Prostřednictvím studie Škoda Vision iV představuje česká automobilka na autosalonu v Ženevě (5. až 17. března) další krok směrem k elektromobilitě.
foto: Škoda
Dvěma designovými skicami poodhaluje Škoda svůj první vůz na bázi modulární platformy pro elektromobily (MEB). Čtyřdveřový crossover s karoserií kupé přitom fascinuje svými sportovními a emocionálními liniemi.
ŠKODA VISION iV se vyznačuje širokou maskou chladiče, typickou pro vozy značky Škoda, novou světelnou lištou, velkými koly a atleticky tvarovanou karoserií s čistými plochami.
foto: Škoda Auto
Jemná linie střechy ve stylu karoserie kupé končí mohutnou a širokou zádí s krystalickými skupinovými svítilnami a červeně podsvíceným nápisem Škoda.
Už mi to příjde docela směšný, když vidím článek ve
Už mi to příjde docela směšný, když vidím článek ve spojení Škoda a elektromobilita. Těch vizí a konceptů už je od nich vydáno takové množství a stále nemáme nic hmatatelného. Vzpomeňme si na Škodu Citigo v elektrice, jako první ev od Škody.
Takhle bude vypadat další ??? Další krok směrem k
Takhle bude vypadat další ??? Další krok směrem k elektromobilitě? Další důvod proč nepojedu do Ženevy. Nejdůležitější na autě je červeně podsvícený nápis. K čemu? Bude jako díky tomu svět zase o něco lepší?
Škoda leader elektromobility ve Vision. Zatímco ostatní
Škoda leader elektromobility ve Vision. Zatímco ostatní řeší tepelný manegament baterie, zavádění robotické výroby , zlevňování výroby baterii, autonomní řízení , přetahuji se o odborníky na umělou inteligenci a jiné prkotiny , Škoda najímá počítačové grafiky. Výroba konceptu tak běží na plné obrátky a dokáže pokryt bez problému každý autosalon. SIMPLY CLEVER!
Tak ona skodovka neni samostatna automobilka ze? V podstate
Tak ona skodovka neni samostatna automobilka ze? V podstate tyhle veci se resi na urovni koncernu…
chyba v texte – ostatní nahradiť „jeden jediný“ …
vision
chyba v texte – ostatní nahradiť „jeden jediný“ …
vision je nová kategória 😀
Nechavam se podat, ale ten fosilni cumak a tlamu uz to mit
Nechavam se podat, ale ten fosilni cumak a tlamu uz to mit nemuselo. Treba designer VW ID tohle pochopil.
Tak ne každý čumák elektroauta musî vypadat jako
Tak ne každý čumák elektroauta musî vypadat jako rozsednutá žába 😉
Přesně, čumák každýho elektroauta by měl totiž vypadat
Přesně, čumák každýho elektroauta by měl totiž vypadat jako falešnej spalovák, to dá rozum. Má ještě někdo další podobně pitomej nápad? :))))))
Někteří mentálně slabší jedinci evidentně kladou
Někteří mentálně slabší jedinci evidentně kladou rovnítko mezi masku chladiče a spalovák, ale jednou z toho vyrosteš i ty 🙂
A některý retardi si myslej že čím má jejich pekáč
A některý retardi si myslej že čím má jejich pekáč masivnější masku chladiče tak tím maj větší koule. Nejvíc komický je to na pickupech :))))
Jenom rozumný lidi chápou, že tvar má následovat funkci a ne navopak. Takovýdle zhovadilosti akorát kurvěj aerodynamiku, ale to pro retardy není důležitý. Pro retardy je důležitý jen to jak vypadaj a jaký maj kecy. Retardi si pletou auto s kabátem :)))
Chápu, že máš zřejmě nějaký komplex když vedle tebe
Chápu, že máš zřejmě nějaký komplex když vedle tebe stojí borec co má velkou masku, ale to je jenom tvůj problém, tím tu nikoho neotravuj 😀
Já myslím, že v automobilce vědí o trochu víc o aerodynamice než ty, takže bych to nechal na nich, myslím že zvládnou udělat dobrou aerodynamiku i s maskou a i kdyby tak těch několik km co ušetřím díky masce mě nevytrhne, lepší než jezdit s americkou rozsednutou žábou 😀 😀 oceňuji výstižný příspěvek pane mikesh ještě jsem se tu nad ničím tolik nezasmál
Hele jí hloupou ovci co slepě důvěřuje dinosaurům.
