Nové plug-in hybridní kompaktní SUV DS 7 Crossback E-Tense 4×4 zvládne čistě na elektřinu ujet až 50 km.
foto: DS
DS 7 Crossback E-Tense 4×4 dosahuje výkonu 300 k a točivého momentu 450 Nm, nabízí pohon všech 4 kol, dojezd ve 100% elektrickém režimu 50 km (norma WLTP) a rekuperaci energie při brzdění nebo zpomalení. Počínaje modelem DS 7 Crossback budou všechny nové vozy značky DS elektrifikované.
Pod kapotou se ukrývá benzínový motor PureTech 1.6 l Euro 6.3 (200 koní/147 kW) spojený se dvěma elektromotory 109 k (80 kW) a osmistupňová elektrifikovaná automatická převodovka EAT8. Výsledkem je kombinovaný maximální výkon 300 koní, maximální točivý moment 450 Nm, pohon 4×4.
V plně elektrickém režimu je D7 Crossback E-Tense 4×4 schopný urazit 50 km (cyklus WLTP, až 60 km v cyklu NEDC). Tento dojezd stačí pro každodenní cestu z domova do práce ve městě nebo na dálnici až do rychlosti 135 km/h. Při nízké hladině nabití baterie nebo v případě potřeby většího výkonu se přidá zážehový motor.
Řidič má k dispozici několik režimů řízení:
„Zéro émission“ je standardní režim. Po každém nastartování totiž naskočí elektrorežim pro větší komfort řízení, tichý chod a nulové emise CO2 a škodlivin;
„Sport“ pro vyšší výkon a větší požitek z řízení;
„Hybrid“ automaticky optimalizuje výkon a spotřebu paliva. Emise CO2 jsou v průměru nižší než 50 g/km;
„4WD“ zvyšuje pohyblivost a přilnavost na vlhkém, písečném nebo zasněženém povrchu.
D7 Crossback E-Tense 4×4, který využívá zkušenosti získané v závodech Formule E, dokáže díky funkci „Brake“ rekuperovat elektrickou energii při zpomalování a brzdění a prodloužit tak možnosti dojezdu. Další funkce „E-Save“ zase dokáže našetřit dostatek energie pro jízdu v plně elektrickém režimu pro posledních 10 nebo 20 km cesty.
Mapa na dotykové obrazovce vozu D7 Crossback E-Tense 4×4 zobrazuje řidiči v reálném čase vzdálenost, kterou lze ujet v plně elektrickém režimu, a umístění dobíjecích stanic. Baterie vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 o kapacitě 13,2 kWh a výkonu 90 kW se dobije za 2 hodiny přes přes zásuvku 32 A (zásuvka ve zdi a nabíječka 6,6 kW) nebo za 8 hodin přes klasickou domácí zásuvku 8 A.
Prostornost kabiny vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 je stejná jako ve verzi se spalovacím motorem a pro co největší objem zavazadlového prostoru jsou baterie umístěné pod podlahou.
Spotřeba ve smíšeném režimu by měla dosáhnout <2,2 l/100 km. Maximální rychlost v elektrickém režimu je 135 km/h, ve spalovacím 220 km/h. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne auto za 6,5 sekundy.
Ach jo.
Tak těmhle frankensteinovým obludám bude patřit
Ach jo.
Tak těmhle frankensteinovým obludám bude patřit příští desetiletí EU minimálně ve střední třídě.
Takovýhle nesmysl rasí zeměkouli víc než dvoutaktní
Takovýhle nesmysl rasí zeměkouli víc než dvoutaktní wartburg.
Benzínový motor PureTech 1.6 l Euro 6.3 (200 koní/147 kW)
Benzínový motor PureTech 1.6 l Euro 6.3 (200 koní/147 kW) je diskvalifikován pro parkování v Praze. 147kW je na 1,6 dost.
147kW spalovaku to je asi tak polovina vykonu deklarovana EV,
147kW spalovaku to je asi tak polovina vykonu deklarovana EV, takze asi 70 kW pokud by slo o EV. Nedavno jsem musel jezdit s pry vykonnejsim spalovakem nez moje EV a nestacil jsem se divit, jak pomalu se to vsude vleklo a hlavne rozjizdelo. Taky ty vibrace a rev motoru, jsem cekal poruchu kazdym km, ale kupodivu se to nerozsypalo.
