Na e-Salonu proběhne další sraz majitelů elektromobilů Tesla, pošlou vzkaz Elonovi

Dne 17.11.2018 na výstavišti PVA Letňany v rámci výstavy e-Salon proběhne také Tesla sraz 2018.

Elektromobil Tesla Model 3 zatím ještě letos na srazu Tesláků asi neuvidíme, ale příští rok už by se pár kousků objevit mohlo!
foto: Tesla

Účast již potvrdilo víc než 40 majitelů elektromobilů Tesla. „Ovšem na základě zkušeností z minulých let lze očekávat mnohem vyšší účast,“ říká František Kubiš, který srazy pravidelně organizuje.

Další majitelé, kteří potvrdí účast předem ve formuláři, získají rodinné vstupné zdarma.

Program Tesla srazu 2018

9.30 vstup do areálu, registrace, volný program do 11.00 v sále č. 1
10.00 – 11.00 návštěva výstavy
10.30 – 11.00 Tesla X nácvik synchronizované mávání 1 a pokus o rekord
11.00 – 12.30 začátek oficiálního programu v sále č. 1, hala 1
12.30 – 13.15 oběd
13.15 komentovaná prohlídka Výstavy e-Salon, debaty v sále č. 1
14.00 Tesla X synchronizované mávání 2 a pokus o rekord
14.30 volná diskuse, sdílení zkušeností, poradna
15.00 veřejná část srazu
18.00 ukončení srazu

V rámci Tesla srazu se bude podepisovat petice za zřízení oficiálního servisu Tesla v ČR. Petice se včetně fotky aut na srazu vyfocené z dronu pošlou přímo do rukou Elona Muska.

vlastní

32 Comments on “Na e-Salonu proběhne další sraz majitelů elektromobilů Tesla, pošlou vzkaz Elonovi”

      1. Já to zas až tak moc nesleduji, ale Tesla prý teď redukuje
        Já to zas až tak moc nesleduji, ale Tesla prý teď redukuje možnosti konfigurace TMS/X a mezi redukce patří i ten střešní nosič u panoramatické střechy (Bjorn si myslí, že jim střechou díky tomu zatékalo a Teslu asi stály opravy dost peněz) Zároveň ale argumentuje, že pak nebude legální možnost jak odvézt kolo či kajak, páč TMS nemá kouli.

        S tou nabíječkou je to podáno tak že jednofázová verze bude umět max 72A a všechny ostatní budou redukovány na 48A.

        1. Je v tom bordel (klasicka kvalitni „novinarina“).
          electrek

          Je v tom bordel (klasicka kvalitni „novinarina“).

          electrek pise: „72 amp on-board charger: single phase markets are now moving to 48 amp charger. 3-phase markets are un-impacted; they will continue to get the 72-amp on-board charger.“

          zatimco insideevs: „The 72 amp onboard charger is now only available in single phase markets. Other markets will only have the 48 amp charger“. A jako zdroj maji ten electrek 🙂

          Kazdopadne ta electrek verze dava vetsi smysl.

          EDIT: podle citace jinde to vypada, ze electrek to mel blbe (resp. tak, jak je to na insideevs), ostatni to prevzali a electrek to opravil.

            1. To byla nahoda, insideevs jsem videl rano v RSS, ale chtel
              To byla nahoda, insideevs jsem videl rano v RSS, ale chtel jsem sem dat puvodni zdroj.

              Podle me je to kombinace
              – americke domacnosti jsou vpodstate „dvoufazove“ (nekdo to tu pekne popsal minuly tyden), takze amici dva moduly, my tri
              – i 11kW nabije 100kWh baterku pres noc
              – cena/spolehlivost
              – „rychle“ domaci nabijeni na horni hranici proudu tam zrejme skoro nikdo nepouziva (jako tady malokdo ma doma vic nez 3x25A).

                1. O tom zda je pro to trh předci rozhoduje zákazník. Já
                  O tom zda je pro to trh předci rozhoduje zákazník. Já neznám moc lidí, kteří by si za druhou nabíječku u Ska nepřiplatily. A že to doma stejně nepoužívali předci není podstatné. Přestaneme vyrábět SUV proto, že s nimi nikdo nejezdí do terénu?

                2. Tady mozna, ale plati to i v Americe? Netusim.
                  Tady mozna, ale plati to i v Americe? Netusim.

                1. Proč, některé nabíječky, ty od EOnu mají kabel na AC
                  Proč, některé nabíječky, ty od EOnu mají kabel na AC mennekes 43 kW, takže to je 3x 63A.

                  Pokud to auto bude umět snížit i na menší výkon u méně výkonných, tak je to výhra a nebudou se běžně používat rychlonabíječky DC ale bude stačit i AC a tam bude vždy nabíjení levnější.

                2. Já to myslel tak, že by to byl opět dual-charger. Dříve
                  Já to myslel tak, že by to byl opět dual-charger. Dříve měla nabíječka výkon 11kW, kdo si připlatil, dostal druhou krabici a měl 22kW. Když má nyní nabíječka výkon 16,5kW, klidně bych si připatil za druhou, abych měl dvojnásobný výkon. Ano, využil bych ji 5x ročně a doma bych stejně nabíjel jen 3×16, ale připlatil bych si.

Napsat komentář