Audi sice aktuálně zahájilo prodej elektromobilu e-tron na českém trhu, ale první dodávky auta se odkládají až na příští měsíc.
Elektromobil Audi e-tron se v Česku prodává od 2 091 900 Kč. Nabízí dojezd přes 400 km WLTP, nabíjení až 150 kW a na přání 22kW palubní nabíječku.
foto: Audi
foto: Audi
Audi tvrdí, že má na nový elektromobil e-tron globálně už přes 20 000 rezervací. Dodávky v Evropě začnou během března, ačkoliv se auto mělo dodávat už tento měsíc.
Do USA by pak v Bruselu vyráběné e-trony měly dorazit během druhého čtvrtletí. Německý automobilový průmysl tak definitivně vykročí do světa elektromobility, kterému dlouhá léta nevěnoval velkou pozornost.
dobrý test
youtube.com/watch?v=gIdP6qZrJj4
dobrý test
youtube.com/watch?v=gIdP6qZrJj4
Je to tedy odklad, přerušení prodejů neco co přesně?
Je to tedy odklad, přerušení prodejů neco co přesně? Protože v Německu má e-Tron za leden prodeje 407 kusů a je na 4. místě (po Zoe, e-Golfu a i3).
Hehe, začali prodávat, jen dodávka se odkládá. Proč mi
Hehe, začali prodávat, jen dodávka se odkládá. Proč mi to připomíná metody šmejdů a jejich letadla? Tesla sice také vybírá zálohy, ale prodej je až je auto na spadnutí. Tady to vypadá, že se jede po ose naval prachy a táhni. Dodáme až se nám zamane. Jak jsem psal, šmejdi.
Cože? Že Tesla vybírá zálohu až když je auto na
Cože? Že Tesla vybírá zálohu až když je auto na spadnutí? Tesla 3 tu ještě není a kdy asi tak začala tesla na trojku vybírat zálohy? Na jaře 2016… Tady má někdo špatnou paměť…
Zálohy na e-tron se začaly vybírat na podzim 2018 a prodává se na jaře 2019…
Záloha a rezervační poplatek je rozdíl. Záloha propadá,
Záloha a rezervační poplatek je rozdíl. Záloha propadá, rezervační poplatek je vratný. Záloha znamená poslání auta do výroby v dané konfiguraci, rezervační poplatek je vyjádření zájmu o vozidlo a pořadí, v jakém bych ho měl dostat. Směšujete jablka a hrušky.
OK. Tak jste mi to nandal, je Vám líp? 😉
Takže když jste
OK. Tak jste mi to nandal, je Vám líp? 😉
Takže když jste objasnil pojmy, tak Audi také vybírá rezervační poplatek, ne zálohu.
Audi aspoň vybírá rez. poplatek teprve půl roku před dodáním a ne tři roky jako Tesla.
To nebylo účelem příspěvku. Špatně jste si to vyložil.
To nebylo účelem příspěvku. Špatně jste si to vyložil.
V pohodě, mám dobrou náladu po ránu, tak jsem si do Vás
V pohodě, mám dobrou náladu po ránu, tak jsem si do Vás trochu rýpnul. 🙂
Sice pojmy jsem popletl, ale v podstatě jsme mluvili o tomtéž. Audi i Tesla vybírají od zákazníků to samé. Jen jsem rozporoval to tvrzení, že Tesla vybírá rezervaci až před začátkem prodeje.
No vida tak zavedenej dinosaur s 75 letou tradicí a už má
No vida tak zavedenej dinosaur s 75 letou tradicí a už má druhý zpoždení. Safra safra 😉
Vona ta elektromobilita není tak easy tak mnozí vykřikují. 🙂
Tak důvod neznáme. A budu radši, když to pořádně
Tak důvod neznáme. A budu radši, když to pořádně odladí před prodejem než z nás dělat testovací králíky (to budem tak jako tak, ale čím míň, tím líp).
Ono se to tak nějak dalo čekat, že bude problém.
Ono se to tak nějak dalo čekat, že bude problém. Dinosauři nyní zoufale vyvíjejí snahu dokázat veřejnosti, že jsou elektro. Hezky to ukázal Jaguar, který v červnu 2018 vystavoval po republice předprodukční nepojízdnou verzi a zval lidi na ukázkovou párty s občerstvením, aby jim pak na místě nabízel svezení paletou sračkometů. Auto bylo k dispozici až v zimě 2018, pro zkušební jízdy na hodinku. Audi to asi uspěchalo podobně.
Kolik opravdu ten mastodont žere?
Kolik opravdu ten mastodont žere?
24 kiloprdů neumíš snad pošíšat do deseti :))
24 kiloprdů neumíš snad pošíšat do deseti :))
Perfektní auto todle.
