Letošní Tokijský autosalon otevře své brány od 23. listopadu do 1. prosince. Jednou z jistých premiér je nová Mazda3 ve verzi s hybridním a CNG pohonem. Japonská automobilka Mazda přitom až dosud stála víceméně mimo hybridní kolbiště.
foto: Mazda
Mazda se rozhodla zaměřit na významné zlepšování klasických spalovacích motorů, ať už zážehových nebo vznětových. Díky tomu se může pochlubit výjimečnou řadou technologií Skyactiv, které významně snižují spotřebu vozů.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Mazda uvede v USA elektromobil… do roku 2018
Právě ty se stanou základem nových modelových variací hybridu a vozu na plyn, které budou na 43. tokijském autosalonu představeny. Pohon typu Skyactiv-Hybrid je přitom už v prodeji v modelu Mazda3 Hybrid, nicméně zatím pouze v Japonsku. Auto je v tomto případě vybaveno speciálně upraveným 2.0l Skyactiv-G motorem.
Kromě technologií řady Skyactiv se bude Mazda v Tokiu prezentovat také v rámci expozice Smart Mobility City 2013.
Čo tak začať v redakcii
Čo tak začať v redakcii menej chlastať a viac sa zaujímať o autá? Možno by ste ku novinkám nedávali fotky starých áut…alebo u vás je „nové“ to čo vyšlo päť rokov dozadu? 🙂
Co takhle hybrid a CNG v
Co takhle hybrid a CNG v jednom?
To by byl asi problém,
To by byl asi problém, protože CNG auto startuje na benzín a na CNG se přepíná potom.V hybridu startuje motor každou chvíli, zejména ve městě…
Proč vlastně nemůže
Proč vlastně nemůže zážehový motor startovat přímo na CNG? Po nějaké konstrukční úpravě by to snad šlo, ne?
Protože AnonymDex si to
Protože AnonymDex si to myslí, ale h.v.o(omlouvám se za to slovo) VÍ. Auto na CNG normálně startuje (překvapivě pro AnonymDex LPG<>CNG). Takže technicky tomu nestojí nic v cestě.