Mezinárodní energetická agentura zveřejnila zprávu, ve které odhaduje počet aut do zásuvky na silnicích celého světa na dva miliony.
foto: IEA
Dva miliony aut do zásuvky podle Mezinárodní energetické agentury (IEA) jezdily po světě už na konci roku 2016. Dnes, o půl roku později, by to tedy mělo být ještě o něco víc.
foto: IEA
NEPŘEHLÉDNĚTE Zájem o alternativní pohony v Evropě prudce roste
I přesto ale auta do zásuvky (plug-in hybridy a elektromobily tvoří pouze 0,2 % všech aut na světě). Z dat IEA dále vyplývá, že 95 % aut do zásuvky se prodalo v pouhých 10 zemích:
- Čína – 648 770
- USA – 563 710
- Japonsko – 151 250
- Norsko – 133 260
- Nizozemsko – 112 010
- Velká Británie – 86 420
- Francie – 84 000
- Německo – 72 730
- Švédsko – 29 330
- Kanada – 29 270
- Ostatní – 87 480
foto: IEA
Odhady IEA dále říkají, že do roku 2020 už bude jezdit po světě 9-20 milionů aut do zásuvky a dokonce 40-70 milionů do roku 2025.
Co myslíte, vyjde jim to?
foto: IEA
PROHLÉDNĚTE SI KOMPLETNÍ ZPRÁVU IEA
Psal jsem to už několikrát. Říká se tomu logistická
Psal jsem to už několikrát. Říká se tomu logistická křivka. Učí se to určitě i na VŠE. Teď se budou několik let po sobě prodeje cca zdvojnásobovat, pak to přejde postupně do lineární části a až se začne trh nasycovat (těžko říci kdy), tak se křivka začne vyrovnávat do vodorovné části. Tedy podle mě už nastal očekávaný boom.
V cele severni Americe se na delsi vzdalenost lita. Pri jejich
V cele severni Americe se na delsi vzdalenost lita. Pri jejich rychlostni limitech by si na delsi cestu museli vzit dovolenou
+1
+1
Off Egolf 36kwh: test eco + 309
Off Egolf 36kwh: test eco + 309 km
https://www.youtube.com/watch?v=AZ6ZQVZUFpA&app=desktop
Škoda, že v tabulce chybí celkový počet obyvatel,
Škoda, že v tabulce chybí celkový počet obyvatel, celková rozloha státu. Zajímavé porovnání s takovou Kanadou.
Jen 3x více obyvatel, cca 25x více elektromobilů a 127x větší rozloha státu. Co takový průměrný obyvatel Kanady říká na dojezd elektromobilu. Vždyť to nikam nedojede. Transkanadská dálnice (Trans Canada Highway) měří 7700 km a jedna z jejích větví zajišťuje spojení s Yukonem a Aljaškou…. Jen pro porovnání s D1.:-)
A porovnání v počtu nabíjecích stanic?? No comment.
Všichni nejezdí skrz celé území Kanady. Jen třetina
Všichni nejezdí skrz celé území Kanady. Jen třetina obyvatel žije kolem hlavního města tzv. zlatá podkova v okruhu cca 300 Km.
Průměrný obyvatel Kanady má daleko větší produkci CO2
Průměrný obyvatel Kanady má daleko větší produkci CO2 na hlavu než průměrný obyvatel tebou pomlouvaného „no comment“ Česka, a když se má dostat na delší vzdálenost, tak i ten v elektromobilu dojede na letiště, a pak v letadle má zase násobně větší produkci CO2, než kdyby jel do cíle průměrným českým autem.
Jumbo jet má na osobu a kilometr menší spotřebu než Fabia
Jumbo jet má na osobu a kilometr menší spotřebu než Fabia s jedním člověkem uvnitř.
Který konkrétně?
Který konkrétně?
B747-400. Nejmodernější B747-8 mají spotřebu ještě o
B747-400. Nejmodernější B747-8 mají spotřebu ještě o dost nižší.
Tak tak, a co teprve Dreamlinery.
Tak tak, a co teprve Dreamlinery.
Jo v tý 400 zase jednou budu muset protrpět cestu přes půl
Jo v tý 400 zase jednou budu muset protrpět cestu přes půl zeměkoule. To se budu taky určitě cejtit jak po 14 hodinový cestě ve Fabii :((
Stěžujte si u aerolinek 🙂 Každý zákazník dostane, co
Stěžujte si u aerolinek 🙂 Každý zákazník dostane, co si zakoupí. I Dreamlinery mají economy plus nebo business třídu.
Velmi záleží na místě na kterým sedíš, ne všechny
Velmi záleží na místě na kterým sedíš, ne všechny mají stejný prostor a rozměry.
Stačí se orientovat dle Seat guru
https://www.seatguru.com/airlines/Korean_Air/Korean_Air_Boeing_747-400.php
Problem s leteckou dopravou neni spotreba, jak se pise vis je
Problem s leteckou dopravou neni spotreba, jak se pise vis je nizsi nez u Fabie. Je to hlavne diky tomu, ze to je HROMADNA doprava..
Prablem je v nalitanych kilmetrech, kdy jeden let muze byt delsi nez u nekoho rocni najezd s Fabii ☺
Nepomlouvám. Jen porovnávám.
Nepomlouvám. Jen porovnávám.
Nepomlouvám. Jen porovnávám.
Nepomlouvám. Jen porovnávám.