Volkswagen e-Up! – cena, dojezd, specifikace

Ještě před uvedením elektromobilu Volkswagen e-Golf představil německý koncern své první čistě elektrické auto v podobě modelu e-Up! Dojezd 160 km na jedno nabití a cena 605 900 Kč činí Volkswagen e-Up! nejdostupnějším elektromobilem na českém trhu.

Volkswagen e-Up! je s cenou 605 900 Kč nejdostupnějším novým elektromobilem na českém trhu
foto: Volkswagen

Cena Volkswagen e-Up!: 605 900 Kč

Dojezd: až 160 km

Specifikace

Typ pohonu: elektromobil
Převodovka: automatická Shiftmatic
Motor:synchronní AC elektromotor s permanentími magnety
Celkový výkon: 60 kW/210 Nm
Rozměry (d,š,v): 3540 mm, 1645 mm, 1477 mm
Rozvor: 2421 mm
Hmotnost (pohotovostní): 1214 kg
Baterie: li-ion 18,7 kWh/323 V, 17 modulů po 12 článcích, hmotnost 230 kg
Spotřeba (kWh/100 km): 11,7
Max. rychlost: 130 km/h
Aerodynamický koeficient: 0,308
Objem zavazadelníku (l): 250 – 923
Zrychlení (0-100 km/h): 12,4 vteřiny
Dobíjení: Mennekes/Schuco 240V
Rychlonabíjení: Combo 2

Video

Testy

Elektromobil Volkswagen e-Up! se stejně jako ostatní vozy rodiny Up!/Citigo vyrábějí na Slovensku, v továrně Volkswagen v Bratislavě. Ač jde o vůz klasicky německy konzervativní, zejména ve městě nabízí parádní jízdní vlastnosti. Na dálnici se nebojí, ale rozhodně pro ni není stavěný.

Stejně jako u ostatních elektromobilů ve své nabídce, i v ceně elektroauta Volkswagen Up! má novopečený majitel zahrnuty nadstandardní doplňkové služby.

Především je to zapůjčení běžného auta se spalovacím motorem zcela zdarma, pokud chce vyrazit dál. Tato nabídka platí po první tři roky vlastnictví a je omezena na 10 dní zápůjčky ročně. Další doplňkovou službou je odtah v případě vybití baterie – opět zdarma.

FOTOGALERIE

auto elektromobil Volkswagen e-Up! cena dojezd specifikace

foto: Volkswagen

auto elektromobil Volkswagen e-Up! cena dojezd specifikace

foto: Volkswagen

auto elektromobil Volkswagen e-Up! cena dojezd specifikace

foto: Volkswagen

auto elektromobil Volkswagen e-Up! cena dojezd specifikace

foto: Volkswagen

auto elektromobil Volkswagen e-Up! cena dojezd specifikace

foto: Volkswagen
Volkswagen

35 Comments on “Volkswagen e-Up! – cena, dojezd, specifikace”

  1. Pikantní je, že dle
    Pikantní je, že dle článku slibuje VW auto se spalovacím motorem zdarma až na třicet dnů. Při koupi na Jarově mi tvrdili, že pouze na deset dnů. No a mě odešel pravděpodobně GSM komunikator pro Car-Net, takže jsem jim tam auto dal na servis. Evidentně tam nikdo neví co s tím, protože si na opravu vyčlenili týden (!!!). Využil jsem tedy možnosti zapůjčení auta zdarma a hle… Ono to zatím nějak nejde, nabídli slevu 50% s tím, že o této možnosti nevědí a musejí ji prověřit 🙂

    1. Děkujeme za insiderský
      Děkujeme za insiderský vhled! Omlouváme se za chybnou informaci o 30 dnech zápůjčky – na základě oficiálních stránek, konkrétně tiskové zprávy, kde je věta „Na delší cesty si může zákazník po dobu dvou let zdarma vypůjčit vůz do velikosti Golfu s konvenčním pohonem na benzin nebo naftu na 10 dní ročně.“, jsme ji opravili. Každopádně věříme, že tiskovka je v tomto ohledu jednoznačná a „prověřit“ pro ně znamená si to v ní prostě přečíst :).

