Audi e-tron GT: výkon až 475 kW, dojezd 487 km

Elektromobil Audi e-tron GT (gran turismo) bude uvedeno na trh v únoru 2021 hned ve dvou verzích: e-tron GT quattro a RS e-tron GT.

Gran turismo budoucnosti značí příchod nové éry.
foto: Audi

Tvarové řešení Audi e-tron GT umožnilo součinitel aerodynamického odporu vzduchu cx = 0,24. Interiér odpovídá klasickým vozům kategorie gran turismo. Sedadla řidiče a spolujezdce ve sportovně nízké poloze odděluje široká středová konzola.

Gran turismo je sportovní cestovní automobil s vysokou úrovní jízdní dynamiky pro suverénní překonávání velkých vzdáleností. Tento charakter má i Audi e-tron GT. V závislosti na verzi poskytují jeho elektromotory nejvyšší výkon 350 kW, resp. 440 kW. Funkce Launch Control zvýší nejvyšší výkon na 390 kW , resp. 475 kW po dobu až 2,5 sekundy. Nejvyšší rychlost je 245 km/h, resp. 250 km/h (elektronicky omezená)

To je předpokladem pro dynamické sprinty – stejně důležitý je však dojezd až 487 kilometrů (dle WLTP), který umožňuje sada akumulátorů s využitelnou kapacitou 85 kWh využitelných (93 kWh celkem, 800 V, 396 článků v tenkém fóliovém pouzdru rozdělených do 33 modulů).

Nabíjení střídavým proudem sériově o výkonu 11 kW, krátce po uvedení na trh i s výkonem 22 kW. Elektrická soustava pracující s napětím 800 V je připravena na rychlé nabíjení stejnosměrným proudem o výkonu až 270 kW.

Také podvozek je podřízen požadavku na vyváženost mezi dynamikou a komfortem. K tomu přispívají vyspělé technologie, mezi něž patří Audi drive select, řízení všech kol, adaptivní tlumiče, vzduchové pružiny se třemi komorami, elektrický pohon všech kol a uzávěrka zadního diferenciálu. Kola mohou mít průměr ráfku až 21 palců. Brzdové kotouče se dodávají s průměrem až 420 milimetrů – a na přání jsou vyrobeny z keramického materiálu vyztuženého uhlíkovými vlákny.

Stejně jako všechny modely Audi nabízí i e-tron GT rozsáhlé síťové propojení. Informační a zábavní systémy, online služby Audi connect a asistenční systémy odpovídající nejnovějšímu stavu techniky. Značka Audi navíc zkomponovala pro model e-tron GT specifický zvuk, protože dynamické umělecké dílo má i dobře znít – dravě a pokrokově, zkrátka jako pravé Audi.

Elektromobil Audi e-tron GT bude uveden na trh v průběhu února 2021, a to ve dvou verzích: jako Audi e-tron GT quattro se základní cenou v České republice 2 774 900 Kč včetně DPH a jako RS e-tron GT quattro nabízený za ceny od 3 756 900 Kč včetně DPH. V obou případech je zahrnutá prodloužená záruka na 4 roky / 120 000 kilometrů a servisní balíček na 5 let / 120 000 kilometrů.

tisková zpráva

67 Comments on “Audi e-tron GT: výkon až 475 kW, dojezd 487 km”

  1. Nenavist nekterych pitomcu primela jinak i odpurce
    Nenavist nekterych pitomcu primela jinak i odpurce elektromobility onanovat nad elektromobilem. Diky Audi, oni jsou vlastne v hloubi duse priznivci EV, jen to jeste nepriznavaji a nenavist k Tesle jim otevrela srdce. Jinak to jsou samozrejme ubozaci a zamindrakovani pitomci.