Hele jí hloupou ovci co slepě důvěřuje dinosaurům. :)))
Ani jedna z těch tvých automobilek co tak moc „rozumí“ aerodynamice nedokázala udělat u svejch elektropekáčů tak nízkej odpor vzduchu jako má Tesla. Bravo, to je vidět jak strašně moc pokročili za těch 100 let existence. Radši to przněj dál co to dá. :)))
Takže radši přestaň myslet nebo ještě nakonec vymyslíš 5 kolo u vozu co tak strašně potřebujem. Radši už se ani nerozmnožuj ať se tvoje prudká úroveň „inteligence“ nešiří dál. 😉
Čestnou vyjímkou budiž již sešrotované GM EV 1 a polorakovinomet VW XL1.
kucííí 2020 bude !! určitě jo! snad… tedy pokud se nic
kucííí 2020 bude !! určitě jo! snad… tedy pokud se nic mimořádného během vývoje nestane ;))))))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vw-skoda-vision-e/
Tvrdě na tom dřou od 2011ctýho co jen …. trénovali !!
Tvrdě na tom dřou od 2011ctýho co jen …. trénovali !! ;)))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/skoda-octavia-green-e-line/
youtube.com/watch?v=Z-d5b9q8zrE
No tak bude, to určitě.
Teda když nebude moc pršet a
No tak bude, to určitě.
Teda když nebude moc pršet a nebude moc velký sucho.
Skodovka se snazi vyhrat soutez v kresleni, no a co. Proc je
Skodovka se snazi vyhrat soutez v kresleni, no a co. Proc je to na hybridu?
Protože jsou zoufalí z toho jak jsou pozadu a že furt nic
Protože jsou zoufalí z toho jak jsou pozadu a že furt nic nemaj 😀
Třeba jim všichni křivdíme a ve skutečnosti chtějí
Třeba jim všichni křivdíme a ve skutečnosti chtějí Volkswagenu dokázat, že by elektro taky zvládli a ať je k tomu pustí… 🙂
Jasně Kuku, přesně, jsou zoufalí 😀 ty jsi fakt klaun 😀
Jasně Kuku, přesně, jsou zoufalí 😀 ty jsi fakt klaun 😀 Každý den v té škodovce brečí, že nedělají EV. Proto si tam zvedají platy asi třikrát do roka, aby jim to nebylo tak líto 😀 A už se nemohou dočkat až začnou chrlit EV ve velkém a spadnou jim platy na půlku a polovina lidí půjde na pracák 😀
Když se Titanic potápěl, taky tam mali veselici 🙂
Když se Titanic potápěl, taky tam mali veselici 🙂
Konečně se jim od tý přezaměstnanosti uleví a nebudou
Konečně se jim od tý přezaměstnanosti uleví a nebudou muset dovážet dělníky z Rumunska a Moldávie ty troubo. Stejně s nima byl jen kříž. :))))
Jedinej kdo brečí jseš ty, protože ti stará už 2 měsíce nedala 😀
Budu se opakovat, to si mi to teda nandal 😀 když nemáš
Budu se opakovat, to si mi to teda nandal 😀 když nemáš argumenty tak to vždycky přestáváš psychicky zvládat a začneš tu vypisovat nějaká sexistická hovna 😀
Jak se vyrábí šádepopelnice 2017
Jak se vyrábí šádepopelnice 2017 😉
youtube.com/watch?v=7mk3backkao
porovnejte ten rozdíl šáde vochcávie 2011 kerá stojí 8
porovnejte ten rozdíl šáde vochcávie 2011 kerá stojí 8 až 11 milijónů korun … kde zřejmě nešetřili na tlumičích :))))))
youtube.com/watch?v=Z-d5b9q8zrE
Cipisku manzelka ti vskazuje ze si mas dojit k chocholouskovi
Cipisku manzelka ti vskazuje ze si mas dojit k chocholouskovi 😀 .
