Porsche Taycan, první elektromobil legendárního výrobce aut, jde na trh už příští rok. První kusy už ale jezdí po Evropě – jeden vyjel na nejvyšší horu Rakouska.
foto: DJI
Už jako koncept, tehdy zvaný Porsche Mission E, Taycan zaujal širokou veřejnost i pravověrné fanoušky. S avizovaným výkonem 500 kW, dojezdem 400 km a zrychlením 0-100 km/h během 3,5 sekundy není divu.
V nové „křížové“ reklamě na dron DJI Mavic 2 a zároveň Porsche Taycan se můžete kochat krásnými záběry na historické Porsche i nový Taycan stoupající na Grossglockner, nejvyšší vrchol Rakouska (3 798 m).
Koncept Porsche Mission E byl poprvé odhalen v roce 2015. Už teď jezdí první kusy po evropských silnicích a do prodeje má auto jít už za několik měsíců.
Ukázka 2 nejlepších elektrozávodníků z EU a Číny.
Ukázka 2 nejlepších elektrozávodníků z EU a Číny.
Tesla letela 30m vzduchem. Zaber z bezpecnostni
Tesla letela 30m vzduchem. Zaber z bezpecnostni kamery.
https://www.n-tv.de/mediathek/videos/panorama/Rasender-Tesla-schiesst-30-Meter-durch-die-Luft-article20604382.html
No vyjel tak leda na parkoviště hluboko pod Zvoníkem.
No vyjel tak leda na parkoviště hluboko pod Zvoníkem. Tipuju Kaiser-Franz-Josefs-Höhe na Glocknera opravdu nevede silnice 😀
Přesně tak!
Stejná blbost, jako kdyby napsali, že vyjel na
Přesně tak!
Stejná blbost, jako kdyby napsali, že vyjel na Mount Everest.
Shodou okolností, na Kaiser-Franz-Josefs-Höhe jsem vyjel před 14 dny se svým 14 let starým Fordem Focus. Takže k úspěchu vozu Porsche srdečně gratuluji! 😉
To by mě zajímalo, proč si tam s tím vrakem otravoval
To by mě zajímalo, proč si tam s tím vrakem otravoval alpský vzduch.
No hlavne kdyz si zahejtujeme, ze?
A mimochodem, to misto, kde
No hlavne kdyz si zahejtujeme, ze?
A mimochodem, to misto, kde konci je Edelweiss-spitze
No kdo jiný! Pletete si nenávist s poznámkou o
No kdo jiný! Pletete si nenávist s poznámkou o nepřesnosti. Hádám, že budete psychopat.
Honění, ejakulace, nenávist to je celý Erychův svět.
Honění, ejakulace, nenávist to je celý Erychův svět.
Jasne, bylo treba opravit neci utkvelou predstavu, ze auto
Jasne, bylo treba opravit neci utkvelou predstavu, ze auto nejak magicky vyjelo na vrchol, ktery se zdolava horolezecky. V tom pripade diky za objasneni.
Cim to, ze cykliste nebo motorkari taky jezdi (pripadne dokonce vyjizdi) „na Grossglockner“ a nikdo z ostatnich nema potrebu davat „poznámku o nepřesnosti“ s tim, ze vyjeli tak maximalne na parkoviste…
EDIT: Chce se mi rict, ze se stydim za ostatni elektromobilisty, ale vlastne ty, Kuk, a nejspis ani anonym nahore jimi nejste…
Protože nikdo nejezdí na Grossglockner. Jezdí se po
Protože nikdo nejezdí na Grossglockner. Jezdí se po Grossglockner Strasse na parkoviště vrcholu Edelweiss Spitze.
Vlastně je celý název nějak takto: Grossglockner Hochalpen
Vlastně je celý název nějak takto: Grossglockner Hochalpen Strasse
Edelweissspitze, cca 2570, nejvyšší bod Grossglockner
Edelweissspitze, cca 2570, nejvyšší bod Grossglockner hochalpenstrasse.
Na Glockner by možná tak vyletěl Mavic.
No vyjel tak leda na parkoviště hluboko pod Zvoníkem.
No vyjel tak leda na parkoviště hluboko pod Zvoníkem. Tipuju Kaiser-Franz-Josefs-Höhe na Glocknera opravdu nevede silnice 😀
off
Tesla Semi zblízka
https://youtu.be/IP3La6gg9NQ?t=3m3s
off
Tesla Semi zblízka
https://youtu.be/IP3La6gg9NQ?t=3m3s