O Porsche Taycan mají zájem především majitelé elektromobilů Tesla

Elektromobil Porsche Taycan se ještě ani nezačal dodávat zákazníkům, a značka už navyšuje výrobu. Největší zájem o auto je prý mezi majiteli vozů Tesla.

Původně se Porsche Taycan jmenovalo „Mission E“, finální výrobní verzi musí Porsche ještě ukázat. Čekáme, že to bude letos na autosalonu v Ženevě.
foto: Porsche

Klaus Zellmer, šéf Porsche North America, aktuálně pro magazín CNET řekl, že více než polovina zájemců o Porsche Taycan dříve nevlastnila Porsche. Většina z nich prý měla vůz značky Tesla.

o jen potvrzuje to, co už elektromobilisté dávno vědí, a to že od elektromobilu už se k fosilu vrátí jen málokdo. Zellmer dále dodal, že „pokud by si všichni lidé, kteří si Tycan objednali, auto nakonec také koupili, bylo by na rok dopředu vyprodáno“. Roční produkce je přitom dnes na 20 000 kusech.

Elektromobil Porsche Taycan, první slavné značky, nabídne dojezd až 500 km, výkon 440 kW a nabíjení až 350 kW. První dodávky zákazníkům mají začít už letos či na přelomu letošního a příštího roku.

Jako dobré vnadítko pro případné zájemce může posloužit nové video, na kterém rallye legenda Walter Röhrl prohání auto po okruhu. Röhrl přitom hned na začátku říká, že elektromobily rád nemá. Taycan ale možná jeho názor změní.

19 Comments on “O Porsche Taycan mají zájem především majitelé elektromobilů Tesla”

  1. Tak je fajn, že se konečně probrali a dokázali alespoň
    Tak je fajn, že se konečně probrali a dokázali alespoň slíbit auto, které jim údajně přivede nějaké zákazníky Tesly.
    No já byl dneska v Norimberské Tesle svědkem toho jak si tam objednával TM3 Německý zákazník, který prý jezdí v Porsche… 🙂 A to bez legrace.
    Půjčit si jí sice prý musel zajet do Mnichova, neb v Norimberku jí prý budou mít až za 6týdnů. Asi některá/ré z těch co zrovna vypluli.

  2. Tak ono se to dalo čekat, že když na trh přijde
    Tak ono se to dalo čekat, že když na trh přijde použitelný EV od domácí automobilky, tak Němec mu dá přednost před Teslou. Akorát je otázka, jestli těch EV bude dost na to, aby Teslu „vyšouply“ z německého trhu nebo alespoň hodně omezily. Hlavně u modelu 3 to bude zatím problém.

      1. Přesně tak, je to rallye legenda 4×4 s benzínem na
        Přesně tak, je to rallye legenda 4×4 s benzínem na plících a olejem na pokožce celého těla 🙂 Jako malí jsme si lepili jeho barevné fotky s audinou ze Světa motorů do sešitů…. Nicméně na konci trochu mění na elektro Porsche názor, byť Tesla smile nevidím….

      1. Omyl, elektrický Taycan bude hrát v příští bondovce, tak
        Omyl, elektrický Taycan bude hrát v příští bondovce, tak to je na rakety. V té bondovce, kde bude hlavní hrdinou Bond transgender žena, když už obvyklé spalovací auto nahradí elektro https://www.idnes.cz/revue/spolecnost/dominic-west-james-bond-transgender-zena-pohlavi-agent-007.A181231_122639_lidicky_zar :-)))
        (i když u bondovek už to nebude žádná novinka, jeden pěkný kluk hrál coby holka bond girl už v roce 1981 http://www.universalexports.net/00Tula.shtml)

  3. Tak nevím jestli je to dobrá reklama na Teslu. Je
    Tak nevím jestli je to dobrá reklama na Teslu. Je evidentní, že jim Tesla převzala několik desítek tisíc zákazníků. A v době kdy prostě nebyla jiná možnost. Na druhou stranu. Tesla model S / X se prodá 100.000ks ročně (teď se mi nechce hledat kolik se jich vyrobilo celkem za všechny roky, ale 10.000 momentálně nebude moc velký procentu… navíc je otázkou kolik to vlastně je… protože více než polovina z 20.000 potencionálních zákazníků nevlastnilo Porsche a předpokládám že z tohoto počtu většina má Teslu. Takže to bude ještě o něco méně než 10.000.

Napsat komentář