    1. No u mě je to spíš naopak, neochvějná zaslepenost Teslou
      No u mě je to spíš naopak, neochvějná zaslepenost Teslou některých pitomců a jejich stupidní názory mě přiměli Teslu snad až nenávidět 😀

      někdy si říkám proč to tak mám, dyt ta automobilka za to nemůže, že mezi jejími příznivci je to samej debil 😀

      1. Hele, jakym autem jezdite? Kdyz bude banda nevzdelanych
        Hele, jakym autem jezdite? Kdyz bude banda nevzdelanych pitomcu nenavistne ulamovat zrcatka, vybrzdovat vas, sirit nesmyslne kecy a vsechny ty hlouposti, ktere smeruji a smerovali k Tesle, tak vam dojde take trpelivost a budete napravovat ty nesmysly, ktere maji zaklady u dinosarich automobilek. Verte, ty spatnosti proti Tesle zustanou nezapomenute. Dinosaurum preju krach na cely care.

        1. já jezdím s auty VW multivan, octavia, altea ale jezdil jsem
          já jezdím s auty VW multivan, octavia, altea ale jezdil jsem i teslou S

          další auto bude bud EV nebo PHEV

          kodiaq PHEV by mohlo být ok pro mé potřeby

          EV a sedm míst prostě problém

          a když tu čtu bláboly jak tesla sedan je rodinné auto tak mám dost

          kolik těch pitomců jste potkal co ničí tesly?

          to nesouvisí s rozmachem EV ale je to o IQ jednotlivců ne? žádná automobilka k tomuto nenavádí, všichni se ted spíš snaží o EV

          1. Nebudte smesny. Ta nenavist proti Tesle je uz od sameho
            Nebudte smesny. Ta nenavist proti Tesle je uz od sameho pocatku. Dinosauri se mohli pretrhnout jen aby vymyslely nejakou zaludnou lez a spinu. Kazda podla metoda jim prisla vhod, jen aby mohly elektromobilitu zadupat do zeme. Nastesti se jim to nepodarilo, ale vychovali armadu pitomcu, kteri ty lzi berou jako pravdu bozi jeste dnes. Vsak se jim to jeste vymsti. Ted budou utracet miliardy, aby napravili ty lzi, ktere sami vypousteli a nekteri jeste vypousti.

            1. Pocit nenávisti k Tesle je z 95 procent jen a pouze v mysli
              Pocit nenávisti k Tesle je z 95 procent jen a pouze v mysli Tesla utras fatheads, kteří, jakmile jim každý nepřitakává, tak rozjíždí svojí pomatenou serenádu. Protože povýšili blud frikulínů, že auto xy není auto, to je životní styl na myšlenku Tesla není jen auto, to je sektářské náboženství a lidé, co se takhle radikalizují jsou skutečnou hrozbou společnosti – ti soudnější nakonec podpalují sebe z pocitu nedocenění své víry, ti bláznivější se odpalují v obležení těch, kteří dle jejich názoru nejsou dostatečně silně věřící.

                1. Já? Vy se tu radikalizujete o sto šest, už by jste
                  Já? Vy se tu radikalizujete o sto šest, už by jste nepřekvapil, kdyby jste měl doma teslaoltář

                2. Povezte, kdyz je Audi tezsi nez Tesla, tak jezdi v zatackach
                  Povezte, kdyz je Audi tezsi nez Tesla, tak jezdi v zatackach dle vasi knizky ze skoly rychleji, nebo pomaleji?

                3. Až si do obou sednu těsně po sobě, tak vám to řeknu.
                  Až si do obou sednu těsně po sobě, tak vám to řeknu. Protože klidně může mít audi o tolik lepší podvozek a grip, že tu hmotnost odepíše.

                4. Vy si sednete tak akorat do vasi Dacie. U Tesly jste tvrdil,
                  Vy si sednete tak akorat do vasi Dacie. U Tesly jste tvrdil, ze je moc tezka a tim padem nemuze jezdit v zatackach rychle. Obhajoval jste to vasi ucebnici. Ted z vas lezou jine hlouposti. Tak co rika ta vase nacetla teorie?

                5. Jak jsem psal o rozkladu sil, tak si počkám až budu mít u
                  Jak jsem psal o rozkladu sil, tak si počkám až budu mít u obou aut dostatek informací. A ano těžké auto je obecně v zatáčkách na tom hůř než lehké – chcete-li zrychlit na rovině zvyšte výkon, chcete-li zrychlit všude snižte hmotnost – Colin Chapman – předpokládám, že víte, kdo to je.

