Romain Dumas s vozem Volkswagen I.D. R Pikes Peak se stal středem pozornosti v kvalifikaci pro závod do vrchu „Pikes Peak International Hill Climb 2018“ v americkém státě Colorado.
foto: Volkswagen
Francouzský jezdec za volantem prvního zcela elektricky poháněného závodního vozu Volkswagen stanovil nejlepší čas ze všech účastníků: 3:16,083 minuty. Trojnásobný vítěz závodu do vrchu Pikes Peak tak byl o 11,049 sekundy rychlejší než druhý Simone Faggioli s vozem Norma M20 SF PKP, poháněným spalovacím motorem.
„Byl to pro nás velmi dobrý den,“ řekl Dumas. „I.D. R Pikes Peak je zkrátka neuvěřitelný, takové zrychlení a výkony jsem v závodním voze ještě nikdy nezažil. S každým ujetým kilometrem cítím, že se s tímto vozem více a více sžívám,“ hodnotil své zkušenosti francouzský jezdec.
V kvalifikaci pro závod do vrchu „Pikes Peak International Hill Climb“ čekal každého účastníka pouze první úsek trati o délce 8,3 kilometru z celkových 19,99 kilometru, které musí závodní jezdci překonat v samotném závodě.
Dosažený čas určuje pořadí na startu v závodě. Jako první vyjede na trať nejrychlejší jezdec z kvalifikace, jímž se stal v letošním roce Romain Dumas s vozem Volkswagen I.D. R Pikes Peak.
Pokus týmu Volkswagen o překonání rekordu pro elektromobily, který má v současnosti hodnotu 8:57,118 minuty, se uskuteční v neděli 24. června. Od 8 h místního času (16 h letního středoevropského času) se na trať postupně vydá 24 přihlášených motocyklů.
Poté bude následovat 62 automobilů v šesti různých kategoriích. Se startem Romaina Dumase se počítá kolem 10 h místního času (18 h letního středoevropského času).
Elektromobil VW tedy skutečně vyhrál závod do vrchu.
Elektromobil VW tedy skutečně vyhrál závod do vrchu. Já si tu zprávu dovolím napsat ještě jednou, v češtině a snad i trochu srozumitelněji: ve včerejším závodě do vrchu (Pikes Peak International Hill Climb 2018) zvítězil elektromobil VW v historicky nejkratším čase 7:57,148. Předchozí rekord trati z roku 2013 držel Peugeot 208 T16 (turbomotor V6 3,2 litru) 8:13,878. Pěkné, pěkné — ale co dál s výrobou elektromobilů VW pro běžné použití? Bude dál koncern VAG plánovat, zamýšlet, připravovat …. dalších 20 let? Použitelný elektromobil už měl před předchozími 20 lety.
Elektricky auto VW nakopalo vsem spalovakum pldel do modra.
Elektricky auto VW nakopalo vsem spalovakum pldel do modra. All time rekord je ted 7:57,148 minut. Dychavicny spalovaky jsou na konci svych sil a pred odchodem na srotiste. Za spalovaka se lidi budou stydet jako za smradlavy 2-takty.
Je jasné, že VW vie postavit vyborne EV, ale týmyo
Je jasné, že VW vie postavit vyborne EV, ale týmyo špeciálom to končí. Prioritne budú chrlit svoje rakovinomety lebo…
Spousta lidi se mozna porve dozvi neco o EV. Urcite to bude
Spousta lidi se mozna porve dozvi neco o EV. Urcite to bude dobry signal a uz malokdo bude tvrdit, ze EV jsou bublina.
vw kuje pikle vám říkám, tu elektromobilitu jen
vw kuje pikle vám říkám, tu elektromobilitu jen hraje
autonaelektrinu.cz/aktuality/160-prvni-vodikove-auto-uvede-audi-do-prodeje-asi-za-tri-roky-spolupracuje-na-nem-s-hyundai
Volkswagen zvýšil odměny šéfů za loňský rok, odměna
Volkswagen zvýšil odměny šéfů za loňský rok, odměna šéfa Matthiase Müllera se zvedla o 40 procent na 10,14 milionu eur (258 milionů Kč) ročně.
