Škoda chystá stylové elektrické SUV s označením eRS

V roce 2020 se Škodachystá u vést na trh nový elektromobil postavený na konceptu Vision E. O dva roky později přibude i speciální verze eRS.

Koncept Škoda Vision E předznamenává, jak bude vypadat budoucí plně elektrické SUV značky Škoda, velikostně někde mezi modely Karoq a Kodiaq.
foto: Škoda Auto

Britský magazín Autocar.co.uk aktuálně vyzpovídal šéfa prodeje a marketingu Škoda Alaina Faveye. Ten potvrdil, že v budoucnosti automobilka uvede (e)RS verzi svého SUV elektromobilu. A že bude víc „o stylu a zážitku než výkonu“.

V současné době prodává pouze Škoda Octavia RS, v brzké době přibude také Kodiaq RS. Úplně prvním elektromobilem značky Škoda nicméně má být elektromobil Citigo-e, příbuzný modelu Volkswagen e-Up!

Na trh půjde nejspíš už příští rok. Podle Faveye má sloužit primárně k tomu, aby značka získala zkušenosti v oblasti elektromobility a připravila na ni svou dealerskou síť.

Prvním skutečným krokem do světa elektromobility podle něj bude až vlastní nové elektrické SUV založené na konceptu Škoda Vision E, který představila minulý rok na autosalonu v Šanghaji.

Auto bude postavené na platformě MEB, kterou koncern Volkswagen využívá pro elektromobily všech svých značek. Velikostně se má vejít mezi Karoq a Kodiaq.

Nabídne jednu jedinou variantu kapacity baterie a dojezd minimálně 480 km na jedno nabití. Favey také potvrdil, že elektromobily budou o něco dražší, než auta Škoda s konvenčním pohonem.

Do roku 2025 největší česká automobilka představí celkem pět různých vozů na elektřinu, elektromobily mají za sedm let tvořit čtvrtinu prodaných aut značky Škoda.

35 Comments on “Škoda chystá stylové elektrické SUV s označením eRS”

  1. Tak to auto asi bude, podle toho že máme dodávat v KT 42
    Tak to auto asi bude, podle toho že máme dodávat v KT 42 prvních několik sad předních světel na stavby prototypů do Škodovky.Kódové označení je SK316.
    Výroba by se měla rozjet v srpnu 2020, asi to budou tak dlouho testovat a stát ve frontě na baterky 🙂

  2. Prágl = DÍRA RAKA ZPRÁSKANÁ a má to viníky: Autodebilky
    Prágl = DÍRA RAKA ZPRÁSKANÁ a má to viníky: Autodebilky co vyrobily dízl obzvláště bez DPF

    auto.idnes.cz/praha-auto-emise-studie-mereni-dpf-filtr-pevnych-castit-cvut-uamk-magistrat-17d-/automoto.aspx?c=A180807_104226_automoto_taj

    kcc-hho.webnode.cz/ropa/rakovina/

    pověsit ten póvl co za to může ;)))

  3. lehce přes 2 a mám luxusni kočku, která chystá další
    lehce přes 2 a mám luxusni kočku, která chystá další kočičky, TM3 je taky krasavice a začnou přibívat a budou i ojeté, Japonci dělají že nic, ale jistě jsou dávno připraveni stisknout enter a zaplavi nás emobilama a budem čubrnět co budou umět, čiňan to bude hrnout zalevno ve velkym a škoda muže čekat kdo jí dá 2,5 mega a bude nakupovat u neochotnýho dealera.

  4. Tak dlouho budou dělat obstrukce a vše pro to aby jako nebyl
    Tak dlouho budou dělat obstrukce a vše pro to aby jako nebyl zájem a až budou muset opravdu nasadit zjistí že jim ujel vlak kterej už nedohoní a zjišťění, že stojim na vedlejší koleji a vedle mne to jen frčí je bolestivé. Reálně, myslim že s nimi už ani nikdo nepočítá, čekat by jsme mohli navěky.

  5. To je hezke pranicko, ale nic z toho nebude. Skodu za 2
    To je hezke pranicko, ale nic z toho nebude. Skodu za 2 miliony si nikdo nekoupi, lidi daji prednost exkluzivnejsim znackam. Levneji to vyrobit nejde,low end segment maji obsazeno cinske automobilky a se spalovacim motorem je konec z cehoz vyplyva ze Skoda do peti let svou existenci konci. Zamestnance neceka nic dobreho, prace nebude.

