Uvažujete o nákupu Tesla Model 3? Podívejte se na nová videa!

První kusy elektromobilů Tesla Model 3 se začínají dostávat k běžným zákazníkům. Nová videa auto detailně odhalují.

Problematická výroba elektromobilu Tesla Model 3 v továrně ve Fremontu konečně začíná nabírat na obrátkách
foto: darksoldier360

„Běžný zákazník“ v tomto případě znamená, že nejde o zaměstnance společností Tesla, nebo jejich rodinné příslušníky. Že výroba Tesla Model 3 se obrací k lepšímu začalo být zřejmé ze stovek aut, která se objevila u některých dealerů v Kalifornii.

Aktuálně se také uživateli darksoldier360 podařilo natočit dronem další stovky elektromobilů Tesla Model 3 přímo na parkovišti u továrny Tesla ve Fremontu. A z videa je zřejmé, že každou chvíli tam přibude další kus.

Předání prvního auta běžnému zákazníkovi proběhlo už 20.12.2017 a na video se můžete podívat níže. Podle autora videa je auto skutečně „mistrovský kousek“ automobilky Tesla.

Jak dobře umí Tesla Model 3 akcelerovat a některé další vychytávky auta ukazuje následující video:

Aktuálně se podařilo také specifikovat maximální rychlost elektromobilu, a to na 228 km/h.

A nakonec, pokud se chcete o elektromobilu Tesla Model 3 dozvědět skutečně všechno, máte možnost díky obsáhlé 23minutové testovací jízdě:

InsideEVs

92 Comments on “Uvažujete o nákupu Tesla Model 3? Podívejte se na nová videa!”

  1. ten obrobsky tablet ja takova hovadina, ze uz vidim jak to do
    ten obrobsky tablet ja takova hovadina, ze uz vidim jak to do par let zopakuji vsechny automobilky. to je neco podobne jako u pocitacovych monitoru, nebo televizi zmizeli cudliky a vsechno nahradili on screen menu. potom se prislo na to, ze nektere cudliky by predse jenom mohli byt i fyzicke.

    1. Je to poriadna hovadina a pre mnohych potecialnych uzivatelov
      Je to poriadna hovadina a pre mnohych potecialnych uzivatelov jasne ‚no-go‘. Nastastie vieme ako do dopadne – principialne podobny nezmysel vypustilo aj BMW v prvej verzii i-Drive ovladania a potom s kazdou dalsou generaciou len vracali dalsie ‚cudliky‘ a skratky k funkciam.

    1. teda chapu, ze to centralni ovladani, kdyz je vetsina funkci
      teda chapu, ze to centralni ovladani, kdyz je vetsina funkci pohromade na displeji muze nekomu prijit atypicke ci nezvykle, ale ja jsem na to zvykly z Modelu S takze v tom nevidim problem. A jinak nechapu co mate proti designu zbytku.

      Mi se treba strasne libi zpracovani vyduchu klimatizace. To mi prijde jako skutecny krok spravnym smerem. A oproti Modelu S to vypada, ze mysleli i na klasicke skladovaci prostory, hacky na kabaty, atd…

      1. Mam zkusenost samozrejme jen s Modelem S
        Mam zkusenost samozrejme jen s Modelem S (oenergetice.cz/clanky/serial-tesla-model-s/) a z centralniho dotykoveho ovladani nejsem nadsen (ani u jinych automobilek z tohoto prechodu nejsem nadsen, na druhou stranu se mi libi gesta v BMW 7, timto smerem bych sel daleko radsi), ale nejvic mi vadila kvalita materialu, povrzavani, a celkovy dojem. A dle fotek M3 mi prijde, ze uz to ani neni minimalismus, ale tadynicnenismus z fakt levnych plastu. 🙁

        1. „tadynicnenismus“ 😀
          aspon ten smysl pro humor Vam nelze

          „tadynicnenismus“ 😀
          aspon ten smysl pro humor Vam nelze uprit 🙂

          Ocividne, kdyz to ma vic uloznych prostoru, drzacku na napoje, usbcka a podobne pytloviny oproti Modelu S, tak o tadynicnenismu nemuze byt rec.
          To by pak Model S vuci Modelu 3 byl ze stylu dodelejsisamismus 😀

