Škoda Scala nabídne nejnovější generaci infotainmentu i velký displej

Ve voze Škoda Scala bude mít premiéru nový koncept interiéru, pro který je charakteristická nová přístrojová deska a vysoko umístěný centrální displej.

Nová generace interiéru vozů Škoda se představí v modelu Scala (klikněte pro zvětšení)
foto: Škoda

Designová skica poodhaluje interiér nového modelu Škoda Scala. Nový kompaktní model jako první vůz značky Škoda disponuje nejnovější generací infotainmentu s volně stojícím displejem, umístěným vysoko na palubní desce, v zorném poli řidiče.

Na přání dodávaný Virtuální Kokpit nabízí největší displej ve třídě. Vedle nových dekorů a ušlechtilých materiálů se Škoda Scala vyznačuje velkorysou prostorností a s objemem 467 litrů také největším zavazadlovým prostorem ve svém segmentu.

tisková zpráva

29 Comments on “Škoda Scala nabídne nejnovější generaci infotainmentu i velký displej”

    1. Spalováky se starou emisní normou se už legálně prodávat
      Spalováky se starou emisní normou se už legálně prodávat (přihlašovat) nesmí. Jedině ty, co si dealer registroval na sebe ještě před 1.9.2018 a těch zase tolik nebude. Automobilky, co řešily přechod na novou normu, tak pokud nestíhaly homologovat, tak na čas tlumily výrobu.

      Jinak, teď jsem někde četl, že Škodovka má opačný problém. Každý rok vyrábí více a více aut a i tak nestíhají kapacitně uspokojovat poptávku. A to zatím nevyrábí jediné EV, všechno jsou to spalováky.

      1. Když se v Hranicích stavěla továrna na CRT monitory, tak
        Když se v Hranicích stavěla továrna na CRT monitory, tak jsme již všichni věděli, (i hned vedle v Rožnově, kde se CRT vyrábělo desetiletí) že jde o výběhovou technologii a je třeba vykrýt posledních několik jednotek let. Jak se postavila a rozjela výroba, tak se po celém světě začly předělávat zbytky výrobních provozů na LCD/LED. Jak to dopadlo ví snad každý. Investice byla pouze k překlenutí výroby za každou (avšak co nejnižší – viz. daňové úlevy) cenu.
        Inu a podobně to vidím i se Škodou. Prostě Faultcvágn bude investovat do budoucí technologie všude jinde (CN, DE….) a u nás bude investovat do vykrytí požadavků zákazníků po staré technologii. No a vlna elektromobilů Škodu posléze smete.

          1. jezdit elektro je prostě pohodlnější a snažší než se
            jezdit elektro je prostě pohodlnější a snažší než se srr s popelnicema, servisem, čekat objednání u mechanika a fetovat tejdně na benzince. Na co?? Lidi maj ted stejně dost prachů, tak si rádi připlatí za elektro, když je to navíc in a vědí že nový autopopelnice nevydrží tolik co stará garda a maj fsobě kurvítka do servisu :))))))))))

            PS: Spočítal už někdo kolik zrádců jezdí elektromobilem na šichtu do šádebilky?? :)DDDDDDDDDDDDD

          2. Za pár let budě Škoda jak stará kráva s vytahaným
            Za pár let budě Škoda jak stará kráva s vytahaným vemenem. Škodofka je dojná kráva koncernu z který platí všechny svoje eskapády a útratu jinde. Jejim úkolem je sekat co nejvíce prodejných aut jak Baťa cvičky a na nějakej progres, luxus či higtech není čas. Ve svý podstatě je taková fabrika snem každýho koncernu. Vydělá mu balík a nemusí jí moc řešit natož dotovat.
            Ale až nastane disrupce, tak to bude zajímavý zjištění o kolik je košile blíž než kabát 😀

    1. Tak to by me zajimalo, jaka ma byt ta jedina spravna
      Tak to by me zajimalo, jaka ma byt ta jedina spravna odpoved… 🙂

      „Samostatne stojici displej infotainmentu“ (dokonce vysuvny) melo spoluzakovo dvacet let stare Volvo, maji to BWM, …). Ostatne, pokud to ma byt rozumne vysoko v zornem poli, tak je to logicky nejlepsi reseni.

Napsat komentář