Populární malý vůz z Mladé Boleslavi se brzy pochlubí novou přídí a novou zádí, LED-předními světlomety, LED-zadními skupinovými svítilnami a vylepšeným interiérem.
Upravený design přídě vozu Škoda Fabia vystavuje na odiv novou masku chladiče a modifikovaný nárazník, na přání jsou dodávány LED-světlomety.
foto: Škoda
foto: Škoda
Na autosalonu v Ženevě 2018 se během března představí nový facelift Škoda Fabia. Auto se bude prodávat už jen s úspornými tříválcovými benzinovými motory se zdvihovým objemem 1.0 l. Dieselová verze 1.4 TDI již k dispozici nebude. Přibudou také nové asistenční systémy.
Nová Škoda Fabia se představí v Ženevě
foto: Škoda Auto
foto: Škoda Auto
Podle Aktuálně.cz se Škoda chystá dříve či později eliminovat nabídku dieselových motorů také u Rapidu.
Škoda Fabia Combi
foto: Škoda Auto
foto: Škoda Auto
Škoda Fabia Combi
foto: Škoda Auto
foto: Škoda Auto
Škoda AUto
se podívejte jaký sračky stále vyrábějí
se podívejte jaký sračky stále vyrábějí :))))
auto.cz/proc-stop-start-nici-autobaterie-tohle-byla-draha-uspora-113291
Další článek o hromadě nových srachkometů, který budem
Další článek o hromadě nových srachkometů, který budem dejchat.
Mohl bych se zeptat na důvod, proč s tímto opruzujete
Mohl bych se zeptat na důvod, proč s tímto opruzujete normální lidi? Zrovna na tomto serveru?
Klid, to je jen labutí píseň ve stylu – my už jsme hodní,
Klid, to je jen labutí píseň ve stylu – my už jsme hodní, zlé nafťáky už neprodáváme, kupte si voňavoučký benzíňáček. A se slevou!
Benzinové motory dnes špiní víc než diesely. Řešení je
Benzinové motory dnes špiní víc než diesely. Řešení je chabé a opožděné
auto.idnes.cz/benzin-motor-filtr-pevnych-castic-dr6-/automoto.aspx?c=A180206_012736_automoto_fdv
Co se da cekat od firmy, kterou vlastni ze 17% Katar.
Co se da cekat od firmy, kterou vlastni ze 17% Katar. Spalovaky za kazdou cenu a elektro jen pres jejich mrtvolu. Muslimsky Katar vlasni 17% VW a tim i Skodoffky. Ropna mafie vlastni skrze ruzne projenene firmy efektivne jeste vic nez 17%. Muslimove jsou vlastne nejvetsi zamestnavatel v CR a prispivaji nejvic na obzivu Cechu. Muslim tvuj chlebodarce.
Velbloud do každé rodiny, módní pytel pro manželku a
Velbloud do každé rodiny, módní pytel pro manželku a bohatého manžela pro ještě nenarozenou dceru. K tomu Tatra písku jako bonus 🙂
Kuš ty starej xenofobe 🙂
Kuš ty starej xenofobe 🙂
V tom mám teď s tím památníkem v Letech u Písku a
V tom mám teď s tím památníkem v Letech u Písku a mediální vřavou kolem trochu hokej. Nějaký vrchní Cikán totiž v tisku prohlásil, že Češi nejsou rasisti, ale xenofobové. Sice mi tím potvrdil odvěký fakt, že když Cikán není jiná rasa, tak nemůže být běloch rasista, ale s tím vymezením xenofoba, koho všeho musíme my různě bílí nesnášet, mám potíž. Je to tak trochu jako v elektromobilitě s hybridy. Je hezké být proti splavákům nebo proti elektrikám, ale co s těmi hybridy? A ještě navíc, co pak dělat s plugin hybridy? To je úplně úchylné… 🙂
Zvlásťní že máš potřebu mluvit o rasismu, když je řec
Zvlásťní že máš potřebu mluvit o rasismu, když je řec o xenofobii což je strach z cizinců a všeho cizího a nemusí nutně jít o jinou rasu. Nojo asi na to furt myslíš…
Potřebu nemám, jen reaguji v kontextu toho, co proběhlo
Potřebu nemám, jen reaguji v kontextu toho, co proběhlo aktuálně médii a pobavilo – Češi nejsou rasisti, ale xenofobové, řekl romský aktivista v Rozstřelu – https://zpravy.idnes.cz/tabor-v-letech-tomio-okamura-rozstrel-cenek-ruzicka-lety-romove-p87-/domaci.aspx?c=A180207_144624_domaci_fer . A tak koukám, že to není vrchní Cikán, ale rovnou předseda výboru pro odškodnění romského holokaustu Čeněk Růžička. Jinak poslouchaje pána – předtím jsem zachytil jen titulek, tam musí souhlasit s názorem, že pojem „xenofobie“ znamená strach z něčeho neznámého. Strach z něčeho už velmi dobře známého se nazývá „zkušenost“ …
Jo jo, to je pravda a ještě k tomu, xenofobie je nemoc,
Jo jo, to je pravda a ještě k tomu, xenofobie je nemoc, stejně jako klaustrofobie, arachnofobie a jiné fobie. Ti neomarxiste jsou ale pěkný k…y, když odsuzují nemocné lidi.