                6. U Formule se uplatnuji aerodynamicke prvky a ty podlehaji
                  U Formule se uplatnuji aerodynamicke prvky a ty podlehaji uplne jinym zakonum. U beznych aut se to moc nepouziva a v rychlostech kolem 100-150 se to moc neprojevuje. Rychleji se zatacky stejne nejezdi. Ciste teoreticky je tam vaha neutralni.

                7. Hm tak on to řekl ale o Lotusu 7 a ten nemá žádnej
                  Hm tak on to řekl ale o Lotusu 7 a ten nemá žádnej aerodynamickej prvek :D, za to umí tohle: https://www.youtube.com/watch?v=Qfy1VO4ePlA&ab_channel=Autocar
                  Jasně je to video na efekt udělané, nicméně musím říct, že jen málo aut, co jsem měl příležitost řídit mě tak moc bavilo – ten podvozek je skvělej (ale ne dokonalostí – hravostí, zábvností a surovostí) a mimochodem dělá se to i elektro, ale ten nárůst hmotnosti v čumáku se už na jízdních vlastnostech negativně projevuje 🙁

            2. vy už máte trochu paranoiu ne? všichni proti Tesle,
              vy už máte trochu paranoiu ne? všichni proti Tesle, automobilky poštvávají lidi proti Tesle a vymýšlejí špínu, to už je trochu přehnané, to se na mě nezlobte

              automobilky samozřejmě nechtěli jít do EV a má to racionální důvody, je stále spousta problematických věcí ohledně výroby EV, tak logicky na tyto problém upozorňovali

              k výrobě EV byly tvrdě donuceni, uředníci kteří toto vymysleli vědí hovno o tom jak je výroba EV náročná pro automobilky

              to že vy jezdíte s EV a vyhovuje Vám to, tak chápu že problém nevidíte, obecně s jedním EV probém není žádný, probém je v množství

              na světě jezdí asi miliarda aut a každý rok miliony přibývají, výroba EV nestíhá zdaleka pokrývat ani ty přírůstky, natož aby docházelo k nějakému nahrazování té miliardy

              elektrický pohon je jasné že bude v budoucnu stěžejní, ale baterkáče v současné podobě prostě nejsou schopny plně nahradit všechny auta, ještě se toho musí hodně vymyslet a řekl bych, že bude muset přijít ještě něco dalšího, něco co dokáže přenést velké množství energie v krátkém čase

  2. Ahojte fanúšikovia Audi a elektromobility. Model Audi RS
    Ahojte fanúšikovia Audi a elektromobility. Model Audi RS e-tron GT je prekrásne auto. Verím že kto je fanúšik Audi tak si asi Teslu nekúpi. No ruku na srdce akú úžitkovú hodnotu mi má dať Audi za 130000 USD keď za 117000 USD môžem mať Teslu S Plaid ktorá má dojazd 630 km EPA na miesto asi 400km EPA od Audi, maximálna rýchlosť Plaid 320 km/h brutálne, Audi 240km/h ??? nie málo no málo. Zrýchlenie 0-100 km/h za asi 3,1s Audi no Tesla Plaid len 2,1s absolútne extrémne – nepotrebné no absolútne úžasné a potrebné pri zábave. Ja značke Audi fandím a moc sa teším že majú elektromobil a naviac tak krásny. No prečo pýtajú tak moc peňazí ? Prečo nemôže stáť toľko ako najlacnejší Porsche Taycan – 85000 USD ? Všetko by bolo veľmi slušné až na tú cenu. Nemyslím to v zlom, skôr je to otázka na Audi.

      1. Dlaždiči, neurážej ElectricCarse, náhodou má pravdu. I
        Dlaždiči, neurážej ElectricCarse, náhodou má pravdu. I kdybych nebyl fandou žádné z těch značek, tak z hlediska parametrů a ceny to Audi v boji s Teslou jednoznačně prohrává. A ono i z hlediska praktičnosti bych si vsadil asi spíš na Teslu (uvidíme, až bude víc info o interiéru..).

        1. Jenomže Dlaždič má v tom hlavním pravdu.
          Tesla je dnes

          Jenomže Dlaždič má v tom hlavním pravdu.

          Tesla je dnes naprosté designové dno, kromě už hodně vousatého modelu S je to jedna tragédie vedle druhé. Může se srovnávat maximálně se starší čínskou produkcí.

