Mitsubishi rozšiřuje záruku na baterii plug-in hybridu Outlander PHEV

Mitsubishi rozšířuje záruka na baterii pohonu modelu Outlander PHEV. Rozšířená záruka nově zaručuje, že si baterie pohonu v průběhu prvních 8 let provozu, nebo do ujetí 160 000 km udrží minimálně 70% své kapacity.

Konstrukce plug-in hybridu Mitsubishi Outlander PHEV umožňuje použití pohonu 4WD se 2 elektromotory bez použití podélné spojovací hnací hřídele (kardanu)
foto: Mitsubishi

V opačném případě bude baterie zákazníkovi zdarma opravena nebo vyměněna. Zákazník tak získává další jistotu, že se nemusí obávat rychlého opotřebení baterie častým nabíjením, případně její finančně nákladné výměny.

Umístění baterie plug-in hybridu Mitsubishi Outlander PHEV

Umístění baterie plug-in hybridu Mitsubishi Outlander PHEV
foto: Mitsubishi

Původní záruka kryla pouze závady trakční baterie a jejího vnitřního příslušenství, nikoli její opotřebení neboli snížení její kapacity v průběhu záruční doby. Navíc záruka na funkčnost a kapacitu baterie je v případě prodeje ojetého vozidla přenosná i na dalšího nového zákazníka.

tisková zpráva

19 Comments on “Mitsubishi rozšiřuje záruku na baterii plug-in hybridu Outlander PHEV”

  1. Mám 12let „starou“ Toyotu Highlander Hybrid, baterie každý
    Mám 12let „starou“ Toyotu Highlander Hybrid, baterie každý rok kontrolované, jsou stále v pohodě… letos se jen poprvé měnila klasická „startovací“. Jinak vše ok, a pod autem ani kapka oleje 🙂 Nicméně nevěřím, že s takovou životností budou vyrábět baterie i premioví výrobci a korejci… Jinak záruka na baterie je u Lexusu a Toyoty Hybridů 10let!

  2. To je teda fantastické. To je jako by u spalováku dával
    To je teda fantastické. To je jako by u spalováku dával výrobce garanci, že se spotřeba za 8 let / 160k km zvýší maximálně o 30% – například z 6l na necelých 8l.

    Navíc ze současného čistého elektromobilu se při poklesu o 30% stává téměř nepoužitelné vozidlo.

    1. Jen doplním, že v případě uvedeného Mitsubishi Outlander
      Jen doplním, že v případě uvedeného Mitsubishi Outlander se jedná o zaručení že z původních 54km čistě na elektřinu výrobce GARANTUJE že po ujetí 160.000 Km nebo po 8-mi letech půjde stále ujet čistě na elektřinu cca 38Km.

      Za mě dobrý. Mikdo je k tomu nenutil a udělali to sami ze své vůle jako službu zákazníkovi. Navíc je velmi potěšitelné že se záruka přenáší na dalšího majitele !

    2. Pane Anonyme,
      možná jsem špatně pochopil článek či

      Pane Anonyme,
      možná jsem špatně pochopil článek či vaše myšlenkové pochody.
      Dle mého laického názoru se nezvýší spotřeba na ujetí určitého počtu kilometrů, ale „zmenší“ se nádrž na palivo, takže budete jezdit sto kiláků furt za stejné peníze, jen budete častěji tankovat.

      1. Pochopil jste spatne myslenkove pochody. Je to docela
        Pochopil jste spatne myslenkove pochody. Je to docela jednoduche – napriklad kupujete auto s dojezdem 130 km, ktery potrebujete, abyste nemusel dobijet behem dne na drahych dobijeckach. Jenze po par letech a par tisicich km to auto uz tech 130 km neujede. Takze pokud ho chcete nadale vyuzivat, musite dobijet a to na drahych dobijeckach (misto dobijeni doma levne). K te dobijecce musit navic dojet a stravit tam nejaky cas. Ja kazdy den nejakych 30-45 minut navic nemam.