Perfektní auto todle.
Kdy ho kupuješ?
Kdy ho kupuješ?
V momentě když nato bude stát dávat dotace a více
V momentě když nato bude stát dávat dotace a více podporovat elektromobilitu.
Už se těším na videa, jak Audi táhne v přístavu
Už se těším na videa, jak Audi táhne v přístavu parník, na kolejích vlak, jak jezdí po ledu a podobné pichoviny ala Tesla.
20000 blbečků, co si chce koupit předražený šmejd bez
20000 blbečků, co si chce koupit předražený šmejd bez „benzinek“ od automobilky, co to vyrábět nechce, proto bude jen pár kusů, aby se neřeklo 🙂
někdo to prubnout musí, votestovat jesi vážně nekecali,
někdo to prubnout musí, votestovat jesi vážně nekecali, někdo se vobětuje za 2 mega neboj 😉
Jak bez benzinek? Ionity, Ultra-Fast, ktoré sa už budujú a
Jak bez benzinek? Ionity, Ultra-Fast, ktoré sa už budujú a budú v krátkej dobe v celej Európe je nič?
Jo hlavně že jich bude bambilion, na celém východě
Jo hlavně že jich bude bambilion, na celém východě dokonce 4 kusy :)))))
Len na Slovensku má byť 7 ultrarýchlych a ked ešte Tesla
Len na Slovensku má byť 7 ultrarýchlych a ked ešte Tesla sprístupní SC, tak nevidím žiadny problém.
NEXT-E projekt
NEXT-E projekt
nikoli 4 kusy, ale 4 místa s 2 a vice nabíjecími body
nikoli 4 kusy, ale 4 místa s 2 a vice nabíjecími body
Ano tak jsem to myslel 4 místa s více stojany.
Ano tak jsem to myslel 4 místa s více stojany.
Kolik jeste donedavna (treba tri roky zpatky, cili ctyri roky
Kolik jeste donedavna (treba tri roky zpatky, cili ctyri roky po zahajeni prodeje) bylo na celem vychode superchargeru (lokalit, ne stojanu)?
Tak povídej, kolik bude mít Ionity lokací za další 3-4
Tak povídej, kolik bude mít Ionity lokací za další 3-4 roky co dodělaj ty 4 pro východní blok? Pořád jen ty 4? Já jsem o ničem víc neslyšel a to je to na co narážím.
Osobně jsem v tom dost skeptický, běžné rychlonabíjecí
Osobně jsem v tom dost skeptický, běžné rychlonabíjecí stanice 50 kW se rozhýbaly až poté, co na ně všechny velké energetiky dostaly mastné dotace. Do té doby jich bylo jako šafránu.
Jak to může vědět? Může říct jakékoliv číslo a ty
Jak to může vědět? Může říct jakékoliv číslo a ty to shodíš, že to jsou kecy.
Ionity se buduje (stejně jako SC) nejdříve tam, kde je nejvyšší hustota provozu EV. Nemá nyní cenu na začátku si poměřovat pindíky, nikdo neví, jak to Ionity nakopne a kde to bude za 4 roky.
Ostatně ty děláš, jako kdyby Tesla před 5 lety tady měla tu samou síť jako dneska.
Tak pro zajimavost koukam na mapu SCh pro „vychodni blok“.
Tak pro zajimavost koukam na mapu SCh pro „vychodni blok“. Dohromady to mame dneska 21 lokalit, prvni byla v cervenci 2014 ve Slovinsku a druha temer o rok pozdeji (duben 2015) taky tam (zdroj: https://supercharge.info/changes). To mame rychlost stavby cca 5 lokalit za rok (s tim, ze prvni rok byla jen jedna). Takze podle me zatim Ionity na vychode stiha Tesla tempo 😉
bez „benzinek“? Na tohle benzínku nepotřebujete přes noc to
bez „benzinek“? Na tohle benzínku nepotřebujete přes noc to nabijete v garáži a každé ráno máte plnou…
Tohle chápaní elektromobility nepochopím, byl jsem u svého dodavatele a když jsem viděl u něj na dvoře pěknou zásuvečku venku na zdi , tak jsem se slušně zeptal, jestli si můžu nabít své Niro PHEV (né že bych to nutně potřeboval) . Paní sektretářka na to nevěděla co má říct byla evidentně zaskočená nevěděla že se dá auto nabít ze zásuvky. Ostatně čuměli na to jak péro z gauče i tři technici Iťáci.
