Dne 17.11.2018 na výstavišti PVA Letňany v rámci výstavy e-Salon proběhne také Tesla sraz 2018.
foto: Tesla
Účast již potvrdilo víc než 40 majitelů elektromobilů Tesla. „Ovšem na základě zkušeností z minulých let lze očekávat mnohem vyšší účast,“ říká František Kubiš, který srazy pravidelně organizuje.
NEPŘEHLÉDNĚTE Tesla se stala největším výrobcem elektromobilů na světě
Další majitelé, kteří potvrdí účast předem ve formuláři, získají rodinné vstupné zdarma.
Program Tesla srazu 2018
9.30 vstup do areálu, registrace, volný program do 11.00 v sále č. 1
10.00 – 11.00 návštěva výstavy
10.30 – 11.00 Tesla X nácvik synchronizované mávání 1 a pokus o rekord
11.00 – 12.30 začátek oficiálního programu v sále č. 1, hala 1
12.30 – 13.15 oběd
13.15 komentovaná prohlídka Výstavy e-Salon, debaty v sále č. 1
14.00 Tesla X synchronizované mávání 2 a pokus o rekord
14.30 volná diskuse, sdílení zkušeností, poradna
15.00 veřejná část srazu
18.00 ukončení srazu
V rámci Tesla srazu se bude podepisovat petice za zřízení oficiálního servisu Tesla v ČR. Petice se včetně fotky aut na srazu vyfocené z dronu pošlou přímo do rukou Elona Muska.
Kdo (resp. jaka skupina/stranka/forum/FB/…) to organizuje? V
Kdo (resp. jaka skupina/stranka/forum/FB/…) to organizuje? V clanku je zmineno 40 prihlasenych, takze to muselo viset uz nekde pred hybridem. Dik
Tesla klub ČR. Pouze pro majitele vozidel Tesla. Což,
Tesla klub ČR. Pouze pro majitele vozidel Tesla. Což, přiznejme si, není zrovna levné vlezné. Ale to je v pořádku. 🙂
Na vstupne jsem se neptal 🙂
Podle nazvu by to mohla byt FB
Na vstupne jsem se neptal 🙂
Podle nazvu by to mohla byt FB grupa https://cs-cz.facebook.com/teslaclubcr/, ale tam o srazu neni ani slovo (a aktualizaci poskromnu). Ale mozna se neschazi na internetu, ale nekde v temnych prujezdech 🙂 No nic, zeptam se v sobotu.
off
Cleantechnika má velký voči a myslí si že Tesla bude
off
Cleantechnika má velký voči a myslí si že Tesla bude zahrnuta do indexu 500 nej amerických firem čili S&P 500. Tím by se Tesla přesunula z tábora startupů do tábora zavedených firem… Whatever
Tesla’s Upcoming Inclusion In The S&P 500 Index
https://cleantechnica.com/2018/11/12/teslas-upcoming-inclusion-in-the-sp-500-index/
off
Zoufalství petrolheadů v přímém přenosu: závodník
off
Zoufalství petrolheadů v přímém přenosu: závodník s M3 je diskvalifikován na stupních vítězů na poslední chvíli, protože nezávodil na to správné palivo nebo co. Led jim taje pod nohama. Cha cha cha :)))
Vyhlášení cca od 16 min
https://youtu.be/c6Gm_Xv3f3Y
Ve Vestci se majitel snazi jak muze uz delsi dobu aby tam mohl
Ve Vestci se majitel snazi jak muze uz delsi dobu aby tam mohl byt servis a prodejna. Tesla v tomto smeru zdrzuje. Prostory jsou uz postavene. Nechapu co ma Tesla za problem. Se SC to bylo hodne podobne.
Já mám zase info, že božský Musk se uvolil k nám poslat
Já mám zase info, že božský Musk se uvolil k nám poslat svou botu, a kdo z vyznavačů se dostaví, bude mít šanci ji políbit 🙂
Podle neoficiální informace, kterou mám od zástupce
Podle neoficiální informace, kterou mám od zástupce Vídeňské pobočky Tesly, by měl v Praze být Tesla servis otevřen do konce tohoto roku. Tak třeba se zadaří…
Nepravděpodobné, do konce příštího roku snad…
Nepravděpodobné, do konce příštího roku snad…
Jako budouci majitel TM3 se hlasim pro sraz 2019.
Jako budouci majitel TM3 se hlasim pro sraz 2019.
To spíš počkej na rok 2025 až to auto budes fyzicky mít.
To spíš počkej na rok 2025 až to auto budes fyzicky mít.
tmvlmldej 😉 dospělí 150 děti 50 do 140 cm zdarma
tmvlmldej 😉 dospělí 150 děti 50 do 140 cm zdarma 😉
e-salon.cz/
Možná by stálo za to k té petici přidat ať u TMS
Možná by stálo za to k té petici přidat ať u TMS neruší možnost objednat střešní nosič s panoramatickou střechou a zároveň ať zcela bezdůvodně neznehodnotí EU nabíječku omezením na pouhých 11kW (48A), když už tedy nemohou vrátit (vyvinout kompaktnější) 22kW nabíječku viz Bjornova výzva.
cože cože?? šlo by to více rozvést?
cože cože?? šlo by to více rozvést?
