Koncept elektromobilu Volkswagen I.D. Crozz představil Volkswagen mezi trojicí nových elektroaut v Číně. Na autosalonu IAA 2017 ve Frankfurtu ukáže jeho zdokonalenou verzi.
Volkswagen urychluje vývoj nové generace inovativních elektromobilů a na autosalonu IAA (Internationale Automobil-Ausstellung, 12. – 24. září 2017), který začíná příští týden ve Frankfurtu, představí zdokonalenou verzi studie I.D.CROZZ.
NEPŘEHLÉDNĚTE Elektromobil Volkswagen I.D. CROZZ bude umět sám řídit
Přepracovaný koncept vychází z modulární platformy MEB pro vozy s elektrifikovaným pohonem. Vyznačuje se čistým, působivým designem, který se nyní ještě více přibližuje sériovému modelu.
Mezi charakteristické stylistické prvky patří široká kapota motoru společně s velkými oblouky blatníků a leskle černou střechou. Díky kompaktnímu elektromotoru a lithium-iontovým akumulátorům, integrovaným do podlahy vozidla, navazuje na vzhled moderního SUV také interiér.
Výsledkem je tzv. „open space“, prostorový koncept se čtyřmi variabilně nastavitelnými samostatnými sedadly, který obklopí cestující útulnou atmosférou.
konečně půjdou zkorumpovaný HDD do prrrr
konečně půjdou zkorumpovaný HDD do prrrr :))
zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/kovy-pouzivane-pro-elektromobily-zdrazily-az-o-osmdesat-procent-1337189
Otázka je, zda tedy elektroauta zdraží o 150 USD? To bude
Otázka je, zda tedy elektroauta zdraží o 150 USD? To bude rána…
Uber: v Česku už pro nás jezdí 2.000 řidičů a téměř
Uber: v Česku už pro nás jezdí 2.000 řidičů a téměř 200.000 pravidelných zákazníků 😉
connect.zive.cz/clanky/uber-v-cesku-uz-pro-nas-jezdi-2-tisice-ridicu-a-temer-200-tisic-pravidelnych-zakazniku/sc-320-a-189375/default.aspx
paráda ! výborné podporujeme 😉 Konečně se zákazník
paráda ! výborné podporujeme 😉 Konečně se zákazník nebojí si zavolat taxi 😉
player.zive.cz/embed/3652056
Já se zase bojím zavolat UBER, každý to máme jinak….
Já se zase bojím zavolat UBER, každý to máme jinak….
Off topic: Hele Josef, pro koho pracuju? Kdo by mě měl
Off topic: Hele Josef, pro koho pracuju? Kdo by mě měl platit? Já jen, že bych se o ty peníze přihlásil.
více zde.
Špatnej Josef.
Špatnej Josef.
Aha, tak nic. Já myslel, že jo.
Aha, tak nic. Já myslel, že jo.
kontrolní otázka soudruzi 🙂 Do jaké rychlosti větru
kontrolní otázka soudruzi 🙂 Do jaké rychlosti větru
windy.com/?25.324,-72.576,5
je konstruován TESLA SC ? :))
supercharge.info/
Dokavaď nevodlítne 🙂
Hlavně aby fungovali ty dráty co k
Dokavaď nevodlítne 🙂
Hlavně aby fungovali ty dráty co k tomu vedou. Celá soustava je tak silná jak nejslabší článek řetezce.
off
Nějaký moudra vo Tesla
off
Nějaký moudra vo Tesla kamiónu
https://electrek.co/2017/09/06/tesla-semi-all-electric-truck-biggest-catalys/
Lol jaká „široká kapota motoru“, vždyť tam žádnej
Lol jaká „široká kapota motoru“, vždyť tam žádnej motór není! Určitě to nemá ani frunk a místo toho jsou tam velký krabice na vzduch s kabelama. :)))
Z boku to vypadá jak ten elektrickej Jaguar.
Z boku to vypadá jak ten elektrickej Jaguar.
Jedinou vizí automobilek jsou prachy.
Všechny jejich
Jedinou vizí automobilek jsou prachy.