          1. Tak vzhledem ke svemu studentskemu rozpoctu „tadynicneniismus“
            Tak vzhledem ke svemu studentskemu rozpoctu „tadynicneniismus“ ve sve zatim imagianrni garazi dotahuju k naproste dokonalosti 😀

            Jenom se proste tesim na to, az vyroste Tesle konkurence u standardnich znacek, protoze Tesla je v interierech z meho pohledu velmi velmi americka – stroha a neprilis kvalitni. A dost mne stve jeji adorace dokonalosti, ktere nikdo nemuze konkurovat.

            Dodelejsisamismus jsem si pred par dny prohlizel v Dacii Duster – koberecky urizle proste ze stareho koberce v obyvaku… 😀

                1. Já se přiznám, že jsem zvědavý, co bude dostupné za 4
                  Já se přiznám, že jsem zvědavý, co bude dostupné za 4 roky, až budu vážně řešit náhradu S-maxu.

                2. BMW i5 373 mil NEDC bude tak 310-320 mil EPA…
                  Podle me po

                  BMW i5 373 mil NEDC bude tak 310-320 mil EPA…
                  Podle me po uspechu i3/i8 myli mit i5 uz na trhu v soucasnosti nebo nejpozdeji 2018. 2020 mi prijde jako desne lajdactvi.

        1. Kdyz je tak neresitelny problem si to hodit do vyhledavace a
          Kdyz je tak neresitelny problem si to hodit do vyhledavace a mame ty vanoce…

          Nove koupene Tesly koupene pro „komercni ucely“ nemaji mit pristup (ani placeny ani neplaceny) do „verejne“ site Supercharger (Tesla jim postavi jejich vlastni sit, nikoliv ovsem „v cene“). Podle vseho reakce na ruzne Tesloopy a podobne, ktere nejenze zneuzivaji system „zdarma“, ale i nechavaji auta u SC pres noc a blokuji tak mista ostatnim… Ale nikde jsem nevidel napsano, jestli se to tyka jen Ameriky nebo i Evropy.

          EDIT: Originalni clanek na Electreku: https://electrek.co/2017/12/15/tesla-supercharger-fair-use-policy-deter-commercial-use/

          1. To mi přijde jako přestřelené, že by s firemním vozem
            To mi přijde jako přestřelené, že by s firemním vozem vůbec nešlo vůbec používat SuC? Já jsem tomu asi blbě porozuměl tak, že nabíjet firemní vozy stále budete moci, ale se značným omezením. Když Tesla zjistí, že konkrétní SuC „nadužíváte“ tak vám pošle zprávu a pokud na ni nereagujete tak vás natvrdo odpojí? Ale nevím nepátral jsem po tom.

            Další problém vidím v soukromých SuC, neboť dnes jste odkázání pouze na Teslu a její schopnost stíhat/nestíhat výstavbu soukromých SuC bez ohledu na to že peníze na to máte. Řešením by bylo začít technologii SuC veřejně prodávat, jako si dnes můžete koupit 150kW CCS. Redukce na CHAdeMO je v tomto případě jen o trochu lepší řešení než drátem do oka.

                1. Bude to značná konkurenční výhoda Tesly. Bude mít
                  Bude to značná konkurenční výhoda Tesly. Bude mít vlastní síť SCH a navíc ještě ta auta budou moci používat rychlé dobíječky CCS 150 kW. Co víc si přát. Konkurence bude muset jít s cenou hodně dolů, aby byla schopná konkurovat.

                2. myslim si, ze to bude sice dobra vyhoda Tesly, ale zas na
                  myslim si, ze to bude sice dobra vyhoda Tesly, ale zas na druhou stranu, Tesla neni zrovna znama svym citem pro detail, spolehlivosti atd. Navic, ostatni znacky vam zrejme daji i zaruku na auto vuci Tesle.

