Bonett otevřel tři další nové plnicí stanice, má jich už přes 30

Bonett otevřel tři další nové plnicí stanice. Dvě v Brně v blízkosti dálnice D1 a jednu u pražského letiště Václava Havla blízko D7. Díky tomu v současné době provozuje již 31 vlastních stanic.

Bonett otevřel aktuálně tři nové plnící stanice CNG, na obrázku ta nedaleko letiště Václava Havla.
foto: Bonett

Zahájení provozu mají za sebou čerstvě tři další plnicí stanice, z nichž dvě se nacházejí v Jihomoravském kraji. Dva výdejní stojany se čtyřmi koncovkami mohou nově využívat návštěvníci prodejny MAKRO v Brně v Kaštanové ulici poblíž důležitého dopravního uzlu křížení dálnic D1 a D2. Druhá plnicí stanice se nachází na 
207. kilometru dálnice D1 směrem na Ostravu u známého motorestu vedle čerpací stanice OMV na Rohlence.

Další plnicí stanice, tentokrát s pořadovým číslem 31, byla spuštěna do provozu vedle mezinárodního letiště Václava Havla v Praze Ruzyni v rámci samoobslužné čerpací stanice GO Parking. Zde řidiči najdou jeden výdejní stojan se dvěma pistolemi a samoobslužný automat.

Všechny tři stanice mají dostatečně velkou kompresní kapacitu a jsou vybavené zásobníky pro více než 1200 kubíků stlačeného zemního plynu, ze kterých trvá plnění osobního vozidla okolo 2 až 3 minut. V platebních terminálech lze používat nejen Bonett karty i ostatní CNG karty, ale také klasické bankovní platební karty.

Vedle již zprovozněných stanic ale Bonett buduje i další. Ještě letos by měly být dány do provozu stanice na dálnici D5 u Tachova, a dále pak u hypermarketu MAKRO v Ostravě.

„Rádi bychom otevřením nových stanic posílili svou pozici jedničky na českém trhu, dalších až 15 nových stanic plánujeme otevřít v roce 2018“ nastiňuje plány Václav Holovčák, místopředseda představenstva společnosti Bonett Gas Investment.

Celkové letošní investice do sítě dosáhnou 150 milionů korun, peníze jdou nejen na výstavbu nových stanic, ale i do modernizace těch stávajících, které kvůli růstu počtu vozidel už neměly potřebnou kapacitu.

V červnu se například posílila stanice na Žebráku, výrazně se také navýšila kapacita v areálu dopravce ČSAD Kladno, který provozuje jednu z největších flotil CNG autobusů v České republice.

tisková zpráva

18 Comments on “Bonett otevřel tři další nové plnicí stanice, má jich už přes 30”

    1. přestování Žlutýho sajrajtu v úchyláckým ČEZku
      přestování Žlutýho sajrajtu v úchyláckým ČEZku nejvíc z EU tj 16% orný půdy nám zdražuje Potraviny a likviduje motóry a otravuje spodní vodu

      stream.cz/adost/10019123-otravena-voda-alarmujici-vysledky-testu-vody-v-cesku

      NEvole AGROFERNET!!

      1. To bylo hlavně k volební kampani.
        Reálně se na západě EU

        To bylo hlavně k volební kampani.
        Reálně se na západě EU stále používá více pesticidů než v Česku.
        A řepku do nafty si taky vymyslela dobroserská EU, takže Babiš jako místní politik na to nemá žádný speciální vliv.

        Lepší by bylo podporovat užitečnější kampaň na masivní elektrifikaci dopravy do roku 2030, a tím by velká většina řepky zmizela a zcela z nevhodných míst už do roku 2025 přirozeně, i když neschopný europarlamen nezvládne do té doby zrušit své biopalivové dotace.
        A zbyla by jen tradiční řepka na jídlo, která už nedostává tu na západě vymyšlenou obří dávku chemikálií na konec k urychlení dozrání a vysušení pro sklizeň.

        1. za socíka (presnejšie ľudovodemokracie) nám predhadzovali
          za socíka (presnejšie ľudovodemokracie) nám predhadzovali ako argentína spaľuje v lokomotívach pšenicu; okolo 1975 som už čítal v T-éčku (ročenka technického magazínu) rozvahu o budúcnosti energetiky a tam autor priznal, že v čssr je bohorúhačské, ale reálne obilie síce zožať, ale nemlátiť a spáliť, pretože zrno nie je KVALITNÉ a je nerentabilné.

            1. súdruhovia (myslené pejoratívne) zemědelci /
              súdruhovia (myslené pejoratívne) zemědelci / poľnohospodári v čase „pripájania sa k únii“ plakali, ako ich kvóty na počty kráv, hektolitre mlieka (hoci sa výroba počíta na tony) obmedzujú, ešte v prvom polroku 2017 plakali, že výkupná cena je POD výrobné náklady, a zrazu je mlieko a maslo na DVOJNÁSOBKU cien spred roka!
              v takom taliansku, kde sú príjmy obyvateľstva niekde inde ako v strednej a východnej európe v miláne stojí 250g masla mierne nad JEDNO €.
              podľa ministerstva družstevníkov je slovensko v produkcii vajec SEBESTAČNÉ, dnes v tesku už boli od základu premiestnené „náplne“ regálov, pretože vajec NIETO, dali tam kelímky s holandskými jogurtmi …

    1. Ještě tam mohli dát vjezdovou závoru, kde by byl nějaký
      Ještě tam mohli dát vjezdovou závoru, kde by byl nějaký rébus, který by zvládl jen majitel EV :-). Ať tam zase nejezdí ti fosilní bezmozci. Na fotkách to není nijak označeno, že je to určeno pro nabíjení EV.

      elektromobilita.cz/cs/o-nas/novinky/6164.html

  1. spalováním CNG se živí oteplování planety díky kterému
    spalováním CNG se živí oteplování planety díky kterému roztaje zase více sibiřského permafrostu a ze země tam bude o to víc chcát zemáku CNG soudruzi. A tahle spirála skončí až se provrtáme do středu země ;)))

    stream.cz/porady/ceskemore

Napsat komentář