  6. Soudruzi nespletli jste se? 2020 je už za necelé 2 roky.
    Soudruzi nespletli jste se? 2020 je už za necelé 2 roky. Měli byste si na tyto svoje sliby dát většího fóra. Ale co, vy se z toho pak zase nějak vykecáte. Beztak za to budete chtít 2,5 mega. A víte co? Ani zadarmo to nechci. Toyota je Toyota.

  7. off
    Email zaměstancům o možnosti výkupu akcií za 420 $ a

    off

    Email zaměstancům o možnosti výkupu akcií za 420 $ a odchodu z veřejného obchodování.
    https://www.tesla.com/blog/taking-tesla-private?redirect=no
    Někteří nevěřej že Elon sežene dost peněz na odkup a tím pádem, že to zavání manipulací trhu.

    Prodat? Koupit? Zůstat? Jaké jsou další vyhlídky?
    Tesla má holej zadek, ale má co nabídnout.
    Jakej je další možnej vývoj po odchodu z burzy?

    Jak v reálu vypadá to soukromé obchodování každého 1/2 roku? To se všichni majitelé podílů sejdou někde v sále místního Fremontskýho kulturáku a každej na svým stolku vyvěsí kolik toho prodává a za kolik a pak začně handrkování? :)))
    Jak to bude pro tisíce vlastníků z celého světa? To jim nějaká privátní aukční firma spustí na 24 hodin nějakou web stránku kam se přihlásím a pak nabízím nebo kupuji? Takovej pidi Wall street.
    Podle čeho se bude vyvíjet cena? Jak se ověří bonita kupujících? Kdo zodpovídá za průběh a vypořádání transakcí? Co když nastane zádrhel, to budu muset počkat další 1/2 roku na další možnosti transakcí?

    1. To se dřív otrávíš kadidlem :)))
      Ta věc je uzavřená v

      To se dřív otrávíš kadidlem :)))
      Ta věc je uzavřená v nabíjecím agregátu a musel bys jí nejspíš násilně vymlátit kladivem a majzlíkem abys ses to k tomu dostal. I když někteří jedinci jsou schopný i toho. Nebezpečí ohrožení spíš hrozí likvidátorům vraků a servisům.
      Na každej pád je dobrý, že jsou takový věci sledovaný.

  8. Prerábka M. CX5 na elektriku údajne to má 64kWh baterku a
    Prerábka M. CX5 na elektriku údajne to má 64kWh baterku a rozprávkovú cenu.

    mobile.de/cz/Osobní-vůz/MG-Elektro-MG-E-60-ZS-Navi-LED-Smart-Key-Weiß/vhc:car,pgn:3,pgs:50,srt:date,sro:desc,frn:2009,prx:30000,slt:dealer,ful:electricity,pwn:66,dmg:false/pg:vipcar/265775586.html

      1. Jestli to nebude tím, že Škoda tyhle PR zprávy vydává
        Jestli to nebude tím, že Škoda tyhle PR zprávy vydává už od roku 2012 a výsledek nikde. Vedle toho Tesla sice nestíhá naslibované objemy výroby, ale reálně vyrábí a dodává.

        Těžké si hrát na patriota u „jitrnice co svět neviděl“

        1. co vydává za zprávy od roku 2012? možná růst a příchod
          co vydává za zprávy od roku 2012? možná růst a příchod nových modelů a vše také co se napsalo je realita a možná ještě víc než se čekalo, což se o Tesle říci nedá, tam se neustále na něco čeká, TM3 už se vyrábí přes rok ale nikdo ji tu ještě neviděl, koupit se to nedá, jestli tu bude běžně dostupná tak možná v roce 2020, to znamená, že než se tesla rozšíří k nám, stačí Skodovka vyvynout nové EV, rozjet její výrobu a začít prodávat. Navíc o elektromobilech se mluví v souvislosti se škodou max tak dva roky – Vision E, od začátku je jasný termín 2020 a ten taky bude, tomu věř, Škodovka není vizionářská firma jako Tesla, která to všechno dotuje a hraje divadlo. Škoda řekla, že EV bude až bude technologie taková, která umožní postavit auto s dostatečným dojezdem a přijatelnou cenou, protože Škodovka vyrábí auta pro masy, ne jako tesla co dělá předražená, podprůměrně praktická auta s žalostnou kvalitou, které si koupí pouze nadšenec do EV, extravagantní hnup co se chce odlišit, nebo zarytej obdivovatel elona který si při každém jeho projevu na sociální síti nadělá do trenek

