Prozkoumejte elektromobil Tesla Model 3 na podrobných videích!

Americká společnost OCDetailing se zabývá úpravami vozů, mimo jiné i značky Tesla. Do ruky se jim dostal i elektromobil Tesla Model 3, který podrobně prozkoumali.

Podrobný pohled na nový elektromobil Tesla Model 3
foto: OCDetailing

Před nedávnem jsme tu už jedno Tesla Model 3 video od OCDetailing měli, teď přibyla další tři. Můžete se na nich podívat na podrobnosti týkající se interiéru i exteriéru vozidla.

Velice zajímavá je například úprava pozice volantu – jak na videu o interiéru uvidíte, upravuje se jeho poloha s pomocí ovladačů přímo na volantu.

Týpek z OCDetailing prolézá celý Tesla Model 3 opravdu podrobně a ukáže vám spoustu dalších zajímavostí. Jedna za všechny: v předním kufru je uvnitř tlačítko pro jeho otevření – to kdybyste do něj třeba omylem zavřeli své dítě.

65 Comments on “Prozkoumejte elektromobil Tesla Model 3 na podrobných videích!”

  1. Interier vyzera ako ergonomicke peklo. Za pouzitim 15″
    Interier vyzera ako ergonomicke peklo. Za pouzitim 15″ dotykoveho displeja na ukor tradicnych ovladacov treba hladat hlavne snahu nizku cenu.
    Tato zvratenost pripomina prve digitalne fotoaparaty, ked sa dizajneri snazili „vymysliet koleso“ – pustili sa do nezmyselnych tvaroych experimentov, len aby zdoraznili, ze sa jedna digital.

    1. Ne jedná se o autonomní budoucnost a o car sharing. Všechno
      Ne jedná se o autonomní budoucnost a o car sharing. Všechno má svůj důvod, jen ty se na to díváš včerejšíma očima a vůbec ti nedochází, která bije. Navíc jednoduché prostředí umožňuje řidiči se lépe soustředit na jízdu bez rozptylování.

      1. Ano presne to iste si mysleli aj o digitalnej buducnosti
        Ano presne to iste si mysleli aj o digitalnej buducnosti fotografovania – bude plne automaticka a preto vsetky nastavenia skryli do menu, len preto aby ich postupne vratili. V automotive sa podobne uz seklo BMW s prvym iDrive, aby v dalsich generaciach len vracali tlacitka.
        Co sa tyka autonomie – tak mi napada analogia s leteckym priemyslom, kde plne autonomny autopilot, ktory sam vzlietne aj pristane, existuje aspon 30 rokov – a dodnes v kabine sedia dvaja dobre plateni piloti obklopeni mnozstvom tlacidiel.
        Navyse Model 3 nie je vybaveny lidarmi, takze plna autonomia je v tomto pripade len smiesna marketingova fraza.
        Carsharing … 🙂 radsej nekomentujem – staci si pozriet financne „uspechy“ tejto bubliny v mestach kde sa prevadzkuje uz roky.
        Je fakt hrozne ako sa coraz castejsie z problematiky EV vytraca racionalita a nahradzuje ju kult okolo T.

        1. Z toho co si tu vyblinkal je vidět, že nerozumíš ani
          Z toho co si tu vyblinkal je vidět, že nerozumíš ani foťákům, ani letadlům, ani autům a ekonomice už vůbec ne. Kecama pavlačový báby svoje mindráky nezaplašíš.
          Model 3 je na můj vkus až moc racionální a Model Y bude ještě víc.

  2. čím víc vídím videí o TM3 tím víc bych ho nechtěl 🙂
    čím víc vídím videí o TM3 tím víc bych ho nechtěl 🙂 To je tak hnusně vodrbaný auto až je pod úroveň luxusu TESLA. Ta lacinost šílená úspornost a vodrbanost z něj jen stříká :))))
    PS: doufám že ta 15″cka půjde modulárně apgrejdovat za 17″cku naštorc a na strop chci 42″ku v lůžkový úpravě !! A ne nějaký pitomí zahřejvací sklo za 40 papírů co ti pochčijovna neproplatí kerý odfiltruje sotva 40% infra , hotovej skleník ;))

            1. Amíci tohle neřeší, je to běžná kvalita, v kufru se
              Amíci tohle neřeší, je to běžná kvalita, v kufru se posouvá špatně přilepené polstrování spolu se zavazadly, všude odstává kolem gum, mezery mezi plechy +/- pár mm. Oni jsou schopni dřevotřísku přišroubovat normálními vruty, prostě to neřeší. Mám veterána ameriku, tam byla kvalita ještě násobně horší a taky to jezdilo. Jakmile se začne vyrábět v EU, tak bude kvalita standardní.

