Porsche od roku 2030 možná už jen elektrické. Co tomu řeknou hard-core fanoušci?

Oliver Blume, šéf Porsche, v rozhovoru řekl, že od roku 2030 by mohla automobilka prodávat už jen elektromobily.

Porsche už prodává plug-in hybridy, na nejbližší léta chystá elektromobily. Budoucnost vidí primárně v elektromobilitě.
foto: Porsche

Když se Matthias Müller v roce 2015 posunul z pozice šéfa značky Porsche do vedoucí pozice Volkswagenu, nahradil ho Oliver Blume. I on nicméně s Müllerem sdílí podobný názor na budoucnost automobilismu.

V oficiálním rozhovoru aktuálně Blume řekl, že odhaduje, že do roku 2030 bude i „nejsportovnější Porsche s čistě elektrickým pohonem“. „Kdo ví, možná do té doby bude na elektřinu i naše ikona, Porsche 911,“ naznačil dál.

Mezitím se Porsche bude zaměřovat kromě elektromobilů také na plug-in hybridy. Elektromobily budou založeny na očekávaném projektu Porsche Mission E.

Blume přiznal, že jedním z hybatelů tohoto dění jsou stále přísnější evropské emisní limity. Na otázku proč přechod na elektromobilitu nemohl proběhnout dříve odpověděl, že jde o technické, strukturální i ekonomické důvody.

30 Comments on “Porsche od roku 2030 možná už jen elektrické. Co tomu řeknou hard-core fanoušci?”

    1. na trapný CO2 €jropopulismus a ropáckýho umělýho
      na trapný CO2 €jropopulismus a ropáckýho umělýho elektromobilozabijáka zvysoka soudruzi 😉 jedna plavba Symphony Of The Seas do ameriky a z5t a veškerý ušetřený roční pošahaný automobilový CO2 de doháje, neřešit €jrobejkárny 😉 pouze €jroemise ničící zdraví a peněženky za ropný výpalný dyž eletriky je dost 😉

      youtube.com/watch?v=_YWQZCBK5N0

      1. Nevím jak Vás, ale mě loď v Atlantiku nevadí. Vy si ji
        Nevím jak Vás, ale mě loď v Atlantiku nevadí. Vy si ji řešte přednostně. Já budu řešit auta, co mi projíždí a zastavují v ulici a ve městě, kde se denně pohybuji a kde koncentrace sazí, prachu, NOx překračují hygienické limity. Ale to jsem já, ten blbec a sobec, který řeší to co dýchá doma on a jeho děti cestou do školy a méně ho zajímá co se dýchá uprostřed Pacifiku…

  1. VW koncern vykopne Müllera a sefem bude Diess. Diess podle
    VW koncern vykopne Müllera a sefem bude Diess. Diess podle vseho je elektromobilite vic naklonenej. Tak uvidime co se kam pohne. pro Skodovku nastanou asi horsi casy, protoze Diess je dosud sefem VW (ne VW koncern) a nejspis bude prosazovat vetsi naskok VW pred Skoda a Seat.

    1. Proč by to dělal, když bude šéfem celého koncernu a
      Proč by to dělal, když bude šéfem celého koncernu a začne zodpovídat za zisky všech značek.

      Koncern naopak s příchodem univerzálních platforem vydělá víc, když žádné velké zpoždění v generacích už vnitřně nebude, zaměří se jen na maximální rozrůznění vnějšího dizajnu.

      1. jemu jsou nejaký papírový čísílka uprrr ten už má dost
        jemu jsou nejaký papírový čísílka uprrr ten už má dost nahrabáno. Zajímat ho bude nacionální politika doma v germániji a to je ponížený vw díky tý český škofce. předchůdce to poladil, tendle to možná dá 😉 víš konzerva už je totiž většině k smíchu :))))

        youtube.com/watch?v=Etf3yMznKN4

  2. Proč nemohl přechod proběhnout dříve?
    Vždyť se

    Proč nemohl přechod proběhnout dříve?

    Vždyť se podívejte jakými směšnými a drahými články je přeplněná Tesla, jde o tužkovky pro příruční elektroniku.

    Prostě pořádnější baterie pro auta se začaly vyrábět teprve teď.
    A skutečně dokonalé velké pro automobily s technologií pevného elektrolitu budou nejspíš až po roce 2025.

    1. blbost, směšný baterky jsou směšný a drahý protože
      blbost, směšný baterky jsou směšný a drahý protože konzervárenský áftamabílky chcaly nadále fosílije vyvážet do ruska a číny a nechtěli stavět baterkárky. Takhle vod šrédra prosrali 20 let a ted Rus nemá prachy a Čínan se dusí smradem a plánující systémový germán co nemá zlatý český ručičky a imigrantský intuice jako amerikánci leda tak může elektromobilně čumákovat 🙂 celý je to vo fabrikách ftáků kerých je málo, jen TESLA má svoji, automobilky jen slibují co ve skutečnost ani nechtějí splnit jak sou připosr a zkorumpr ;))))

    1. Proč?
      Je to docela jasná zpráva o jejich náběhu

      Proč?
      Je to docela jasná zpráva o jejich náběhu výroby.
      Bude takový, že z 0 na dnešních 200 000 až možná budoucích 300 000 vozů ročně poměrně exkluzivní značky by se v čistě elektrikách dostali za 12 let čili v tom roce 2030.

      1. +1 aspoň by se tu s toho nestával bulvál
        +1 aspoň by se tu s toho nestával bulvál elektromobility.
        Když si přečtu komentáře, některýh místních populistů a radikalizovaných elektrošotků, tak si jedině můžu říct:
        Jestli elektromobilita stojí na tomhle, tak nikdy nemůže uspět. Racionalita chybí, ale řvát to jo… nekriticky obdivovat Teslu a hlavně hanět ostatní..co se daným nehodí do krámu, to „neexistuje“..

      2. hele a ty se divíš? dřív 2012 když Tesla se každý
        hele a ty se divíš? dřív 2012 když Tesla se každý posmíval a nebral vážně hybrid.cz produkoval samý moudra. Ted když se zahájila celosvětová ropácká mediačně-uondávající ofenzíva proti Tesle který se každá mobilka bojí, hybrid byl donucen najat ferdy „redakce“ který pomaloučku polehoučku masírují čtenáře ropáckou politikou. čert ví jesi ftom má prsty konzervágen bo udělali jenom bububu nebo podmazali každopádně je to evidentní vnímatelná změna kurzu a ta lidi sere né že né a to prostě neukecáš ftáku ;)))

Napsat komentář