E-totem Powerful, 4freetime mtb, Apache Hawk 29. Už příští týden se dozvíte výsledky velkého letního testu čtyř horských elektrických kol. Posledním testovaným elektrokolem je AGOGS Uphill MTB.
foto: Petr Soukup/Hybrid.cz
Horské elektrokolo AGOGS Uphill MTB je k dispozici v matné černé a lesklé bílé barvě. Na pohled vypadá kolo skvěle, nabízí nosnost 125 kg s 19″ rámem vhodným pro jezdce od 160 cm do 200 cm výšky.
Elektrokolo AGOGS Uphill MTB
Cena: 43 990 Kč vč. DPH
Specifikace dle webu dovozce:
Rám: 19“, slitina hliníku 6061.T6, klasický MTB
Baterie: AEE Li-Polymer, 8.8Ah/48V (423 Wh)
Motor: CST 48V/250W-350W (700W max.), bezkartáčový v zadním náboji
Dojezd: 60-120 km v režimu PAS
Hmotnost: 24,4 kg
Řazení: Shimano Deore, 9 rychlostí
Ráfky: 26″, Alexrims DH19
Pláště: 26″ x 2.1″ Kenda Blue Groove
Odpružení: SR Suntour SF XCM HLO 26, s hydraulickým zamykáním a nastavením
Sedlovka: odpružená sedlovka Promax
Brzdy: AVID BB7 Mountain™ Mechanical Disc Brake, Ø 160mm
AGOGS Uphill MTB nabízí systém řízení pomocí torzního sensoru ve středovém složení, který neustále snímá tlak na levou i pravou kliku. Tím se podle dovozce „přesnost dávkování elektrické síly vyrovná systémům se středovým motorem“.
Elektrokolo bylo certifikováno dle normy EPAC pro provoz na veřejných komunikacích, ale stačí jenom přepnout provozní mód a jezdci mimo zpevněné cesty je k dispozcii plný 700W špičkový výkon CST motoru.
Kolo je vybaveno kotoučovými brzdami AVID BB7 o průměru 160mm, vidlicí Suntour XCM se zdvihem 100mm, přehazovačkou Shimano Deore a značkovými plášti Kenda BLUE GROOVE o šířce 2,10 palce. Kovový podsvětlený display slouží pro nastavení 6ti jízdních módů, případně uzamčení elektrokola PIN kódem.
Na nabitou baterii o kapacitě 423 Wh ujede AGOGS Uphill MTB podle oficiálních specifikací až 60 kilometrů na plný výkon (250 W, bez boostu) a přibližně 120 km na nižší stupeň asistence. Dodávanou nabíječkou o výkonu 3 A dobijete baterii na 50% kapacity už za 60 minut.
Při hledání na netu se mi
Při hledání na netu se mi podařilo najít kolo, které v sobě slučuje maximum univerzálnosti.
-Velká kola
-Akumulátor je chráněn uložením v rámu (kapacita/ dojezd?)
-Odpružení v předu i vzadu
-Kolo je skládací !!!
-Solidní výbava
http://www.lectron.cz/news/skladaci-elektrohoral-s-baterii-v-ramu-lectron-f1/
Ano pane reklamo, chybí ale
Ano pane reklamo, chybí ale vodotrysk na řidítkách a postel na nosiči.
Hodně zábavy se servisem téhle čisté lowend „číny“.. uvažoval jsem stejně, stálo mě to loni 20 tisic a hodně nervů 🙁
Jen se mi líbila ta
Jen se mi líbila ta univerzálnost tohoto e-kola .Chtěl jsem se
podělit . Nedostatkem je malý akumulátor 36V/8Ah Li-pol s dojezdem v režimu pas 65km .Akumulátor je dle mého názoru nejdůležitější komponent e-kola a je důležité preferovat značkový typ akuboxu.
A co je na kole
A co je na kole problémového? Chci si totiž koupit Lectron R4 nebo R5 na cestování do práce 25km, kopcovitý terém, počítám s nájezdem cca 8 tis km za rok. Prodejci píšou, že je složené s vysoce kvalitních komponent. A když je kolo v záruce tak snad servis má být 2 roky zdarma!