Já to zas až tak moc nesleduji, ale Tesla prý teď redukuje
Já to zas až tak moc nesleduji, ale Tesla prý teď redukuje možnosti konfigurace TMS/X a mezi redukce patří i ten střešní nosič u panoramatické střechy (Bjorn si myslí, že jim střechou díky tomu zatékalo a Teslu asi stály opravy dost peněz) Zároveň ale argumentuje, že pak nebude legální možnost jak odvézt kolo či kajak, páč TMS nemá kouli.
S tou nabíječkou je to podáno tak že jednofázová verze bude umět max 72A a všechny ostatní budou redukovány na 48A.
Je v tom bordel (klasicka kvalitni „novinarina“).
electrek
Je v tom bordel (klasicka kvalitni „novinarina“).
electrek pise: „72 amp on-board charger: single phase markets are now moving to 48 amp charger. 3-phase markets are un-impacted; they will continue to get the 72-amp on-board charger.“
zatimco insideevs: „The 72 amp onboard charger is now only available in single phase markets. Other markets will only have the 48 amp charger“. A jako zdroj maji ten electrek 🙂
Kazdopadne ta electrek verze dava vetsi smysl.
EDIT: podle citace jinde to vypada, ze electrek to mel blbe (resp. tak, jak je to na insideevs), ostatni to prevzali a electrek to opravil.
Dobrá rešerše. 🙂
Ale také bych uvítal, kdyby se
Dobrá rešerše. 🙂
Ale také bych uvítal, kdyby se vrátili k rychlosti nabíjení starších Tesel s dual-chatgerem, tj. 3x32A 22 kW.
To byla nahoda, insideevs jsem videl rano v RSS, ale chtel
To byla nahoda, insideevs jsem videl rano v RSS, ale chtel jsem sem dat puvodni zdroj.
Podle me je to kombinace
– americke domacnosti jsou vpodstate „dvoufazove“ (nekdo to tu pekne popsal minuly tyden), takze amici dva moduly, my tri
– i 11kW nabije 100kWh baterku pres noc
– cena/spolehlivost
– „rychle“ domaci nabijeni na horni hranici proudu tam zrejme skoro nikdo nepouziva (jako tady malokdo ma doma vic nez 3x25A).
Ja bych take uvital, kdyby znovu zavedli dual-charger. Nyni uz
Ja bych take uvital, kdyby znovu zavedli dual-charger. Nyni uz tim padem ale 33kW. 3x48A. Dat do auta vetsi baterku a zaroven slabsi nabijecku byl docela preslap.
Ja se obavam, ze pro to neni trh – tam, kde jezdi vyznamne
Ja se obavam, ze pro to neni trh – tam, kde jezdi vyznamne mnozstvi Teslel, je i dost SCh a na nabiti „pres noc“ stavajici vykon staci. Nas „dalny vychod“ nikoho nezajima.
O tom zda je pro to trh předci rozhoduje zákazník. Já
O tom zda je pro to trh předci rozhoduje zákazník. Já neznám moc lidí, kteří by si za druhou nabíječku u Ska nepřiplatily. A že to doma stejně nepoužívali předci není podstatné. Přestaneme vyrábět SUV proto, že s nimi nikdo nejezdí do terénu?
Tady mozna, ale plati to i v Americe? Netusim.
Tady mozna, ale plati to i v Americe? Netusim.
Já se právě obávám, že těch 48A je zamýšleno jako
Já se právě obávám, že těch 48A je zamýšleno jako 3x16A = 11kW, tedy downgrade ze současných 16,5kW.
Spis 2x24A vs 3x24A
Spis 2x24A vs 3x24A
Proč, některé nabíječky, ty od EOnu mají kabel na AC
Proč, některé nabíječky, ty od EOnu mají kabel na AC mennekes 43 kW, takže to je 3x 63A.
Pokud to auto bude umět snížit i na menší výkon u méně výkonných, tak je to výhra a nebudou se běžně používat rychlonabíječky DC ale bude stačit i AC a tam bude vždy nabíjení levnější.
Já to myslel tak, že by to byl opět dual-charger. Dříve
Já to myslel tak, že by to byl opět dual-charger. Dříve měla nabíječka výkon 11kW, kdo si připlatil, dostal druhou krabici a měl 22kW. Když má nyní nabíječka výkon 16,5kW, klidně bych si připatil za druhou, abych měl dvojnásobný výkon. Ano, využil bych ji 5x ročně a doma bych stejně nabíjel jen 3×16, ale připlatil bych si.
Přijedu se v sobotu podívat. Jen tak ze zajímavosti, co
Přijedu se v sobotu podívat. Jen tak ze zajímavosti, co nového na poli EV.
Nejednal nekdo z CR nahodou o ziskani zastoupeni? Charouz? Z
Nejednal nekdo z CR nahodou o ziskani zastoupeni? Charouz? Z toho seslo?
Prý se o tom skutečně jednalo ve spojitosti s nabíječkou
Prý se o tom skutečně jednalo ve spojitosti s nabíječkou ve Vestci u Prahy, ale nakonec z toho sešlo.
chroust do Tesly??? NIKDY!!!
chroust do Tesly??? NIKDY!!!
Držím palce.
Držím palce.
Zrovna si platim rezervaci na TM3. Doufam, ze nez (snad do
Zrovna si platim rezervaci na TM3. Doufam, ze nez (snad do konce 2019) dojde, tak uz tu bude oficialni zastoupeni. Jestli budou moct podepisovat petici i non-tesla owners, tak bych se i zastavil.