Zájemci o elektromobil Volkswagen e-Golf si ho mohou v továrně sami zkusit smontovat! Za 390 eur.

Zákazníci nyní mohou sledovat výrobu svého vozu e-Golf z největší blízkosti. Své budoucí vozidlo mohou doprovázet na části montážní linky ve Skleněné manufaktuře v Drážďanech.

Pouze u Volkswagenu: Zákazníci se mohou ve Skleněné manufaktuře v Drážďanech podílet na montáži svého nového e-Golfu
foto: Volkswagen

Na třech montážních místech mohou pod odborným vedením zaměstnanců společnosti Volkswagen sami přiložit ruku k dílu – například při montáži přístrojové desky. Dalšími místy pro nevšední zážitky jsou stanoviště, na nichž probíhá uložení systému pohonu do karoserie („svatba“) a montáž masky chladiče na přídi. Skleněná manufaktura Volkswagen v Drážďanech rozšiřuje účastí zákazníka na výrobě svou nabídku zážitků ve světě elektrické mobility.

Arnd Meyer-Clasen, vedoucí prodeje, k tomu říká: „Skleněná manufaktura je výkladní skříní elektrické mobility, poskytované značkou Volkswagen. Kromě zkušebních jízd, konfigurace a předávání vozů Volkswagen e-Golf zákazníkům nabízíme nyní také speciální zážitky přímo při výrobě vozidla. Zákazníci u nás mohou nejen být přítomni u výroby svého automobilu, ale také sami přiložit ruku k dílu. Elektrická mobilita, které se můžete dotknout – to je jedinečný zážitek ve světě automobilů.“

Přítomnost u výroby si lze rezervovat při objednávce vozu e-Golf u prodejce. Termín si lze sjednat v době výroby od pondělí do pátku od 6 do 22 hodin. Zážitkový paket stojí 390 eur. Kromě přítomnosti u výroby vozidla jsou v ceně zahrnuty další služby, mimo jiné veškerá přeprava v centru města, prohlídka výroby i výstavních prostorů, fotografie na památku a poukaz v hodnotě 50 eur na návštěvu restaurace e-VITRUM.

tisková zpráva

44 Comments on “Zájemci o elektromobil Volkswagen e-Golf si ho mohou v továrně sami zkusit smontovat! Za 390 eur.”

  1. Řekněme si to upřímně – marketing VW můžeme jen
    Řekněme si to upřímně – marketing VW můžeme jen závidět. Jak udělat z prdu kuličku umí báječně. Takže sečteno místo zvýšení výroby BEV, aby se na eGolfa nečekalo – podle posledních zpráv – 10+ měsíců, nasadíme zážitkovou montáž svého BEV pro ty, kteří se dožili okamžiku jeho výroby. Co na to říct?

  2. Tak to je slušný apgrejd zaměstnanecké politiky.
    Tak to je slušný apgrejd zaměstnanecké politiky. Propustíme vlastní zaměstnance a zvýšenou produkci zajistíme po vzoru Hitlerova Německa totálním nasazením vlastních zákazníků. A to až tak, že to maskujeme poplatkem za „službu“ aby bylo z čeho platit náklady za ty co odmítnou nastoupit na galeje. Chce se mi blejt.

  3. :-)))…jezdím denně do Drážďan za prací,takže nořím
    :-)))…jezdím denně do Drážďan za prací,takže nořím ruce do jiných strojů a za peníze, ale proti gustu…K těm nekonečným pochybnostem ze strany skeptických maločechů-VW od srdce nemusím..drahé divadlo za dlouhé peníze. Ovšem byznys zjevně umí..na to stačí jakákoli statistika prodeje a obratů jak koncernových tak dceřiných produktů. Věřte ale, že Němci nechodí na trh s poloprodukty a nabízejí-li „A“tak na linkách už pomalu sjíždí už i „B“a ve vývojovce mají v kompech modely na přespříští sezónu. Cena je pouze otázkou poptávky a jak víme z historie, modely VW se těší naší kotlině až mýtické oblibě, takže o odbytiště ojetých EV na další léta strach nemám..Vstup VW na trh s EV bude třesk..něco jako OSKAR mobil na konci 90let v Česku..:-)))

    1. Pokud vím tak VW už na trhu s dvěma EV je a žádný velký
      Pokud vím tak VW už na trhu s dvěma EV je a žádný velký třesk se nekoná. Pro mne za mne ale klidně mohou mít klidně šest čistokrevných EV a bude mi to úplně jedno. Jeden VW (diesel) už mám a když vidím jeho poruchovost, tak si říkám že nikdy více. Na druhou stranu díky VW jsem uspíšil přechod k EV. Co na tom že ke konkurenci. Možná je tohle ta pravá podoba podpory elektromobility od VW. 😀

      1. Já sice mám s jejich historickými diesely dobrou zkušenost
        Já sice mám s jejich historickými diesely dobrou zkušenost – končil jsem u T5 – 2,5TDI, ale souhlasím, že VW by lepší marketingovou udělal kdyby navrhl:
        Slevíme vám 350 éček, když se nebudete dívat na výrobní proces.