          Takže plní roli ošklivé kamarádky, vedle které je každá krásná.

          1. Konečně sis našel správný obor na komentování „design“
            Konečně sis našel správný obor na komentování „design“ tam ze sebe nebudeš dělat hlupáka. Rozhodně se vyhýbej matematice a fyzice tam se dají věci ověřit.
            Ještě ti mohu poradit obory jako počasí, politika nebo oteplování planety….

        2. Nejhorší jsou lidé, co vše hodnotí podle tabulkových
          Nejhorší jsou lidé, co vše hodnotí podle tabulkových parametrů, ale zapomínají na to, že hodně věcí, se prostě nedá parametrizovat či házet do tabulky jako čísla. A tyto věci dost často rozhodují o tom, zda ty peníze za tu věc utratíte nebo ne.

    1. Plaid vznikl jen díky Taycanu, protože zamindrákovanej elon
      Plaid vznikl jen díky Taycanu, protože zamindrákovanej elon nedokázal rozdejchat, že jeho auto dostalo na prdel, tak postavili tohle monstrum 😀 sedan dlouhej jak tejden, přemotorovaný monstrum které na běžnou silnici vůbec nepatří, ale zároveň nepatří ani na okruh, protože je to jen obří těžká kráva rychlá v přímce, která dostane napráskáno na okruhu i od méně výkonných aut

      Taycan a i tohle audi jsou auta která neskutečně sedí v zatáčkách, jsou zábavná, v jízdních vlastnostech naprosto vyladěná a i totální blázni do spalovacích sportovních aut uznávají, že tohle je prostě pecka

    1. parametry? hlavně jizdní vlastnosti, rychlost dobíjení a
      parametry? hlavně jizdní vlastnosti, rychlost dobíjení a kvalita zpracování co? 😀

      záleží co porovnáváte

      výkon a zrychlení už moc vylepšovat nejde a hlavně není to ani potřeba

      ve všem ostatním je tohle audi mnohem lepší

          1. „sportovní“ Taycan je dražší než výkonnější,
            „sportovní“ Taycan je dražší než výkonnější, rychlejší, větší Tesla rodiný vůz, takže jak si toto může Teslu namazat na chleba, troubo? 🙂

            Základní verzi Taycanu porazí i o skoro 50 % levnější Tesla M3 performance, troubo 🙂

                1. joo tajkan je prýma stíhačka trubko jak je libo 😉
                  joo tajkan je prýma stíhačka trubko jak je libo 😉

                2. O tom niet pochyb, že Taycan je super stroj. A ešte lepšie
                  O tom niet pochyb, že Taycan je super stroj. A ešte lepšie je to, že ten ujetý týpek je fosilák ako vyšitý a má z toho skvelý pocit.

                3. jj, měl se koza s tajkanem líbil. parádně zpracovaný
                  jj, měl se koza s tajkanem líbil. parádně zpracovaný přirozený nadšení fosiláka sedícího felektrice s neuvěřitelnýma hláškama :))

        1. Z uživatelského hlediska už vyšší výkony nedávají moc
          Z uživatelského hlediska už vyšší výkony nedávají moc smysl. Zkuste si auto se zrychlením pod 5s, je to až nepříjemné, pokud nechcete oslnit slečnu na vedlejším sedadle. Co je ale důležité je jakost provedení mechanické části a materiály interiéru-čili to co vnímáte po celou dobu jízdy. A tady,marná sláva,to mají tradiční a prémiové značky zvlášť, dobře zmáknuté.

          1. s tím asi mají problém hlavně velmi staří lidé,
            s tím asi mají problém hlavně velmi staří lidé, normální lidé to využijí při bezpečnějším předjížděním, jinak teda no problem s ostatním

            ty ses jen domníváš, píšeš nesmysly, ani to nemáš, tak nemůžeš ani hodnotit 🙂

            btw, a to budeme mít i FSD, tedy luxusnější zážitek z jízdy prostě nikdo krom Tesly nemá a mít nebude 🙂

          2. V to máte určitě pravdu, ale nejde o to kdo co u těchto
            V to máte určitě pravdu, ale nejde o to kdo co u těchto modelů potřebuje, ale co jaká automobilka dokáže vyrobit. Prostě poměřování penisů. 😀

            Navíc když to porovnáme s letošním modelem S long range, který nebude materiálově zase až taková bída, tak jestli má smysl si připlácet 1,5 mega za super materiály v autě.

