Tesla svolává 123 000 elektromobilů Model S kvůli rezavějícím šroubům

Rezavějící šrouby v posilovači řízení jsou důvodem, proč Tesla ohlásila dobrovolné svolání 123 000 elektromobilů Tesla Model S.

Interiér elektromobilu Tesla Model S.
foto: Tesla

Tesla svolává k dobrovolné opravě celkem 123 000 elektromobilů Tesla Model S vyrobených do dubna 2016. Důvodem jsou korodující šrouby v posilovači řízení značky Bosch, které by mohly vést k potížím s ovládáním vozu.

Pokud by zařízení selhalo, řidič by stále měl nad vozem kontrolu – točení volantem by jen vyžadovalo větší sílu. Zatím ale nebyly hlášeny žádné takové problémy.

Nadměrná koroze šroubů byla vypozorována zejména v chladném klimatu a je připisována solení silnic vápennými nebo hořčičnými solemi namísto běžné stolní soli (chloridu sodného). Oprava je pro všechny majitele vozů jako obvykle zdarma.

Tesla

28 Comments on “Tesla svolává 123 000 elektromobilů Model S kvůli rezavějícím šroubům”

      1. heleme se no tak to jsou nám věci, to by měly fofrem
        heleme se no tak to jsou nám věci, to by měly fofrem zatrhnout páč to by mohlo jinak teslu bolet. autopilot musí umět bezpečně zastavit když neumí dál řídit. A jestli nezastavil jako že ne a navíc tam má tudle blbou funkci není vina na řidiči kerý byl zrovna v komatu ale na tesle !§

    1. Ak by ju nezastavil múr a vodič by stále nereagoval (vraj
      Ak by ju nezastavil múr a vodič by stále nereagoval (vraj nereagoval) po chvíľke by zastavila.
      Auto najskôr vodiča varuje a ak nereaguje zapne výstražné svetla a začne spomaľovať až zastaví.
      Na youtube je kopec videí kde to ukazujú
      www youtube com/watch?v=fEZd2V1z3uw

      Prečo nezastavila pred múrom aj v tomto prípade? To vie len tesla.
      (Mimochodom nikde som nevidel, alebo možno len zle čítal, ktorá verzia autopilota to bola, či ešte 1 ale už 2. Predok bol urvaný a na B stĺpiku som nevedel rozoznať prítomnosť kamery)

      Stále ale treba mať na pamäti, že to je iba „inteligentnejšia“ verzia tempomatu.
      Asi by mali púšťať aj toto video, aby vedeli čo sa môže stať https :// youtu be/29ToNp1MY3c?t=27

    2. Da se nastavit v nekolika urovnich jak ma reagovat na
      Da se nastavit v nekolika urovnich jak ma reagovat na nebezpeci. Jestli jen upozornovat nebo zasahovat do rizeni.
      Defaultne je tam nastaveno jen upozornovat. Presto napriklad kdyz se v zuzeni na dalnici priblizite k delicim betonum zacne krom zvukoveho upozorneni tahat za volant. Docela me to stve, poprve me to i dos prekvapilo, tedy pokud by slo i u tohoto zvolit, volil bych urcite jen upozorneni.
      Patrne se to prejima i do autopilota. Testovat to radeji nebudu zda po nastaveni aktivniho brzdeni pri detekci prekazky to zvladne samo zastavit a zda to tak udela i s autopilotem. Samozrejme, ale nejsem takova lopata abych si ho pustil a pak chrapal tak tvrde, ze me ani to pipani nevzbudi.

    1. TESLA robí velice kvalitné auta !! Narozdíl od všech
      TESLA robí velice kvalitné auta !! Narozdíl od všech sračkových mobilek co člověka vysávají kurvítkama, nízkou životností TDI/TSI, permanentníma návštěvama předražených autorizovaných servisů a sponzoringem ropáků za petrol nemluvě o kurvení zdraví lidí včetně nemluvňat i nenarozených.
      Protože i VW saze PM10 z laufu vwdízlprasete Passatu vdechne dnes a denně tisíckrát na ulici těhotná a přez krevní oběh a pupeční šlauf doputuje PM10 do bříška plodu kde ho bude mimi fetovat !!!! :))))))))

      V lepším případě na tu srašku z konzervího laufu v bříšku mimi zaúřaduje příroda a nařídí potrat! 😉

      kcc-hho.webnode.cz/ropa/rakovina/

  1. Jo, jo, klasická svolávačka. U elektrického Peugeotu Ion
    Jo, jo, klasická svolávačka. U elektrického Peugeotu Ion byly při první garančce po 1.roce myslím hned 2. jedna z nich upevnění trakční baterie.
    Dneska šel Pežík na garančku po 4 letech, holt to letí. A bude muset v pondělí i na STK, státní lobistická buzerace už nás taky dostihla.

    P.S. Že by spalovači Bošáci vymysleli pro elektriku Tesla konečně nějaké to kurvítko, alespoň reznoucí šroubky posilovače?

  2. Proč se nenapíše,že kvůli špatným šroubům od BOSCHe
    Proč se nenapíše,že kvůli špatným šroubům od BOSCHe musí Tesla svolat auta do servisu. Ten nápis je zavadějící a tak trochu jako potřeba Tesle ublížit. Tady na hybridu možná ne,ale jinde by takový nadpis přímo nabádal k negativním reakcím na Teslu.

  3. jo týden starý možná houx no nic ….
    ALE : Trumpova

    jo týden starý možná houx no nic ….
    ALE : Trumpova administrativa odmítla Obamův plán na snížení normovaný spotřeby o 50% do 2025. Normy jsou najednou moc přísné, nereálné a budou se revidovat, což už potvrdila i americká agentura pro ochranu životního prostředí (EPA)

    auto.tn.nova.cz/clanek/novinky/konec-americkych-zroutu-kdepak-drasticke-snizovani-spotreby-se-rusi.html

Napsat komentář