Úplně nejhorší je klausofobie – strach z prázdné
Úplně nejhorší je klausofobie – strach z prázdné peněženky 🙂
Katar, největší světový vývozce LNG, hodlá zvýšit
Katar, největší světový vývozce LNG, hodlá zvýšit produkci zemního plynu
oenergetice.cz/plyn/katar-nejvetsi-svetovy-vyvozce-lng-hodla-zvysit-produkci-zemniho-plynu/
Trivalec, ani omylem. Mam fabku deisel a jsem s nim maximalne
Trivalec, ani omylem. Mam fabku deisel a jsem s nim maximalne spokojeny. Jen jsem si nechal vymontovat ten debilni filtr a inteligentne precipovat, at to min zere, ale nekouri.Idealni auto.
To se máte čím chlubit, inteligente. Hlavně že to jede a
To se máte čím chlubit, inteligente. Hlavně že to jede a nesmrdí. Střílel bych.
Když vezmete na kolik vyjdou úplatky na STK, nebo dočasné
Když vezmete na kolik vyjdou úplatky na STK, nebo dočasné uvedení do korektního stavu, tak věřím, že brzy lidem dojde, že je lepší koupit nové auto a přestat cpát peníze do těchto blbostí.
Na to, ze lidem neco dojde, bych moc nesazel. Lidem dojdou
Na to, ze lidem neco dojde, bych moc nesazel. Lidem dojdou cigarety, alkohol, penize. Ale v hlave to u vetsiny nehledejte.
No, to nevim, tady na ulici mi to kamos dela za 500 CZK a
No, to nevim, tady na ulici mi to kamos dela za 500 CZK a flasku slivovice. A rovnou mi to protahne pres STK. Takze z ekonomickeho hlediska se to urcite nevyplati. Mene spotrebovaneho paliva = mene CO2 nebo nee?
To se mate cim chlubit. Stydte se.
To se mate cim chlubit. Stydte se.
Neboj. aj na takých ako si ty sa raz príde, len dúfam , že
Neboj. aj na takých ako si ty sa raz príde, len dúfam , že to bude pekne mastné. Aspoň 3x tolko, čo si za tu dobu ušetril. Smrad jeden 🙁
Vy jste to, čemu se říká exemplární případ. Na druhou
Vy jste to, čemu se říká exemplární případ. Na druhou stranu, čím víc vás bude, tím dřív ty diesely ve městech zakážou, protože emisní stanice jsou už i pojízdné a dost přesně dokáží detekovat složení. Když se zjistí, že emisní limity EURO nepomáhají z důvodu ignorace některých řidičů, přijde další restrikce. To zas bude křiku. Jak se to říká? Kdo s čím schází, tím zachází.
Emisni limity EURO odrazeji jen miru idiocie ekovypatlancu,
Emisni limity EURO odrazeji jen miru idiocie ekovypatlancu, kteri nechapu, ze energie vznika oxidaci uhliku (take vodiku) a idealne tim vznikne CO2, pripadne H2O. A protoze CO2 byl nesmyslne oznacen jako verejny nepritel, tak misto vyrabeni atmosferickych dvoulitru, ktere nejsou pretezovany a ujedou spoustu km, jsou produkovany VW trivalcove nesmysly, ktere se brzy pokazi. A nez se tak stane, tak vyprodukuji jeste spoustu oxidu dusiku, protoze pracuji s vyssimi tlaky a teplotami. Typicky priklad toho, ze ze cela ta eko chamrad, je jen hloucek neomarxistu, kteri ve jmenu cehokoliv jen chteji zakazovat a ovladat lidi. A vy svym komentarem jste toho jasnym dukazem.
plasták Fobie dízl šmarja tu českou ostudu ani
plasták Fobie dízl šmarja tu českou ostudu ani nevyslovujte nahlas :)))))
Pokud dostupná zúžená motorizace znamená to, že
Pokud dostupná zúžená motorizace znamená to, že ušetřené výrobní prostory budou moci být využity na elektropohony do BEV, bude to jen dobře.
Že Vy budete naivní náctiletá blondýna, když si to
Že Vy budete naivní náctiletá blondýna, když si to myslíte :-)))
Náhodou má naprostou pravdu ty trumbero, Škoda bude
Náhodou má naprostou pravdu ty trumbero, Škoda bude vyrábět baterky pro VW v hale staré motorárny. Konkrétně hala M6 po motoru EA 111.
Vodteď ti budu říkat „ty stará naivní blondýno“ ;P
Uz stejne jako citigo v nabidce jen jeden objem ve dvou SW
Uz stejne jako citigo v nabidce jen jeden objem ve dvou SW rozdilnych verzich vykonu ? To ma ted drive nejpopularnejsi auto stredni tridy kupovat kazdy bez moznosti volby motoru ? Ne to uz si fakt ti nemci delaj p***el, skodovka ovecka wagnu a lidi ovecky skodovky ? Todle prehanej.. Muzu mit na EV pohled jakej chcu (optimistickej) ale stejne todle auto „chce“ stale velka skupina lidi v cr.. toto je cesta jak je, potazmo skodovku akorat dusit. Nove SUV skoda si vazne duchodce z uspor nebo mladi po skole nemuzou dovolit a prece uz jen proto ze neni volba nechcu mit to co ma kazdej.
Chcu? Nechcu? Zustan na Morave, vesnicaku.
Chcu? Nechcu? Zustan na Morave, vesnicaku.
Hele ho ynteligenta.
Hele ho ynteligenta.
a razystu!
a razystu!
Fabia není auto střední třídy je to malé auto do města,
Fabia není auto střední třídy je to malé auto do města, motory má pořád dva MPi a TSi, motor je drahé vyvinout či homologovat = bude jich méně a méně…jako u motorek svého času (dneska to nesleduju), jeden motor x typů a to velmi rozdílných… ono to tak bude i u elektromobilů – jeden motor a různé výzbroje