blesk.cz/clanek/zpravy-live-ekonomika/530209/volkswagen-zvysil-odmeny-sefu-za-lonsky-rok.html
2017 Müller €10.000.000 ročně za 6 MEGA TDI/TSI
2017 Müller €10.000.000 ročně za 6 MEGA TDI/TSI
2017 Müller €10.000.000 ročně za 6 MEGA TDI/TSI
2017 Müller €10.000.000 ročně za 6 MEGA TDI/TSI
2017 Müller €10.000.000 ročně za 6 MEGA TDI/TSI
2017 Müller €10.000.000 ročně za 6 MEGA TDI/TSI
2017 Müller €10.000.000 ročně za 6 MEGA TDI/TSI
2017 Müller €10.000.000 ročně za 6 MEGA TDI/TSI
2017 Müller €10.000.000 ročně za 6 MEGA TDI/TSI
2017 Müller €10.000.000 ročně za 6 MEGA TDI/TSI
2017 Müller €10.000.000 ročně za 6 MEGA TDI/TSI
2017 Müller €10.000.000 ročně za 6 MEGA TDI/TSI
2017 Müller €10.000.000 ročně za 6 MEGA TDI/TSI
2017 Müller €10.000.000 ročně za 6 MEGA TDI/TSI
5 milníků vývoje dieselů VW které hýbou Evropou a
5 milníků vývoje dieselů VW které hýbou Evropou a žlučí amerických úřadů…. začalo to před 40 léty roku 1976
autoforum.cz/fascinace/5-milniku-vyvoje-dieselu-vw-zacalo-to-pred-40-lety-nemci-zapomneli-my-ne/
DIESEL je ODPAD při zpracování ROPY na primární PRÉMIOVÝ LETECKÝ BENZÍN
kcc-hho.webnode.cz/diesel-jed/
proto KÁRA SE VZNĚTOVÝM MOTOREM JE AUTOPOPELNICE ;))))
Tak asi takhle k tý zoufalý kraksně VW GOLF GTD
Tak asi takhle k tý zoufalý kraksně VW GOLF GTD 1976
youtube.com/watch?v=A4BGtK3RUtQ
Mě z toho videa natahuje…
Mě z toho videa natahuje…
Tebe jednou z toho VW klepne pepka a z jeho výfukových
Tebe jednou z toho VW klepne pepka a z jeho výfukových plynů to nebude 😀
😀 sakra ty máš ale starosti krom svýho doplnování
😀 sakra ty máš ale starosti krom svýho doplnování znalostí:)
ale uvědomuješ si jak sme parádně ten pikes pík tady
ale uvědomuješ si jak sme parádně ten pikes pík tady dneska konzervě rozmldali ;)) no řekni sám jako iniciátor, nezasloužili si to snad :))
kam se hrabou ty dvě pipky s majerákem
kam se hrabou ty dvě pipky s majerákem :))
ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/2514808-sef-skody-auto-novy-zavod-v-cesku-nemuzeme-postavit-neni-dost-lidi-hledame-misto-v
Možná naprogramoval ničím nedetekovatelný soft na
Možná naprogramoval ničím nedetekovatelný soft na „úpravu“ hodnot emisí. Tak mu dali půl promile jako podíl na zisku z prodeje sračkometů …:-)))
Müller je normální břídil oproti dřívějšímu šéfovi
Müller je normální břídil oproti dřívějšímu šéfovi čezu Romanovi :-)))
2017 Výroba značky VW letos poprvé překonala 6 MEGA
2017 Výroba značky VW letos poprvé překonala 6 MEGA autopopelnic + pár stovek rádobyelektromobilů
auto.cz/vyroba-aut-znacky-vw-letos-poprve-prekonala-sest-milionu-vozu-112178
2018 Volkswagen na diesely nezanevřel. Vyvinul zbrusu
2018 Volkswagen na diesely nezanevřel. Vyvinul zbrusu nový
tyden.cz/rubriky/auta/zajimavosti/volkswagen-na-diesely-nezanevrel-vyvinul-zbrusu-novy_478448.html
Emisní skandál Volkswagenu KOMPLET
Emisní skandál Volkswagenu KOMPLET CHRONOLOGICKY
ekonomika.idnes.cz/emisni-skandal-volkswagenu-dfl-/ekonomika.aspx?klic=38056
2017 Bývalý šéf Volkswagenu získal nárok na zlatý
2017 Bývalý šéf Volkswagenu získal nárok na zlatý padák 84 tisíc denně
novinky.cz/ekonomika/425399-byvaly-sef-volkswagenu-ziskal-narok-na-zlaty-padak-84-tisic-denne.html
ale tak co :)))
2013 Šéf Volkswagenu si chce snížit plat.
