Každá pořádná světová automobilka má dnes plán přechodu na elektromobily. Aliance Renault-Nissan-Mitsubishi není výjimkou – hlavní roli má však hrát Renault.
foto: Renault
Plánem aliance Renault, Nissan a Mitsubishi je 12 nových elektromobilů během dalších pěti let. Nyní Carlos Ghosn, šéf Renaultu, upřesnil, že osm z těchto elektromobilů ponese právě značku Renault.
Během stejné doby navíc Renault uvede na trh čtyři další elektrifikovaná auta, tedy hybridy či plug-in hybridy. Kromě toho se Renault chystá rozšířit nabídku užitkových vozů na elektřinu.
Ghosn dodal, že 80 % vozů v alianci Renault, Nissan & Mitsubishi bude sdílet platformy. Aliance je dnes jednoznačně největším výrobcem a prodejcem elektromobilů.
Patří pod ni totiž tři nejprodávanější auta do zásuvky na světě: Nissan Leaf, Renault Zoe a Mitsubishi Outlander PHEV.
No konečně obyč kára na lítání kolem komína. Ale že
No konečně obyč kára na lítání kolem komína. Ale že si dali na čas, co.
Každá pořádná světová automobilka má dnes plán
Každá pořádná světová automobilka má dnes plán přechodu na elektromobily? Na cem ficite, pane Horciku? Rad bych videl plan prechodu na elektromobily alespon jedne poradne automobilky 🙂 … vsichni o tom akorat zvani, protoze se to dobre posloucha. Ale o zadnem planu prechodu na elektromobily zadne poradne automobilky nevim.
Jediný co je v přechodu je tvůj mozek.
Jediný co je v přechodu je tvůj mozek.
Hm, takže Nissan/renault se přidal mezi partičku „chce
Hm, takže Nissan/renault se přidal mezi partičku „chce uvést na trh v roce 2022“. Teď ještě začít každý měsíc ukazovat nějakou vizi na nějakém veletrhu a jsou v klubu tradičních spalovacích automobilek úplně zcela.
Jak to čtu, tak teoreticky lze nebo bude možno vybírat z
Jak to čtu, tak teoreticky lze nebo bude možno vybírat z desítek, možná i stovek elektromobilů. Když ale fakticky nějaký chcete, tak napočítáte horko, těžko na prstech jedné ruky. Buď je to ticho před bouří, nebo jenom kecy automobilek…
Leaf ma stale malu baterku.
Zoe je ok po dotacii, ale ako
Leaf ma stale malu baterku.
Zoe je ok po dotacii, ale ako mestske auticko stale drahe.
Outlander PHEV za 47.000 eur ani nepotrebuje komentovat pre ludi s nasimi platmi.
Cize komu Zoe ako rodinne auto nestaci (95%) tak cakame a cakame.
Souhlasím, čekejte a nic nekupujte, my s EV si budeme
Souhlasím, čekejte a nic nekupujte, my s EV si budeme užívat levnou elektřinu, nebudou se zavádět daně na EV a zůstanou výhody, možná i nějaké přibudou.
+1 🙂
+1 🙂
aJJa +1
aJJa +1
A aku velku baterku by si si predstavoval?
28,5 kWh mojho
A aku velku baterku by si si predstavoval?
28,5 kWh mojho Ioniqa sa mi zda uplne postacujucich (aj s komfortnou 30% rezervou) a to pri mojich 172 km denne (86 do prace a rovnako spat). Co je zvycajny maximalny denny najazd.
Nehovoriac, ze po prichode do prace mam moznost dobijania (a teda realna rezerva je ovela vacsia).
Jo kdybych pouzival auto jen na cesty do prace a zpet tak by
Jo kdybych pouzival auto jen na cesty do prace a zpet tak by to bylo opravddu dostacujici….
Treba ale na dovcu minuly tyden bych byl v pytli (resp slo by to udelat „expedicnim stylem“), nicmene jako povzbuzujici vidim to, ze kdyz jsem si delal nejaky plan cesty tak jsem koukal i po superchargerech, a na rozdil od lonska bych ta cesta sla zvladnout s relativne snesitelnymi prodlevami s teslou (nevim jestli uplne s 50kWh modelem 3, ale 75 kWh urcite)…
Já používám EV jen na cesty do práce + nějaké kratší
Já používám EV jen na cesty do práce + nějaké kratší pojíždky kolem Prahy do 160 km. Na dovolenou, kde najedu tisíce km pojedu pohodlnějším a větší autem, nevidím v tom problém. Pokud nechci vlastnit více aut, tak bych si mohu auto půjčit, stejně jako to dělám na cestách letadlem přes moře.