Tesla už v Gigatovárně týdně vyrobí přes 5000 baterií pro Model 3

Už jen dny zbývají do konce druhého čtvrtletí. S ním vyprší i lhůta pro dosažení výroby 5000 kusů elektromobilu Tesla Model 3 týdně.

Tesla Model 3 je teď nejprodávanějším elektromobilem v USA. Pokud se podaří výrobu i nadále zvyšovat, bude první s několikanásobným náskokem před konkurencí.
foto: Tesla

Výrobu elektromobilu Tesla Model 3 brzdilo hned několik aspektů. Byly to mimo jiné nové linky 3 a 4 a výroba bateriových článků Zóna 4 v Gigatovárně, které podle Elona Muska vyžadovaly „radikální zlepšení“.

Nejspíš i proto v nedávných týdnech a měsících šéf firmy v továrnách často přespával. A dílo se, zdá se, podařilo.

John Totah je šéf materiálového toku pro Model 3 v Gigatovárně. Na svém Twitteru se aktuálně zmínil, že výrobu baterií pro Model 3 se během tří měsíců podařilo zdvojnásobit z 2500 ks týdně na 5000 ks týdně.

Tesla je nicméně na zmínky o svém interním fungování poměrně citlivá, a tak Totah musel svůj tweet rychle smazat. Mezitím ale ještě stihnul zmínit, že výrobní linka je projektována na výrobu 6000 ks týdně.

Nic z toho samozřejmě neznamená, že se Tesle skutečně podaří dosáhnout do konce tohoto čtvrtletí týdenní výroby 5000 kusů elektromobilu Tesla Model 3. Vzpomeňme, že původně měl být tento cíl naplněn už v prosinci 2017.

Nicméně baterií už by měl být dostatek. Teď zbývá dořešit problémové výrobní linky v továrně ve Fremontu, která se nachází ve vzdálenosti 400 km na jihozápad.

42 Comments on “Tesla už v Gigatovárně týdně vyrobí přes 5000 baterií pro Model 3”

    1. Příspěvek z diskuze:
      Po­kud Tes­la br­zy

      Příspěvek z diskuze:

      Po­kud Tes­la br­zy ne­na­vý­ší ka­pi­tál, tak je pros­tě ko­nec. 1) Dluh 2mld USD splat­ný 2018 ze So­lar Ci­ty 2) Ztrá­cí kaž­dý kvar­tál 1mld USD 3) Za pře­hled Q1 na účtech by­lo 2,6mld USD (včet­ně vrat­ných vkla­dů, kte­ré jsou cca 1mld USD) 4) Ka­pi­tá­lo­vě je na tom tak špat­ně, že už ani ne­pla­tí do­da­va­te­lům, ale dá­vá tzv „li­ens“ což lze pře­lo­žit ja­ko zdr­žo­va­cí prá­vo. Tře­ba ten stan co si teď po­sta­vi­li na par­ko­viš­ti je po­sta­ve­ný na „li­en“ viz.: htt­ps://​twi​tter.​com/​Elo​ns … 5) Musk ne­vě­ří v pro­ce­sy. Nicmé­ně bez pro­ce­sů ne­ní mož­né do­sáh­nout opa­ko­va­tel­nos­ti li­bo­vol­né čin­nos­ti. Bez opa­ko­va­tel­nos­ti nelze plá­no­vat, ani ře­šit re­kla­ma­ce, či co­ko­liv zlep­šo­vat. Musk je na­pros­to mi­mo, co se vý­ro­by tý­če – htt­ps://​www.​the​stre​et.​com … 6) Mar­že Tes­ly (25-30%) na jed­nom vo­ze jsou ne­smy­sl, pro­to­že Tes­la ne­o­de­čí­tá zá­ruč­ní opra­vy z mar­že vo­zu ve svém účet­nic­tví. Kdo asi ty zá­ruč­ní opra­vy pla­tí? Je­ží­šek? htt­ps://​www.​ben​zing​a.​com/ …

      1. nj někdo tydle dezinformace stále šíří do diskuzí. Jsou
        nj někdo tydle dezinformace stále šíří do diskuzí. Jsou to většinou jen manažerský ztroskotanci, vyžírkové, prostě komerční póvl co Elonovi ten úspěch strašlivě závidí. ehm Většinou jsou najati ropákama a autodebilkama ;))

        kcc-hho.webnode.cz/znacka/

        1. nutno podotknout že ty úžasný tichý snadno ovladatelný
          nutno podotknout že ty úžasný tichý snadno ovladatelný krásný elektroauta prostě nikdo jiný na světě neumí vyrobit

          youtube.com/watch?v=aUULFj2-4ho

          kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/

          Krom číny jsou většina automobilek sraby a ropákem uplacený nuly minulého století, kdy raději za jidášsko-manažerský plat nechají lidi na ulici dýchat svinstvo jimi zaplacený

          1. Můžete to brát takto nebo jako novátorský přístup. Tyto
            Můžete to brát takto nebo jako novátorský přístup. Tyto stavby méně zatěžují životní prostředí, rychle se staví a lépe se likvidují v případě nepotřeby.
            Když si člověk vezme, co zbylo po spalovacích automobilkách v Detroitu prázdných obrovských železobetonových monster, jeví se to hned jinak. Ostatně i Freemont Musk koupil jako zavřenou továrnu, myslím že Toyoty, ale mohu se mýlit a nechce se mi to hledat.

  1. Víte něco o tom, že Tesla aktuálně zdržuje dodávky
    Víte něco o tom, že Tesla aktuálně zdržuje dodávky svých aut v U.S aby náhodou nedosáhla dodání 200.000ks aut ještě v tomto kvartálu, ale až 1. července tedy v následujícím období a prodloužila tak možnost získání dotace ještě další období ?

Napsat komentář