                  Takze, Tesla ma sice navrch v technologiich nabijeni a dojezdu, ale zase ztraci na beznych vecech… proste neco za neco. Ja myslim, ze ostatni znacky si najdou misto na trhu…

                3. Pravda dilenske zpracovani u tesly X je opravdu hrozne
                  Pravda dilenske zpracovani u tesly X je opravdu hrozne deformace lakove zavady licovani u rumunske dacie je to o rad lepsi..je zase fakt ze je to z hliniku..Na prvni setkani je to sok;)

                4. tak si kup tu dacii a nevotravuj!!!
                  tak si kup tu dacii a nevotravuj!!!

                5. No jsem obektivni neprehlizim nedostatky ikdyz jsem
                  No jsem obektivni neprehlizim nedostatky ikdyz jsem majitel.Fanboy ne fanatik.

          2. o tom, ze by Tesla postavila druhou paralelni sit SuC pro
            o tom, ze by Tesla postavila druhou paralelni sit SuC pro komercni ucely nepadlo z oficialnich Teslackych zdroju ani slovo. To jsou ciste spekulace.

            Zatim plati jen a pouze:

            …we ask that you not charge your vehicle using a Supercharger if your vehicle is being used:
            – …
            – for any other commercial venture.

            Takze jestli chcete s autem koupenym po 15. Prosinci 2017 delat treba zakaznicky servis nebo obchodniho cestujiciho nebo cokoli jineho pro komercni ucely, tak mate se SuperChargery proste smulu. Jestli Vam je Tesla nezablokuje tak muzete muvit o stesti. Od 15. Prosince si na to u novych i starych aut vyhradila pravo a vy s tim nic nezmuzete. GL&HF.

            1. Ne paralelni sit, ale „sit“ (1..n privatnich SC) pro daneho
              Ne paralelni sit, ale „sit“ (1..n privatnich SC) pro daneho komercniho zakaznika.

              Ta uvaha (ne moje, mimochodem) je predpokladam zalozena na vete „Please reach out to your local sales contact to explore vehicle and charging options that suit your needs.“

                1. Jednoduse – bud bude ochotny si tu infrastrukturu zaplatit,
                  Jednoduse – bud bude ochotny si tu infrastrukturu zaplatit, nebo mu sales representative v perfektne padnoucim obleku sdeli, ze spoluprace s nim neni dostatecne obchodne zajimava…

                  Nebo (protoze svet neni cernobily) mu udelaji nejakou protizneuzivaci nabidku (treba 400kWh rocne a pak $1.23/kWh – cislo je uplne vymyslene), aby ho donutili pouivat SC opravdu jen pokud nebude jina volba.

                  A kdyz si trochu zakonspirujeme, do roka a do dne uvedou v zivot Tesla carsharingovou/pujcovnovou/taxi flotilu, ktera sice nebude autonomni, ale pristup na SC mit bude (a kdyz ten jeden ridic s jednim autem bude mit stesti, dostane nabidku, aby se pridal za odvedeni desatku ze zisku).

              1. kdyz kupujete Teslu tak musite zaplatit fakturu… a na te
                kdyz kupujete Teslu tak musite zaplatit fakturu… a na te fakture je uvedeno kdo to kupuje… takze budto kupuje firma anebo to kupuje fyzicka osoba, kazdopadne Tesla to vi hned od zacatku.

                nemusi to nijak prokazovat, ma to cerne na bilem.

                1. tak není problém aby vlastník byl fyzická osoba a
                  tak není problém aby vlastník byl fyzická osoba a provozovatel firma, ještě vyřešit vratku DPH :-))

                2. no to by me opravdu zajimalo… A myslim ze ne jen me, ale i
                  no to by me opravdu zajimalo… A myslim ze ne jen me, ale i financni urad…

        2. nemit zaruku na nove auto a nemit pristup k SuperChargerum
          nemit zaruku na nove auto a nemit pristup k SuperChargerum (viz dalsi prispevek) povazuju za spatne.