            1. no jestli má auto zrychlení 3 nebo 5 s už nehraje takovou
              no jestli má auto zrychlení 3 nebo 5 s už nehraje takovou roli, tam už je spíš na to osnění potřeba něco umět za volatnem, protože u takové krávy jako je model S je velice pravděpodobné, že skončí na stromě v první zatáčce 😀 u takto výkonných aut jsou jízdní vlastnosti právě ty nejdůležitější parametry

              proto mě tu vždy pobaví ti vyznavači tesly kteří porovnávají jen zrychlení na stovku 😀

              takhle jsme porovnávali auta možná v první třídě 😀

      1. Ano parametry a ty prostě neokecáte. 😀
        Základní parametr

        Ano parametry a ty prostě neokecáte. 😀
        Základní parametr u BEV je dojezd a ten mají zhruba stejný a když je to teda sportovní GT, tak vezmeme i výkon respektive zrychlení a hle taky zhruba stejné.

        Neřídil jsem to, ale těžko říci jestli budou jízdní vlastnosti lepší, když je skoro o 2 metráky těžší nemyslíte? Kvalita zpracování musí být lepší jinak by nebyl jediný racionální důvod si to kupovat. Maximální rychlost nabíjení je větší. Otázka je kolik 800V 270 KW nabíječek tu je a kolik to bude nabíjet na „běžné“ 400 V nabíječce a jaká bude celková nabíjecí křivka.

        Netvrdím, že S Performance z roku 2014 je lepší, ale že jsou ty auta parametrově srovnatelná. 🙂

        Tady jde ale úplně o něco jiného. Měli bychom tu vést diskuzi jestli je to lepší než Tesla S 2021 ale to tu nevedeme, protože to ani nemá cenu. 😀

        1. Uvidíme, jaké budou prodeje a tedy, jak se to trefilo
          Uvidíme, jaké budou prodeje a tedy, jak se to trefilo (výkonově, cenově, dojezdem, kvalitou zpracování, atd…) do vkusu uživatelů z cílové skupiny, kam Audi s tímto vozem míří. Ale minimálně v Evropě to po stránce prodejů Teslu S porazí úplně s přehledem, ve zbytku světa se uvidí.

          1. Tím bych si nebyl tak moc jistý. Hodně bude záležet jakou
            Tím bych si nebyl tak moc jistý. Hodně bude záležet jakou vůbec naplánovali kapacitu na letošek. Tady píšou, že by chtěli jen cca 10000 takže celosvětově těžko a tím pádem to nedopadne ani v Evropě. Možná příští rok. 🙂

            https://elektrickevozy.cz/clanky/audi-e-tron-gt-cena-dojezd-a-specifikace-nemecke-vesmirne-lodi

            Taky bude záležet jak s prodeji zamává nový model S. Uvidíme. 🙂

            1. Jistě, bude záležet na kapacitě. To, že dnes mají cíl
              Jistě, bude záležet na kapacitě. To, že dnes mají cíl 10000 ks za necelý rok, neznamená, že při zájmu toho nebudou schopni vyrobit a prodat více. Uvidíme.

              Tesla loni prodala cca. 500 tis. aut, z toho bylo 445 tis modelu 3 a Y. To znamená, že na model X a S zbývá celosvětově 55 tis. kusů – nevím, kolik z toho je S a kolik je X. Audi prodalo loni celosvětově 48 tis ks modelu eTron. Pokud i letos prodají cca. stejně nebo i více plus k tomu prodají min. 10 tis. ks tohoto eTron GT, tak hravě Teslu překoná i celosvětově v prodejích eTron (všechny modely) oproti Tesla X a S. A v Evropě je to víceméně tutovka.

                1. No protože jsem zjistil jenom prodeje Tesly celkem a pak
                  No protože jsem zjistil jenom prodeje Tesly celkem a pak prodeje 3 a Y, tak jsem z toho odvodil prodeje X a S dohromady.

