Elon Musk přiletěl osobně zkontrolovat dodávky elektromobilu Tesla Model 3 v Evropě

Elektromobil Tesla Model 3 konečně dorazil do Evropy. Neobešlo se to bez menších problémů, které teď přijel vyhladit a zkontrolovat Elon Musk osobně.

Elektromobily Tesla Model 3 jsou rozváženy z belgického přístavu Zeebrgugge.
foto: Elon Musk

Když dorazily první nákladní lodě se zásilkou elektromobilů Tesla Model 3 do belgického přístavu Zeebrugge, objevilo se pár zádrhelů. Přístav by měl být schopen pojmout 3000 aut týdně, což není zrovna málo.

V neděli dorazil na místo Elon Musk, aby zkontroloval situaci. Následně zamířil do Tilburgu, kde má Tesla svou malou evropskou továrnu, do Amsterdamu, kde má své evropské sídlo, a nakonec do norského Osla.

Tam se chce podívat na to jak funguje servis a související služby, protože řada tamních majitelů vozů Tesla si na ně dlouhodobě stěžuje. A s příchodem Tesla Model 3 se dá očekávat další významené zatížení.

Mimochodem, Elon Musk toho ve svém soukromém tryskáči za rok nalétá opravdu hodně. Washington Post si dokonce dal tu práci, že jeho cesty za uplynulý rok přehledně vizualizoval.

40 Comments on “Elon Musk přiletěl osobně zkontrolovat dodávky elektromobilu Tesla Model 3 v Evropě”

        1. Jenze v tom, ze trh pro drazsi modely zrejme vysycha, ma podle
          Jenze v tom, ze trh pro drazsi modely zrejme vysycha, ma podle me pravdu. Uz jen to, ze Cinani dostavaji slevu za slevou (posledni pokud vim $5k – EAP zdarma), o necem vypovida.
          A Americani ostatne taky, po pokraceni ulev. Vsak on to tupy Evropan doplati 🙁

              1. Exponencialni krivka neni ve skutecnem svete nikdy udrzitelna.
                Exponencialni krivka neni ve skutecnem svete nikdy udrzitelna. V realnem svete, u uspesnych technoli se vzdy jedna logistickou krivku (S-curve). A to zatim TM3 predvadi dokonale. Behem roku 2018 TM3 opravdu zazivala exponcialni rust. Kdyz Q1 se prodalo 8k TM3 a Q4 pres 60k. Nikdo pochopitelne neocekava ze podobnym tempem to poroste dal. GF a Fermont ziji ve fyzickem vesmiru. Nicmene v 2018 se prodalo 145k TM3, v 2019 se ma prodat podle odhadovane produce cca 350k-400k TM3? Podle me vubec zadny probem, protoze se teprve otevrela EU, Cina, pravy volant bude ready za par mesicu, lidi se v TM3 zacali vozit u svych pratel,TM3 neustale zlevnuje. Jestli nedokaze svet pohltit blbych 400k Tesel/rok s cenovkou kolem 40k$, tak sezeru vlastni spodky. Maximalni produkce Fermontu a GF je 500k TM3/rok, uvidis ze to zase nebude stacit a lidi budou stat na TM3 fronty. A jak to vim? Protoze zatimco TM3 je uz v S-curve na konci a exponencialnu rust skocni, prodeje EV celosvetove sou teprve na zacatku teto krivky a vyzivna exponencialni cast je teprve ceka.

          1. Průběžná kvartální čísla jsou o ničem, důležitý je
            Průběžná kvartální čísla jsou o ničem, důležitý je výsledek za celý rok vč. všech finančních nákladů atd. Oficiální čísla pro burzu: 30.1.2019 ohlášeny předběžné výsledky za r. 2018 a net profit je -976 mil. $, prostě opět ztráta, naštěstí už zmenšující se, např. díky zisku v posledním kvartálu +139 m$. Viz k tomu titulek: „Tesla:reduced its losses in 2018 by 50 percent to $976 million“