          Warranty Limitations

          This New Vehicle Limited Warranty does not cover any vehicle damage or malfunction directly or indirectly caused by, due to or resulting from normal wear or deterioration, … including, but notlimited to, any of the following:
          – …
          – Driving for business or commercial purposes, including, but not limited to …

          Jinymi slovy, Tesla si u Modelu 3 vyhrazuje pravo neposkytnout zaruku na auto pokud je pouzivano ke komercnim ucelum. Jestli v Americe (+ Kanade) uplatnite zaruku na firemni vuz je ciste na Tesle a rozhodne ji k tomu nic nezavazuje.

          Myslim ale, ze v Evrope Tesla bude davat zaruku i na firemni vozy a ne jen na osobni vozy tak jako v Americe. V Evrope jsou preci jen predpisy na ochranu spotrebitele o dost prisnejsi…

                1. hmm, nabytek si zvladnu spravit sam. A pokud ne, prisel jsem
                  hmm, nabytek si zvladnu spravit sam. A pokud ne, prisel jsem jen o par tisic (resp. max desitky tisic).

                  To bohuzel o elektromobilu za stovky tisic az milion(y) korun rict nemuzu.

                2. videl som na „túr“ auto týchto pánov- o.i. malo kus
                  videl som na „túr“ auto týchto pánov- o.i. malo kus batérie tesla … http://www.elektromobily-os.cz/bazar
                  iritujúce je to, že sa jedná o „kit“ celkom dobrého auta, ktoré vzhľadom na palubnú nabíjačku použije každú motorovú zásuvku k rýchlonabíjaniu.
                  v iných diskusiách (domáce úložisko) sa píše o „vyradených“ renault aku a ich cenách.

                3. nechapu jakou to ma souvislost se zde probiranym tematem…
                  nechapu jakou to ma souvislost se zde probiranym tematem…

                4. Vložil/a Ladislav -eNV 200, Po, 2018-01-01 17:25
                  P.S. p. Vegr

                  Vložil/a Ladislav -eNV 200, Po, 2018-01-01 17:25
                  P.S. p. Vegr mi kdysi tvrdil, že prý to už ale u nás někdo s tou baterií dokázal a že nějaký Rencky se podařilo přivézt i zprovoznit.

                  tomuto sa nečudujete.

                5. Kangoo bude spíše taková přestavba spalováku, tam nebude
                  Kangoo bude spíše taková přestavba spalováku, tam nebude neoriginální baterie takový problém jako u ZOE.

          1. Ja bych to videl spis jako pojistku proti nekterym profi
            Ja bych to videl spis jako pojistku proti nekterym profi sluzbam, ktere pouzivaji Teslu jako taxi mezi LA a Las Vegas a jezdi zadarmo na elektrinu z SuC a navic zneuzivaji velkorysou zaruku. Ty Tesly najezdi za 2 roky pres 500.000 km a vsechny naklady hradi Tesla. Bezne firemni vozidla by nemely byt problem.

            1. nemate pravdu…
              Zaruka na pohon Modelu 3 je 100.000 resp.

              nemate pravdu…

              Zaruka na pohon Modelu 3 je 100.000 resp. 120.000 mil a 50.000 mil na zbytek auta. Tedy pokud nekdo najezdi 500.000km tak ma auto stejne uz davno po zaruce a nelze tedy zaruku „zneuzivat“ ani firemnim vozem. A presto je firemni pouziti ze zaruky vyjmuto uplne.

              O nejake pojistce proti „profi“ sluzbam nemuze byt ani rec.

                1. mozna jste si spatne precetl co jsem psal, tak ja to pro vas
                  mozna jste si spatne precetl co jsem psal, tak ja to pro vas zjednodusim do jedne vety.

                  Model 3 ma zaruku na pohon omezenou poctem km, zatimco Model S ne.

                  Srovnavate jablka s hruskama.

                2. Rozumim psanemu textu. Ja zase rikam, ze Tesla se poucila u
                  Rozumim psanemu textu. Ja zase rikam, ze Tesla se poucila u Modelu S a u M3 uz chce takovemu zneuzivani predem zabranit. Pouze si vyhrazuji moznost vyloucit nektere zarucni pripady. Nebude to platit plosne.

