Alza prodává český elektroskútr Čezeta, objednala elektrotahače Tesla Semi

Internetový obchod Alza.cz zahájil prodej legendární motorky Čezeta. Její elektrickou verzi nabízí internetový prodejce exkluzivně jako jediný e-shop v České republice a na Slovensku.

Internetový obchod Alza.cz se v poslední době stále více angažuje v oblasti elektromobility.
foto: Alza.cz

Zájemci mohou retro-elektroskútr Čezeta 506 pořídit na Alza.cz od 332 992 Kč. Vedle toho firma plánuje i postupnou elektrifikaci vozového parku – po testování elektrododávky Voltia eNV200 Maxi objednala 4 kusy revolučních tahačů Tesla Semi.

„Šedesát let od výroby prvního modelu Čezeta jsme se rozhodli podpořit tuto kultovní značku i v další etapě její existence. Jde o první ryze český sériově vyráběný elektroskútr. Má kompletně české patenty i většinu komponentů a věříme, že kromě užitných vlastností to budou také zajímavé sběratelské kousky,“ říká ředitel expanze a facility Alza.cz Jan Moudřík a dodává: „K dispozici bude i jeden z prvních vyrobených kusů, dá se tedy očekávat, že jeho hodnota v čase zásadně poroste.“

Elektrický skútr Čezeta 506, dříve známý pod přezdívkou „prase“, bude skladem ve dvou barevných 
i cenových variantách. Žlutý vyjde na 332 992 Kč, za limitovanou bílou verzi dá zákazník o 90 tisíc více.

Oba modely mají pod kapotou výkonný elektromotor pro maximální rychlost 123 km/h a dojezd až 150 km (resp. 90km/h a dojezd 100 km v případě levnější verze) na jedno nabití. Zájemci si mohou novinku prohlédnout již teď na showroomu v Praze 7 – Holešovicích nebo také prostřednictvím YouTube kanálu AlzaPower.

Po pilotním testování elektrododávky Voltia pro rozvoz zboží plánuje Alza.cz v příštích letech nahradit veškerá firemní vozidla za elektromobily v čele s revolučními trucky od Tesly. Ty by měly do budoucna synchronizovat centrální sklady v ČR, Slovensku, Maďarsku s dalšími v Evropě. Už teď přitom vozový park firmy rozšířila elektrická Kia Soul EV.

Alza.cz také nedávno získala členství v tuzemské Asociaci pro elektromobilitu. Spolu s ní teď například prosazuje vytváření dobíjecích míst z lamp veřejného osvětlení a pro majitele zásuvek s napětím 400 voltů vyvíjí i vlastní nabíječku. Cílem je, aby měl český zákazník možnosti instalace domácí nabíječky v nízké cenové hladině, což na trhu zatím chybí.

tisková zpráva

27 Comments on “Alza prodává český elektroskútr Čezeta, objednala elektrotahače Tesla Semi”

        1. Typ2 není protlačen proti Typ1. Typ1 není vhodný pro
          Typ2 není protlačen proti Typ1. Typ1 není vhodný pro evropské rozvody, jelikož tady máme obvykle 3 fáze a Typ1 neumožňuje více fází než jednu. Kdyby Typ1 měl možnost 3 fází, tak Typ2 by neměl význam.
          Se zbytkem souhlasím. Sice chápu, že v motorce není potřeba vícefázových měničů, ale konektor měli nechat na Typ2. Stejně jako to udělal Nissan u nového Leafa.

            1. Vím o omezeních Type1, ale když pak vyleze eGolf a eUP s
              Vím o omezeních Type1, ale když pak vyleze eGolf a eUP s 3,6 kW palubní nabíječku, tak si opět klepete na čelo a říkáte – a ten Mennekes je tu tedy proč? Nicméně po tomhle kousku od BMW se taky můžeme dočkat v dalších motocyklech klasické prodlužovačky…… 🙂

                1. Tak o tom žádná, že na motorce se místem plýtvat nemá.
                  Tak o tom žádná, že na motorce se místem plýtvat nemá. Problém je, že pokud to nebude mít Mennekes, tak to bude muset mít sebou ještě redukce, protože Mennekes je prostě evropský standard. Stejně tak jako s tou zástrčkou prodlužka systém, protože ani s tou nenabije. Třeba já jsem s obyčejnou zásuvkou nenabil Iona v Prátru ve Vídni už v srpnu 2014. 4 Parkovací domy po čtyřech podlačích, na každém po 12 zásuvkách Mennekes u 12 stání spolu s jedním ovládacím stojanem. Běžná zásuvka žádná. A dnes máme březen 2018-

  1. No nevím ten kdo si může dovolit teslu s,x,3 tak si ji
    No nevím ten kdo si může dovolit teslu s,x,3 tak si ji koupí třeba v německu a máto vyhodněji a ten track to samé.
    Ale co nevadí, jen ty jejich nabíjecí kabely které nejsou nijak zvlašt vyjimečné mi příjdou dosti drahé.

  2. Já začínám Alze fandit. A to i přes trvalou nechuť k
    Já začínám Alze fandit. A to i přes trvalou nechuť k tomu nablblýmu zelenými mužíčkovi. Ale co, většině manažerů s mozkem dítěte se to líbí. A oni jsou ti co jsou při penězích. Neboť většina z nich maká výhradně pro peníze.

  3. Už by se v té Alze měli zklidnit. Neberu jim jejich snahu
    Už by se v té Alze měli zklidnit. Neberu jim jejich snahu prodávat EV, ale mají v nabídce na stránkách mnohem více aut a motorek, které nejsou skladem, proti tomu co si opravdu můžete ten den odvést.
    Kolik už prodali Tesel? Nula. Přesto nabízí model 3 a mají u něj i cenovku. Spoustu čínských vehiklů co si tady nikdo nekoupí a korunují to Teslou Semi. Fakt už si myslím, že tam něco hulí, hlavně když vidím videa dvou přisprostlých blbečků co jedou Teslou na sraz a zpátky na elektrokoloběžce. Tu si asi každý hned koupí.

    1. A víte kolik lidí jako vy dostali na svoje stránky jenom
      A víte kolik lidí jako vy dostali na svoje stránky jenom díky tomu, že to mají zalistované v eshopu? Stálo je to pár minut práce ale přístupů na stránky budou mít stovky a o to jim jde, aby se o nich mluvilo, nejlépe ještě pozitivně. Na Mall.cz nebo CZC.cz nic takového nenajdete, nikde se o nich v této souvislosti nemluví. O Alze už vidím alespoň pátý článek a to je lepší PR než kdyby dali jednu Teslu do soutěže zdarma.

Napsat komentář