        1. Pane Anonyme,
          vy jste použil slovo „spotřeba“, a na to jsem

          Pane Anonyme,
          vy jste použil slovo „spotřeba“, a na to jsem reagoval.

          Spotřeba paliva zůstává pořád stejná. Pouze nádrž/baterie pojme paliva méně a budete nucen cestou dokoupit u čerpací stanice palivo dražší = za více peněz.

          Čili, na stejnou cestu spotřebujete paliva stejné množství, ale za více peněz.
          „Spotřeba“ se nezvýší!

          Jo, a ještě – kupovat auto s dojezdem „na těsno“ mi nepřipadá zrovna moc rozumné.

  3. Tak bylo by fajn, kdyby nejakou garanci na ztratu kapacity
    Tak bylo by fajn, kdyby nejakou garanci na ztratu kapacity davali vsichni, a klidne na nejakych 80% – treba takove tesle by to sluselo, dusujou se jak jejich baterka prakticky neztraci kapacitu po statisice kilometru, ale ze by dali zaruku na 80% na 8 let (klidne jen 160 000km), coz je zasadne vyraznejsi propad nez proklamujou ze nastane, tak to je ani nehne…

    1. Nicméně z hlediska problémů z baterie je vaše záruka
      Nicméně z hlediska problémů z baterie je vaše záruka skoro k ničemu. Podle stávajících informací baterie elektromobilů běžným provozem v podstatě nedegradují. A pokud už k něčemu dojde, je to pro baterii obvykle dost fatální a záruka se uplatní tak jako tak. Spousta lidí má představy, že baterie bude nutné měnit celé a za dnešní ceny, což je samozřejmě nesmysl. U starších elektromobilů se budou měnit jednotlivé články a cena leze dolů docela vytrvale.

      1. No prave s ohledem na to, ze se vsichni vyrobci tvari, ze
        No prave s ohledem na to, ze se vsichni vyrobci tvari, ze nejaka degradace prakticky neexistuje, je dost zvlastni, ze na to nikdo nechce davat poradnou zaruku (ja kdybych byl vyrobce a opravdu si stal za tim, ze za 10 let baterka neklesne pod 90%, tak bych s poklidem dal na kapacitu klidne tu desetiletou zaruku, treba na 80% abych mel jistotu, ze nebude pratkicky zadna reklamace, a vsichni skarohlidi by mohli maximalne tak sklapnout…. nicmene z nejakeho zahadneho duvodu se k tomu nikdo nema, coz teda mne prijde dost podezrele….)

          1. Tak ne 10, al treba 8 (kdyz muze byt 7 let na spalovaci Kie
            Tak ne 10, al treba 8 (kdyz muze byt 7 let na spalovaci Kie tak pro ne?)? Zaruka tak ji dneska maji „provozem muze dochazet k poklesu kapacity, neni duvodem k reklamaci“ je vylozene vysmech v kontrastu s tvrzenimi, ze ta baterka vydrzi „temer vecne“…

                1. Nicméně už teď se ukazuje, že u některých modelů
                  Nicméně už teď se ukazuje, že u některých modelů baterka skutečně auto přežije.

                2. Paradoxně u mého 14let starého auta odešlo turbo,
                  Paradoxně u mého 14let starého auta odešlo turbo, katalyzátor, vodní pumpa, kliky u dveří, klínový řemen, podpálené ventily, několik klíčů k autu… atd, ale baterii mám stále původní Bosch.

    2. Nissan dává podobnou záruku na baterií 5 roku a udělal to
      Nissan dává podobnou záruku na baterií 5 roku a udělal to zpětně na všechny prodané auta, jen uznání a uskutečnění opravy na záruku v čr je problematické. Jinak muj eNV-200 rv.2014 v permanentním provozu od 2015 a žádnou degradaci ani ubytek kapacity nepozoruji a véřím, že v mitsubishi budou baterie stejné sorty.

Napsat komentář