      2. to:Boban / Tak já měl vždy německé auto a nelituji. Jako
        to:Boban / Tak já měl vždy německé auto a nelituji. Jako dodávku VW LT35 ( mám pořád cca 700.000 km )a nedám na ní dopustit. Ta poruchovost také může být způsobena řidičem nebo máte opravdu smůlu na kousek, ale poruchovost není zrovna synonymum pro VW. Pro manželku jsem se rozhodoval mezi Leafem a E-golfem. Bude to E-golf, nebude řešit přehřívání baterie a špatné „tankování“ eletřiny. Vnitřek Golfu je pěkný, auto klasika. Prostě Golf !!!

        1. I já jsem měl (ale ne vždy) německé auto. Trabík byl
          I já jsem měl (ale ne vždy) německé auto. Trabík byl nezmar. Když jsem ťuknul blatník, opravil jsem ho Rudým právem. Když se pokazil motor a nechtěl jet, zapřáhli jsme našeho vlčáka a ten toho Trabíka utáhnul. Další moje auto bude rovněž německé. Na Bazoši se prodává hezký Warbec. Předběhl dobu, má 3 válce. Ostatní výrobci na 3 válce přechází teprve nyní. Jdu do toho.

                1. Nabíjíme zhruba 10-93%.
                  V létě 27 minut, v zimě 35 minut.

                  Nabíjíme zhruba 10-93%.
                  V létě 27 minut, v zimě 35 minut.

                2. Teplotní management…. k tomu mám jen jedno slovo:
                  Teplotní management…. k tomu mám jen jedno slovo: „urayamashi“ 😉

  4. Tak člověk jim za to auto zaplatí ranec peněz, a oni Vám
    Tak člověk jim za to auto zaplatí ranec peněz, a oni Vám ještě nabídnou, že si za příplatek můžou udělat kus práce sami. No to je neuvěřitelný.
    V duchu tohoto článku – až budou příští rok u nás v ulici měnit kanalizaci, tak asi požádám Pražské vodovody a kanalizace, jestli bych si mohl za pár tisíc vykopat kus příkopu sám.

          1. Jo na svým – jenže to je asi jako kdyby jsi si objednal
            Jo na svým – jenže to je asi jako kdyby jsi si objednal zahradnickou firmu na prořezání stromů a oni ti přistavili žebřík, podali pilu a řekli, že když si připlatíš ještě pár stovek, tak si několik větví můžeš uřezat sám.
            To bys přece taky dělal na svým ne?

                1. A na linku tě v těch Nošovicích pustí? Co tam budu
                  A na linku tě v těch Nošovicích pustí? Co tam budu montovat?
                  To je to, o čem je ten článek a diskuze…

                2. Určitě vás pustí rozklepávat nýtek 😉
                  Určitě vás pustí rozklepávat nýtek 😉

                3. A další zastávka bude u dr. Chocholouška? 🙂
                  A další zastávka bude u dr. Chocholouška? 🙂

        1. Bude se podílet na montáži svého auta, alespoň tak jsem
          Bude se podílet na montáži svého auta, alespoň tak jsem to pochopil. A samozřejmě, auto projde stejnou výstupní kontrolou jako všechna ostatní auta. Nebo jste tak naivní (hloupý), že si myslíte, že VW dá nějakému amatérovi smontovat auto a pak mu ho hned jen tak prodá? Svatá prostoto… 🙂 Ta „montáž“ bude více-méně taková trochu show, člověk utáhne pár šroubků, usadí palubku a bude hrdý, že se podílel na montáži svého auta, za 390 eur.

            1. Jako že si třeba někdo objednal žlutě auto a montovat
              Jako že si třeba někdo objednal žlutě auto a montovat bude modré a nepozná to? Nebo si do auta objednáte digitální budíky a na palubní desce budou analogové? Nebo kožené sedačky budou látkové? To je blbost. Oni plánují výrobu na několik měsíců dopředu a vědí kolik za den udělají aut. Úplně přesně na den Vám řeknou kdy to auto budou montovat. A kdyby jste tam byl, zjistíte, že každé auto je na té lince jiné. Just in Time. Věřte, že tak jak poznáte svoje auto na parkovišti, tak by jste pravděpodobně poznal na té lince to svoje objednané auto.

Napsat komentář