Audi poskytuje jako exkluzivní partner Mezinárodního ekonomického fóra 2019 v Davosu jeho účastníkům trvale udržitelnou mobilitu prostřednictvím flotily 50 elektromobilů Audi e-tron.
foto: Audi
TISKOVÁ ZPRÁVA
Čistě elektricky poháněná vozidla Audi e-tron jsou napájena výhradně ekologicky vyráběnou elektrickou energií. Společnost navíc mobilními nabíjecími kontejnery ukazuje, jak by bylo možné znovu využívat použité akumulátory z elektromobilů.
„Důsledně se zaměřujeme na trvale udržitelná řešení mobility pro budoucnost,“ zdůrazňuje předseda představenstva společnosti Audi AG Bram Schot. „Na letošním Světovém ekonomickém fóru můžeme naživo předvádět naši definici každodenní elektrické mobility, a mnoha lidem tím poskytujeme příležitost zažít ji na vlastní kůži.“
Audi e-tron je prvním čistě elektricky poháněným velkosériovým modelem ingolstadtského výrobce prémiových automobilů. Prodejci již přijali více než 20 000 rezervací na tento model, jehož prodej bude v Evropě zahájen v nadcházejících týdnech.
Audi v zasněžených švýcarských horách znovu dokazuje praktickou využitelnost svého elektromobilu. Flotila 50 vozů Audi e-tron spolehlivě jezdí v členité krajině za mimořádně náročných povětrnostních podmínek.
Tři mobilní nabíjecí kontejnery Audi s celkovým výkonem 700 kW a kapacitou 1,14 MWh zajišťují v místě konání významné globální akce rychlé zásobování nepřetržitě provozované flotily vozů e-tron ekologicky vyráběnou elektrickou energií. Audi tímto výzkumným projektem testuje možnosti opětovného využití akumulátorů z elektromobilů.
Vysokonapěťové akumulátory jsou po fázi používání v automobilu vhodné pro různé aplikace jako zásobníky energie. Audi proto zkouší různé scénáře využití, aby bylo zajištěno co nejefektivnější využívání příslušných zdrojů. Společnost v současnosti používá nabíjecí kontejnery na velkých akcích, čímž flexibilně posiluje místní nabíjecí infrastrukturu.
Audi se výše uvedeným výzkumným projektem otevřeně hlásí k hodnotám Globální akumulátorové aliance Světového ekonomického fóra. Aliance je tvořena partnery z veřejné i soukromé podnikové sféry, kteří zastupují celý dodavatelský řetězec při výrobě, používání a recyklaci akumulátorů. Aliance si klade za cíl zajišťovat sociální a ekologickou trvalou udržitelnost v dodavatelském řetězci surovin pro akumulátory.
Globální akumulátorová aliance se zabývá podmínkami při těžbě surovin, koncepty trvale udržitelné recyklace ve smyslu cirkulární ekonomiky, jakož i inovacemi, které podporují trvalou udržitelnost akumulátorů. Audi je členem kooperační platformy od roku 2017.
Audi podporuje Světové ekonomické fórum jako oficiální dopravce již od roku 1987. Letošní 49. ročník Světového ekonomického fóra v Davosu se koná od 22. do 25. ledna 2019.
OT: Kompletní ceník Audi e-Tron (v Němčině)
OT: Kompletní ceník Audi e-Tron (v Němčině)
Tak Bjorn dosta e-tron na 3dny testování, ale bohužel musel
Tak Bjorn dosta e-tron na 3dny testování, ale bohužel musel akceptovat Audi NDA a tak videa může zveřejnit až 27.2. Co k tomu dodat 🙁
Mohl by to „propálit“ nějaký neznámý (nový)
Mohl by to „propálit“ nějaký neznámý (nový) youtuber/zákazník.
Nevěřím, že by půjčovali to auto a každý zákazník podepisovan NDA.
Kolik už jich prodali? Zatím asi jen Německo ne?
Kolik už jich prodali? Zatím asi jen Německo ne?
Včera odpoledne v Praze nabíjely dva e-trony hnědé barvy u
Včera odpoledne v Praze nabíjely dva e-trony hnědé barvy u Kauflandu na Vypichu. Oba nabíjely na menekesu a měli už české RZety.
,
,
Předpokládám že ty nabíjecí kontejnery tam dovezli
Předpokládám že ty nabíjecí kontejnery tam dovezli elektrokamiónem a pro jejich nabíjení natáhli od nejbližší hydroelektrárny samostatné vedení.
“Zatím to vypadá, že se podaří dodržet harmonogram
“Zatím to vypadá, že se podaří dodržet harmonogram stavby a již od 1.2. se tak můžeme těšit na oficiální otevření servisního a prodejního místa pro ČR, konkrétně v areálu firmy ADVANTAGE CARS ve Freyově ulici, Praha – Vysočany.”
Doplnění, servis Tesla
Doplnění, servis Tesla
Jdi s tou reklamou do píči ty čuráku.
Jdi s tou reklamou do píči ty čuráku.
Demokracie vocaď pocaď.
Ne že bych byl příliš
Demokracie vocaď pocaď.