                1. Vzhledem k tomu, kolik tam porad jeste jezdi evropskych aut
                  Vzhledem k tomu, kolik tam porad jeste jezdi evropskych aut (samozrejme ne Fabie, ale Audi, BMW, Mercedes…), tak bych se te neochoty si priplatit zas tak nebal.
                  Dokonce nam rikali mistni (ale to bylo pred 17 lety, takze to uz dneska platit nemusi), ze vlastnit evropske auto byla skoro povinnost, pokud clovek patril ke stredni/vyssi stredni tride.

                2. Myslíš ty BMW a Mercedesy co jsou už po léta vyráběný v
                  Myslíš ty BMW a Mercedesy co jsou už po léta vyráběný v Americe? Jeden z jeho X SUVéček je dokonce vyráběnej jen USA a dováženej do Evropy. Pravá německá kvalita :)))
                  http://www.autoguide.com/auto-news/2014/09/10-german-vehicles-built-germany.html
                  https://www.youtube.com/watch?v=DEyHrDwM45Q

                  Například Americkej VW Pasaat je úplně jiný auto než Evropskej Passat, takže vono to s tou evropskostí nebude až tak horký :)))
                  Na první pohled se to nezdá, ale má jiný díly kastle, jiný světla a je delší.
                  http://www.myturbodiesel.com/images/b7/tdi/euro-passat-differences.jpg
                  http://www.myturbodiesel.com/images/b7/tdi/2012-vw-passat-euro-diff.jpg
                  http://www.myturbodiesel.com/images/b7/tdi/interior-differences.jpg

      1. a jak prosimte mám být jako konkrétnejší? víc polopate
        a jak prosimte mám být jako konkrétnejší? víc polopate se to rozepsat snad ani nedá 🙂 Zpracování? tj jako myslíš druh použitých plastů a ta dřevotříska místo palubovky? To přece neřeším, at si to lidi klidně obkládaj mramorem nebo karbonem dle gusta každýho soudruha 🙂 ale ta jednoduchost v podobě 15″ mizérie to je jiná 🙂 Spíše mě konkrétně zajímá ta odolnost skleněný střechy proti infra, kolik procent a jesi to vážně nehřeje? 😉

      1. tady se nikdo nebaví o autobusu ale o rodině s 2 malými
        tady se nikdo nebaví o autobusu ale o rodině s 2 malými dětmi co si na těch 5 let co povyrostou nebude kupovat vodrbátko TM3 za +1 mega v €jropě. Možná dočasně než dojdou státní dotace v Kalifornii za těch 499 a pak to stejnak vymění :)) Jo hošíí není nad DOSTATEČNÝ ŽIVOTNÍ PROSTOR v TMS 😉

      2. tyoe to sem jeste nevidel – v tvým příspěvku se najednou z
        tyoe to sem jeste nevidel – v tvým příspěvku se najednou z šedivý prázdný malý plochy tenhle tvůj příspěvek roztáhnul jak kráva a nasrrrr mě doksichtu reklamní vokno prý jestli nechci jít otročit do AMAZONU že dostanu oběd zdarma a pak se okno samo splasklo a zůstal původní tvůj malý příspěvek 🙂 Co to bylo??

          1. OT: proc by zatacel s nekym (pokud to neni primo on sam), kdo
            OT: proc by zatacel s nekym (pokud to neni primo on sam), kdo zveda pocet kliku (zisk z reklam) na dvoj, troj nasobek?

            EDIT: on sem mekdo jeste chodi pro obsah a ne se jen prijit do zoo podivat, jak pavianisek vystrkuje rudou rit, vresti a hazi ho*na na vsechny strany?
            KONEC OT

      1. tak idioti neslouží autu ale auto slouží jim, míchačku
        tak idioti neslouží autu ale auto slouží jim, míchačku jsem samozřejmě myslel novou zabalenou v bedně, aby si někdo nemyslel že v té míchačce narvané do auta ještě rovnou míchám beton :-)), jinak můj známý v ročním BMW X5 v kůži zcela běžně vozí 2m ocelové pláty (pozinkované) a jako spolujezdec tam občas sedí vidlák v montérkách a holinkách

Napsat komentář