                  Takže prodej samotného modelu S je minimální, celosvětově za 2020 5562 ks. Tak překonat toto nebude pro Audi etron GT žádný problém, ani celosvětově a už vůbec né v Evropě. Děkuji za data.

                  EDIT:
                  Tak teď koukám, že jsou to evropské prodeje modelu S, omlouvám se. Ale i tak si tipnu, že eTron GT prodá toho v Evropě víc než těch 5562 ks. Uvidíme…

        2. ano některé parametry jsou srovnatelné, zrychlení je
          ano některé parametry jsou srovnatelné, zrychlení je sporné, Tesla po několikátém sprintu rychle vadne, to u audi nepředpokládám, ale pro běžný život asi nepodstatné

          jizdní vlastnosti od audi vím, že budou lepší i než ty od Tesly za dva roky

          dobíjení o tom se nemusíme dohadovat stejně tak jako o zpracování

          a Tesla S 2021 je co? ta počítačová vizualizace a spousta velkých slibů jako třeba dojezd?

          Tesla je prolhaná a u svých modelů má dojezd až o 150km větší něž je realita

          tohle audi je hotové, reálné a jde do prodeje v unoru

          u té tesly nevím jestli bude letos nebo za dva roky, stejně jako u všech předchozích modelů

          1. Takže většinou jen předpoklady a pocity. Máte nějaká
            Takže většinou jen předpoklady a pocity. Máte nějaká tvrdá data?

            Jízdní vlastnosti Tesel se řadí k tomu lepšímu. Řízení trakce je takřka dokonalé a výsledky z losích testů jsou velice dobré.

            Tesla S 2021 LR a Plaid je to co se začíná prodávat v USA od března. Asi vám to uteklo. Musíte si přepnout do US verze.

            https://www.tesla.com/models/design#overview

            Tomu se říká WLTP dojezd. Podle stejné logiky lžou všichni. Ostatní samozřejmě méně, když mají menší dojezd. 😀

            1. jízdní vlastnosti v porovnání s čím? možná tak s
              jízdní vlastnosti v porovnání s čím? možná tak s průměrnou spalovací konkurencí, to není v ničem vypovídacící

              zastánci Tesly se zasekli v době kdy na trhu EV byla pouze Tesla, zrychlení, ticho a hmotnost která drží auto přilepené je tak posadilo na prdel, že do ted se z toho nedokázali vzpamatovat a pochopit, že by mohl ještě někdo vyrobit něco takového 😀

              problém je právě to že vy jste přepnutej do US verze 😀

              US verze je právě k hovnu, tam může být klidně rozdíl ty dva roky, proč všichni tesla fanoušci žijí v US verzi? 😀 US verze znamená + 1 až 3 roky

              a za prvé nelžou všichni, zrovna např. Taycan v reálném provozu má vyšší dojezd než uvádí 😀 smůla hochu

              za druhé i procentuelně Tesla jednoznačně vede ve lživém navyšování dojezdu, výsledek je takový, že proti papírově jednoznačné převaze kdy to vypadá že je o parník lepší než konkurence je v reálných podmínkách lepší max. o malé desítky km, kdy navíc uvolnuje větší kapacitu baterie

              1. Ještě více předpokladů a pocitů a stále žádná tvrdá
                Ještě více předpokladů a pocitů a stále žádná tvrdá data. 😀

                S čím od Audi asi tak chcete porovnávat? Doufám, že ne s 2,5 tunovou almarou Audi e-tron 55 quattro. To snad ani nemá smysl.

                Tak nejdřív je Tesla S 2021 pouze počítačová simulace, u které nevíte jestli vůbec dorazí letos a když vás trochu zesměšním, že se má začít prodávat už příští měsíc, tak se oháníte že ne u nás. 😀

                US verze znamená + 1-3 roky? Staré S si už neobjednáte a nové je u nás k dodání na září, takže pokud nepředpokládáte 1-3 letý výpadek v dodávkách S do Evropy tak zase vedle. 😀

                Brečíte sice dobře, ale na špatném hrobě. WLTP cyklus je jasně definovaný a Tesla za něj nemůže. To číslo si tam automobilka jen tak nehodí od boku. Taycan je lépe optimalizovaný na větší rychlosti, a proto se při „reálné“ jízdě zdá že méně „lže“. Porovnejte ho s ostatními při menších rychlostech nebo v městském provozu a uvidíte.