ale tak co :)))
2013 Šéf Volkswagenu si chce snížit plat. Ročně vydělá 500 milionů korun
ekonomika.idnes.cz/sef-volkswagenu-winterkorn-si-chce-nizsi-mzdu-fqd-/ekoakcie.aspx?c=A130208_144040_ekoakcie_fih
To je zase hysterie tady, všichni proti VW, uvědomte si, že
To je zase hysterie tady, všichni proti VW, uvědomte si, že je to jenom hra s čísly, kličkování v zákonech a všichni tomu tady věříte. Jo VW podváděl, instaloval podvodný software a přišli mu na to, je to špatně, taky za to dost platí, ale myslet si, že VW nás dusí na ulici víc než jiná auta je totální zhovadilost, VW má jedny z vůbec nejčistších motorů, překračují limity 2x, což je vůbec nejméně ze všech, renault, nissan, fiat, opel 10x – 14x a to tu nikdo nepíše, protože tomu nikdo nerozumí a věří tupě každému nesmyslu. A spalovák jako 2. jakost taky pěkná blbost, by mě zajímalo jak by to asi vypadalo kdyby všichni přešli na EV, nešlo by téměř koupit nové auto a jezdilo by se starými ojetinami které mají emise mnohem vyšší než nové spalováky, tato technologie EV zatím není plnohodnotná náhrada a celý tento nový segment musí projít ještě značným vývojem
chápu vaše argumenty, správné jsou ale pochopte jednu
chápu vaše argumenty, správné jsou ale pochopte jednu věc, hybrid.cz to je v podstatě Tesla Fan Club (určitě by se měli takto přejmenovat aby to nadšence elektromobility nemátlo) protože v diskusích hned uvidíte naprosto nekritický přístup k tesle a nenávist k toyota hybridům, vodíku, a z wv se tu diskutéři doslova umí po*** … bohužel. Je to způsobeno tím, že mezi tesla fandy je více hipsterů než skutečných technologických fandů, tihle jdou jen na styl a značku, stejné je to Apple iPhonem v jejich v kapse. Co na tom že android umí totéž, je otevřený všem výrobcům a nevybírají se za něj licenční poplatky přesto pro ně jednoznačně technologicky blbější řešení applu bude vždy numero uno. A stejné to tady bude vždy s přístupem k článků o tesle a všech ostatních …
Tesla Fan Club Hybrid.cz óooo díky za poklonu to nemuselo
Tesla Fan Club Hybrid.cz óooo díky za poklonu to nemuselo bejt 😉 Ale faktem je že JEDINÁ 100% ELEKTROMOBILNÍ TESLA DONUTILA 2012 AUTOMOBILKY MYSLET NA ELEKTROMOBILY. Jinak by na to srrr dalších 40,50,60 let, protože vlády jsou jim zaprodaný a RAKA civilistů je jim uprdele 🙂 Je to lepší?
No Tesla to rozhodně nebyla 😀 z té její slavné výroby co
No Tesla to rozhodně nebyla 😀 z té její slavné výroby co se pokouší už snad rok o 5000 ks rozhodně strach nejde a nic nenasvědčuje tomu, že se to změní, Tesla navýší výrobu o 10 kusů a světem obletí tisíce článku o tom jak už se zrychluje výroba. Jenže dokud budou polovinu těch vyrobených zmetků vracet několikrát zpět do výroby, tak to lepší nebude. Svět v tomto mění Čína, největší trh světa a tam pokud řeknou chceme EV nedá se tu dýchat tak všichni konají a o tom to je. Je to lepší?
to teda Tesla byla, ta fosily nakopala a rozhodila obchodní
to teda Tesla byla, ta fosily nakopala a rozhodila obchodní plán. A o strach nikdy nešlo to jen kamufluješ. Slo o to že Tesla ukázala lidem celýho světa jak jim autodebilky v čele s konzervou lžou :)) a v očích veřejnosti tu ropákům zaprodanou bandu čůů vyžírků dehonestovala 😉 Víš vůbec jak to ty konzervággn zmrdy sere? :)) žádná úcta kulový :))) I ta autoteploušská ženeva šla dohajzlu :)) jo a nemám ajfon vod úchyláku z eplu tyoe :)))))
a co dělat když mám androidí telefon a ktomu teslu ?
a co dělat když mám androidí telefon a ktomu teslu ?
kup si jiné EV, budeš mít tak lepší auto a k tomu spoustu
kup si jiné EV, budeš mít tak lepší auto a k tomu spoustu peněz na účtu
uz sem mel spoustu jinych EV a i spousty ostatnich vozidel,
uz sem mel spoustu jinych EV a i spousty ostatnich vozidel, bohuzel nebo bohudik nevim, Tesla je zatim prome nejlepsi volba, ale s tema penezma na ucte je to pravda, ale zase co s penezma na ucte, spousta lidi vidi jako Teslu extra drahy auto, ale ja to vidim i jako investici, jen cas ukaze jestli byla dobra
chápeš jako že lidi se musejí přes platby za RAKA složit
chápeš jako že lidi se musejí přes platby za RAKA složit Müllerovi na €10 MEGA ročního platu aby chudák nestrádal a měl na chleba
youtube.com/watch?v=A4BGtK3RUtQ
Myslíš že má VW Müller na chleba?
