Škoda rozšířila své Parts Centrum, bude tam mít i díly pro své elektromobily

Škoda úspěšně dokončila rozšíření svého Škoda Parts Centra v hlavním sídle značky.

Centrální sklad má dnes o 31 000 metrů čtverečních větší plochu než dosud. Zákazníci budou profitovat z kratších dodacích lhůt.
foto: Škoda

S celkovou plochou 180 000 m2 je to největší sklad originálních dílů v České republice a jeden ze tří evropských centrálních skladů koncernu Volkswagen.

Automobilka investovala do výstavby zhruba 22,5 milionů eur a vytvořila 40 nových pracovních míst, např. operátorů logistiky a průmyslových logistiků. Rozšířením vytvoří Škoda Auto potřebné skladovací kapacity pro originální náhradní díly a příslušenství, které se budou od roku 2020 používat pro budoucí elektromobily české značky.

„Rozšíření Škoda Parts Centra bude pro naše zákazníky přínosem,“ říká Alain Favey, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu.

„Potřebné náhradní díly nyní obdrží ještě rychleji. Současně jsme ještě lépe připraveni na budoucí výzvy. Díky rozšíření našeho centrálního skladu je zaručeno i zásobování náhradními díly pro budoucí modely značky Škoda. V rámci Strategie Škoda 2025 budeme v příštích letech intenzivně pracovat na elektrifikaci naší modelové palety,“ dodává Favey.

Škoda Parts Center je významným pilířem poprodejní logistiky podniku. Celková plocha areálu vzrostla o 60 000 na 180 000 m2. Jen skladovací plochy po rozšíření zabírají více než 105 000 m2, což odpovídá ploše přibližně 13 fotbalových hřišť.

Se zhruba 28 000 objednanými položkami denně pro zákazníky ve více než 100 zemích představuje důležitou součást celosvětové distribuční sítě originálních náhradních dílů a příslušenství jak pro vozy značky Škoda, tak i pro vozy dalších značek koncernu Volkswagen.

Aktivní sortiment zahrnuje kolem 140 000 položek. Rychlou a spolehlivou expedici dílů partnerům značky Škoda na celém světě i prodejcům dalších koncernových značek na vybraných trzích zajišťuje zhruba 500 zaměstnanců.

V rámci rozšíření vzroste počet zdejších zaměstnanců o dalších 40 kolegyň a kolegů. Od otevření v roce 1999 společnost Škoda Auto svůj sklad originálních náhradních dílů postupně rozšiřovala.

V letech 2004 a 2005 vzrostla skladovací plocha o 14 000 m2. V roce 2011 byla dokončena další přístavba o ploše 18 600 m2. V letech 2011 a 2012 byl vybudován takzvaný regálový sklad (HRL).

Aktuální rozšíření o dalších 31 000 m2 bylo zahájeno v prosinci 2016 a dokončeno v březnu letošního roku. Vedle nového úseku příjmu zboží a expedice disponuje Škoda Parts Center také velice moderním regálovým skladem, do nějž se v režimu blokového skladování vejde až 8 000 palet. Speciální regály umožňují maximální využití prostoru.

Díky optimalizovaným procesům se objednané originální díly a příslušenství na území České republiky a Slovenska dodávají do rána následujícího dne. Zákazníci ve vybraných evropských zemích obdrží svou zásilku do 24 hodin.

tisková zpráva

6 Comments on “Škoda rozšířila své Parts Centrum, bude tam mít i díly pro své elektromobily”

  1. Abych pravdu řekl, tak si nemohu dovolit předražené díly
    Abych pravdu řekl, tak si nemohu dovolit předražené díly přímo do výrobce, naštěstí jsou však na trhu obchody, kde nové díly seženete i docela levně, takže vás to nezrujnuje. Třeba u nás v Českých Budějovicích je na díly nejlepší volbou voton.cz/autodily/bmw

  2. Česká skladová republika. Kdyby alespoň Škoda používala
    Česká skladová republika. Kdyby alespoň Škoda používala ty modernější 2x vyšší sklady, to na obrázku je nejlevnější placka.
    Pak nás ještě čekají skutečně multi poschoďové městské sklady, a za 15 let už by snad konečně měli začít více ubývat s masovým rozvojem další vyspělejší generace 3D tisku.

  3. Škoda Auto má nyní potřebné skladovací kapacity pro
    Škoda Auto má nyní potřebné skladovací kapacity pro originální náhradní díly a příslušenství, které se budou od roku 2020 používat pro budoucí elektromobily české značky.

    Přeloženo do češtiny – už máme sklady pro všechna kurvítka v našich budoucích Škoda elektromobilech. Náhradní díly dodáme do 24 hodin. To muselo dát hodně práce je vymyslet. Jak jinak by mohlo mít práci navíc do budoucna 40 lidí na 31 000 metrech čtverečních.

    Zajímalo by mne, co všechno chtějí na stále virtuálních hypotetických Škoda elektromobilech měnit. Protože Peugeot Ion za 4 roky jen povinné předepsané výměny v rámci záruky pylového filtru kabiny 3x, brzdovka 2x a 1x litr oleje v reduktoru. To zabere za 4 roky prostorově 1 malou krabici od bot.

Napsat komentář