Dojezd je 110km, ujeli sme nějakejch 15 a dojezd se snížil
Dojezd je 110km, ujeli sme nějakejch 15 a dojezd se snížil o 40 :)))
No jestli to fakt „vskazuje“ tak by jste si oba měli znovu
No jestli to fakt „vskazuje“ tak by jste si oba měli znovu zopáknout 1. stupeň základní školy a už se konečně naučit jak se co správně píše česky.
vy „by jste“ si to mel mozna taky zopakovat, kdyz uz tu
vy „by jste“ si to mel mozna taky zopakovat, kdyz uz tu poucujete 🙂
Jestli tomu nerozumíš stejně jako tý elienově
Jestli tomu nerozumíš stejně jako tý elienově nesrozumitelný klingonštině, tak musíš mít v dnešním světe fakt težkej život. 😀
Pohodlne rozumim i te Vasi klingonstine, nemejte strach 🙂
Pohodlne rozumim i te Vasi klingonstine, nemejte strach 🙂
Vno vidite to, za chvíli už budete taky psát by jste a
Vno vidite to, za chvíli už budete taky psát by jste a ještě vás to bude bavit, protože jinak očekávám všechny vaše příspěvky ve formě shakespearovských sonetů. 😉
A proč to má vepředu masku chladiče jak spalovák? To je
A proč to má vepředu masku chladiče jak spalovák? To je zase přízemní vize…
Aby se mohli blbečci poučit, na co potřebuje i elektroauto
Aby se mohli blbečci poučit, na co potřebuje i elektroauto chlazení.
Protože pitomečci si ještě nevšimli, že nejvýkonější
Protože pitomečci si ještě nevšimli, že nejvýkonější elektrokáry značky Tesla taky žádnou dominantní masku chladiče nemaj :)))))
No proto se jim taky uvaří baterie po třech sprintech
No proto se jim taky uvaří baterie po třech sprintech trotle 😀
Jediný co se uvaří jsou baterky v tvým robertku pokaždý
Jediný co se uvaří jsou baterky v tvým robertku pokaždý když ho zapneš. Nepleť si to hlupáčku :))))
To si mi to teda nandal 😀 když nemáš argumenty tak to
To si mi to teda nandal 😀 když nemáš argumenty tak to vždycky přestáváš psychicky zvládat a začneš tu akorát vypisovat nějaká sexistická hovna 😀
Ty chceš argumenty na ty svoje houna? Tak šup dej sem link
Ty chceš argumenty na ty svoje houna? Tak šup dej sem link na Teslu co se uvařila po 3 sprintech ty komiku :))))
Pokud se matně pamatuje tak se to možná stalo Roadsteru 1 ve starým Top gearu, ale už přesně co tam s tím ti šašci dělali… 🙂
Link nikde, có ty argumente :)))
Link nikde, có ty argumente :)))
vsadím boty, že přední kufr jako tesla to mít nebude :):)
vsadím boty, že přední kufr jako tesla to mít nebude :):)
Protože to zbytečně neplýtvá místem na předlouhý
Protože to zbytečně neplýtvá místem na předlouhý čumák, díky čemuž je pak menší vnitřní prostor pro cestující nebo horší parkování ve městech.
protože zadokolku nebo ctyřkolku se dvěma kufry nikdo
protože zadokolku nebo ctyřkolku se dvěma kufry nikdo udělat neumí. Museli by totiž udělat zcela nové auto.
Tohle je zcela nové auto na zcela novém speciálním
Tohle je zcela nové auto na zcela novém speciálním podvozku jen pro čistá elektroauta ty vymletej mozku, co nerozumíš ani chlazení natož celým podvozkům.
kdybys používal tu šedou hmotu, co máš mezi ušima, tak
kdybys používal tu šedou hmotu, co máš mezi ušima, tak zjistíš, že už jssm to psal. Jeenže ty máš tu šedou hmotu vymletou, tak to nemůžeš pochopit, natož přečíst.
