Společnosti Hyundai, Kia a Ola vybudují jedinečný vozový park a prozkoumají možnosti nabídky řešení pro mobilitu na globálních trzích. Strategické partnerství se zaměří také na vývoj elektromobilů a výstavbu nabíjecí infrastruktury přizpůsobené požadavkům indického trhu.
foto: Ola
Hyundai a Ola ― jedna z největších platforem na světě, nabízející cestujícím přepravu automobilem s řidičem ― dnes oznámily uzavření strategického partnerství. V jeho rámci učiní Hyundai a Kia dosud největší společnou investici, která je součástí nepřetržitého úsilí koncernu stát se poskytovatelem chytrých řešení pro mobilitu.
Tři společnosti budou na základě smlouvy rozsáhle spolupracovat při vývoji jedinečného vozového parku zaměřeného na nová řešení mobility, výrobu specifických elektromobilů pro Indii, budování infrastruktury a podporu nejlepších příležitostí a nabídek pro ambiciózní partnery v roli řidičů individualizovaných vozidel, využívajících platformu Ola. Hyundai a Kia investují do společnosti Ola celkem 300 milionů USD.
„Indie je středem zájmu strategie koncernu Hyundai Motor Group. Jejím cílem je získat vedoucí postavení na globálním trhu s mobilitou, přičemž partnerství se společností Ola bezesporu urychlí naše snahy o přeměnu v poskytovatele chytrých řešení pro mobilitu,“ řekl Euisun Chung, výkonný viceprezident společnosti Hyundai Motor Group. „Hyundai bude aktivně reagovat na změny na trhu a neustále inovovat své produkty i strategie, abychom našim zákazníkům mohli poskytovat ještě výhodnější poměr cena/výkon.“
Bhavish Aggarwal, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Ola, k tomu řekl: „Máme velkou radost z našeho partnerství se společností Hyundai, protože Ola činí velké pokroky v nabídce inovativních a nejmodernějších řešení pro mobilitu miliardy lidí. Neustále rozšiřujeme nabídku pro naše zákazníky a společně uvedeme na trh novou generaci řešení pro mobilitu.“
A navíc ještě dodává: „Uvedené partnerství bude významným přínosem také pro naše partnery-řidiče, využívající tuto platformu, protože v budoucnosti chceme se společností Hyundai spolupracovat na výrobě vozidel a přípravě řešení, která milionům z nich zajistí trvale udržitelné příjmy.“
Společnosti se v rámci strategické spolupráce dohodly na společném vytváření řešení pro provozování a správu vozových parků. Pro koncern, který rozšiřuje své provozní aktivity z výroby a prodeje automobilů na komplexní fleetová řešení, je to první vstup do tohoto odvětví.
Partnerství nabídne řidičům společnosti Ola rovněž různé finanční služby, včetně financování vozidel pomocí leasingu nebo úvěru. Spokojenost zákazníků zvýší také údržba vozidel a opravárenské služby.
Společnosti Hyundai, Kia a Ola se dohodly mimo jiné i na společném postupu při vývoji automobilů, aby jejich specifikace zohledňovaly požadavky trhu přepravy cestujících řidičem (a to jak uživatelů, tak i řidičů). Data, získávaná během provozu, umožní společnostem nepřetržitě vylepšovat vozidla, aby ještě lépe vyhovovala místním potřebám a podmínkám.
Hyundai Motor Group očekává, že se díky iniciativám v rámci tohoto partnerství bude moci podílet na všech aspektech napříč celým dodavatelským řetězcem v oblasti mobility – včetně výroby vozidel, provozu vozových parků a poskytování služeb pro mobilitu, a tím urychlí svůj přerod z „výrobce automobilů“ na „poskytovatele chytrých řešení pro mobilitu“.
Ola hodlá vytvořit více než dva miliony příležitostí pro živobytí v „ekosystému“ mobility do roku 2022. Toto partnerství pomůže urychlit rozvoj mikropodnikání ambiciózních řidičů-partnerů, jejichž počty v Indii rostou.
Platforma Ola sdružuje již více než 1,3 milionu partnerů a je připravena podporovat stovky tisíc dalších řidičů specifickým přístupem k individuálním nabídkám vozidel, financování, pojištění a dalších služeb, které partnerům výrazně sníží celkové náklady na vlastnění vozidla.
Tomu říkám pořádná investice, co vy? Jako nápad je to
Tomu říkám pořádná investice, co vy? Jako nápad je to dobrý, rozhodně to sebou nese plno výhod, nemyslíte? Celkem koukám na co všechno krejci myslí, docela bomba, ne?
to nemôže fungovať, pretože popiera podstatu – TUK TUK
to nemôže fungovať, pretože popiera podstatu – TUK TUK nerobí TUK TUK! iba bzučí, čo nie je náhrada pôvodného zvuku.
aj tuná odmmietajú BEV, pretože NErámusia a NEsmrdia.
