami dajú zládnuť. Stačila by 3-fázová zásuvka na dobitie cez noc, prípadne dobitie pri presune rýchlonabíjacími stanicami. 80% batérie už dobiješ aj za 40 minút. Mimochodom mnohé dnešné elektromobily dajú 40km rýchlosťou v lete v pohode aj 700km.
To, že na cyklistických pretekoch doteraz nejazdia EV je až
To, že na cyklistických pretekoch doteraz nejazdia EV je až nepochopiteľné. Priemerná rýchlosť profi pelotónu je okolo 40km/h čo je priam ideálne pre maximálny dojazd elektromobilov. Takže bez problémov by dali aj 400km trasu.
Přesně.
Přesně.
Proč hybridy ? Proč tam nedají čisté EV ?
Proč hybridy ? Proč tam nedají čisté EV ?
Protože Tojóóóóta.
A ješte to obkecaj, že snižují
Protože Tojóóóóta.
A ješte to obkecaj, že snižují emise, hrůza.
Co kdyby se do toho opřel ten nemožný Nissan a dal jim pár eNV-ček. Myslím, že každej cyklista by pochopil, že Tojóóóta jenom kecá.
Ach jo, když vidím ty cyklisty za těma spalovákama, jak čichají ty sračky plnými doušky, tak mi je jich fakt líto 🙁
Určitě by bylo lepší nahnat tam BEV s rozumným
Určitě by bylo lepší nahnat tam BEV s rozumným dojezdem.
Ale co se týká dýchání zplodin cyklisty, pomyslete kolik km najednou při trénincích atd, ten závod už není nic co by jim zhoršilo zdraví.
Kolik toho dýcháme my jako chodci nebo cyklisty ve městech nebo i jako řidiči aut. Pořád se mi spíná automatický režim recirkulace vzduchu v i3, asi pěkný smrádek v těch centrech měst.
Já práve myslel ty tréninky.
Já práve myslel ty tréninky.
Mohu se optat, jak se automatický režim projevuje?
Já mám
Mohu se optat, jak se automatický režim projevuje?
Já mám stále A. Když namáčknu na M, tak se po chvilce vrací na A. Pokud podržím tlačítko déle, pak zůstává v M. Nebo mohu ledku A ińebo M vypnout… v manuálu se o tom moc nerozespisují…
Jinak jako silničář a bajker jsem si už několikrát říkal, kdy přijde doba EV. Dýchat na špici auta, ale také ty doprovodné motorky, co dělají živý přenos…. 🙁
Mám to pořád na A a slyším, jak se otáčí klapka a
Mám to pořád na A a slyším, jak se otáčí klapka a zavírá přívod vzduchu.
Na M to jde slyšet taky, ale neaktivuje se to samo a po určité době se to přepne do A.
Kolik ma to NV-cko dojezd?
Kolik ma to NV-cko dojezd?
To neslabší s 24kWh baterkou by určitě dalo 150km
To neslabší s 24kWh baterkou by určitě dalo 150km cyklistickou rychlostí. A to s větší baterkou (nevim jestli se už prodává) určitě 250km.
Protoze dojezd? Nezapominejte ze nektery atapy se jedou v
Protoze dojezd? Nezapominejte ze nektery atapy se jedou v Alpach.
Jako že Toyota nemá elektromobil který by ujel aspoň to co
Jako že Toyota nemá elektromobil který by ujel aspoň to co průměrný závodní cyklista ? Tak můžou podél trati rozmístit tři auta a posádky budou přesedat. A udělají si reklamu !
+1 Tak velká automobilka a prostě nemá.
Co závod povýšit
+1 Tak velká automobilka a prostě nemá.
Co závod povýšit na závod dojezdu EV. Ta posádka, která by dojela nejdál by vyhrála. 🙂
Průměrná etapa má 200km. Je dost EV co to zvládnou,
Průměrná etapa má 200km. Je dost EV co to zvládnou, zvlášť tou rychlostí co jede peloton, přímo ideální. Žádný pálení spojky v horských serpentinách.
Čekám, že nějaká rádoby EKO automobilka se do toho časem vrhne a zabije to nabíjením z naftových agregátů.
a tojota s laufem fprdelu at dedohajzlu dyž rejžák 270%
a tojota s laufem fprdelu at dedohajzlu dyž rejžák 270% nemá na baterky 🙂 hybrida ravku má dneska kdejaký jouda
Copa cyklisti, ti maji k elektromotorum obecne kladny vztah 🙂
Copa cyklisti, ti maji k elektromotorum obecne kladny vztah 🙂
Asi napíši reportáž, jak jsme rozváželi neekologické eu
Asi napíši reportáž, jak jsme rozváželi neekologické eu papírové volební lístky ekologickým bev do schránek voličů.
PS: ale že jich letos je…
únija nevie poslať e-tlače?
únija nevie poslať e-tlače?