Zajímavá je informace že „Pod kapotou se ukrývá
Zajímavá je informace že „Pod kapotou se ukrývá benzínový motor PureTech 1.6 spojený se dvěma elektromotory a převodovka..“
Protože bych normálně čekal že spalovák bude spojený pouze s jedním elektromotorem a druhý elektromotor je zcela samostatný, umístěný až u zadní nápravy.
Jsou tam dva elektromotory, protože jeden občas funguje jako
Jsou tam dva elektromotory, protože jeden občas funguje jako motorgenerátor.
Takže zadní náprava je poháněna kardanem zepředu ? Přes
Takže zadní náprava je poháněna kardanem zepředu ? Přes mezinápravovou spojku ? Tohle bych právě u třímotorového auta vůbec nečekal
Tesla čelí obrovským účtům za 143
Tesla čelí obrovským účtům za 143 dní
finance.yahoo.com/news/tesla-faces-huge-bills-143-110001882.html
a trumpeta dalších 260Béček cla pokud se číná nedá říct 😉
OFF Elektrická SUV od MG už i v Německu na prodej, obě
OFF Elektrická SUV od MG už i v Německu na prodej, obě dvě vycházejí z jejich spalovacích variant. Kvalitou to úplně není německá prémie, ale určitě lepší než čínské Geely a spol.
Jako konkurent SUVéček od Hyudaie a Kie nevypadají vůbec špatně:
MG E 60 ZS: https://bit.ly/2IMAZEs
MG E 100: https://bit.ly/2OOS463
Obě mají 64 kWH baterie, dojezd cca 450 km. Na hybrid.cz o nich není ani 1 článek. Problém by ale byl se servisem.
Nicméně 23. září 2016 společnost MG oznámila, že v
Nicméně 23. září 2016 společnost MG oznámila, že v britském Longbridge ukončuje veškerou výrobu všech automobilů a od té doby budou všechny vozy MG dováženy do Velké Británie z Číny.
Tak nevim tedy…
Cha cha cha. Přesně takhle dopadnou všichni dinosauři,
Cha cha cha. Přesně takhle dopadnou všichni dinosauři, skoupí je Čína a ty věhlasný značky budou nalepený na roztodivnejch krabicích všeho druhu, kvality a ceny. S původní značkou to nebude mít lautr nic společnýho :)))
Koukal jsem na fotky, volant na pravé straně. Ale
Koukal jsem na fotky, volant na pravé straně. Ale předpokládám, že do DE (a EU) se bude vozit verze s volantem nalevo. Jinak, cena od cca. 700.000 není špatná. Otázka co to je zač a případné záruka a servis.
Recenze spalovací verze.
https://youtu.be/HE_ITujt4Sk
Recenze spalovací verze.
https://youtu.be/HE_ITujt4Sk
Jen poznámka.. MG už je taky pěkných pár let čínská.
Jen poznámka.. MG už je taky pěkných pár let čínská. Ale jinak zajímavý vozítko.
Zda se mi, ze se jedna o prevekleho Mitsubishi Outlander PHEV.
Zda se mi, ze se jedna o prevekleho Mitsubishi Outlander PHEV. Trochu nerozumim vete
…
Baterie vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 o kapacitě 13,2 kWh a výkonu 90 kW se dobije za 2 hodiny přes přes zásuvku 32 A (zásuvka ve zdi a nabíječka 6,6 kW) nebo za 8 hodin přes klasickou domácí zásuvku 8 A.
…
baterie o vykonu 90kW?
Kasicka zasuvka8A (j1772 zna 6, 13, 17A)?
Jmenovitý výkon, který dokáže baterie podávat po
Jmenovitý výkon, který dokáže baterie podávat po nějakou stanovenou dobu. A klasická zásuvka v ČR je obvykle dělaná na 12 A (Schuko, ABB apod), jištěná 16A okruhem. Ale takové ty horší běžně zvládnou dlouhodobě max. 8 A.