Ne že bych byl příliš umprdentní, pane Horčíku, ani nefandím cenzuře, ale není tohle už přes čáru ???
mě tak napadla drzá otázka: nějaký lifting na ty kliky
mě tak napadla drzá otázka: nějaký lifting na ty kliky TM3 se náhodou nerýsuje?? 😉
youtu.be/IYz7nZm77TE?t=30
youtu.be/sQuhJdgqZ8o?t=48
Haiti kluci, už plujem do Atlantiku
Haiti kluci, už plujem do Atlantiku 😉
marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:3379583/zoom:10
Stejně si to nekoupíš tak nebruč 😀
Stejně si to nekoupíš tak nebruč 😀
tak to je dobrá zpráva! na to že je leden a -15Céček 😉
tak to je dobrá zpráva! na to že je leden a -15Céček 😉
japkovský srandisti do časáků
japkovský srandisti do časáků ;))
novinky.cz/auto/495287-honda-se-vrhne-do-sveta-elektromobilu-v-zeneve-uvede-predprodukcni-prototyp.html
už votrkáváme a tak přitvrzujeme takže ted už zase :
VW
už votrkáváme a tak přitvrzujeme takže ted už zase :
VW : Ta nejlevnější malá auta NEmohou být elektrická… ;))
novinky.cz/auto/495305-ta-nejlevnejsi-mala-auta-nemohou-byt-elektricka-tvrdi-volkswagen.html
Nemohou být elektrická do té doby, než je Tesla vyrobí a
Nemohou být elektrická do té doby, než je Tesla vyrobí a začne prodávat . Nebolí Tesla je má v plánu až jako poslední , tak zatím nemáme důvod.
novinky.cz/auto/495287-honda-se-vrhne-do-sveta-elektromobilu-v-
novinky.cz/auto/495287-honda-se-vrhne-do-sveta-elektromobilu-v-zeneve-uvede-predprodukcni-prototyp.html
Honda říká pravý opak
A nejen Honda.
Nebo snad slavná trojčata, Renault ZOE, Fiat
A nejen Honda.
Nebo snad slavná trojčata, Renault ZOE, Fiat Panda, Mercedes (E-Smart), a nespočet jiných, které nejsou tak časté na evropském trhu – snad spadají do kategorie SUV, či PickUP???
VW si prostě nevidí do huby.
VW, na rozdil od Tesly blouznici uz nekolik let o M3 za 35ti.,
VW, na rozdil od Tesly blouznici uz nekolik let o M3 za 35ti., ta mala auta prodava.
A že je, sakra, levný 😀
A že je, sakra, levný 😀
Kdo malé auto nabízí levněji? Tesla? 🙂
Kdo malé auto nabízí levněji? Tesla? 🙂
„VW, na rozdil od Tesly blouznici uz nekolik let o M3 za
„VW, na rozdil od Tesly blouznici uz nekolik let o M3 za 35ti., ta mala auta prodava.“
Na tohle jsem vám odpovědel. Co na tom nechápete?
Co teda nechapete na otazce – kolik tech malych aut Tesla
Co teda nechapete na otazce – kolik tech malych aut Tesla prodala? Uplne jednoducha otazka… argumentovat prodeji aut za 2-3 mil. je trochu…. jako michani jablek a hrusek 😉
VW za celý loňský rok prodal tolik BEV, co Tesla za 3
VW za celý loňský rok prodal tolik BEV, co Tesla za 3 týdny ve 4Q, takže je úplně fuk, jestli jsou malá či velká, jestli jsou za 100 tisíc či 2 miliony, když prostě nejsou.
No to co vyprodukuje ročně Tesla je proti celkové produkci
No to co vyprodukuje ročně Tesla je proti celkové produkci VW jako když plivne, to si nalejme čistého vína. A kolik že tedy prodali těch malých aut od Tesly, když už jsme u té statistiky? Fuk to není…
Porovnávate jabka z hruškama, ale to vám evidentne nevadí
Porovnávate jabka z hruškama, ale to vám evidentne nevadí 🙂
S celkovou produkcí spalováků se můžeš akorát vyfotit.
S celkovou produkcí spalováků se můžeš akorát vyfotit. Baterková produkce je to co se počítá, ale tam jsou dinosauři prostě komplet v hajzlu protože nemaj baterky. 😛
Ano, už to začíná být až trapné.
2005 – Musk navrhuje
Ano, už to začíná být až trapné.
2005 – Musk navrhuje NASA, že by šlo zkonstruovat opakovaně použitelnou raketu. NASA i ROZKOSMOS prohlásili, že to technicky NENÍ MOŽNÉ. Space X o deset let později = realita.
2019 – CERN chce stavět nový urychlovač FCC – samotná ražba tunelu je plánována za 5 miliard EUR protože to technicky levněji NENÍ MOŽNÉ – The Boring Company – to nabídla o několik miliard levněji.
https://www.svethardware.cz/elon-musk-mozna-pomuze-cernu-s-tunelem-pro-novy-urychlovac-fcc/48506
No, ale když VW říká, že to NENÍ MOŽNÉ, tak to asi bude pravda.
Téda, nebýt VW tak jsem ani nevěděl že slavná trojčata
Téda, nebýt VW tak jsem ani nevěděl že slavná trojčata Ion/C0/Imev, Renault ZOE, e-Smart, Fiat Panda a další desítky čínských Pidiautíček v čele s mým nejoblíbenějším ORA R1 či Zhi-Do se počítají mezi SUV, PickUPy a prémiová auta. Hmmm, no jsme zas o něco chytřejší. No když to říká VW tak to asi bude pravda pravdoucí.
Von podvodník Fockwágen něco říká jo? Tak tomu budu
Von podvodník Fockwágen něco říká jo? Tak tomu budu určitě věřit. Ha ha ha ha ha. :))))
Ať radši zůstanou u těch VW párků co jim tak dobře jdou.