  2. Mnoo, tak nějak si
    Mnoo, tak nějak si představuji ‚euto pro masy‘. Cena by ale měla být podstatně níž… to je otázka času a konkurence.

    Řekl bych, že Tesla s jejich lidovým vozem bude mířit právě na tento segment, tj. nákupní taška pro dva, nouzově čtyři s dojezdem hodně přes 200 km (s možnou následnou customizací accu). Startovací cena do 400 000,- s potenciálem klesnou k 200000,- v případě silné konkurence.

    OT: jakmile k tomu dojde, co s přebytečnými motoráři a kde vzít chybějící odborníky na el. pohony? Navíc mám pocit, že know-how automobilek je těsně spjat s třemi oblastmi: karosérie, pohon, podvozek, kde také realizují své zisky. Tuším, že o pohon příjdou, tam se budou pakovat jiné štiky…

      1. chlapi neblbněte 🙂 přeci
        chlapi neblbněte 🙂 přeci nebudete hned věřit všem kravinám co PR oddělení automobilek vypustí do světa. Ostatně na tom je vidět, že zajetým automobilkám ani nestojí za to přijmout jednoho zaměstnance do PR, který by po nich ty jejich hověziny o EV přečetl a opravil.

        Pokud vás to opravdu zajímá, tak zde si můžete prohlédnout provedení pohonné jednotky VW e-UP!

        1. Ved takto by som si to aj
          Ved takto by som si to aj predstavoval. 1 stupnova prevodovka a hotovo, len neviem ci to na tom obrazku je cely pohonny system a nie je tam zaradena dalsia „cast“. Podla mna dost kvalitne EV bez baterie by sa malo dat kupit do cca 10 000 € a to pisem o plnej palbe vcitane vsetkych asistentov, klimatizacie,… cize vyslovene komplente auto bez baterie.

    1. Souhlas, jednak zápůjčka
      Souhlas, jednak zápůjčka na 30 dní ke krása,teoreticky na 1-2 dovolené, což je luxus…
      A navíc ta možnost, vybil ses odtáhneme tě, to je taky pěkná fičůra…
      Naknec ta řadička je tam s prostého důvodu, aby laik nebyl poděšen už z tak chybějcího pedálu, má teoreticky klasiku pro řazení, kterou mu vysvětlií a připodobní se starým vozem…u tesly je taky řadička ale po americku.

      1. Ta zápůjčka může být
        Ta zápůjčka může být cokoli od naprosto skvělé věci (dostaneš hned cokoli po multivan, s pojištěním a dálniční známkou) až po úplnou sračku (dostaneš benzínový Up až na tebe v pořadníku přijde řada, zaplatíš drahé pojištění našemu smluvnímu partnerovi,…)

  3. Osobne som sa vozil a bol
    Osobne som sa vozil a bol som spokojný.
    Akcelerácia – tá skutočne prekvapí ! Dvaja chlapi spolu asi 190Kg záťaže a akcelerácia málinko cez 11s 0-100
    https://www.youtube.com/watch?v=4W6CIx8Poas

    Moja výška 176 cm a priestoru tam bolo na prekvapenie viac než dosť. Nič nezavadzalo všetko bolo ok. Celkovo jazda veľmi príjemná.
    Reálne som uvažoval o kúpe no dávam tomu ešte čas. Jediné čoho sa trochu bojím je ten dojazd osobne chcem elektrickyautomobil ktorý bude mať dojazd v bežnej premávke cez 250 Km. Čiže akumulátor v aute o váhe asi 1600Kg asi 50kWh. V pripade E-Up by postačovalo asi 38kWh.
    Ak by sa však objavilo auto za rozumnú cenu ako E-Up alebo o niečo viac a malo akumulátor aspoň 35kWh už by to bolo neodolateľné.

    1. Tak tak.
      Kdyby do toho dali

      Tak tak.
      Kdyby do toho dali krapet větší baterii Tak kolem 30kWh, a cena okolo 400-500 tis. Tak by jim hodně lidí plnilo pořadníky.

      Ještě mě ale štve, že rychlodobíjení to má Comboě, ale podle mne na Slovensku ty greenwaye mají chademo, nebo se pletu?
      Jestli to tak je tak na Slovensku se to moc rychle nebude dobíjet….

Napsat komentář