                3. Jak to víte, že to nebude platit plošně? Kde to Tesla
                  Jak to víte, že to nebude platit plošně? Kde to Tesla píše? Říkáte, že rozumíte psanému textu. Mohl byste mě tedy odkázat na konkrétní větu z těch záručních podmínek?

                  U SuperCharger Fair Use Policy to ještě chápu, že to teoreticky nemusí platit plošně. Tam je napsáno, že žádají, aby se sít nezneužívala, a že si vyhrazují právo dotyčného odstřihnout od SC sítě.

                  U záručních podmínek je to však psáno velmi zřetelně plošně.

                4. …rozumim psanemu textu se vztahuje na vasi poznamku, ze mi
                  …rozumim psanemu textu se vztahuje na vasi poznamku, ze mi to musite jeste jednou prezvykat. Nikoliv na ten anglicky psany text, ktery jste, zrejme neuplne, citoval.
                  Pokud byste venoval vetsi pozornost tomu co jsem psal jako uvod, tak byste vedel, ze je to moje uvaha a ne pravni rozbor jejich zarucnich podminek.
                  Ostatne podobne klausule se objevuji i u jinych sluzeb a v beznem rezimu nejsou aplikovany. Napr. u mobilnich sluzeb s neomezenym tarifem, kde si operator vyhrazuje pri nadmernem vy-/zneuzivani sluzbu omezit.
                  Verte, Tesla neni zadna garazova firma ktera by s velkou casti svych zakazniku chtela „vyjebat“.

                5. tak to vam preji hodne stesti, aby s Vama nikdo „nevyjebal“…
                  tak to vam preji hodne stesti, aby s Vama nikdo „nevyjebal“… Konec koncu, pravo si na to vyhradili 🙂

      1. Jednodussi verze budou bez panoramaticke strechy. Jinak za
        Jednodussi verze budou bez panoramaticke strechy. Jinak za celou dobu me ridicske kariery jsem nikdy neposkodil strechu. Jo kdyz uz padnul nesmyslny hoax o poruchovych baterkach, tak ted je na rade strecha. A kdo si dovoli drazsi auto, ma samo i havarijni pojistku. Takze co mate jeste za mindraky?

        1. proč mindráky? :-)))
          A kdo si dovoli drazsi auto, ma samo i

          proč mindráky? :-)))

          A kdo si dovoli drazsi auto, ma samo i havarijni pojistku
          vysvětleno :-)))

          jinak člověk míní a příroda koná, mě postavila do cesty před cca 2 měsíci 2 velké laně, takže poškodit auto je otázka vteřiny a člověk s tím nic neudělá,(pokud teda nemá za volantem prozíravého člověka co se vyhýbá i lešenářské trubce), havarijní pojistka na auto s hodnotou milion Kč rozhodně nebude za hubičku

    1. Revoluce v dopravě bude souviset až s autonomními vozy,
      Revoluce v dopravě bude souviset až s autonomními vozy, které se sami zvládnou jet dobít. Lidé ve městech nebudou potřebovat vlastní auto a taxi bude za pár korun. Lidé z vesnic a lidé, kteří pracovně jezdí na delší vzdálenosti budou autonomní auto vlastnit.
      EV je sice skvělé, ale v současné době neexistuje pořádná infrastruktura.

      1. jestli ona se spíše nevrátí doba ne,že se všichni
        jestli ona se spíše nevrátí doba ne,že se všichni dopraví autonomem např.k doktorovi, ale dokturek to objede vše sám svým autonomním vozítkem…..no a to už tady bylo někdy v padesátkách,akorat škoda 1202 to jistila. jet dnes nekam pomalu ztrácí smysl,jezdilo se za lepšíma nakupama atd.dneska je všude to +- samé

      2. ty revoluce budou dve a budou nezavisle na sobe. ta prvni –
        ty revoluce budou dve a budou nezavisle na sobe. ta prvni – elektricka – potrebuje zmenu technologie baterii. nikdo nevi kdy prijde a jaka bude. treba je blizko a vsechno poresi tolik avizovane solid state baterie. a potom hodne casu. pri soucasnych technologiich jsou vyrobni kapacity baterii mizerne oproti tomu co by bylo poytreba aby se dalo mluvit o prichazejici revoluci. a ta druha revoluce – atonomni jizda – ta to ma obracene. potrebuje hlavne cas. a az ten teprve ukaze, jaka technologicka zmena je potreba. treba kvantove pocitace, nebo alespon nejake optimalizovane neuronove cipy nebo neco podobneho. obe dve revoluce jsou tak vzdalene, ze jakkoliv bych byl mlady, nemuzu se ve svem zivote spolehat na zadnou z nich. ale je hezke si o nich povidat a tesit se na ne.