A jseš si jistej, že ta hmota je šedá 🙂
Co když ji má
A jseš si jistej, že ta hmota je šedá 🙂
Co když ji má hnědou.
Deformační nárazová zóna ti nic neříká? Každý nechce
Deformační nárazová zóna ti nic neříká? Každý nechce mít mít nohy hned za nárazníkem.
Té zajímavý že M3 to všechno stíhá a ještě má i
Té zajímavý že M3 to všechno stíhá a ještě má i solidní přední kufr. Pojď udělej nám o tom přednášku jak to možný.
Jo a na co ten kufr je asi tak dobrej ty chytráku? Přední
Jo a na co ten kufr je asi tak dobrej ty chytráku? Přední kufr na hovno, zadní na dvě hovna i kdyby ten šmejd měl tři kufry tak to bude pořád jen debilní sedan 😀
Osobne bych tam dal nabijeci kabely, naradi, minimax a jine
Osobne bych tam dal nabijeci kabely, naradi, minimax a jine drobnosti, ktere clovek porad vozi 🙂
Speciálně tobě je ten kufr evidentně úplně na houno,
Speciálně tobě je ten kufr evidentně úplně na houno, stejně jako tvoje kebule. Sedni do svý sklápečky a vodvez další fůru ať si trochu k užitku Otíku 🙂
To bude kára jakou svět neviděl ! Dvě skicy ! Ve VW si asi
To bude kára jakou svět neviděl ! Dvě skicy ! Ve VW si asi myslí že nás pořád budou opíjet rohlíkem… ty vyrobeny Tesly jdou asi do vesmíru !
To už je Vision IV? To je zajímavý postup představovat
To už je Vision IV? To je zajímavý postup představovat každý rok novou verzi obrázků, na co něco vyrábět, zbytečné starosti 🙂
ano minimálně Vižn 6 bych řek, možná pětačtvrt
ano minimálně Vižn 6 bych řek, možná pětačtvrt ;))))DDD
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vw-skoda-vision-e/
pro skutečný auto když tak musíš k soukromníkům :))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vut-super-el-ii/
To bude kára na kterou se vyplatí počkat. Už se těším
To bude kára na kterou se vyplatí počkat. Už se těším jak všem níže podepsaným spadnou tlamy až na zem až se tohle začne prodávat 😀
Až, až, až…
A propos – až to bude tak tu všichni
Až, až, až…
A propos – až to bude tak tu všichni zatleskají, protože každé EV se počítá.
To jen hateři si nevidí do pusy a vytrvale ignorují zdejší hlasy „více EV, odkudkoliv“ a překládají si to jak se jim zlíbí (povětšinou „více Tesel“).
Kéžby jsi byl vyslyšen. Amen.
Kéžby jsi byl vyslyšen. Amen.
Přesně tak. Fanoušsci Elona již dávno ví, že jeho cíl
Přesně tak. Fanoušsci Elona již dávno ví, že jeho cíl není monopol na elektroauta, ale očšitění planety od fosilních paliv ať už to udělá kdokoliv. Tesla konkurenci vítá a přeje si její brzký nástup, protože to znamená nejen rychlejší vývoj podpůrné infrastruktury jako nabíječky, ale i rychlejší přijetí legislativy pro autonomní řízení.
Stejně jako se SpaceX Elon nemá zacíl být monopolním prvozovatelem vesmírné dopravy, ale chce nastartovat větší zájem a zahájit konečně nějaký pokrok v pilotovaných misích, které budou v důsledku znamenat kolonizaci jiných objektů než je Země. Viz tweet Boeingu který se naparoval že doletí na Mars jako první soukromník a Elon mu odpověděl prosté „Do it“.
Takže většina se těší na elektromobily od VW které budou masově vyráběny, za přijatelnou cenu, a dobrými vlastnostmi jako je dojezd, rychlé nabíjení nebo pokročilý asistent řízení. Zatím jsou to bohužel jen sliby, ale výsledky Tesla už to tlačí do reálné podoby 🙂
Pokud je cilem ocisteni blablabla, kde mame open source
Pokud je cilem ocisteni blablabla, kde mame open source elektro auto, aby ho mohli vyrabet vsichni?