Všechny jejich koncepty jsou jen habďúra
jak z vás ty prachy dostat. :)))))
tak tak a jeden z největších expertů je právě ta
tak tak a jeden z největších expertů je právě ta konzerva :)) At žije TESLA jediná poctivá automobilka na světě
😀 😀 😀 nedělej si iluze, Tesla s Tebe taky chce prachy, tak
😀 😀 😀 nedělej si iluze, Tesla s Tebe taky chce prachy, tak zase nebuď l…ť 😀 😀 😀
nojo jenže TESLA za ně dí poctivou kvalitu s budoucností,
nojo jenže TESLA za ně dí poctivou kvalitu s budoucností, kdežto konzerva jen fosil do servisu 😉 hlavně musíš vědět na který straně barikády ti stojí :))
PS: a ten obrázek co opisuju při vkládání komentáře zní stylově ten se povedl : Kunden UNIVERSO :))))
Cipísku, nemohl bys za své komentáře napsat nějaký
Cipísku, nemohl bys za své komentáře napsat nějaký trochu srozumitelný překlad do češtiny? Nebo odkaz na nějaký překladač.
Teď je taková móda všech výrobců uveřejňovat krásné
Teď je taková móda všech výrobců uveřejňovat krásné vize v roce 2021, před 2 lety mluvili o 2019.
https://www.patria.cz/zpravodajstvi/3605501/prevrat-v-automobilovem-prumyslu-hyundai-chysta-elektro-auto-s-dojezdem-500-km.html
Tak co si pamatuju tak na 2019 ohlasovali „zakladni“ I.D. a to
Tak co si pamatuju tak na 2019 ohlasovali „zakladni“ I.D. a to by snad melo porad platit ne?
Mám pocit že už to neplatí, začínají mluvit se
Mám pocit že už to neplatí, začínají mluvit se škodovkou o 2020.
Když jsem viděl tu fotku, tak jsem si říkal facelift Tesla
Když jsem viděl tu fotku, tak jsem si říkal facelift Tesla Model X.
jóó pravdapodóba, jen ty kola tam mají úchylný. Vonehdá
jóó pravdapodóba, jen ty kola tam mají úchylný. Vonehdá sem někde od někoho toho co jel s Xkskem s podvalníkem četl že lepší na spotřebu jsou menší 20″ než 21″
To se ví obecně. Na Sku jsou taky na spotřebu nejlepší
To se ví obecně. Na Sku jsou taky na spotřebu nejlepší 19palcový kola.
To už vím i já co nic neví 🙂
To už vím i já co nic neví 🙂
Cim tezsi neodpruzena hmota, kterou musite roztacet, tim vice
Cim tezsi neodpruzena hmota, kterou musite roztacet, tim vice to pozira akceleraci. Pravdou, ale je, ze u ev nebo hybridu, se diky rekuperaci zase vrati cast, zpet diky vetsi kineticke energii. U cisteho spalovaku je ten rozdil ve spotrebe vetsi.
Jeste, ale vstupuje do hry , ze vetsi kola=vetsinou sirsi kola, tedy vetsi valivy odpor.
Akceleraci zpomaluje velikost nejen neodpružené hmoty ale
Akceleraci zpomaluje velikost nejen neodpružené hmoty ale samozřejmě i té odpružené
Hlavni rozdil je v tom, ze kola rotuji. Je to jako roztacet
Hlavni rozdil je v tom, ze kola rotuji. Je to jako roztacet setrvacnik. Kolega nekde nastudoval, ze vahu kola muzete vynasobit trikrat a dostanete vahu jakou by jste musel nalozit do auta aby to pusobilo pro motor stejnou zatez.
To asi kolega nastudoval chybně. Stačí se nad problémem
To asi kolega nastudoval chybně. Stačí se nad problémem trochu zamyslet a zjistíš sám, že se může jednat maximálně o dvojnásobek a to ještě pouze v teoretickém případě že by celá hmota kola byla soustředěna jen do prstence na obvodu. Což u reálného kola samozřejmě není takže výsledný koeficient se dá odhadnout někde kolem 1,5x – 1,7x. Fyzikální důkaz tohoto tvrzení není nijak složitý
PS: hodne odpružené hmoty v autě taky rotuje, půlka věcí v motoru, hřídele atd …
Hmotnost kol má vliv hlavně při častém rozjíždění a
Hmotnost kol má vliv hlavně při častém rozjíždění a tedy nízkých rychlostech. Je třeba dodat více energie na roztočení větší hmoty. Větší valivý odpor se zase naopak projevuje při vyšších rychlostech, kde nabývá na vlivu. Rotace odpružených hmot v autě je relativně nepodstatná.