    1. Velké SPZ vepředu jsou jenom úchylka některých zemí,
      Velké SPZ vepředu jsou jenom úchylka některých zemí, Švýcaři mají vepředu asi 1/2-2/3 značky vzadu a v některých zemích se dopředu nedávají vůbec.

      Když o tom přemýšlíte, tak SPZ jako taková je pitomost a v podstatě k ničemu není. Když auto ukradnete, tak ji vyměníte, s autem běžně jezdí více členů rodiny/firmy, z automatických kamer se můžete odvolat že jste to neřídil vy. Z pohledu dálničních známek, lepených na sklo, je to zase pitomost, spíš zlodějna, proč by neměla být přenosná? Do toho se zavádí elektronický systém.

      Do toho se ještě motají SPZ na přívěsech, což je komické mít třeba auto 1AX xxxx a k tomu nějakou LTB xx-xx na vozíku…

      Možná by bylo lepší SPZ nahradit něčím jiným. Původně byly SPZ registrací řidiče a ten si je musel mezi auty předělávat, což bylo tedy vzhledem k váze dost namáhavé.

      Ani pro odlišení aut v provozu a mimo provoz se to nehodí, zase to ničemu nebrání a pokud se najde lepší identifikace přímo vozidla tak policii by stačilo si to projít dálkově v databázi. Stejně se k vozidlu musí tahat kvantum dokladů, tak SPZ jako identifikace je N-tá redundance. To už by bylo lepší navařit tam při první registraci v dané zemi registrační štítek někam, ten se nedá jenom tak ztratit.

        1. Na SK sa uz znamky TK a EK lepit nebudu (myslim ze od buduceho
          Na SK sa uz znamky TK a EK lepit nebudu (myslim ze od buduceho roku, ale neviem ci to uz preslo legislativou) a kedze sa nelepia SK a HU dialnicne znamky, uz je to celkom dobre, mam nalepene len AT a CZ dialnicne…
          Neviete, kedy bude CZ dianicna tiez elektronicka.

          1. Rok
            2018 nutno koupit a nalepit
            2019 nutno koupit a

            Rok
            2018 nutno koupit a nalepit
            2019 nutno koupit a nalepit
            2020 plánování elektronické známky….hledání provozovatele
            2021 možná implementována elektronická
            2022 …..???

            Tak asi tak nějak.

            Mám pro Vás ze Slovenska dobrou zprávu. Rychlostní D6 od Karlových Varů do Chebu je v roce 2018 průjezdná bez dálniční nálepky. 🙂 Je to trochu z ruky, ale dobrá zpráva to je. 🙂

            https://vary.idnes.cz/dalnice-d6-dalnicni-znamka-silnice-ridici-doprava-poplatek-p3g-/vary-zpravy.aspx?c=A171013_150610_vary-zpravy_ba

    2. Je to takto:
      Jenom zadní značky v státech: Alabama,

      Je to takto:

      Jenom zadní značky v státech: Alabama, Arizona, Arkansas, Delaware, Florida, Georgia, Indiana, Kansas, Kentucky, Louisiana, Michigan, Mississippi, New Mexico, North Carolina, Oklahoma, Pennsylvania, South Carolina, Tennessee, West Virginia, Puerto Rico

      Zbytek států USA : vozidla musí mít i přední i zadní „license plate“

      Ale nevím proč -někdy se to nedodržuje: V Las Vegas (Nevada) by měli být teoreticky obě SPZ a polovina aut má stejně jenom zadní. Když mě zastavil policista bylo mu to úplně jedno a značku neřešil. Takže kdo ví…..

Napsat komentář