EDIT: klidne bez autopilota, to at si necha jako konkurencni vyhodu.
Muzes zacit :
https://www.openmotors.co/osv-platform/
Muzes zacit :
https://www.openmotors.co/osv-platform/
Pockej, ale ja v Janove prispevku nectu „Fanoušsci openmotors
Pockej, ale ja v Janove prispevku nectu „Fanoušsci openmotors již dávno ví, že …“ 😉
Na tohle jsme se pred casem divali (z hlediska pouziti jako roboticke platformy), ale do kompletniho plnohopnotneho auta to melo dost daleko. Ale diky za pripomenuti, podivam se, kam se posunuli.
Teda, clovek ti modre z nebe snese a ty furt brbles, tebe bych
Teda, clovek ti modre z nebe snese a ty furt brbles, tebe bych nechel mit za zenu 🙂
Edit : Jinak uz vidim ty zastupy akcionaru kdyby jim Tesla rekla ze budou OpenSource projekt 😀 Bohuzel, Musk na rozjeti Tesly potrebuje penize, nema mincovnu v prdeli jak FED, to nic nemeni na tom jaky cil Tesla ma, ale holt porad je to spolecnost ktera musi byt ziskova a vydelavat jinak by ani nic zmenit nemohla. Furt lepsi vydelecna TeslaMotors co chrli auta nez ztratovy openprojekt na ktery sere pes.
— dupe —
— dupe —
Pravdu mas, ber za zenu radsi cipisa 😉
Ja myslim, ze by to na
Pravdu mas, ber za zenu radsi cipisa 😉
Ja myslim, ze by to na vydelecnost vliv (moc) nemelo, velci hraci, kteri je muzou ohrozit, uz stejne davno koupili a rozebrali. Pokud by to pomohlo vzniknout novym hracum, jenom dobre, podle me Tesla potrebuje konkurenci jak svine drbani.
Ale vzhledem k Muskove pristupu k open source (kaslat z vysoka na to, ze open source software ma nejake licence – brat a nevracet) to zrejme nehrozi.
Jen ze zvědavosti: vy byste do toho šel? Za polovinu je
Jen ze zvědavosti: vy byste do toho šel? Za polovinu je jetý Leaf první generace. A zbytek do 100% vás nebude stát ani nová baterka do něj. Ale tak já pořád tvrdím: vymysli píčovinu, vždycky se najde dost blbců co si to bude chtít koupit. Lidi taky platí za to, že si zkracují život (chlast a pod.) tak proč by nekoupili jinou bejkárnu. Kdo se nechá, nechť je dojen!
Pokud vím, tak Tesla už před léty dala všem k dispozici
Pokud vím, tak Tesla už před léty dala všem k dispozici své patenty a zrovna nedávno to znovu zopakovala.
Já mám na Elona stejný názor. Změnil svět. A já jen
Já mám na Elona stejný názor. Změnil svět. A já jen čumím co dokáže jediný člověk.
Já taky, po Ježíši, Marxovi, Newtonovi a dalších
Já taky, po Ježíši, Marxovi, Newtonovi a dalších další borec na seznamu.
Každej máme svůj seznam. Já mám i seznam svini co se na
Každej máme svůj seznam. Já mám i seznam svini co se na ně vaří voda.
Jo, jestli chcete pořádné elektrické SUV ideální pro
Jo, jestli chcete pořádné elektrické SUV ideální pro Evropu za dobré peníze, tak si musíte ještě 1,5 počkat na Škodovku, bylo jasné, že nikdo jiný to dřív nenabídne.
e-Niro bude masově nakonec v podobnou dobu, ale s horším tepelným manažmentem a nabíjecí zástrčkou úplně vepředu, kde bude v zimě zamrzat.
Spravně titulek zní:
Škoda Vision iV: takhle nebude vypadat
Spravně titulek zní:
Škoda Vision iV: takhle nebude vypadat další elektromobil z Mladé Boleslavi.