Hmotnost kol má vlv ve všech rychlostech, vždy je nutné
Hmotnost kol má vlv ve všech rychlostech, vždy je nutné více energie na roztočení větší hmoty. Ale v malých rychlostech potřebuješ pro jejich roztočení naopak relativně málo energie, například pro rozdíl 20-40 kmh je to podstatně míň než pro 120-140 kmh
Šlo mi o to, že při vyšších rychlostech je energie
Šlo mi o to, že při vyšších rychlostech je energie nutná k roztočení kol relativně zanedbatelná vzhledem k energii nutné k pohybu samotného vozidla. Vaše tvrzení nepopírám.
Pokud se nebavíme o odporu vzduchu tak energie pro
Pokud se nebavíme o odporu vzduchu tak energie pro roztočení kol je vůči energii pro akceleraci celého auta v konstantním poměru.
Pokud do toho zahrneme odpor vzduchu tak ten pochopitelně s rychlostí strmě roste a vliv setrvačnosti kol i celého auta na celkovou potřebnou energii se pak zmenší
Bavíme se o energii nutné k uvádění vozu do pohybu. Tedy
Bavíme se o energii nutné k uvádění vozu do pohybu. Tedy odpor vzduchu tam samozřejmě je. Šlo mi jen o to, že větší kola se projeví v autě větší spotřebou převážně při rozjezdech, kdy na to řidiči kvůli subjektivně vnímanému horšímu zrychlení více šlapou plus další faktory. Ve vyšších rychlostech je vliv hmotnosti kol vzhledem k dalším faktorům zanedbatelný.
Ano ovšem to stejné platí i pro hmotnost celého auta.
Ano ovšem to stejné platí i pro hmotnost celého auta. Jinak já osobně naopak subjektivně vnímám horší zrychlení až při vyšších rychlostech – a ono je horší i objektivně z fyzikálních důvodů, takže na to šlapu více ve vyšších rychlostech. Na rozjezdy dávám plynu podstatě míň. Ale každý to může mít jinak, připouštím ..
Nevim jestli v tom nasobeni vahy nehral roli i vetsi prumer
Nevim jestli v tom nasobeni vahy nehral roli i vetsi prumer kola.
Ne průměr kola v tom násobení nehraje žádnou roli,
Ne průměr kola v tom násobení nehraje žádnou roli, samozřejmě kromě možného jiného roložení jeho hmoty a faktu že větší kola obecně bývají těžší. Nicméně teoretický dvojnásobek je tabu, ten překročit nejde
Ale hraje. Větší část hmoty je totiž vzdálenější od
Ale hraje. Větší část hmoty je totiž vzdálenější od středu rotace. Kdyby to nehrálo roli, nebyl by rozdíl mezi stejně těžkými 19 a 21palcovými koly (a taková existují), protože průměr celého kola dorovnávají pneumatiky.
Edit: upravil jste to dřív, než jsem dopsal reakci.
Ano s tím souhlasím, proto jsem to i upřesnil
Ano s tím souhlasím, proto jsem to i upřesnil
Tak jsem to myslel. Vetsi prumer=vetsi paka.
Tak jsem to myslel. Vetsi prumer=vetsi paka.
Větší průměr = větší páka pokud se bavíme o
Větší průměr = větší páka pokud se bavíme o větším ráfku při stejném obvodu pneu
jinak větší průměr celého kola zároveň znamená menší otáčky
na jednej strane chápem, že sa VW nechce púšťať do
na jednej strane chápem, že sa VW nechce púšťať do EVčiek, kým nie je cena batérií na povedzme 1OO USD za kwh.
Ale zas na druhej strane – niekoľko rokov ukazovať iba jeden render za druhým, to si fakt koledujú o posmešky.
Chápu snáď, že teraz už EVčka netreba postupne hypovať tak, ako pred 10 rokmi?
Že nemusia vytvárať buzz okolo funkčného modelu 2 roky dopredu, ako to musí robiť Musk, pretože Tesla takto buduje očakávanie investorov, čo je pre nich absolutne existečná vec.
Kdežto VW používaním tých istých nástrojov skôr vyvoláva dojem, že nie sú schopní dať na trh nič zmysluplné.
Opel Ampera-e – 2017 – Crash test Euro
Opel Ampera-e – 2017 – Crash test Euro NCAP
https://www.youtube.com/watch?v=37TJrcB5a2Y
Studie… a po ní zdokonalená studie.
To je jako „jitrnice,
Studie… a po ní zdokonalená studie.
To je jako „jitrnice, kterou svět neviděl“. 😉
🙂 Presne me to taky napadlo.
🙂 Presne me to taky napadlo.