Závody elektrických formulí ukázaly druhou generaci závoďáku, je rychlejší a výkonnější

Šampionát Formula E se nedávno oficiálně přejmenoval na ABB Formula E díky švýcarskému sponzoringu. Nyní odhalil druhou generaci svého závodního stroje.

Závodní elektroformule šampionátu ABB Formula E
foto: Formula E

Podle tiskové zprávy jde o „start nové éry elektrických závodů“. Nová formule se objeví už v příští sezóně 2018/2019. Zatím ale bohužel nebyly oznámeny přesné specifikace vozu.

Nová generace závodních strojů se nicméně bude pyšnit dvojnásobnou kapacitou baterie, a tedy i dvojnásobným dojezdem. Díky tomu se závody zrychlí a nebude nutné dělat zastávku na výměnu baterie.

„Tohle auto reprezentuje budoucnost závodění,“ myslí si Alejandro Agag, šéf šampionátu. Naplno bude závodní elektroformule druhé generace odhalena letos v březnu na .

tisková zpráva

11 Comments on “Závody elektrických formulí ukázaly druhou generaci závoďáku, je rychlejší a výkonnější”

  1. Tak Hybrid.cz se nám už taky posral a je z něj už stejnej
    Tak Hybrid.cz se nám už taky posral a je z něj už stejnej reklamní brak jako všechno ostatní. Už si někdy ani nepřečteme článek protože vyskakovací reklama nehodlá zmizet, Hybrid znechuceně zavírám a odcházím. Vrchol hnusu je předhazovat nám reklamu na spalovací zabijácké rakovinomety atd.
    Takže redakce, přijměte moje poděkování za hnus a paskvil, který jste vytvořili. Ze slušného serveru, z místa kde se on line setkávali elektromobilisté, fandové moderní a ekologické dopravy a přírodních zdrojů energií jste vytvořili něco čím nás asi více bude opovrhovat.

    1. Já bych to neviděl tak tragicky, zpráv z EV světa je tu
      Já bych to neviděl tak tragicky, zpráv z EV světa je tu stále většina a jestli se blbě zašoupává reklama na spalovák, tak je to chyba programování, stejně špatně se mohla chovat reklama na EV…

      Čtu si průběžně ještě GreenCarReports (denní oběžník zdarma z US) a některá další média. Sice se v nich reklama na spalováky neobjevuje, ale kvalitu mají na stejné úrovni. Takže za mě Hybridu palec nahoru a mám radost, že tu takové médium je 😉

        1. Hochu, když si vymažeš všechnu historii pro reklamy a
          Hochu, když si vymažeš všechnu historii pro reklamy a zakážeš další sběr a použití pro reklamy, máš reklamy téměř všude téměř náhodné, jen si zkus, že pak jsou reklamy naprosto k ničemu (jen Google toto otevřeně podporuje).
          Navíc Google nikomu žádná data neprodává, jen možnosti zaměření (což je plně anonymní, data prodávají ty největší amorální bestie typu Apple atd. (i když vím, že Google je taky bestie = NSA má do Googlu obrovská vrata dokořán, to už ale anonymní samozřejmě není, Pichai je největším zlem v historii Googlu, amorální psychopat).

Napsat komentář