To si zase zkoksovaný dizajnéři čmaraj něco co jim vedení stejně nedovolí vyrobit a výsledkem bude zase ta stará známá škodovácká plechovka jako minule. 😀
Štěstí, že existují ty autosalony. Vystavovat ty vize na
Štěstí, že existují ty autosalony. Vystavovat ty vize na krámě, mohl by to občas někdo i chtít koupit. A to by teprve byl průšvih…
mohli by ho n(obraz)posielať ako darček objednávateľom (so
mohli by ho n(obraz)posielať ako darček objednávateľom (so zaplatenou zálohou) VERIACIM škoda elektromobility – nová cerkev
Tak mne napadlo, že by Škoda Auto mohla sponzorovat ABC
Tak mne napadlo, že by Škoda Auto mohla sponzorovat ABC mladých techniků a přírodovědců a posílat tam každé čtvrtletí nějakou tu svoji Vižn jako vystřihovánku ke slepení. Kdyby to bylo ve správném měřítku, dala by se pak jako kit strčit na podvozek autíčka z autodráhy a máte elektromobil Škoda jak vyšitý 🙂
P.S. Klidně jim to pošlete, když mi za nápad pošlou nějakou tu korunku, zlobit se nebudu. Když průměrná mzda tarifního zaměstnance ve Škodě Auto v roce 2017 činila 45 385 korun a s dvanáctiprocentním zvýšením v roce 2018 přesáhla 50 000 Kč, tak by to mohlo hodit slušnej balík.
Maska chladiče na elektro,ti maj fakticky dost:)))). V
Maska chladiče na elektro,ti maj fakticky dost:)))). V životě se nenaučej elektroauta:))).
Á další pomatenec neschopný vlastnímo myšlení, co
Á další pomatenec neschopný vlastnímo myšlení, co kvůli čumákovité Tesle netuší, jak je důležitý u elektroauta kvalitní tepelný manažment, pro který jsou při neplýtvání délkou nejlepší přední regulovatelné nasávací otvory.
Na to nepotřebují půl metru čverečního čelní plochy.
Na to nepotřebují půl metru čverečního čelní plochy.
Pro nejvyšší výkony, aby se to nepřehřívalo a pak
Pro nejvyšší výkony, aby se to nepřehřívalo a pak nepadalo do omezeného režimu jako Tesla, samozřejmě těch čtvrt metru čtverečního, co tam je, potřebují.
Pod autem proudí vzduchu více než dost. I některé
Pod autem proudí vzduchu více než dost. I některé spalováky mají mají škvírku pod nárazníkem na 2 prsty výšky.
Ale koncern VW bude mít nejvyspělejší tekutinový tepelný
Ale koncern VW bude mít nejvyspělejší tekutinový tepelný manažment, kdy musí motor taky naopak baterii na začátku zahřívat a držet ji co nejblíže ideální teplotě 30 stupňů.
Prostě tomu nerozumíte a jenom požadujete ideologické odstranění grillu, ale v něm budou žaluzie pohyblivé, takže samozřejmě při šetrném provozu to bude zaklapnuté s minimálním odporem vzduchu.
Ve VW gruppensexu už maj „nejvyspělejší tekutinový
Ve VW gruppensexu už maj „nejvyspělejší tekutinový tepelný manažment“ dávno. Chlastaj jak duhy a pak to průtokově ohřívaj 😀
Až na to, že baterka, kterou je třeba telně manažovat je
Až na to, že baterka, kterou je třeba telně manažovat je zabudovaná v podlaze a hlavní motory jsou také vzadu. Tohle má smysl u spalováku s motorem vpředu.
Sportovní modely, co to budou nejvíc potřebovat, budou mít
Sportovní modely, co to budou nejvíc potřebovat, budou mít vždy 2 elektromotory a ten výkonnější vepředu, a baterie je uprostřed přičemž chladivo proudí samozřejmě rozvody.
