Nedávno začla v Tesle velká čistka dodavatelů. Musk se chce zbavit všech zbytečných mezičlánků. Nově i v managementu – připravuje důkladnou reoganizaci.
foto: Tesla
Začátkem května magazín Electrek.co publikoval email od Elona Muska zaměstnancům, ve kterém vysvětluje svůj záměr brutálně „prosít“ dodavatelské společnosti. Ty se prý v Tesle vymkly kontrole.
NEPŘEHLÉDNĚTE Je to jasné: příští Tesla Gigatovárna bude v Šanghaji!
Elon Musk proto rozhodl o ukončení kontraktu s každým dodavatelem, za kterého se osobně nepřimluví některý zaměstnanec. Teď je ale v plánu ještě další, hlubší reroganizace podniku jménem Tesla.
Opět byla Muskem oznáměna v emailu zaměstnancům. Mimo jiné v něm podle webu Electrek.co stojí:
„Abychom zajistili, že Tesle je dobře připravena na budoucnost, rozhodli jsme se pro důkladnou reorganizaci naší společnost. Její součástí je zploštění struktury managementu pro zlepšení komunikace, kombinace funkcí tam, kde to dává smysl a ořezání aktivit, které nejsou nezbytné pro úspěch naší mise.“
Pro Teslu bude rok 2018 zlomový. Už skoro před rokem uvedla na trh Tesla Model 3, ale teprve v tomto roce se má skutečně naplno rozjet jeho výroba.
Tesla se bude seč může snažit dostat do zisku. A plánovaná reorganizace by k tomu měla přispět. Zároveň by, jak bylo řečeno, měla zlepšit i komunikaci ve firmě s dnes už téměř 40 000 zaměstnanci.
Neví kudy kam, má přehřátou firmu a potřebuje
Neví kudy kam, má přehřátou firmu a potřebuje restart…. to, co fungovalo jako start-up se změnilo v obrovský moloch.. rozhodně bych nechtěl být na pozici zústavších managerů – duplikování funkcí a zodpovědností jsem zažil a je to rychlá cesta směrem ke zdravotním problémům, člověk pak je v situaci, kdy neřeší, jestli tam bude do noci, ale co bude tuhle noc řešit tentokrát a za co druhý den dostane držkovou, že neudělal
Děsná představa. Zlatý prciny! :-)))
Děsná představa. Zlatý prciny! :-)))
To je hlavně o manažerech co pořád jen schůzujou, kecaj,
To je hlavně o manažerech co pořád jen schůzujou, kecaj, a nic kloudnýho nevymyslej. Při téhle velikosti firmy jich tam už bude víc než lidí ve výrobě a vývoji, takže to chce právě zeštíhlit ten management, aby firmě nevysávali zisk zbytečnejma platama.
Plochá řídící struktura.
To neměl s feministkami Musk
Plochá řídící struktura.
To neměl s feministkami Musk dost problémů, v té své maskulinitou čpící firmě, do teď?
Takováhle diskriminace manažerek s většími prsy je nepřípusná, všichni liberální novináři by měli začít podporovat, aby každý slušný člověk bojkotoval veškeré vý:-) robky Tesly.
To vyřešíme: všechny kozatý manažerky naženeme do
To vyřešíme: všechny kozatý manažerky naženeme do naší firmy. Prudoktivita půjde nahoru hned!
Nedoporucuju – mam dve soutezive zenske v tymu a obcas je to
Nedoporucuju – mam dve soutezive zenske v tymu a obcas je to az moc… 😉
Kdysi jsme si produkovali všechno sami a na požadavek o
Kdysi jsme si produkovali všechno sami a na požadavek o produkčního jsem uslyšel tradiční blábol, že na něj nejsou prachy. No a po půl roce jsme najednou měli 3 holky na produkci!!! Lol. A ta co přišla jako poslední postupně vyštípala ty ostatní a zůstala tam sama.
Shrnutí není nad to mít impotentní vedení a zaměstnávat hašteřivý ženský :))))
máte docela velkou chybu v počtu zaměstnanců, kteří se
máte docela velkou chybu v počtu zaměstnanců, kteří se podílejí na výrobě Škodovek, protože jste nezapočítal zaměstnance externích dodavatelů. Kdyby Škodovka měla stejný poměr interně vyráběných dílů jako Tesla nejspíš by se dostala ne mnohem vyšší počet přímých zaměstnanců.
Už mu z toho jebe, zaměstanci budou rozhodovat o
Už mu z toho jebe, zaměstanci budou rozhodovat o subdodavatelích. Pravda, 40 tis. zaměstnanců vyrobí 120 tisíc aut, a pár desítek MW baterií, to je blbý. Škoda se skoro polovičním personálem vyrobí 10x více aut.
řek bych jablko a… ale to je spíše jako porovnávat
řek bych jablko a… ale to je spíše jako porovnávat zrychlení stíhačky se psem. 😀
Máš pravdu porovnávat jednu z nejziskovějších firem v
Máš pravdu porovnávat jednu z nejziskovějších firem v automobilovém průmyslu s jednou nejztrátovatějších je blbost.
PeTrol a ktora je ktora?
PeTrol a ktora je ktora?
To je fakt vtipny trolling 🙂
To je fakt vtipny trolling 🙂
A teraz koho jeho ci moj? 😉
No nic ja idem dalej cakat kedy
A teraz koho jeho ci moj? 😉
No nic ja idem dalej cakat kedy ta Tesla uz konecne skrachuje. Ved to nie je mozne aby niekto vyrabal pouzitelne EV. Nie, lepsie je ked zostaneme pri dieseloch a vyuzijeme tie super dokonale filtre ktore sa z nicoho nic objavili a su schopne redukovat az 98% (podla najnovsieho super vyskumu) NOx a dokonca pouzivaju na vypalovanie filtrov DPF/GPF vypary z nadrze.
A vy máte starost o Muskovo zdraví, o svoji práci, o
A vy máte starost o Muskovo zdraví, o svoji práci, o budoucnost lidstva nebo se jenom nudíte?
Srovnání se Škodou je úplně mimo.
Kolik lidí ve Škodě
Srovnání se Škodou je úplně mimo.
Kolik lidí ve Škodě se věnuje vývoji a programování autonomního řízení?
Kolik lidí ve Škodě maká na nejnovějších technoligiích baterií?
Kolik lidí ve Škodě vyrábí elektroauta?
Kolik lidí ve Škodě jen dělá ve staré továrně na staré lince, která už se dávno zaplatila?
Jakou část aut si ve Škodovce dělají in-house?
A na závěr, kolik Škoda investuje do rozšíření výroby, stavby nových továren, vývoji nových modelových řad jako třeba náklaďáky?
Tesla se připravuje na měnící se trh s autama, Škoda jen rejžuje dávno zaběhlé technologie a může se stát, že za 10 let už bude hluboko pod dnešními rekordními zisky, pokud rychle neinovuje. Prachy rychle a hned vs investice do budoucna, která se mnohonásobně vrátí.
Dnešní investice v Tesle se bohatě vrátí za 10 a více
Dnešní investice v Tesle se bohatě vrátí za 10 a více let. Zato Škodě a podobným se to vymstí, že tu octavii kombi EV nedokázali dostat do prodeje.