      1. Je to ten stejný poklopec, který chrlí antitesla zprávy
        Je to ten stejný poklopec, který chrlí antitesla zprávy jak na běžícím páse. A pro nějž je elektromobil sprosté slovo. Např. jen za poslední 2 dny:
        Test ukázal, jak moc elektromobilům zkracuje dojezd letošní zima. A to je pořád teplo http://www.autoforum.cz/zajimavosti/test-ukazal-jak-moc-elektromobilum-zkracuje-dojezd-letosni-zima-a-to-je-porad-teplo/
        nebo Autopilot Tesly riziko nehody výrazně zvyšuje, i když úřad léta tvrdil opak http://www.autoforum.cz/zajimavosti/urad-se-mylil-autopilot-tesly-riziko-nehody-nesnizuje-ale-naopak-vyrazne-zvysuje/.
        A využije opravdu každou maličkost:
        Tesla výrazně zvedla ceny za nabíjení svých aut, zákazníci ji za to ale nakonec tleskají 27.1.2019 | Petr Prokopec http://www.autoforum.cz/zajimavosti/tesla-vyrazne-zvedla-cey-za-nabijeni-svych-aut-zakaznici-ji-za-to-ale-nakonec-tleskaji/
        Budoucnost aut selhala na křižovatce, prehistorická Volha rázem přišla vhod 7.2.2019 | Petr Prokopec http://www.autoforum.cz/bleskovky/budoucnost-aut-selhala-na-krizovatce-prehistoricky-sedan-razem-prisel-vhod/
        Majitele elektromobilů trápí velké mrazy. Trpí akumulátory, Tesly ani nejdou otevřít 5.2.2019 | Petr Prokopec http://www.autoforum.cz/zajimavosti/majitele-elektromobilu-trapi-velke-mrazy-trpi-akumulatory-tesly-ani-nejdou-otevrit/. Jak zde dokázal úplně převrátit ostudu VW, který si pro svoje rychlonabíječky musel objednat baterky u Tesly, to je prostě masakr. Goebels se musí v hrobě obracet, tohle je jeho špičkový žák. Kam se hrabou místní hejteři.
        Musí to být smutný život, neustále muset plivat…..

          1. Možná bychom se mohli zamyslet nad tím, proč zrovna my
            Možná bychom se mohli zamyslet nad tím, proč zrovna my jsme se kdysi pro BEV rozhodli. Asi jsme se nebáli něčeho nového. Jak by si mnozí odpůrci přáli, mohlo by se tu vyskytnout mnoho zklamaných, kteří si koupili BEV a teď to není úplně ono, ale ono se nic takového neděje. Že by to tedy nakonec bylo tak, že kdo si BEV koupí, ten je spokojen? Nebo je to tím, že BEV si kupují jen ti, kteří nejsou překvapeni z toho, že se BEV nabíjí ze zásuvky? Možná je pravda někde mezi, ale stále mám pocit, že silně převažují ti, co si BEV koupili a nelitují.

  1. Elon přiletěl s teploměrem, přesvědčit se jestli tu
    Elon přiletěl s teploměrem, přesvědčit se jestli tu budou Tesly fungovat, když je tu pod nulou. V americe už na to přišli, že Tesla je jen do hezkého počasí, tak si Elon myslel, že to bude lifrovat do Evropy, ale má strach, že se tu taky ochladilo. Ale nebojte, už prý pracuje na malých plamenometech, které budou umístěné v zrcátkách a rozmrazí kliku i u zadních dveří. Jen ještě doladuje několik drobností, plamenomet musí být samozřejmě na baterky 😀

      1. No snažíš se být vtipnej, ale vůbec ti to nejde co? 😀
        No snažíš se být vtipnej, ale vůbec ti to nejde co? 😀 Dyt ty ani nevíš jak to v Norsku vypadá, oblíbená je tam Tesla jako třetí auto do rodiny na léto víš? 😀 stojí to tam jak ojetá oktávka tak to nikdo moc neřeší 😀

        1. Zkousel jsem ten clanek dohledat ale nepovedlo se. Podle nej
          Zkousel jsem ten clanek dohledat ale nepovedlo se. Podle nej je Evropa rozdelena na 4 regiony:
          1/ Skandinavie
          2/ UK
          3/ Svycarsko
          4/ zbytek Evropy
          a veskery ne-nouzovy/zarucni/pravidelny servis udelaji jen v regionu, ve kterem bylo auto koupene. Narazil jsem na to, kdyz jsem obhlizel ojetiny.

  2. no já sem si říkal kde se fláká, jedna nabušená lod za
    no já sem si říkal kde se fláká, jedna nabušená lod za druhou zajmalo by mě jesi tu invazi amerikáncov do európy taky hlídá ňáká ochranka :)) kdoví jestli v mnichově nemůžou jen spát alebo im i zdejší hajzlý hlásí přes webku plný stav :)))))))))))))))))))))))))

      1. Tohle je malinko zavadejici komentar, kde se tvrdi, jak je
        Tohle je malinko zavadejici komentar, kde se tvrdi, jak je tento prechod ze spalovacich motoru na elektricky pohon. Jen se znecistovani z velkych aglomeraci preneslo do jeste nezdevastovaneho prostredi – zemi tretiho sveta – tezba a cisteni lithia, nebo na odlehlejsi mista vyroby elektricke energie, kde ty hnusne kominy elektraren na fosilni paliva nejsou videt.

Napsat komentář