Výkonnější motor vepředu ?! No ty máš dost,
Výkonnější motor vepředu ?! No ty máš dost, konstruktére 😀
A teď nám ty troubo vysvětli jak pomocí falešný slepý
A teď nám ty troubo vysvětli jak pomocí falešný slepý masky chladiče co jen kurví aerodynamiku zlepšíš kvalitu tepelnýho managementu??? To jsem fakt zvědavěj co z tebe vypadne ty bambulo? 😀
Chladič je nedílná součást designu, jinak by tam stačila
Chladič je nedílná součást designu, jinak by tam stačila jedna díra udělaná raznicí na lisu.
Maska chladiče na elektro,ti maj fakticky dost:)))). V
Maska chladiče na elektro,ti maj fakticky dost:)))). V životě se nenaučej elektroauta:))).
tak zas asi to nie je o tom, že by nevedeli, že tam je
tak zas asi to nie je o tom, že by nevedeli, že tam je zbytočná.
je to dôležitý dizajnový prvok (úplne bez srandy). Všimni si, koľko značiek má okolo tvaru masky chladiča vybudovanú svoju dizajnovú „identitu“.
tohto sa asi budú vzdávať dosť ťažko.
Jestli to není proto, že tam bude mít VW svou hlavní
Jestli to není proto, že tam bude mít VW svou hlavní výhodu, nejlepší tepelný manažment ze všech na trhu.
Myslíte tak špičkový jako u e-golfu?
Myslíte tak špičkový jako u e-golfu?
Strašný žvásty bez špetky parametrů. Jsem fakt zvědaj
Strašný žvásty bez špetky parametrů. Jsem fakt zvědaj jak moc tragickej bude odpor vzduchu?
Hezké. Na střední škole sme si taky se spolužáky
Hezké. Na střední škole sme si taky se spolužáky kreslili takové skice. Snili jsme o rychlých a drahých farech. A teď koukám že hoši na učilišťi ve Škodovce pořád kreslí a sní… Jen tak dál!
Ano už jsem se bál že tam nebude zbytečná masivní
Ano už jsem se bál že tam nebude zbytečná masivní spalovácká maska chladiče jak hovado :)))
Už u spalovací Ocháfky 3 i u Superba 2 je napůl falešná a tudiž jen taková potěmkinova vesnice :)))
Ochcáfka 3
http://www.cc-autodily.cz/files/images/137710419.JPG
Superb 2
http://www.vrakoviste-skoda.com/maska-chladice-skoda-superb-ii-08-mrizka-s-kryci-listou-original-3t0853668a-3t0853607a
Keci v kleci, trapná škodofko !!!
Keci v kleci, trapná škodofko !!!
K zakoupení v roce 2030 😀
K zakoupení v roce 2030 😀
Jsi už trapný, Škodovka jasně řekla v roce 2020.
Jsi už trapný, Škodovka jasně řekla v roce 2020.
jenže ta už toho nakecala… 🙂 jo 2020 bude možná
jenže ta už toho nakecala… 🙂 jo 2020 bude možná prototyp a pár kousků za… :))))))))))
youtube.com/watch?v=Z-d5b9q8zrE
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/skoda-octavia-green-e-line/
Jasne tych 1000 kusov za rok? Ja osobne si myslim ze na 2020
Jasne tych 1000 kusov za rok? Ja osobne si myslim ze na 2020 zabudni. Som uz ochotny sa aj stavit a vyska stavky sa zvysuje casom.
Řekni mámě ať ti uklidí hračky že nemůžeš najít
Řekni mámě ať ti uklidí hračky že nemůžeš najít svýho méďu. Už v nadpisu se píše že jde o DALŠÍ elektrický model značky. Že ty si to pleteš s SUV modelem Vision E z roku 2017? 😀
A teď mi dej link na to kde Škodovka jasně uvedla, že VISION iV přijde na trh v roce 2020? :)))
Kromě kreslení, taky umí i testovat. Tak je to správné
Kromě kreslení, taky umí i testovat. Tak je to správné :-DDD
Tak tak a testuju uz 20 rokov. Oni by testovali aj dalsich 20
Tak tak a testuju uz 20 rokov. Oni by testovali aj dalsich 20 keby neprisla ta zla zla Tesla.
jeej oni vedia kreslit. Gratulujem
jeej oni vedia kreslit. Gratulujem