Nový Peugeot Partner Tepee Electric v sobě spojuje přednosti víceúčelového vozu Partner Tepee s elektrickým pohonem. Na jedno nabití ujede až 170 km. Ve světové premiéře se auto představí na ženevském autosalonu 2017, na evropský trh se dostane v září.
foto: Peugeot
Díky své modularitě pojme elektrický Partner pohodlně 5 osob a současně uveze objemné předměty. Nabízí pět samostatných sedadel, přičemž 3 sedadla ve 2. řadě lze zcela vyjmout a ve voze tak vznikne rovná podlaha.
Objem zavazadlového prostoru je jeden z nejlepších v kategorii – s 5 osobami na palubě činí 1350 litrů, po vyjmutí sedadel druhé řady a se 2 osobami na palubě dosahuje 3 000 litrů.
NEPŘEHLÉDNĚTE Autosalon Alžírsko 2015: nový Peugeot Partner
Přístup do zavazadlového prostoru je za všech okolností usnadněný díky velkým zadním výklopným dveřím a otevíratelnému zadnímu oknu. Elektromobil tak lze využívat k soukromým i firemním účelům, ke každodenní přepravě i k víkendovému výletu s jízdními koly.
Nový Peugeot Partner Tepee Electric nabízí pro ještě větší klid a pohodlí během cest funkce dálkově ovládané prostřednictvím telefonu, tabletu nebo počítače: naprogramování vytápění nebo klimatizace kabiny; kontrola stavu nabití baterie; odhad délky dobíjení.
Součástí sériové výbavy je tempomat, přímý systém detekce podhuštění pneumatik, elektronický systém kontroly stability ESP spojený s funkcí Hill Assist (pomoc při rozjezdu do svahu), manuální klimatizace, rádio/CD/MP3, dvoje boční posuvné dveře a výškově nastavitelné sedadlo řidiče.
foto: Peugeot
Couvací kamera, která je k dispozici za příplatek, využívá barevný displej a usnadňuje běžné parkovací manévry. Kromě zadního parkovacího senzoru, který je již k dispozici sériově u 2. úrovně výbavy, může být vůz vybaven předním parkovacím asistentem usnadňujícím manévry při nízké rychlosti.
Peugeot Partner Tepee Electric je vybaven barevným dotykovým displejem 7″ zabudovaným do středu palubní desky, kde je v optimální vzdálenosti pro ovládání i pro sledování.
Tento systém, který je standardně k dispozici u 2. stupně výbavy, poskytuje snadný přístup k různým funkcím vozidla: palubní počítač, AM/FM rádio nebo digitální DAB rádio (Digital Audio Broadcasting – za příplatek), přehrávání hudby uložené v přenosném zařízení, hands‑free telefon a navigace.
Režim rychlého nabití na 80 % během 30 minut, který je k dispozici v rámci příplatkové výbavy, umožňuje častější běžné denní jízdy. Na trakční baterii je poskytována záruka na 8 let nebo 100 000 km, na elektrické hnací ústrojí je záruka pět let nebo 50 000 km, podle toho, co nastane dříve.
foto: Peugeot
Servisní interval je po prvním roce každé dva roky nebo 40 000 km, údržba nevyžaduje výměnu oleje, řemene nebo chladicí kapaliny. V motorovém prostoru je umístěn kompaktní elektrický synchronní motor s permanentními magnety o výkonu 49 kW (67 koní)/200 Nm.
Obě lithium-iontové baterie s kapacitou 22,5 kWh jsou umístěny v podvozku po obou stranách zadní nápravy. Elektromotor s okamžitě dostupným točivým momentem je spojen s trvalou jednostupňovou redukcí, která mu při rozjezdu a ve všech fázích zrychlení dodává dynamičnost a pružnost.
Peugeot Partner Tepee Electric nabízí dva režimy nabíjení baterií vyhovující všem potřebám využití:
– standardní nabíjení za pomoci klasické domácí zásuvky (8 A nebo 10 A podle dané země) nebo pomocí bezpečnostní zásuvky Green Up (14 A). Podle příslušného napětí zásuvky trvá plné nabití (prázdné baterie) 8,5, 12 nebo 15 hodin.