            1. to je asi jedno takové prohlášení, ale pak bylo mnoho
              to je asi jedno takové prohlášení, ale pak bylo mnoho článků o tom, že e-up od koncernu stačí, že zatím není potřeba další model, prodeje nejsou takové aby stejné auto pouze s jiným logem bylo na trhu, škoda pak prohlásila že se bude více věnovat cng a to také tak bylo, nyní tu však už máme dobu kdy EV ve škodovce berou vážně, představili koncept a termín který už asi dva roky platí, nikdo ho nezpochybnil a taková také bude realita

              1. Jak jsem říkal – jitrnice co svět neviděl.
                A prohlášení

                Jak jsem říkal – jitrnice co svět neviděl.

                A prohlášení typu – vždyť to vlastně není potřeba, nebo zákazníci to vlastně nechtějí …. tak s tím ať se jdou bodnout.

                Firmy tady přestavují (teda dělali to v tom 2014) fábie na elektrické za 300 000,- takže se to dalo včetně pořizovací ceny pořídit za 600 000,- a to k tomu neměli finance koncernu.

                A jinak ohledně Tesly – model S a X se dá běžně potkat, a modelů 3 tady do konce roku taky pár bude o to bych neměl strach. U Škody mám reálný strach o tom že ani v roce 2020 tady nebude ani jedna

                1. no dá se potkat to je pravda, taky potkávám, i třeba
                  no dá se potkat to je pravda, taky potkávám, i třeba desetkrát za den, akorát že je to pořád jedna a ta samá 😀

                2. Nahodou, ve Vestci je skoro porad nejaka 🙂
                  Nahodou, ve Vestci je skoro porad nejaka 🙂

            2. Nedávno jsem tady na posloupnosti článků o elektrickém
              Nedávno jsem tady na posloupnosti článků o elektrickém náklaďáku dokazoval letité lži Daimleru. Škoda je už dlouho dcera VW a učí se od sousedů dokonale. V tomto.
              Marketéři od škodofky zjveně chodí s těma čezáckýma na pivo a trumfujou se, co slíbí ovčanům f další pětiletce. Šak sou na to ovčani zvyklý vod komančů a ještě budou tleskat a slintat.
              Obojí se děje od 2011-2012 naprosto pravidelně, termín je vždy průběh pětiletky. O rok později se o rok až dva posune. A tak pořád dokola.
              K tomu mají marketéři zaplacené nájemné presstituty, kteří dokonce dokáží v článcích srovnávat existující elektromobily, prodávané v desítkách až stovkách tisíc kusů už několik let, s předpokládanými parametry pouhého prototypu, jako by snad to auto už dávno stálo na krámě. A ještě blbě plkat o tom, jak jim to škodofka natřela.
              Ano, v tom minulém čase. Nejen obvyklé Tesla má problém, po čemž následuje halasně uváděný startup odkudkoliv ze světa s 1 prototypem a ohlašovanými super parametry.
              Prostě a jednoduše to většina z nás, praktikujících elektromobilistů, už několik let vidí takto:
              Stojí ti funkční síť rychlonabíječek kolem všech hlavních tahů v zemi co 50-80 km? Nestojí.
              Jezdí ti roky desetitisíce elektromobilních škodofek v běžném provozu. Nejezdí.
              Tak laskavě drž hubu a makej. Ne naopak.

    1. no uvidíme v roce 2021 kolik tu u nás bude jezdit vozů
      no uvidíme v roce 2021 kolik tu u nás bude jezdit vozů tesla a kolik škodovek, myslím že těch několik desítek možná stovek tesel co tu bude v roce 2020 (a to ještě z velké části ojetých ze zahraničí) škodovka smázne za jedno čtvrtletí, tesla svým hyper tempem a giga tempem nebude stíhat ani v americe, nehltej tolik toto elona a raději se zamysli ty anonymoušu 😀

      1. Tak určitě a tu hromadu baterek jim vyčaruje Čáryfuk nebo
        Tak určitě a tu hromadu baterek jim vyčaruje Čáryfuk nebo sám Krakonoš? :))))
        Tady ty zbožný přaní věrnejch dinofandů se pořád nějak nenaplňují.
        Až bude Šchodofka smazávat nějakou BEV konkurenci tak mě probuď. :)))

Napsat komentář