                Abych taky dodal nějaká tvrdší data, tak tady máte jedno srovnání:

                https://www.youtube.com/watch?v=ZH7V2tU3iFc&t=1312s#t=25m42s

                Tesla „lže“ o 2-3 % méně než MB a Jaguár a o 3 % více než Audi a to hlavně proto, že je to verze bez TČ.

                1. jaký tvrdý data potřebujete? 😀 co tu píši je porovnání
                  jaký tvrdý data potřebujete? 😀 co tu píši je porovnání reálných aut osobně

                  o čem tu mluvím je taycan, protože toto audi bude hodně podobné

                  tesla běžně ráda uvádí dojezd 500-650 km v reálu je to ale 400-500km

                  taycan uvádí asi 380 nebo tak nějak ale reálně vím že dokáže i 500

                  takže dle vašich tvrdých dat na papíře které vypadají jednoznačně pro Teslu to ve skutečnosti vůbec tak jednoznačné není

                  a co se týká těch jízdních vlastností, luxusu a zpracování to se nemusíme vubec bavit

                  a vaše zmíněné srovnání bylo v porovnání s běžnými auty podobné kategorie jako superb atd. to ano v porovnání s těmito patří k tomu lepšímu

                2. Cokoliv tvrdšího než JPP(jedna paní povídala) nebo vaše
                  Cokoliv tvrdšího než JPP(jedna paní povídala) nebo vaše subjektivní pocity. 😀

                  To je jak u blbejch na dvorečku. Na YT máte milion testů, kde Tesla ujede i přes 500 nebo 600 km při normální jízdě, ale vy jste se s jedním modelem párkrát projel, takže to víte asi lépe.

                  To proč má Taycan(o jakém vlastně mluvíte?) podle WLTP dojezd 380-450 km a v „reálu“ dá až 500 km jsem vám vysvětlil už v minulém komentáři.

                  Viděl jste to video? Umíte anglicky? Viděl jste ten rozdíl „reálného“ a udávaného dojezdu u jednotlivých automobilů?

                  O jízdních vlastnostech se právě můžeme bavit, ale až bude nějaké srovnání. Zatím totiž Audi předvedlo jen 2,5 tunové almary.

                1. kolik si toho najezdil v taycanu co? možná bude lepší
                  kolik si toho najezdil v taycanu co? možná bude lepší když si sedneš za volant místo čumění na youtube a nebudeš tu dávat taková směšná videa 😀

                  to je video z autoškoly ne? kdy začátečníka posadili do porsche 😀

                2. A já myslel že ten Taycan řídíš ty a nemůžeš tu teslu
                  A já myslel že ten Taycan řídíš ty a nemůžeš tu teslu setřást.

                  A co tenhle chudák z autoškoly
                  https://www.youtube.com/watch?v=dIwIcAJbOXg&ab_channel=NicoRosberg

                  Možná když zavoláš tomuto pánovi tak tě naučí řídit.
                  https://www.youtube.com/watch?v=zfWbdk28azQ&ab_channel=UnpluggedPerformance

                  A tady máš záblesk budoucnosti…
                  https://www.youtube.com/watch?v=ZacjQyMLzoQ&ab_channel=DriversOnly

                  Doufám že nám pošleš odkaz na video jak umíš řídit…..

                  chce to trochu nadhledu

    2. Veru veľmi podobné parametrom no cenovo bola tá Tesla
      Veru veľmi podobné parametrom no cenovo bola tá Tesla myslím lacnejšia aj keď je pravda že Audi má kvalitnejšie spracovanie a je prekrásna a pri teste dosiahla z 0-100 km/h 3,1s čo je pecka a z 0-200 len 10,7s čo Tesla Model S v tej dobe nemala a dokonca to dosahuje aktuálne najvýkonnejšia Tesla Model S 0-200 no to sa ovšem príchodom modelu Plaid stiahne na asi 8s a model Plaid+ možno 7,5s po čom rozhodne túži každý chlap zo športovým srdcom.

Napsat komentář