– rychlé nabíjení dle normy CHAdeMO (95 A) nabije baterii za 30 minut na 80 % kapacity.
Zásuvka pro normální nabíjení se nachází na pravém předním blatníku, zásuvka pro rychlé nabití je umístěna na místě palivové nádrže na levém zadním blatníku. Prodejní síť Peugeot nabízí prostřednictvím doporučených poskytovatelů služeb řešení pro instalaci zásuvek v soukromých nebo činžovních domech či podnicích.
Co furt mate s tym porovnavanim bateriek s teslou??? To je
Co furt mate s tym porovnavanim bateriek s teslou??? To je nejaka uchylka? Mne by takyto model prave idealne vyhovoval na pracu(niekolkokrat tyzdenne jazdim na zakazky do 30km) aj sukromie(vylety-stahovanie a pod.). Nad 100km realneho dojazdu mi upne staci a viac netreba len to potom dviha cenu, dlhsie trasy okrem dovolenky cely rok nerobim.
Takze taky model bude aj v roku 2020 ziadany, ale len ak bude dobra cena ! Momentalne je totiz len cena dolezita, myslim ze ak je cena dobra, kazdy elektoromobil si svojho zakaznika najde…
Sak jo pro debili po roce za 750tis si to kup.
Sak jo pro debili po roce za 750tis si to kup.
Taky model uz mate davno na trhu..Nissan e-NV 200…
Taky model uz mate davno na trhu..Nissan e-NV 200…
Úplná katastrofa. Jedine, čo to môže zachrániť je cena
Úplná katastrofa. Jedine, čo to môže zachrániť je cena do 500k.
EV mrtvola z pežotu, jako vše co vyrábjejí…
EV mrtvola z pežotu, jako vše co vyrábjejí…
Představení BEV s 22kWh aku v roce 2017 to je sabotáž.
Představení BEV s 22kWh aku v roce 2017 to je sabotáž.
Já bych to pochopil, kdyby to bylo něco velikosti Twizyho,
Já bych to pochopil, kdyby to bylo něco velikosti Twizyho, dvoumístné vozítko s 22 kWh baterkou a 30 kW motorem. A za cenu do 400000 Kč.
+1
Naprostej výsměch. Jsou to kašpaři.
+1
Naprostej výsměch. Jsou to kašpaři.
Já si chvíli říkal, že jsou tam dvě 22,5 kWh baterie a
Já si chvíli říkal, že jsou tam dvě 22,5 kWh baterie a že 45 kWh, to je docela slušné. Pak mi docvaklo, že jsem to jenom asi blbě pochopil…
Ono to krásně zní: Obě lithium-iontové baterie s
Ono to krásně zní: Obě lithium-iontové baterie s kapacitou 22,5 kWh.
Ale realita je bohužel jinde…
A opravdu to chtějí prodávat za 800 000,- ?
Myslím že už by mohla nastat doba kdy EV s dojezdem do 150 km nebude za víc jak 500k…
Já to taky úplně nepobírám. Teda tu cenu jo, to je přece
Já to taky úplně nepobírám. Teda tu cenu jo, to je přece NOVINKA 😀 Upřímně dojezdu 150 km věřím v létě s vypnutou klimou rychlostí max 60 km/h.
Dá to stěží 100km v zimě nebo 80km po dálnici. Cena
Dá to stěží 100km v zimě nebo 80km po dálnici. Cena 800tis v základu, opravdu trapné na reálně 2018 uvedení.
Pořád v duchu: „Udělali jsme EV, ale nikdo to nekupuje. 🙂 „
Pořád v duchu: „Udělali jsme EV, ale nikdo to nekupuje. 🙂 “
Design dobrý, užitná hodnota dobrá, ale ta baterie je
Design dobrý, užitná hodnota dobrá, ale ta baterie je vtip. Ale to už je nemoc. Dejte možnost připlatit dalších 22,5 kWh baterie a kupuji.
přesně, další předražená parodie na EV, Tesla je stále
přesně, další předražená parodie na EV, Tesla je stále jediná skutečná EV automobilka, Model 3 to všem spočítá
v duchu hesla: nikdo vam nemuze dat to, co vam ja muzu slibit.
v duchu hesla: nikdo vam nemuze dat to, co vam ja muzu slibit.