Myslíš že má VW Müller na chleba?
Myslíš že má VW Müller na chleba?
Myslíš že má VW Müller na chleba?
Myslíš že má VW Müller na chleba?
Myslíš že má VW Müller na chleba?
Myslíš že má VW Müller na chleba?
VW Golf MK1 GTD 1976 a stále jezdí
VW Golf MK1 GTD 1976 a stále jezdí …
youtube.com/watch?v=J2EZ2pWbo2g
tak že máužkurva Müller na chleba?
Tak teraz neviem do akej skupiny sa mám zaradiť? Mám Teslu
Tak teraz neviem do akej skupiny sa mám zaradiť? Mám Teslu a zároven aj android telefon. To som nevedel, že podla vašej logiky som si Teslu nemal kúpiť (android som mal skôr). Alebo som si nemal kúpiť android?
Som z toho voľáky zmätený 🙂
Ted už to neřeš 😀 když už si dal ty prachy tak si Teslu
Ted už to neřeš 😀 když už si dal ty prachy tak si Teslu nech a za dva roky si pak kup pořádné EV 😀
MŮŽE MI NĚKDO VYSVĚTLIT JESTLI MÁ UŽ DOST NAHRABÁNO
MŮŽE MI NĚKDO VYSVĚTLIT JESTLI MÁ UŽ DOST NAHRABÁNO Müller NA CHLEBA??????????????????
blesk.cz/clanek/zpravy-live-ekonomika/530209/volkswagen-zvysil-odmeny-sefu-za-lonsky-rok.html
youtube.com/watch?v=J2EZ2pWbo2g
Až za dva roky?! Nejak to s tou rozvrzanou teslou budem
Až za dva roky?! Nejak to s tou rozvrzanou teslou budem musieť vydržať.
Chcel som si kúpiť e-golfa, ale za 38 000e za EV s reálnym dojazdom 150km :DDD
Takže to ako od VW bude za dva roky pořádné EV 🙂 ???
1) Jo VW podváděl
2) instaloval podvodný software
3)
1) Jo VW podváděl
2) instaloval podvodný software
3) přišli mu na to, za to platí
4) papaláši na to srrr a berou dál
tyden.cz/rubriky/auta/zajimavosti/sefove-volkswagenu-brali-stomilionove-odmeny_471499.html
5) dědictví 100 MEGA TSI/TDI popelnic nás bude dusit na ulici ještě víc jak 10 let a VW je to jedno, nikdo ho nedonutí je co natropil zlikvidovat, nic nemusí a to je zhovadilost 😉 Za RAKA totiž zaplatí každý člověk sám, nikoli grupa konzervárenská, a bude to čííím dááál vííííc prachůůů
kcc-hho.webnode.cz/ropa/rakovina/
ty jsi to vůbec nepochopil hňupe, přečti si to ještě
ty jsi to vůbec nepochopil hňupe, přečti si to ještě několikrát
Golf MK1 GTD 1976 EURO,0001
Golf MK1 GTD 1976 EURO,0001 ctrl+c
youtube.com/watch?v=J2EZ2pWbo2g
tak máužkurva Miler na chleba?
kcc-hho.webnode.cz/ropa/
co že jsi nepochopil??
Až VW napraví křivdu 100 MEGA TDI a TSI pak si můžeme
Až VW napraví křivdu 100 MEGA TDI a TSI pak si můžeme něco povídat od VW Píár do kopce. Do tý doby nezbývá než ty svině 20 let dýchat na ulici… 😉
tyden.cz/rubriky/auta/zajimavosti/sefove-volkswagenu-brali-stomilionove-odmeny_471499.html
Spalovak je uz davno pouze 2. Jakost.
Spalovak je uz davno pouze 2. Jakost.
dávno ? co je to podle vás takové dávno, vojín Kefalín ?
dávno ? co je to podle vás takové dávno, vojín Kefalín ? Je to březen roku 2024 ?
1992
1992 Jasánek??
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a1994-vw-golf-citystromer/
2001 Kdo zabil elektromobil? jeli v tom všichni
2001 Kdo zabil elektromobil? jeli v tom všichni ;))
csfd.cz/film/225582-kdo-zabil-elektromobil/prehled/
csfd.cz/film/116848-fahrenheit-9-11/prehled/
Souhlas. Poradne auto na urovni = elektromobil.
Souhlas. Poradne auto na urovni = elektromobil.