Hyundai Ioniq vyhlášen ženským autem roku

V rámci udílení cen osmého ročníku soutěže Women’s World Car of the Year zabodoval Hyundai Ioniq. Model, který v jednom designu karoserie nabízí výběr tří různých alternativních pohonů, získal cenu „Supreme Award“.

Women’s World Car of the Year je jediným oceněním automobilů na světě, které udělují pouze ženy. Porota je složená z 25 novinářů z 20 různých zemí. Ze seznamu 420 vozů vybíraly členky poroty do užšího finále 60 nejlepších. Poté v tajném hlasování přidělovaly jednotlivým modelům body.
foto: Hyundai

TISKOVÁ ZPRÁVA

Celkového vítěze vybírala porota složená z automobilistických novinářek z vítězů jednotlivých šesti kategorií jako například rodinný vůz, výhodná koupě, ekologické auto, SUV/Crossover, luxusní automobil a výkonný vůz. Ioniq zvítězil nejdříve v kategorii ekologický vůz a poté byl zvolen i celkovým vítězem.

„Od loňského roku, kdy Ioniq vstoupil na trh, si ho jen v Evropě zvolilo více než 23 000 zákazníků,“ uvedl Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident pro marketing v Hyundai Motor Europe.

„Ocenění Women’s World Car of the Year opět dokazuje, že první vůz na světě, který nabízí hybridní, plug-in hybridní a elektrický pohon v jednom typu karoserie, je opravdovým šampiónem. Ne nadarmo je držitelem několika titulů ‘Auto roku‘ za výkon i design.“

Konečné výsledky audituje mezinárodní kanceláří Grant Thornton v Aucklandu, Nový Zéland. „Vůz, který získal nejvyšší ocenění, prošel přísným hodnocením pětadvaceti porotkyň z dvaceti různých zemí,“ uvedla Sandy Myhreová, výkonná ředitelka soutěže.

Mezi nejdůležitější technické parametry modelu IONIQ Hybrid a IONIQ Plug-in patří nízká spotřeba a s tím související nízké emise CO2 ve výši 92-79 g/km a 26 g/km. IONIQ Electric má dojezd na jedno nabití až 280 km, což poskytuje zákazníkům nebývalou flexibilitu a klid ve vozidle s nulovými emisemi.

Model Ioniq Plug-In Hybrid může v čistě elektrickém režimu dojet až 63 km, čímž je ideální pro zákazníky, kteří využívají vůz na kratší vzdálenosti.

tisková zpráva

17 Comments on “Hyundai Ioniq vyhlášen ženským autem roku”

  1. Tak pravda, že tahle soutěž je dost mimo, a nejspíš si ji
    Tak pravda, že tahle soutěž je dost mimo, a nejspíš si ji ty novinářky vymysleli hlavně sami pro sebe.
    Soutěž nejlepší auto pro matky by už byla daleko smysluplnější a s větším dopadem na prodejnost, byla by v ní zajímavá kritéria na sedačky s nejlepším použitím a bezpečností pro děti.

    1. okolo 1960 matky (usa) preferovali autá kombi, ale iba DVOJE
      okolo 1960 matky (usa) preferovali autá kombi, ale iba DVOJE DVERE nástup/výstup. uznávam, ešte článok „nebezpečný v každej rýchlosti“ nebol v pláne, …
      tuná sa za športové auto oficiálne považoval STW, pretože s ním sa človek prepravil na športovisko. preteky patrili pod autoklub.

    2. I Vy odporný sexisto, jak si můžete v gender době
      I Vy odporný sexisto, jak si můžete v gender době představit tak zjednodušující pohled na ženu, jako matku taxikářku dětí? Jen mužský šovinista může nevidět muže v roli otce, jak vozí děti také.
      Soudružka Marxová-Leninová Vám to vysvětlí rychle a stručně. Na příštích 5 let dala loni kámoškám z neziskovek dotační rámec MPSV 400 milionů, aby mohly soutěže podobné této vzkvétat. A Vy jste stále vůbec nic nepochopil. 🙂
      Svět se zbláznil. 🙁

      1. Gay autem roku je Fiat 124 Spider
        Gay autem roku je Fiat 124 Spider 😀
        https://www.autoevolution.com/news/fiat-124-spider-named-european-gay-car-of-the-year-2017-114563.html

        V roce 2015 to byl Ford Mustang. Tudle jsem tím utřel jednoho zarytýho petrolheada, kterej dával Mustanga za vzor auta pro pravý chlapy na rozdíl od prej teplouškejch elektrovozítek Tesla :)))
        http://www.colourplanet.cz/gay-autem-roku-2015-krasny-sportak-ford-mustang/

    1. asi preto, že je PRÍVETIVÝ, ako svoj vzťah popísal
      asi preto, že je PRÍVETIVÝ, ako svoj vzťah popísal majiteľ po fest dlhom čakaní – keď k nemu prichádza, pozdraví ho (bliká), po otvorení dverí posunie sedadlo, … ovládanie …
      ps – clonu so zrkadielkom má kadečo – aj „embéčko“ a trabi.

  2. Hlavní město Praha ve spolupráci s ČVUT a ÚAMK provedlo
    Hlavní město Praha ve spolupráci s ČVUT a ÚAMK provedlo orientační experimentálním měřením emisí aut za provozu a zjišťuje, kolik aut nemá v Praze filtr DPF

    auto.cz/praha-experimentalnim-merenim-zjistuje-kolik-aut-nema-filtr-111477

Napsat komentář