To je sice fakt, ale přesto si radši spousta lidí vsadí
To je sice fakt, ale přesto si radši spousta lidí vsadí litr na sliby Muska než od Tebe:)).
Slibil jsem snad neco?
Slibil jsem snad neco?
naštěstí ne, ale stále to platí, na tvé sliby nedá ani
naštěstí ne, ale stále to platí, na tvé sliby nedá ani chovanech ústavu, bo Model 3 je jistota, ne slib, lháři 😉
Takže chceš říct, že přestože už Model 3 byl dávno
Takže chceš říct, že přestože už Model 3 byl dávno vyroben a je plně funkční, tak Musk ho vyrábět nebude?
Ty jsi navedený, nebo prostě blbý? 🙂
Byl davno vyroben? Tak si ho kupte, pane chytry, 😉 Ja
Byl davno vyroben? Tak si ho kupte, pane chytry, 😉 Ja nerikam, ze se nebude vyrabet. Ja rikam, ze tm3 je porad slib. To, k cemu diskutujeme, je realita. Co bude v r. 2018 se uvidi v r. 2018. A mimochodoem. Nemela byt ta vase superkara v tyhle dobe davno v prodeji?
To o cem diskutujeme je realita? Ten Pazout je zatim take jen
To o cem diskutujeme je realita? Ten Pazout je zatim take jen slib…
Navic slibuje pekne mizerne auto.
Ty jsi tak hlouý, že nerozeznáš 100% jistotu (Model 3) od
Ty jsi tak hlouý, že nerozeznáš 100% jistotu (Model 3) od těch slibotechen rakovinových automobilek? 🙂
Model 3 není slib, to je realita už tento rok, opět lžeš 😉
Kdyby bylo 17.2.2014, tak to chápu. Ale dnes?
Kdyby bylo 17.2.2014, tak to chápu. Ale dnes?
No, taky mi to přijde jako šité horkou jehlou. A jak jsem
No, taky mi to přijde jako šité horkou jehlou. A jak jsem viděl ten motorový prostor, tak mi docvaklo, že je to jen předělávka. Proto ten mrdník pod kapotou, proto ty slabé baterky, proto jim to nevychází…
Slušný EV je třeba navrhnout zgruntu, jinak je z toho takovýto kočkopes.
Chci být slušný, ale tady to fakt nejde. Udělali úplný
Chci být slušný, ale tady to fakt nejde. Udělali úplný HOVNO. Tohle jsme měli na výstavě v OC Nová Karolina jako dodávku na jaře 2016 a kdokoliv, kdo se u toho ze živnostníků zastavil, tak si ťukal na čelo – užitek, dojezd a cena. Na druhé straně centra stál dvojnásob velký Nissan eNV200 s 24 kWh baterkou v plné osobní výbavě.
A oni přijdou o rok později s baterkou 22 kWh a chlubí se tím! Když ostatní navyšují na 30 a 40. Já být akcionář PSA, tak tam běžím s bejzbolkou řešit znehodnocení své investice. Možná by se jim v těch makovicích rozsvítilo. Protože toto jsou naprosto vyhozené peníze. Na vývoj, výrobu, prodej, propagaci, servis, cokoliv. Přitom to auto tam má v podvozku spousty místa, třeba už léta pod podlahou před zadními sedadly jakési úložné schránky k ničem a XY dalších možností. Včetně zvednutí předních sedadel a vyplnění podlahy, vysoká je na to karoserie dost.
Ale škoda mluvit. Zbastlili i Peugeot Ion, když z originálu Mitsubishi iMiev vyhodili spousty potřebných věcí, páč tohle evropský soudruh prý nepotřebuje. 🙁