Samo že čuměli, každý správný Čech Moravan a Slezan
Samo že čuměli, každý správný Čech Moravan a Slezan přece ví, že bez sítě nabíjecích stanic si elektromobil nenabijete. Všude to píšou a všichni o tom mluví. Co to neviděli, nejeli v tom, natožpak aby to řídili nebo vlastnili 🙂
Samo že čuměli, moc se jim nestává že by přišel někdo
Samo že čuměli, moc se jim nestává že by přišel někdo s kanystrem a žebral o pár litrů nafty/benzinu.
Opravdu? Já jen že potkat na silnici člověka mávajícího
Opravdu? Já jen že potkat na silnici člověka mávajícího kanystrem nebo stopujícího kvůli odvozu k nejbližší benzínce, páč u došla šťáva, je i dnes docela běžné. Přestože když se rozsvítí hladové oko, mají tam obvykle +-5 litrů a tedy dojezd kolem 100 km a veřejných benzínek je v ČR přes 3.600.
Benzín pokud nejste zahrádkář doma obvykle nemáte to bych
Benzín pokud nejste zahrádkář doma obvykle nemáte to bych taky čuměl když by ho po mě někdo chtěl.
Proud to je něco jimého, ten je obvykle v každém baráku.
Ano mohl jsem si zajet do nabíjecí stanice, ale protože je sít nabíjecích stanic zatím hrozně malá , tak bych asi musel jet taxíkem ,zpět což by asi postrádalo smysl celé akce.
Časem řekněme za 30 let do bude úpně normální, že bude parkovací místo vybaveno el. přípojkou, zatím jen prostě čumí.
Podle mě se to chytí i v Evropě, stávající zákazníci
Podle mě se to chytí i v Evropě, stávající zákazníci Audi, co chtějí být in, si to koupí. Uvidíme, kolik se toho prodá. Nevím, jestli je Tesla X konkurentem (ta je asi větší), ale eTronu se pravděpodobně prodá více, hlavně teda v Německu.
Pokrok v elektromobilite. Etron ma jako druhe EV oficialne
Pokrok v elektromobilite. Etron ma jako druhe EV oficialne tazne zarizeni.
nemá hagusy
nemá hagusy ;((((
audi.cz/media/Kwc_Basic_DownloadTag_Component/53033-479575-298462-479578-298464-479581-298465-downloadTag/default/27a4e893/1549459759/e-tron-cen-k.pdf
Má. Oproti Tesle to má kouli i hagusy. Tesla X má pouze
Má. Oproti Tesle to má kouli i hagusy. Tesla X má pouze kouli a Tesla S přišla o příčníky, takže kola si odvezeš jen uvnitř.
dodávky €U first !! je to doufám jasný, 1 měsíc nic
dodávky €U first !! je to doufám jasný, 1 měsíc nic neznamená !! to je naprosto fpoho. AT ŽIJE PRVNÍ ELETRICKÁ AUDINA, du pro votvírák na konzervy 😉
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vw-audi-e-tron/
Tak ta poslední věta mě zbourala.
1) AUDI E-tron má
Tak ta poslední věta mě zbourala.
1) AUDI E-tron má představovat NĚMECKÝ automobilový průmysl? No z toho by měl Mercedes a BMW asi radost.
2) „Definitivně vykročí do světa elektromobility“ – no zrovna s AUDI E-Tron by to vykročení mohl být „definitivně“ poslední krok.
I když zachránit je může ten americký trh, v USA se to ujmout může. Pokud to tam dopluje v dostatečném počtu dřív, než Tesla vyšle do světa model Y, a ten svůj Pick-UP.
Na Teslu Y asi bude reakcí Audi Q4 e-tron.
Na Teslu Y asi bude reakcí Audi Q4 e-tron.
Než Tesla vyšle Y do světa, bude v této velikosti Q4
Než Tesla vyšle Y do světa, bude v této velikosti Q4 etron, podobné auto od VW, Škodovky a dokonce i Seat má v letošním roce představit EV této kategorie, příští rok tu bude od VW víc modelů EV než má Tesla a i kdyby od každého vyrobili jen 40 tis. kusů tak to bude přes 300 tis. aut za v podstatě první rok kdy do toho šlapou
a než se Y dostane do Evropy tak všechny tyto EV už budou mít druhou generaci 😀
Máte zdroj k těmto informacím? Protože sám Volkswagen má
Máte zdroj k těmto informacím? Protože sám Volkswagen má plán vyrobit 100 tisíc I.D. v příštím roce a Q4 e-Tron se má vyrábět od přelomu 2020/2021. Tak je mi divné, že by se nepochlubili plánovaným ztrojnásobením plánované produkce.
Nemá, jen tak trolí. VW sliboval 300 tisíc elektroaut
Nemá, jen tak trolí. VW sliboval 300 tisíc elektroaut ročně už v roce 2013 na rok 2018. A kde nic, tu nic.