Nový Hyundai Tucson, jehož výroba bude zahájena tento měsíc, bude vybaven hospodárným částečně hybridním pohonem s napětím 48 V.
foto: Hyundai
Jedná se o první model v produktové řadě značky Hyundai – a jeden z prvních v celém automobilovém průmyslu – nabízející novou techniku, s níž Hyundai směřuje k čistější budoucnosti. Výroba nového kompaktního SUV bude zahájena v červnu 2018 a jeho uvedení na evropské trhy bude následovat v létě.
Nový Tucson, navržený a vyráběný v Evropě, splňuje nejvyšší standardy kvality. Celé portfolio vylepšených motorů pro model Tucson splňuje novou emisní normu Euro 6d Temp.
Nový Tucson nabízí také významně vylepšený design a širší výběr vyspělých komfortních a bezpečnostních systémů, aby navázal na úspěchy předchůdce, který byl nejprodávanějším modelem značky Hyundai v Evropě v letech 2016 a 2017.
„Díky novému systému částečně hybridního pohonu pro náš nejprodávanější model rozšiřujeme strategii elektrifikace, abychom zpřístupnili techniku čistého pohonu ještě většímu okruhu zákazníků,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, zodpovědný za marketing a produkt.
„Na této cestě činíme další důsledné kroky, a proto byl velmi hospodárný systém pohonu vyvinut inženýry v našem evropském technickém středisku. V budoucnosti jej budeme dodávat v kombinaci s dalšími motory v rámci velmi rozmanitého sortimentu elektrifikovaných řešení.“
Nový Tucson je prvním vozem značky Hyundai, který je vybaven systémem částečně hybridního pohonu s napětím 48 V, a to v kombinaci se vznětovým motorem 2,0 litru. Elektrifikovaná část systému zahrnuje lithium-iontové akumulátory 48 V/0,44 kWh, generátor s funkcemi spouštěče a elektromotoru MHSG (Mild Hybrid Starter Generator), nízkonapěťový měnič stejnosměrného proudu LDC (Low Voltage DC/DC) a invertor.
Při akceleraci podporuje MHSG spalovací motor výkonem až 12 kW, čímž snižuje spotřebu paliva. Systém automaticky přepíná mezi použitím hnací síly spalovacího motoru a rekuperací kinetické energie.
foto: Hyundai
MHSG dokáže zajišťovat mírnou akceleraci využíváním energie z akumulátorů, čímž snižuje zatížení spalovacího motoru, a při intenzivní akceleraci podporuje spalovací motor dodatečným točivým momentem.
Během zpomalování prostřednictvím brzdění motorem či brzdovou soustavou jsou rekuperací kinetické energie nabíjeny akumulátory. Systém tímto způsobem významně snižuje spotřebu paliva a emise CO2 bez kompromisů z hlediska maximálního potěšení z jízdy.
Nový systém elektrifikace nabídne zákazníkům výhodný poměr mezi pořizovací cenou a úsporou nákladů, která vyplývá ze snížení spotřeby paliva a emisí CO2.
Cílem značky Hyundai je snížit pomocí této techniky spotřebu paliva a emisí CO2 až o 7 procent v kombinaci s mechanickou převodovkou po přepočtu dle metodiky EU.
Vznětový motor 2,0 litru je se 137 kW/186 k nejvýkonnější jednotkou, nabízenou pro nový Tucson. Dodává se s pohonem všech kol a může být kombinován s novou 6stupňovou mechanickou převodovkou, nebo na přání s nově vyvinutou 8stupňovou samočinnou převodovkou.
já si chtěl pořídit hybrida v benzínu, ale na tohle si
já si chtěl pořídit hybrida v benzínu, ale na tohle si určitě počkám, mildhybrid dává tomu jiné rozměry
Furt samý blá blá blá jak je to báječný, ale o kolik to
Furt samý blá blá blá jak je to báječný, ale o kolik to ve skutečnosti tadle spalovací popelnice sníží spotřebu a emise nenapíšete! Buď dělejte reklamy nebo články. Todle článek není, jen sprostá inzerce bez informační hodnoty!
Tak písnu rovnou že poruchová sračka s 8kvaltem za 1.1mega.
Tak písnu rovnou že poruchová sračka s 8kvaltem za 1.1mega.
Jak se ti porouchala?
Jak se ti porouchala?
Mam s touhle „srajdou“ bez mHEV najeto 63tis a ridici jednotka
Mam s touhle „srajdou“ bez mHEV najeto 63tis a ridici jednotka zatim nezaznamenala zadnou poruchovou hlasku. Zacinam mit podezreni, ze mam vadnou ridici jednotku! 😉
Nevím, jak si ta sračkometí plechovka stojí velikostně,
Nevím, jak si ta sračkometí plechovka stojí velikostně, ale za 1,1 mega je snad lepší PHEV Mitsubishi Outlander, nebo ne?