Příště už nepojdete Tuk-tukem ale Bzukem. 🙂
Příště už nepojdete Tuk-tukem ale Bzukem. 🙂
youtu.be/z2vAevX810A
youtu.be/z2vAevX810A
Proč mi ten koment připomíná komentáře placených
Proč mi ten koment připomíná komentáře placených diskutérů. Haha. V naší české povaze rozhodně není něco nadšeně komentovat a nebo se tázat všech ostatníchc najednou. Aha, připomíná mi to placené komentáře Hyundaie.
Váš názor mi přijde opravdu smutný…, pokud nemáte ve
Váš názor mi přijde opravdu smutný…, pokud nemáte ve zvyku nic chválit a ptát se ostatních lidí, tak je mi Vás opravdu líto. Já náhodou s p.Radimem souhlasím. Je to dobrý nápad, ve sdílení aut osobně vidím dost výhod. A to že Hyundai poslední dobou přichází pořád s něčím novým je jednoduše také pravda 🙂
No, asi moje myšlenka nebyla interpretována správně.
No, asi moje myšlenka nebyla interpretována správně. Samozřejmě je dobře něco pochválit, je normální se někoho zeptat na názor. Mluvím o tom, když je to dotažené do extrému, mluvím o velice TEATRÁLNÍM nadšeněm HÝKÁNÍ. To nemáme v povaze nikdo z nás, to prostě smrdí marketingem. Normální člověk by ty chválené aspekty napsal jinak, řekl bych konzervativněji. Ne se u každé myšlenky ptal davu, zda má stejně nadšený postoj jako on. Prostě až takto dávat všanc svoji kůži na trh neumíme a neděláme to. Jak říkám, smrdí to marketingem, z automobilek u nás je tím typický Hyundai se svými placenými diskutéry. Stejný styl diskuzí je třeba vidět na stránkách, na které vedou reklamy
„Tento muž si vydělá 35000 EUR měsíčně díky jednoduchému pravidlu“
nebo „Tento starobylý jednoduchý trik dokáže (něco), vědci zuří“ apod…
Já se upřímně tomu komentáři výše nedivím, vy opravdu
Já se upřímně tomu komentáři výše nedivím, vy opravdu ano? Přeci jen, když jsem s něčím spokojený, tak to chválím a ptám se ostatních ne? Já mám teď třeba v merku ojetou i20 pro přítelkyni, takže každý názor, který zahlídnu mi určitě pomůže v rozhodování, nebo nesouhlasíte? Každopádně co se týče této značky, tak se mi poslední dobou dost zamlouvá, přeci jen se o nich dost píše a to hlavně v dobrém 🙂
slušný
slušný
Ve sdílení vozů je budoucnost, jelikož hustota
Ve sdílení vozů je budoucnost, jelikož hustota obyvatelstva houstne a silnice se nerozšiřujou.
Sdílení vozů sice ušetří místa na parkovištích, ale
Sdílení vozů sice ušetří místa na parkovištích, ale na silnicích jich naopak musí být víc než je teď soukromých, aby odvedly tutéž službu.
Řešení je sedět doma na prdeli. Pardon.
Řešení je sedět doma na prdeli. Pardon.
Trochu mimo: vždycky mne zajímalo co ty lidi mají na mobilu
Trochu mimo: vždycky mne zajímalo co ty lidi mají na mobilu co vyvolá tak robotický úsměv.
Roboporno 🙂
Roboporno 🙂
Elektrické Tuk-tuky? Moc dobrý nápad. Nebude to tukat a ani
Elektrické Tuk-tuky? Moc dobrý nápad. Nebude to tukat a ani smrdět. 🙂 Krome toho, jak znám Indii, tak někde se dá dobít zdarma. Stačí na to jenom dobré rukavice, které neprobíjí. 🙂
„vyššie“ píšem prečo NIE.
„vyššie“ píšem prečo NIE.
V Indii je velký počet obyvatel na úkor vozů, takže
V Indii je velký počet obyvatel na úkor vozů, takže sdílení vozidel a taxislužby tam jsou prioritou, čehož Hyundai s Kiou využije pro své budoucí poznatky. Třeba díky tomu udělají lepší a levnější elektrovozy pro městskou přepravu osob ne?
Možná na vesnicích. Ale většina obyvatel tam bydlí v
Možná na vesnicích. Ale většina obyvatel tam bydlí v přeplněných městech a ti potřebují spíš oddělené pruhy pro autobusy a podzemní metro.
zatiaľ som nikde nevidel SDÍLENÍ, všetko sú iba
zatiaľ som nikde nevidel SDÍLENÍ, všetko sú iba požičovne, taxislužby, … jediné „delenie sa“ o automobil som videl v 1973, keď 1000mb si kúpili dve rodiny a používali ho OB-víkend. niečo podobné na elektrofóre cz.